Προς το περιεχόμενο

akaliptos69

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    35
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Δεν το μαρτυρώ
  • Τοποθεσία
    Athens,Greece

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

akaliptos69's Achievements

Proficient

Proficient (10/15)

  • Πρώτο Μήνυμα
  • Collaborator
  • 10 Classifieds
  • Εκκίνηση Συζήτησης
  • 1 Εβδομάδα Μετά

Πρόσφατες Διακρίσεις

3

Φήμη

  1. Ας τα πάρω με την σειρά... @Makfil: Φίλε μου σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια (αναφέρομαι στο "αξιέπαινη"). Πιστεύω είναι το τελευταίο έντιμο πράγμα που μπορώ να κάνω μιας και στο ξενοδοχείο το είπα ότι θα ανεβάσω κριτικές όπου μπορώ ώστε να ενημερωθεί ο κόσμος και θεωρώ ότι πρέπει να γνωρίζει ο κόσμος τις πιθανές καταστάσεις που μπορεί να αντιμετωπίσει στο εν λόγω κατάστημα. @Miracle Worker: Αναφερόμαστε στην ξενοδοχειακή μονάδα των 265 δωματίων (165 στο κεντρικό κτήριο και 100 =4χ25 σε bungallow) που βρίσκεται στην παραλία της καστροσυκιάς 1-2 χλμ πριν το χωριό. Νομίζω ότι είναι το ίδιο. Η αλήθεια είναι ότι επειδή πήρα πληροφορίες πριν πάω όλοι μου είπαν ακριβώς αυτό που ανέφερες, ότι δηλαδή "υπήρξε η ναυαρχίδα κάποτε για τον τουρισμό της περιοχής" και με το σκεπτικό ότι εντάξει μπορεί να είναι παλιό (κατασκευής κοντά στο 1960 με 1970 αν δεν κάνω λάθος) και χρήζει βελτιώσεων με βάση και τις κριτικές... θεώρησα ότι πόσο χάλια να είναι και έτσι και προχώρησα στην αγορά. Το μόνο που με ενδιέφερε ήταν να κάλυπτε τα βασικά και υποτυπώδη... τίποτα παραπάνω. Όπως είπα τα δωμάτια δεν τα παντρεύεσαι αλλά όχι κι έτσι!!! Σχετικά με την περιοχή οφείλω να ομολογήσω ότι είναι απερίγραπτης ομορφιάς. Είτε κινηθεί κάποιος ηπειρωτικά είτε παραθαλάσσια υπάρχουν σημεία που δεν παίζονται. Ενδεικτικά θα αναφέρω μερικές παραλίες κατά μήκος της περιοχής. Μύτικας, Κανάλι, Βράχος, Λυγιά, Λούτσα, Αμμουδιά, Λύχνος, Πάργα και η λίστα δε σταματάει. Ενώ ηπειρωτικά υπάρχουν λίμνες (Ζηραίου πχ) ποτάμια (Λούρος, Αχέρωντας κ.α.) και πάρα πολλά χωριά που αξίζει να τα επισκεφτεί κανείς. Να σημειώσω ότι έκανα πάνω από 600 χλμ στην περιοχή. Τέλος σχετικά με τα supermarket, ρώτησα το προσωπικό και μου είπαν ότι μόνο στην Πρέβεζα θα έβρισκα κάτι σε Μασούτη, Βασιλόπουλο ή Carrefour και πουθενά αλλού και έτσι πήγαμε εκεί. Στο χωριό της Καστροσυκιάς δεν πήγαμε καν. Δε πειράζει. Βολευτήκαμε.
  2. Σωστό το post σου φίλε Makfil... Να βάλουμε τα πράματα στη θέση τους. 1. Το ekdromi.gr φρόντισε (και μπράβο του) να μου επιστρέψει το 1/3 του ποσού που είχα πληρώσει για την αγορά του πακέτου. Βέβαια μου το επίστρεψε με την μορφή πίστωσης και όχι χρημάτων στην κάρτα που χρησιμοποίησα για την αγορά (κακώς για εμένα αλλά μικρό το κακό μιας και εγώ αυτά τα λεφτά τα είχα καμμένα). 