Προς το περιεχόμενο

Boudass

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    13
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Σχετικά με Boudass

  • Ημερομηνία γέννησης 08/06/1985

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

Boudass's Achievements

  1. Εγώ που παραλαμβάνω Peugeot 2008 από βδομάδα, με ρώτησαν αν θέλω να μου βάλουν ρεζέρβα ανάγκης με τα παρελκόμενα η οποία στοιχίζει 230 € έξτρα από την τιμή.
  2. Ευχαριστώ θα ρωτήσω για τον αριθμό πλαισιου έτσι για το γαμωτο αλλά να ακυρώσω δεν πρόκειται γιατί κινούμαι με δανεικό αυτοκίνητο και δεν με παίρνει να περιμένω άλλο ένα έτος. Άσε που για το ίδιο μοντέλο πλέον έχει ανέβει η τιμή του γύρω στα 2000 ευρω..
  3. θα σας πω και εγώ τον πόνο μου λοιπόν. Παραγγελία τέλη Σεπτεμβρίου 2021 του peugeot 2008 allure plus από αντιπροσωπία νοτίων προαστίων αττικής. Εγγύηση "κλειδωμένης" τιμής και παράδοση σε 6 μήνες. Επικοινωνία αρχές Μαρτίου με τον πωλητή ο οποίος με ενημερώνει ότι το αυτοκίνητο θα έχει κατασκευαστεί μέχρι τις 10 Μαρτίου και θα έχει έρθει μέχρι 10 Απριλίου. Τον Απρίλιο ενημερώνομαι ότι το όχημα είναι έτοιμο από 5 Μαρτίου αλλά από τότε είναι κολλημένο (!!) στο λιμάνι της Μασσαλίας και το πότε θα έρθει είναι άγνωστο! Είναι κανένας που να έχει παραγγείλει από τα τέλη Σεπτεμβρίου peugeot 2008 στην Αθήνα και να έχει παραλάβει?
  4. Επειδή το έκανα πρόσφατα, μου είπαν ότι η ενημέρωση των καταλόγων ολοκληρώνεται εντός 10 εργασίμων ημερών.
  5. Πήγα σήμερα πλαισιο Αργυρούπολης και πήρα το πλυντήριο Πίτσος απο 399 τελική τιμή 327.
  6. Μία πρώτη εντύπωση είναι γρήγορο και στιβαρό και μεγάλο!
  7. Με παραγγελία στις 15/9 της προσφορας των 175 ευρώ το κινητό ήρθε σήμερα. Το tracking βέβαια ακόμα γράφει "The shipment has arrived in the destination country/destination area" οπότε οσοι έχετε παραγγείλει να έχετε το νου σας.
  8. Όντως, τώρα που ξαναμπήκα στην παραγγελία μου γράφει "Estimated to ship before October 11, 2020"
  9. Εχοντας παραγγείλει και εγώ το κινητό με την προσφορα στα 175 ευρώ σε σημερινή επικοινωνία με το chat της Bangood για το πότε προβλέπεται να ξεκινήσει η αποστολή μου απάντησαν τα εξης: "As I can see the details the item is currently out of stock and when it will be available is not certain yet, once it will arrive in our warehouse we will ship the product within 24 to 48 hours. You can Exchange or cancel this order and get the refund. Either way please let me know. "
  10. Boudass

    Ψησταρια Υγραεριου

    Σ' ευχαριστώ, θα το δοκιμάσω
  11. Boudass

    Ψησταρια Υγραεριου

    Παιδιά καλησπέρα, έχω αγοράσει την συγκεκριμένη ψησταριά απο το praktiker. Θέλω να αλλάξω το λάστιχο απο την μπουκάλα μέχρι την ψησταριά, έχω ξεβιδώσει τον σφιχτήρα αλλά είναι τόσο σφιχτα "κουμπωμένο" πάνω στο στόμιο που όσο και να το τραβάω δεν βγαίνει! Έχει κάνεις καμιά ιδέα πώς μπορώ να το αφαιρέσω?
  12. Boudass

    Courier και Ελλαδα.

    Η ΕΕΤΤ στον οδηγό καταναλωτή που ανέφερα λέει για τις καταγγελίες τα βήματα: 1) θα πρέπει να απευθυνθείτε στην εταιρία, υποβάλλοντας το παράπονο/καταγγελία, ανάλογα με τα μέσα που σας διαθέτει η εταιρία 2)Εάν δεν εξευρεθεί λύση, μπορείτε να ζητήσετε να τεθεί σε εφαρμογή η διαδικασία επίλυσης δια-φορών που περιγράφουν οι εταιρίες στον Χάρτη Υποχρεώσεων προς τον Καταναλωτή (Φιλικός Διακανονισμός ή Επιτροπή Επίλυσης Διαφορών) 3)Σε περίπτωση που, παρόλα αυτά, δεν εξευρεθεί λύση, μπορείτε να απευθυνθείτε στην ΕΕΤΤ ή στα Πολιτικά Δικαστήρια "Η εταιρία είναι υποχρεωμένη να απαντήσει στο έγγραφο παράπονο/καταγγελία σας εντός 20 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή του ή 40 εργάσιμων ημερών, εφόσον απαιτηθούν πρόσθετα στοιχεία. Συνιστάται να επιβεβαιώσετε την παραλαβή του εγγράφου από την εταιρία".
  13. Boudass

    Courier και Ελλαδα.

