Προς το περιεχόμενο

dnikos

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    49
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πρόσφατες Επισκέψεις

1.746 προβολές προφίλ

dnikos's Achievements

  1. Δεν συμφωνω καθολου με την αλλαγη προφανως, αλλα ειναι εταιρία δεν θα σας ρωτήσει κιόλας
  2. Πολύ σωστά, το ποσοστό του chrome περιορισμένο σε desktop browser είναι μεγαλύτερο: ~66.6% (από ~63.8%) https://gs.statcounter.com/browser-market-share
  3. Ρε guys, αν δεν βαριέστε να ψάχνετε στο cloud καθε φορά μην το κατεβάσετε, δεν υπάρχει θέμα. Αν έχεις ήδη wallet με κάρτες κτλ είναι 10 φορές γρηγορότερο - σε ios device, απλά κανεις double tap το power button και τέλος
  4. Τα πτυχία πλέον είναι "σημαντικά" μονο για ορισμένους τομείς. Εναλλακτικά, θα μπορούσες να δοκιμάσεις και να δεις αν σε ενδιαφέρει ο χώρος του software engineering. Υπάρχουν δύο μεγάλοι παράγοντες που έχουν κάνει τα πτυχία στον τομέα τουλάχιστον obsolete: 1. Η μεγάλη έλλειψη talent παγκοσμίως, ακόμα και στην Ελλάδα 2. Το απαρχαιωμένο πρόγραμμα σπουδών των περισσότερων σχολών (εκτός από το κομμάτι των αρχών του computer science) Αυτο σημαίνει πως μπορείς να βρεις σχετικά εύκολα δουλειά ως junior engineer με 3-5 μήνες δικό σου διάβασμα/ εξάσκηση με υλικό που κατά το πλείστον βρίσκεις ελεύθερα στο νετ, αρκεί να έχεις μια αρχική καθοδήγηση. Οι μισθοί junior στην Ελλάδα κυμαίνονται από 750-1350ε καθαρά, ανάλογα την εταιρία και τον τομέα Για να μην με παρεξηγήσεις: θέλει πολύ και συνεχόμενο διάβασμα. Αλλά επειδή η ζήτηση αυτή τη στιγμή είναι τόσο μεγάλη, μπορείς να ξεκινήσεις εύκολα
  5. Πήρα μόλις ξανά το Πλαίσιο, δεν έχουν ιδέα λέει ακόμα 🔫 στο πλαίσιο, πάμε για άμαζον
  6. Τα τελευταία 2 eshop παντως τα άνοιξαν με την ίδια διεύθυνση, που από ότι καταλαβαίνω είχε και βιτρίνα. Ενδιαφέρον είναι να δούμε αν σε 3-4 μήνες που θα ηρεμήσουν τα πράγματα, ανοίξει και άλλο eshop στην ίδια διεύθυνση
  7. Δεν θα διαφωνήσω. Αλλα! Μολις περιέγραψες το 80% των ελληνικών σκρουτζομαγαζων, πολλά εκ των οποίων είναι legit Παρόλα αυτά, για να είμαι δίκαιος, πολύ σωστό το point περί αντικαταβολής
  8. Είχα ανοίξει χθες άλλο θέμα σχετικά με όσα λέμε τώρα, αλλά καλύτερα να συνεχίσουμε τη συζήτηση εδώ. Κάνω copy-paste την δική μου εμπειρία ως αναφορά για μελλοντική χρήση εδώ: Καλησπέρα στους φίλους! Θα ήθελα την γνώμη και την συμβουλή σας για ένα θεματάκι που έχω τον τελευταίο καιρό με το eshop του τίτλου, https://2bshop.gr Πρόκειται για μια αγορά που έκανα από το συγκεκριμένο κατάστημα στις 7/10, πριν από 22 μέρες δηλαδή. Συγκεκριμένα, παρήγγειλα μια ανδρική κολώνια (δείτε εδώ), στα 55,23ε. Το προιόν το βρήκα μέσα από το skroutz και η διαφορά στην τιμή (15ε) σε σχέση με άλλα καταστήματα δεν ήταν αρκετή για να μου κινήσει υποψίες, μιας και έχω κάνει πολλές αντίστοιχες αγορές Η διαθεσιμότητα ήταν στις 4-10 μέρες, αλλά μιας και δεν ήταν κάτι που το χρειαζόμουν άμεσα δεν με ενόχλησε ιδιαίτερα. Έκανα την παραγγελία λοιπόν στις 7/10 και πλήρωσα με την Revolut κάρτα μου (Visa) μέσω από την πλατφόρμα viva wallet. Στη συνέχεια μου ήρθε η επιβεβαίωση της παραγγελίας χωρίς κάποιο παραστατικό. Επικοινώνησα μέσω εμαιλ με το κατάστημα 12 μέρες μετά, στις 19/10 μιας και δεν υπήρξε άλλη ενημέρωση. Απάντησαν μια μέρα μετά, λέγοντας πως υπήρξε καθυστέρηση αλλά η παραγγελία θα αποσταλεί στις 22/10. Από τότε δεν απαντάνε ούτε σε εμαιλ, ούτε σε τηλέφωνα - και έχω προσπαθήσει πολλές φορές. Φυσικά ακόμα δεν έχει γίνει η αποστολή, δεν έχω λάβει κάποιο παραστατικό ενώ η πληρωμή έχει γίνει από την πρώτη μέρα. Πάμε τώρα στα καλά! Κάποια στιγμή από τις 22/10 μέχρι 27/10 το κατάστημα διαγράφηκε από το skroutz. Ψάχνοντας, εύκολα βρήκα τα στοιχεία της εταιρίας: VAT Number: EL 801504400 Name: GOLDTEN ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥΧΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ || GOLDTEN M IKE Address: ΔΕΜΕΡΤΖΗ 34 18757 - ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ ΓΕΜΗ: 158121607000 Και τους τραπεζικούς τους λογαριασμούς: Viva Wallet Beneficiary: GOLDTEN M.IKE IBAN: GR6070100000000539349513680 Eurobank Beneficiary: GOLDTEN M.IKE Η ίδια εταιρεία, μέχρι τις αρχές του 2021 διατηρούσε το eshop hallshop.gr, το οποίο είναι offline πλέον και ρίχνοντας μια ματιά στις αξιολογήσεις στο google (δείτε εδώ) εύκολα κάποιος καταλαβαίνει πως το σύστημα τους είναι το ίδιο: εγγραφή στο σκρουτζ, scam όσους χρήστες μπορούν, απεγγραφή, αλλαγή ονομασίας και repeat. Έχω ξεκινήσει την διαδικασία αμφισβήτησης της συναλλαγής μέσα από την Revolut. Αύριο προχωράω σε καταγγελία στην γραμμή καταναλωτή, αλλά και καταγγελία για φοροαπαλλαγή στην ΣΔΟΕ μιας και δεν έχω λάβει απόδειξη για την συναλλαγή. Τέλος θα ήθελα να πω οτι στόχος αυτού του post δεν είναι να πάρω τα 55ε πίσω, ξέρω ότι κάτι τέτοιο είναι αρκετά δύσκολο. Ο πρώτος μου στόχος είναι να προειδοποιήσω τους συμφορουμήτες μιας και βρήκα αρκετά links προς αυτό το eshop . Ελπίζω κάποια από τις καταγγελίες μου να βοηθήσει να μην κοροιδέψουν άλλους στο μέλλον.
  9. Αυτό που λέει ο φίλος σχετικά με την διαφορά κατάθεσης/ πληρωμής με κάρτα έχει να κάνει ότι στην περίπτωση κάρτας, παίρνει μέρος και η Visa/Mastercard με πολύ πιο αυστηρούς ελέγχους και η πιθανότητα να πάρεις τα λεφτά σου πίσω κάπως αυξάνεται. Προς οποιαδήποτε έκανε κάποια μορφής καταγγελία, μπορούμε να έχουμε 1-2 υποδείξεις για να ακολουθήσουμε την διαδικασία και οι υπόλοιποι;
  10. Δυστυχώς μερικοί έρχεστε πολύ επιθετικά και για ακόμα μια φορά χάνεται το νόημα του thread. Από το 1ο μύνημα μου είπα ότι γνωρίζω πως δεν θα πάρω τα λεφτά μου πίσω. Έγραψα κάπου οτι θα τα ζητήσω από το skroutz; Μη βγάζετε συμπεράσματα μόνοι σας για να αποκτούν νόημα τα ποστ σας. Σχετικά με την ευθύνη που έχει το skroutz τώρα. Δεν με ενδιαφέρει να μιλήσω για νομικές ευθύνες - αν ήθελα να το παω νομικά δεν θα το έκανα από το insomnia. Το point μου ήταν ότι ο κόσμος, και εγώ μαζί, εμπιστεύεται το skroutz και απατεώνες εκμεταλλεύονται την εμπιστοσύνη αυτή. Μία πιο αυστηρή διαδικασία ελέγχου από την μεριά του skroutz θα έλυνε μέρος του προβλήματος μιας και ήδη είχαν διαγράψει την ίδια εταιρία στο παρελθόν. Αυτό ακριβώς είπα, τίποτα λιγότερο, τίποτα περισσότερο
  11. Δυστυχώς είναι όπως τα λέει ο φίλος miucce. Ακόμα μπορώ να βρω και άλλα καταστήματα στο skroutz με τον ίδιο αριθμό ΓΕΜΗ. Το hallshop.gr ανήκε στην ίδια εταιρία. Γιατί επιτρέπουν εγγραφή καταστήματος που ανήκει σε εταιρία που ήδη έχουν διαγράψει; Θεωρώ πως μεγάλο βαθμό υπευθυνότητας έχει και το skroutz σε αυτή τη περίπτωση, για την έλλειψη διαδικασίας ελέγχου
  12. Δυστυχώς το ποσό που σου έχουν κρατήσει φίλε μου είναι μεγαλύτερο, αλλά όσο πιο γρήγορα κάνεις την αμφισβήτηση συναλλαγής, τόσες περισσότερες πιθανότητες έχεις να πάρεις τα χρήματα σου πίσω. Σου εύχομαι καλή τύχη! Βρίσκεσαι Αθήνα; Θα προσπαθήσω να περάσω από την διεύθυνση του καταστήματος αν και δεν νομίζω πως υπάρχει κατάστημα εκεί. Αναρωτιέμαι αν το skroutz ακολουθεί κάποια διαδικασία πριν την εγγραφή καταστήματος. Αν πήρε σε εμένα 5 λεπτά να ψάξω και να καταλάβω ότι πρόκειται για την ίδια εταιρεία, το skroutz δεν θα έπρεπε να τους επιτρέψει την εγγραφή στην πλατφόρμα - ειδικά από την στιγμή που υπήρχε και το hallshop
  13. καλησπέρα φίλε! Έβγαλες άκρη τελικά; Είχα την ίδια εμπειρία με παραγγελία από το 2bshop.gr - είναι το ίδιο κατάστημα με άλλη επωνυμία. Συγκεκριμένα άνοιξα και 2ο θέμα εδώ, πριν δω το δικο σου
  • Δημιουργία νέου...