2. Την πάτησα στην ουσία γιατί πέρσι ακολουθώντας την ίδια ακριβώς διαδικασία (με άλλο site βέβαια) περάσαμε με την σύζυγο και το παιδάκι μας (τότε μόλις 6!!! μηνών) ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ!!! οπότε μάλλον με την περσινή επιτυχία είχα πει ότι ΟΚ... μπορεί να είναι παλιό, μπορεί στο booking να του δίνουν 6.3-6.4 αλλά οκ τουλάχιστον θα είναι ανθρώπινο... Σε καμία περίπτωση δεν δικαιολογείται το ξενοδοχείο για την κατάσταση ούτε υπήρχε κάτι που θα μπορούσε να με προϊδεάσει για την κατάσταση που αντιμετώπισα. Έστω και με την προϋπόθεση ότι θα ήμουν τόσο τρομερά άτυχος!!! 3. Φυσικά και του χρόνου πάλι στα ίδια θα κινηθώ μιας και θεωρώ ότι η όλη διαδικασία με τις προσφορές αυτού του είδους που χρησιμοποίησα είναι μία ιδανική λύση για τις μέρες μας. Το γεγονός ότι κάποιοι κάνουν αρπαχτές (Preveza Beach Resort) και κάποιοι την πατάνε (akaliptos69) δεν αποτελεί λόγος για την απόρριψη τέτοιων προσφορών εν γένει!!! ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ. 4. Το παραπάνω τονίζω και πάλι είναι για να βοηθήσω κάποιον χριστιανό που θα το σκεφτεί να πάει στο εν λόγω κατάλυμα τι πιθανώς να αντιμετωπίσει και να είναι προετοιμασμένος (αυτό που λέμε στα ελληνικά "at your own risk", ααααα μπράβο!!!)
  3. Αν εννοείς αυτό που έπεσε στο χειρουργείο η γάτα από την οροφή τότε ναι... αλλιώς ΜΑΚΑΡΙ να ήταν!!!
  4. Μετά από 2 εβδομάδες χαλάρωσης (04/09 - 18/09) αποφάσισα να προσθέσω κι εγώ την εμπειρία μου από τις φετινές μου διακοπές. Είπα ότι μετά από 1+ χρόνο φιλοξενίας μου σε Site: http://www.insomnia.gr/topic/452263-android-application-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%B5%CE%BF%CF%80%CF%85%CF%85/">αυτό το χώρο να προσθέσω κι εγώ το λιθαράκι μου στην ενημέρωση της παρέας. Αν έχω κάνει λάθος στην τοποθέτηση του θέματος παρακαλώ τους admins να πράξουν κατά βούλησιν. Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Ψάχνοντας με την σύζυγο για τις επιλογές διακοπών που είχαμε εφέτος, αποφασίσαμε να διερευνήσουμε την επιλογή της αγοράς ενός all inclusive πακέτου διακοπών για διάφορους προσωπικούς λόγους. Ψάχνοντας λοιπόν και συζητώντας καταλήξαμε σε κάποια κριτήρια τα οποία έπρεπε ο τόπος διαμονής μας να έχει. Αυτά ήταν τα εξής: 1. Να είναι προσβάσιμο οδικώς (για να γλυτώσουμε τα έξοδα σε εισιτήρια) 2. Να είναι σε τόπο που δεν έχουμε επισκεφτεί ξανά (για να έχει και κάποιο ενδιαφέρον) 3. Να είναι οικονομικώς αποδεκτό για την εποχή και τα οικονομικά μας 4. Να παρέχει κάποιες βασικές (για εμάς) ιδιαίτερες ευκολίες (πχ. Παιδότοπο για το παιδί που είναι 19 μηνών και γεμάτο ενέργεια) 5. Να διαθέτει και πισίνα και παραλία χωρίς την χρήση αυτοκινήτου 6. Να είναι κοντά σε αστικό κέντρο (για να παίρνουμε τα απαραίτητα για το τέκνο όπως γάλα, γιαούρτια κτλ) Μέσα από μία έρευνα είδαμε ότι μία ελκυστική προσφορά ήταν αυτή. Αποφασίσαμε