    Από σχετικές αναζητήσεις λοιπόν φαίνεται ότι η ACS είχε αναλάβει την παράδοση λογαριασμών της ΕΥΔΑΠ για 4 έτη (πηγές 1 2 3 ) με τον διαγωνισμό που προκηρύχθηκε το έτος 2013. Στον εν λόγω διαγωνισμό (πηγή) προβλεπόταν ετήσιο πλήθος 8.100.000 (με δυνατότητα προσαύξησης έως 10.125.000) αποστολών με συμβατική υποχρέωση (σελ. 13) την παράδοση των ταχυδρομικών αντικειμένων στους πελάτες της Ε.ΥΔ.Α.Π. Α.Ε. από τον ανάδοχο λαμβάνει έως (3) ημέρες, σε όλη την Ελληνική Επικράτεια, με την εξαίρεση των δυσπρόσιτων περιοχών (δηλαδή μικρών νησιών, ορεινών και απομακρυσμένων χωριών και οικισμών), στις οποίες, η παράδοση των ταχυδρομικών αντικειμένων λαμβάνει χώρα εντός τεσσάρων (4) ημερών. Ενώ η ΕΥΔΑΠ είχε το δικαίωμα λύσης και έκπτωσης του αναδόχου με καταγγελία σε περίπτωση: «σε περίπτωση που ο ανάδοχος αποδεδειγμένα και δική του ευθύνη παραβιάσει οποιονδήποτε από τους όρους της διακήρυξης και της σχετικής σύμβασης ή εκτελέσει πλημμελώς τις υποχρεώσεις του.» Αξιοσημείωτο είναι ότι η ACS ΔΕΝ κέρδισε τον διαγωνισμό και για την παράδοση λογαριασμών της Δ.Ε.Η. (πηγή) «καθώς κρίθηκε ότι ο αριθμός των υποκαταστημάτων της δεν κάλυπτε το 95% των καλλικρατικών δήμων της χώρας». Εν αντιθέσει με τα ΕΛ.ΤΑ τα οποία από 14-02-2020 δεν έχουν παραδώσει ή καθυστέρησαν την αποστολή 600.000 λογαριασμών της ΔΕΗ (πηγή). Επιπλέον Με την Απόφαση ΕΕΤΤ 688/52/2013 - ΦΕΚ Β/1412/Β/10-6-2013 «Καθορισμός των περιπτώσεων που επιβάλλεται κατ’ αποκοπή αποζημίωση για πλημμελή παροχή ταχυδρομικών υπηρεσιών» στο άρθρο 1, παράγραφος ζ προβλέπεται αποζημίωση για πλημμελή παροχή ταχυδρομικών υπηρεσιών «Για αποδεδειγμένη καθυστέρηση επίδοσης ταχυδρομικών αντικειμένων ταχυμεταφορών, πέραν του συμφωνημένου χρονικού διαστήματος, καταβάλλεται αποζημίωση ίση με 6 € για κάθε μέρα καθυστέρησης και για την περίπτωση που η καθυστέρηση υπερβαίνει το πενταπλάσιο του συμφωνημένου χρόνου επίδοσης, επιπλέον επιστροφή του καταβληθέντος ταχυδρομικού τέλους για τη συγκεκριμένη αποστολή, με την προϋπόθεση ότι το συνολικό ποσό της αποζημίωσης δεν υπερβαίνει τα 100 €.» (το αναφέρει και ο οδηγός καταναλωτή της Ε.Ε.Τ.Τ. – πηγή) ενώ και η ίδια η εταιρεία στον «ΧΑΡΤΗ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΠΡΟΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ» στην παράγραφο Γ.4.3. αναφέρει «Η πλημμελής παροχή υπηρεσιών γεννά δικαίωμα κατ’ αποκοπήν αποζημίωσης. Κάθε καταναλωτής μπορεί να υποβάλει έγγραφη διαμαρτυρία για τυχόν απώλειες ή ζημιές που έχουν προκληθεί στην αποστολή του ή για κλοπή αυτής ή για καθυστέρηση επίδοσης πέραν του συμφωνηθέντος χρονικού διαστήματος εντός 6 μηνών το αργότερο από την ημερομηνία παραλαβής και να αιτήσει αποζημίωση σύμφωνα με τα προβλεπόμενα όρια αποζημίωσης αναλόγως της υπηρεσίας και του είδους της πλημμέλειας Η ACS απαλλάσσεται σε κάθε περίπτωση από οποιαδήποτε ευθύνη εξ’ οιασδήποτε αιτίας σχετικά με πλημμελή εκπλήρωση ταχυδρομικών υπηρεσιών εφόσον δεν έχει υποβληθεί από το χρήστη σχετική απαίτηση εντός έξι (6) μηνών από την κατάρτιση της ταχυδρομικής σύμβασης»
  • Δημιουργία νέου...