Προς το περιεχόμενο

fangel1983

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    56
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

1 ΑΚΟΛΟΥΘΟΣ

Πρόσφατες Επισκέψεις

2.341 προβολές προφίλ

fangel1983's Achievements

  1. Καλησπέρα σας, θα ήθελα να ασχοληθείτε λίγο με το τεράστιο πρόβλημα που υπάρχει στην αγορά (και εν μέρη κοινό σας) με τις παραδόσεις των PS5. Υπάρχουν τεράστια προβλήματα απο όλες τις εταιρείες και μάλιστα ακόμα και με προπαραγγελίες 17/9. Σε μια τέτοια περίπτωση είμαι και εγώ. Αν και θα μπορούσα να κατονομάσω περιπτώσεις δεν θεωρώ ότι πρέπει να το κάνω σε σχόλιο. Ξέρω ότι έχετε τις γνωριμίες (πχ Κος Γιάννης Βασιλάκος) για να κάνετε μια σωστή έρευνα και τελικά να δώσετε εσείς την πληροφόρηση που καμμια εταιρεία από αυτές που δεσμεύουν τα χρήματα μας εδώ και 3 μήνες δεν μας δίνουν.
  2. Γεια σου φίλε μου, δεν είναι αυτό το λάθος θεωρώ γιατί το Σάββατο έλαβα ένα τηλεφώνημα από εκπρόσωπο της εταιρείας Κωτσόβολος που μου ζήτησε να γίνει η πληρωμή (νωρίτερα δεν μου είχαν αναφέρει κάτι σε όποια επικοινωνία και αν είχε προκύψει), και την ίδια μέρα, μισή ώρα μετά έκανα την εξόφληση. Η μεταφορά των χρημάτων δεν έγινε σε έναν απλό λογαριασμό για να χρειαστεί πιθανών κάποιες μέρες να φανεί (που πλέον όλοι ξέρουμε ότι σε ομοειδή τράπεζες φαίνεται λίγα λεπτά μετά την μεταφορά), αλλά σε ειδικό κωδικό πληρωμής RF. Δηλαδή με αυτόν τον κωδικό δεν πήγα να κάνω μεταφορά σε τρίτο κλπ αλλά είχε μέσα στο μενού της τράπεζας την επιλογή "ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ" στο σημείο πληρωμές και υποτίθεται ότι με το RF που μου δώσανε θα αφορούσε αποκλειστικά εμένα για πιο εύκολη και γρήγορη ταυτοποίηση. Επίσης να αναφέρω ξανά ότι ο τρόπος πληρωμής που είχα αρχικά επιλέξει ήταν αντικαταβολή, άρα δεν υπήρχε λόγος να γίνει όλη αυτή η διαδικασία, και αν κάποιος μου πει ότι το έκαναν για να διασφαλίσουν τυχόν αστοχίες στην παράδοση, θα τον διαψεύσω γιατί παρέδωσαν σε πολλούς που δεν προπλήρωσαν ούτε €. Αν σκεφτώ κακοπροέραιτα θα έλεγα ότι η σειρά προτεραιότητας ορίστηκε από τους ίδιους με το όποιο συμφέρον...αν πάλι δεν σκεφτώ έτσι θα πω ότι απλά η οργάνωση τους είναι σε επίπεδο συνοικιακού παντοπωλείου και δεν αξίζει να είναι στις μεγάλες και θεωρητικά δυνατές αλυσίδες της αγοράς.
  3. Καλησπέρα και από εμένα, αν και δεν διάβασα και τις 197 σελίδες, κατάλαβα ότι μοιραζόμαστε το ίδιο πρόβλημα, κάποιοι και με την ίδια αλυσίδα. Και εγώ κάτι παραπάνω από δυσαρεστημένος είμαι με την εταιρεία Κωτσόβολος. Σας λέω εν τάχει την ιστορία μου: - 17/9 14:22 έρχεται ένα ωραίο newsletter από την εταιρεία Κωτσόβολος που έλεγε ότι οι προπαραγγελίες για το PS5 ξεκίνησαν. Αν και δεν είχα σκοπό να μπω σε αυτόν τον μαραθώνιο, το είδα, είπα δεν έχω πάρει ποτέ κονσόλα day 1, σκέφτηκα ότι αν και δεν είχα υπολογίσει το εξοδο αυτό στο budget μου θα ήταν για 2 μήνες μετά, και έτσι έκανα την προπαραγγελία. - 17/9 14:26 έρχεται στο mail μου αντίγραφο της παραγγελίας μου με το PS5 - 3-4 μέρες μετά με καλεί στο τηλέφωνο ένας εκπρόσωπος του Κωτσόβολου ζητώντας μου να επισκεφθώ κάποιο κατάστημα ώστε να δώσω μια προκαταβολή ύψους 50€ ώστε να δεσμευθεί η παραγγελία μου, και έτσι και γίνεται την ίδια μέρα - Οι μέρες περνούσαν και όλο και πλησιάζαμε στην επιθυμητή μέρα και να σου να βλέπω βίντεο από youtubers...να διαβάζω διάφορα.... να βλέπω τον fanboyσμο από τα 2 "στρατόπεδα" και όλο να μεγαλώνει η αγωνία μου να το δω και εγώ από κοντά. - 14/11 με καλούν στο τηλέφωνο λέγοντας μου να αποπληρώσω του υπόλοιπο της παραγγελίας μου ώστε να ισχύει η σειρά προτεραιότητας μου. Κάνω την ίδια μέρα την μεταφορά του ποσού σε έναν RF λογαριασμό που μου δίνουν και τους καλώ πίσω να τους ενημερώσω και να μου πουν αν είδαν την πληρωμή. Η απάντηση τους ήταν ότι πιθανόν να μην φανεί την ίδια μέρα άρα καλύτερα να καλέσω την Δευτέρα - 16/11 καλώ στον Κωτσόβολο ξανά για να επιβεβαιώσω οτι είδαν τα χρήματα. Μου απαντάνε ότι δεν είναι κάτι σημειωμένο στην καρτέλα μου αλλά εφόσον έκανα την αποπληρωμή να μην ανησυχώ και θα παραλάβω στην ώρα μου. Τους ρωτάω αν χρειάζεται να στείλω κάποιο αποδεικτικό κατάθεσης ώστε να τους βοηθήσω και με καθοδηγούν να συμπληρώσω μια φόρμα στο eshop τους, στο κομμάτι επικοινωνία και να επισυνάψω το αποδεικτικό, όπως και έκανα αμέσως μετά το τηλεφώνημα -18/11 καμία επικοινωνία από Κωτσόβολο ούτε κάποια ενημέρωση ημέρας και ώρας παράδοσης.... αρχίζουν να με τρώνε τα φίδια... ξανακαλώ...μου λένε δεν είναι σημειωμένη η πληρωμή που κάνατε αλλά εφόσον έγινε μην ανησυχείτε όλα είναι καλά. Να ξαναστείλω το αποδεικτικό, ρωτάω, ναι στείλτε το μου λέει... έχετε κάποιο mail στο λογιστήριο ώστε να το δουν απευθείας;.... όχι όχι μέσα από το κομμάτι επικοινωνία στην σελίδα μας, μου λέει.... το ξαναστέλνω.... Τελικά όπως καταλαβαίνετε το μόνο που παρέλαβα είναι το μήνυμα στο viber που έλεγε "μην περιμένεις..φάε...θα αργήσω..." γιατί λέει τηρούνε αυστηρή σειρά προτεραιότητας... και όταν τους ζήτησα να μου το αποδείξουν αυτό μου είπαν ότι δεν τίθεται θέμα απόδειξης.... κάτσε ρε φίλε εδώ έχω δικούς μου ανθρώπους που έκαναν σε σένα παραγγελία 2 μέρες μετά και παρέλαβαν... και δεν πλήρωσαν φράγκο παρά μόνο στην παράδοση.... Εν τέλη ζήτησα ακύρωση και επιστροφή χρημάτων.... 25/11 σήμερα ακόμα περιμένω να με καλέσουν...με αλλεπάληλα τηλεφωνήματα από εμένα όλες αυτές τις μέρες με το τελευταίο να είναι σήμερα όπου ο υπάλληλος μου λέει ναι ναι είναι σήμερα να σας καλέσουν... Μήπως πήραν εσάς;;; Εμένα πάντως όχι.... Φιλάκια Κώτσο μου... την/τις επόμενες φορές τα λεφτάκια μου (που για σένα δεν έχουν αξία προφανώς) θα τα δίνω αλλού... Συγγνώμη αν κούρασα.... χρεώστε με 50€ για την ψυχοθεραπεία....