λοιπόν και αγοράσαμε 3 τέτοιες προσφορές διαμορφώνοντας τον τελικό αριθμό διανυκτερεύσεων στο εν λόγω κατάλυμα στις 9. Σύμφωνα με τα αναγραφόμενα χαρακτηριστικά της προσφοράς, είχαμε καλύψει από τα παραπάνω, τα πρώτα 5 βασικά στοιχεία στο 100% και το τελευταίο αρκετά καθώς η απόσταση των 15 χλμ. από την πόλη της Πρέβεζας ήταν για εμάς ανεκτή για τις 3 φορές που θα έπρεπε αναγκαστικά να πάμε για την αγορά των απαραίτητων του τέκνου. Έτσι λοιπόν και κλείσαμε στο κατά τις κριτικές μέτριο (αλλά αναμενόμενο για την τιμή του) Preveza Beach Resort στην Καστροσυκιά της Πρέβεζας. Επιπλέον η περιοχή ήταν σε ιδανικό σημείο για μικρές εξορμήσεις σε όλο το μήκος και πλάτος της ευρύτερης περιοχής. Σημειωτέον ότι στις 10 ημέρες των διακοπών μαζί με την απόσταση από και προς την περιοχή (Αθήνα - Καστροσυκιά - Αθήνα = περίπου 720χλμ) το κοντέρ έγραψε κοντά στα 1350 χλμ. Η αναχώρηση είχε κλείσει για τις 26/8/2013 και η αποχώρηση για τις 04/09/2013. Η συνεννόηση με το εν λόγω ξενοδοχείο ήταν άμεση και είχε ολοκληρωθεί η κράτηση από τις 06/06/2013. Όσο λοιπόν βλέπαμε τους υπόλοιπους να φεύγουν και να έρχονται από τις διακοπές τους και εμείς να στενάζουμε στην πόλη ετοιμαζόμασταν ψυχολογικά για την μεγάλη και πολυπόθητη δική μας φυγή. Πράγματι στις 26/8/2013 ξεκινήσαμε πουρνό πουρνό και όλο ενθουσιασμό το ταξίδι μας. Φτάσαμε στην Καστροσυκιά εύκολα και γρήγορα (σχετικά αφού κάναμε κοντά 5,5 ώρες με 3 στάσεις) χάριν στην υπέροχη εφεύρεση που λέγεται GPS. Η πρώτη εικόνα που σου δημιουργεί το ξενοδοχείο είναι η επιβεβαίωση των κριτικών που είχες διαβάσει. Πρόκειται για ένα παλαιό ξενοδοχείο που έχει προσπαθήσει να ανανεώσει (αποτυχημένα κατά την γνώμη μου) την πρώτη εικόνα που σου δίνει από το lobby του. Μικρό το κακό βέβαια αφού το ξενοδοχείο (και νομίζω ότι αυτό ισχύει σε όλες τις περιπτώσεις) δεν το παντρεύεσαι αλλά το χρησιμοποιείς για τις βασικές ανάγκες (όπως ξεκούραση, ένα μπάνιο και λοιπά βασικά) και αν καλύπτει τα υποτυπώδη (κανόνες υγιεινής, μία ανθρώπινη κατάσταση στα δωμάτιά του και σωστή συμπεριφορά προσωπικού) είναι υπέρ αρκετό για να περάσεις μερικές ημέρες χαλάρωσης και ηρεμίας παρέα με τους δικούς σου ανθρώπους. Η επαφή με το προσωπικό ήταν πολύ ενθαρρυντική. Ευγένεια, χαρά και η απαραίτητη δόση φιλικότητας χωρίς την έλλειψη σεβασμού προς τον πελάτη μόνο θετικά συναισθήματα μπορούσαν να προκαλέσουν. Όλα έδειχναν ότι θα περάσουμε ένα υπέροχο 10ήμερο. Μιας και φτάσαμε νωρίς (11.45 για την ακρίβεια) μας ενημέρωσαν ότι το δωμάτιο θα ήταν έτοιμο στις 14.00 (απολύτως λογικό) και ότι μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε όλες τις παρεχόμενες (από την προσφορά) υπηρεσίες του ξενοδοχείου από την ίδια στιγμή και με την ολοκλήρωση της προετοιμασίας του δωματίου για να μας υποδεχθεί, θα δεχόμασταν το απαραίτητο τηλεφώνημα. Όπερ και εγένετο. Κατά τις 13.45 το τηλεφώνημα ελήφθη και βρισκόμασταν ήδη στον δρόμο προς το bungallow με αριθμό 702 όλο χαρά. Αρχικά όταν μπήκαμε στο δωμάτιο διαπίστωσα 4 βασικά προβλήματα. Το πρώτο θέμα ήταν το μέγεθος του δωματίου. Το δωμάτιο ήταν μεγέθους 2κλινου με δυνατότητα στέγασης τεσσάρων ατόμων με 2 μονά κρεβάτια και μία κουκέτα, πράγμα που περιόριζε δραματικά τους χώρους κίνησης στο δωμάτιο, δεδομένου ότι είχαμε και ένα παρκοκρέβατο στο δωμάτιο για το μωρό. Το δεύτερο ήταν μία βασική δυσλειτουργία της πόρτας εξόδου από το δωμάτιο. Η κλειδαριά δεν λειτουργούσε ομαλώς, με αποτέλεσμα η είσοδος, αλλά κυριότερα η έξοδος από το δωμάτιο να γίνεται με μεγάλη δυσκολία (μεγάλο θέμα ασφάλειας κατά την γνώμη μου, κυρίως για την περίπτωση κινδύνου). Σαν τρίτο πρόβλημα διαπιστώθηκε η κακή κατάσταση των επίπλων του δωματίου (σπασμένο σκαμπό στο δωμάτιο, πεσμένο ντουλαπάκι του mini bar, το ψυγείο να τρέχει νερά κάθε φορά που άνοιγε, φουσκωμένα ντουλάπια στο χώρο του μπάνιου, σκουριασμένο καλαθάκι στο μπάνιο, μουχλιασμένη κουρτίνα στην μπανιέρα κλπ), στα οποία όμως αποφασίσαμε με την σύζυγο να μην δώσουμε ιδιαίτερη σημασία. Τελευταίο πρόβλημα που εντοπίσαμε ήταν η (αρχικά) δυσλειτουργία της ντουλάπας του δωματίου. Και λέω δυσλειτουργία αρχικά γιατί τις πρώτες 4 μέρες οι επάλληλες πόρτες της ντουλάπας απαιτούσαν ιδιαίτερη προσπάθεια για να λειτουργήσουν, όμως μετά η κατάσταση επιδεινώθηκε, κάτι για το οποίο θα σας μιλήσω αργότερα. Η δυσλειτουργία της ντουλάπας μας οδήγησε να έχουμε τα ρούχα μας απλωμένα στα κρεβάτια της κουκέτας (την οποία εκ των πραγμάτων δεν θα χρησιμοποιούσαμε) που είχε το δωμάτιο λες και ήμασταν νομάδες σε κάποια σκηνή της ερήμου. Εδώ να προσθέσω ότι κατά την είσοδό μας στο δωμάτιο διαπιστώσαμε μία έντονη μυρωδιά μούχλας την οποία όμως και πάλι με την σύζυγο αποφασίσαμε να παραβλέψουμε. Επειδή ήμασταν κουρασμένοι από το ταξίδι (μην ξεχνάμε ότι όλα αυτά διαπιστώθηκαν από την πρώτη μέρα) και το μωρό είχε ήδη αρχίσει να παραπονιέται, αποφασίσαμε να ανοίξουμε το κλιματιστικό και να πέσουμε για ύπνο. Πράγμα το οποίο και έγινε. Όταν ξυπνήσαμε το απόγευμα (και πάλι τονίζω ότι ακόμα είμαστε στην πρώτη ημέρα) και βγήκαμε στο μπαλκόνι, διαπιστώσαμε άλλα δύο προβλήματα, το κλιματιστικό έσταζε εξωτερικά πάνω στο τραπεζάκι του μπαλκονιού, καθιστώντας το μπαλκόνι δυσλειτουργικό αλλά και το τραπεζάκι άχρηστο από την σκουριά και την κακή του κατάσταση λόγω διάβρωσης (ευτυχώς οι καρέκλες ήταν πλαστικές και μπορούσαμε τουλάχιστον να κάτσουμε). Αφού ντυθήκαμε και φτάσαμε στην reception του ξενοδοχείου, το απόγευμα της 26/9/2013, αναφέραμε τα 3 σημαντικότερα για εμάς προβλήματα (κλειδαριά, ντουλάπα, κλιματιστικό) και ζητήσαμε την αλλαγή του δωματίου. Το οποίο επαναλάβαμε και το πρωί της 27/8/2013. Το μόνο πράγμα που φτιάχτηκε