Προς το περιεχόμενο

kostis6844

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    22
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Σχετικά με kostis6844

  • Ημερομηνία γέννησης 13/11/1980

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τοποθεσία
    Νότια Προάστια

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

kostis6844's Achievements

Proficient

Proficient (10/15)

  • 10 Classifieds
  • Εκκίνηση Συζήτησης
  • Πρώτο Μήνυμα
  • Collaborator
  • 1 Εβδομάδα Μετά

Πρόσφατες Διακρίσεις

0

Φήμη

  1. Καλό αυτό. Φαίνεται τουλάχιστον πως θα μας επιστραφούν τα χρήματα γρήγορα.
  2. Έχω (είχα) κι εγώ παραγγείλει την τηλεόραση και διαβάζω το θέμα από την πρώτη στιγμή που δημοσιευθηκε. Αυτό που έχω να αναφέρω είναι πως βλέπως πως όλοι είσαστε ευχαριστημένοι με μια απλή επιστροφή χρημάτων από την Goldendeals. Ίσως επειδή αυτό είναι που "καίει" τους περισσότερους όπως κι εμένα. Η προσωπική μου άποψη είναι πως ακόμη και η συμπεριφορά της Goldendeals είναι αντιεπαγγελματική. Κι αυτό διότι: Γνώριζε αν όχι από την αρχή, ίσως αργότερα για την αδυναμία παράδοσης από τον προμηθευτή και δεν κινήθηκε σωστά είτε α) για να μας αποζημιώσει έγκαιρα β) για να ψάξει να βρει άλλο προμηθευτη ο οποίος θα ικανοποιούσε την αγορά μας (έστω και με κάποιο παραπάνω αντίτιμο) Στο κάτω κάτω την τηλεόραση θέλαμε όλοι και όχι να μας επιστρέψει τα χρήματα μας άκουσον άκουσον 2 μήνες μετά (26 Ιανουαριού-19 Μαρτίου). Στο κάτω κάτω δε ζήτησα από κανέναν να μου κρατήσει 400€ για δύο μήνες, αυτό ήξερα να το κάνω από μόνος μου. Ξέρω ότι οι περισσότεροι από εμάς λαμβάνοντας αυτά τα χρήματα θα πάμε να αγοράσουμε TV, με τόση κ..λα που έχουμε μετά από τόσο καιρό αναμονής. Και αυτό που κάνουν είναι να μου αναβάλλουν αυτή την αγορά για άλλες 20 μέρες. Υ.Γ. Καλά που μας άφησαν και τα Goldencoins για να έχουμε να παίξουμε και κανένα Buble Buble (xaxaxaxa).
  3. Ακριβώς το ίδιο και με εμένα που ήμουν για 18/02...
  4. Πάρτε και από εμένα την εικόνα από την ACS. ...
  5. Παιδιά και εγώ με αριθμό παραγγελίας 1513 ακόμα περιμένω mail...
  6. Καλησπέρα σας, Έχω αριθμό παραγγελίας 1531 (επιβεβαιωμένη) και πριν λίγο ενημερώθηκα μέσω e-mail ότι τα διαθέσιμα τεμάχια έχουν εξαντληθεί και περιμένουν τις νέες παραλαβές. Λόγω κακοκαιρίας στην Ευρώπη θα τα έχουν τη Δευτέρα.
  • Δημιουργία νέου...