  4. Καλησπέρα στο τριο... νομίζω ότι είναι μια καλή μέρα σήμερα να ασχοληθείτε και με τα παράπονα ανθρώπων που έκαναν προπαραγγελία του PS5 όχι απλά στο day 1 αλλα στο πρωτο 10 λεπτο του day one και η μεγαλη αλυσίδα (στην περίπτωση μου) απαντά ότι τηρεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας και οτι εγω θα παραλάβω με την επόμενη, άγνωστη, φόρτωση απο την Sony... Σας παρακαλώ και προκαλώ να μάθετε μέσα στα 4 λεπτά (τόση ήταν η διαφορά από το newsletter τους μέχρι που έλαβα αντίγραφο με την επιβεβαίωση της παραγγελίας μου στο mail μου) πόσες προπαραγγελίες υπήρξαν που δεν ήμουν στην πρώτη φουρνιά αυτής της "αυστηρής" σειράς προτεραιότητας...
  5. Εγω μετά την αναβάθμιση εχω παρατηρήσει φοβερό battery drain και κάποια "άκυρα", χρονικά, notification. Βασικά από ένα app έρχονται άκυρα notification και αυτό είναι της Εθνικής (nbg app) το οποίο μπορεί να μου δείξει notification χρέωσης που έγινε πριν 2-3 μέρες (αν και στο τηλέφωνο χτύπησε σε σωστό χρόνο). Το βασικό μου πρόβλημα είναι η διάρκεια της μπαταρίας το οποίο υποψιάζομαι ότι έχει να κάνει με την νεα λειτουργία sleep. Καμια επανεκίνηση σε εμένα.
  6. Καλησπέρα φίλε Vaiosss, και πάλι όμως αυτό δεν σημαίνει κάτι διαφορετικό. Αυτές οι αποστολές (ή αλλιώς παραγγελίες) γίνονται με βάση κάποιο στατιστικό σε σχέση με την περσινή χρονιά. Άρα δεν νομίζω να υπερ στοκάρει κανένας retailer, ιδιαίτερα στους καιρούς που ζούμε.
  7. Καλημέρα φίλε μου, όσο ήμουν στην εταιρεία ξεκίνησα από το κατάστημα στον Πειραιά (Ηρώων Πολυτεχνείου) ως πωλήτής και από εκεί αποχώρησα τότε ως Διευθυντής. Από τις πιο ωραίες εμπειρίες και με την μέχρι τώρα εμπειρία μου από τους καλύτερους εργοδότες.
  8. Αναμνήσεις και εμπειρίες με τον Γιάννη Βασιλάκο. Τον γνώρισα στην εταιρεία Multirama (υπάλληλος εγώ, στέλεχος εκείνος) μεταξύ 2006 - 2008 και έχω να πω μόνο τα καλύτερα. Εκείνος, μαζί με άλλα αντίστοιχα άξια άτομα τότε στην εταιρεία, είναι υπεύθυνα για την εκπαίδευση μου και την μετέπειτα πορεία στον χώρο της λιανικής πώλησης, και όχι μόνο. Όταν έμαθα ότι ανέλαβε και ανελίχθηκε ως αντιπρόεδρος σε έναν τόσο μεγάλο όμιλο, τολμώ να πω, ότι ένιωσα περήφανος που έλαβα μέρος των γνώσεων που έχω σήμερα από εκείνον. Να του ευχηθώ να συνεχίσει την επιτυχημένη του πορεία και να "ζητήσω" από τους αντίστοιχους ομίλους να ακολουθήσουν το παράδειγμα του Κωτσόβολου και να δώσουν τέτοιες αρμοδιότητες και ευθύνες σε άτομα νέα με ιδέες και φρέσκο μυαλό, για να εξελίξουν τον τομέα λιανικής στην Ελλάδα. (Για να μην παρεξηγηθώ να σημειώσω ότι το σχόλιο δεν είναι προωθητικού χαρακτήρα αλλά θαυμασμού στον συγκεκριμένο άνθρωπο.) Σαράντος
  • Δημιουργία νέου...