ήταν η κλειδαριά αλλά όχι με σωστό τρόπο καθότι η κατάσταση της κλειδαριάς μετά την "επισκευή" θύμιζε παραβιασμένη και όχι επισκευασμένη, αλλά τουλάχιστον δεν "μάγκωνε". Για να μην σας κουράζω πολύ η κατάσταση επιδεινώθηκε την 01/09/2013 όπου από την ντουλάπα άρχισαν να τρέχουν νερά στο εσωτερικό της από τα τοιχώματά της!!! ενώ παρατηρήσαμε και μούχλα στο ταβάνι δίπλα στην ντουλάπα (κάτι που δεν είχαμε δει νωρίτερα). Εκτίμησή μου είναι ότι μούχλα προϋπήρχε καθότι είναι αδύνατον να αναπτυχθεί μούχλα στο δωμάτιο μέσα σε μόλις 5 ημέρες, απλώς ήμασταν με την σύζυγο θαμπωμένοι από την κατά τα άλλα "υπέροχη" κατάσταση του δωματίου και δεν το προσέξαμε από την αρχή. Όταν στις 02/09/2013 το μεσημέρι ζήτησα επαφή με την διεύθυνση του ξενοδοχείου, εμφανίστηκε ένα συνεργείο στο δωμάτιό μας στις 16.00 περίπου το απόγευμα, για την επισκευή της ντουλάπας. Φυσικά όταν διαπίστωσε το μέγεθος του προβλήματος αλλά και των υπόλοιπων θεμάτων του δωματίου αποχώρησε δηλώνοντας (και δικαίως) αδυναμία διόρθωσης της οποιασδήποτε κατάστασης. Σε 10 λεπτά από την επίσκεψη των τεχνικών έλαβα μια κλήση στο κινητό από την reception ζητώντας μου να προσέλθω στο γραφείο της Δ/ντριας για να μιλήσουμε. Πράγματι σε 5 λεπτά ήμουν εκεί και μετά από έναν διάλογο 25-30 λεπτών, που η εν λόγω κυρία προσπάθησε να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα, καταλήξαμε να μου πει ότι θα δει τι μπορεί να κάνει ώστε να απαλύνει την οργή μου για την αδιαφορία του ξενοδοχείου στο πρόβλημα που είχα διατυπώσει από την πρώτη μέρα διαμονής. Οι μέρες πέρασαν τελικά και στις 04/09/2013 και ώρα περίπου 10.00-11.00 προσήλθα στην reception για να φύγω επιτέλους από το ξενοδοχείο. Εκεί με συνάντησε πάλι η διευθύντρια και μου είπε ότι έχει συνεννοηθεί με το ekdromi.gr (με κάποιον κύριο του οποίου το επώνυμο δεν θυμάμαι αλλά ανέφερε συγκεκριμένα ότι συνεργάζονται) και εντός των επομένων ημερών θα επικοινωνούσε μαζί μου το εμπορικό τμήμα του site για τα εντελώς τυπικά και διαδικαστικά θέματα της συλλογής κάποιων στοιχείων για την επιστροφή κάποιου μέρους των χρημάτων. Να σημειώσω εδώ ότι κατά την συνομιλία μου με την Δ/ντρια του ξενοδοχείου τόνισα ότι δεν ζήτησα να μιλήσω μαζί της για να αιτηθώ κάποιου είδους αντάλλαγμα, ούτε να απαιτήσω κάτι παραπάνω, απλώς όπως της είπα ήθελα να κάνω το τελευταίο έντιμο πράγμα απέναντι στο ξενοδοχείο το οποίο είναι να την ενημερώσω για τις επόμενες κινήσεις μου. Φύγαμε λοιπόν από το ξενοδοχείο και επιστρέψαμε στην Αθήνα με την οικογένεια. Τα συναισθήματα ανάμεικτα. Δε θα το σχολιάσω περαιτέρω. Θα πω μόνο ότι πάνω κάτω όλοι μας έχουμε αυτές τις αναθεματισμένες 10-15 ημέρες το χρόνο να ηρεμήσουμε και σίγουρα αξίζουμε κάτι καλύτερο από αυτό που βίωσα εγώ με την οικογένειά μου. Και το κλείνω εδώ. Η επιστροφή έγινε στις 04/09/2013 με την πεποίθηση ότι θα επικοινωνήσει ΑΜΕΣΑ (με βάση τα λεγόμενα της παραπάνω κυρίας) μαζί μου το εμπορικό τμήμα του site της προσφοράς για τα περαιτέρω τυπικά. Πράγματι στις 05/09/2013 και ώρα μεταξύ 17.00-18.00 το απόγευμα δέχομαι τηλεφώνημα το οποίο ξεκίνησε ως εξής: Εγώ: -Παρακαλώ. Α.Μ: -Καλησπέρα σας. Ο κύριος Δ********ς; Εγώ: -Μάλιστα, ο ίδιος. Α.Μ: -Κε Δ******* ονομάζομαι Α*******ς Μ*******ς και σας καλώ από το ekdromi.gr. Εγώ: -Πείτε μου Α.Μ: -Θα ήθελα να μάθω πως περάσατε με βάση την προσφορά που αγοράσατε από το site μας. Εγώ: (ΕΚΠΛΗΚΤΟΣ και μετά από παύση 2-3 δευτερολέπτων) - Άθλια και χάλια, αλλά γιατί με ρωτάτε, δεν έχει επικοινωνήσει το ξενοδοχείο με εσάς? Α.Μ: -Τι εννοείται κε Δ*******? Δεν έχει επικοινωνήσει κανείς μαζί μας για εσάς. Εξηγήστε μου. Κάπου εδώ του ανάλυσα την κατάσταση. Το resume είναι ότι κανείς δεν είχε μιλήσει με κανέναν και από τύχη και ενδιαφέρον οι άνθρωποι του ekdromi πήραν να ενημερωθούν πραγματικά για το πως πέρασα. Τα συμπεράσματα δικά σας. Κλείνω το παραπάνω με τα εξής: 1ον) Το παραπάνω δεν το γράφω για δυσφήμηση, απλώς για ενημέρωση. Πρόκειται για ένα παλιό ξενοδοχείο, με πάρα πολλά προβλήματα και θεωρώ ότι (έστω και αν είμαι μία μοναδικά άτυχη περίπτωση) πρέπει να ενημερώσω τον κόσμο όπως μπορώ ώστε να είναι τουλάχιστον ψιλιασμένος από το τι μπορεί να συναντήσει στο εν λόγω 3*!!! κατάλυμα. 2ον) Το προσωπικό το είχαν κυριολεκτικά ξεφτιλίσει. Όλοι έτρεχαν πανικόβλητοι και τα πρωινά ήταν όλοι τόσο κατάκοποι που τους έβλεπες και λειτουργούσαν σαν ζόμπι. Εδώ να προσθέσω ότι στις 31/8/2013 το βράδυ, έξω από το δωμάτιό μας, στο χώρο του Beach Bar (δηλαδή 10 με 15 μέτρα πιο μπροστά από το μπαλκόνι μας) είχαν και γαμήλια δεξίωση. Αυτό σημαίνει ότι αφενός από τις 02.00 - 05.00 έπαιζαν κλαρίνα στη διαπασών (από CD - το τονίζω γιατί η Δ/ντρια μου είπε -όταν της το ανέφερα- ότι είχε DJ η δεξίωση και όχι ζωντανή ορχήστρα, λες και από CD κλαρίνα δε παίζουν με τίποτα!!!) και αφετέρου το βράδυ της δεξίωσης επειδή το μισό (και παραπάνω) προσωπικό του εστιατορίου βρισκόταν εκεί, φτάσαμε στο σημείο να ψάχνουμε μόνοι μας να καθαρίσουμε το τραπέζι να κάτσουμε να φάμε, γιατί πραγματικά οι ΚΑΚΟΜΟΙΡΗΔΕΣ εναπομείναντες στον χώρο υπάλληλοι έτρεχαν και δεν έφταναν ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!!! 3ον) Η συμπεριφορά και το ύφος της Δ/ντριας ήταν επιεικώς ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ. Μιλούσε με ειρωνικό ύφος και μία εικόνα ότι είναι υπεράνω όλων, σε πελάτη του οποίου τα προβλήματα διαβίωσης στο κατάλυμα ήταν και διαπιστωμένα και σοβαρότατα... Υπάρχει φυσικά και ολόκληρο το φωτογραφικό υλικό της κατάστασης 12 με 13 φωτογραφίες περίπου που επιβεβαίωνουν τα λεγόμενά μου στο έπακρο, για τους έχοντες αμφιβολίες και οι οποίες μετά την συνομιλία μου με τον κο Α.Μ. του απεστάλησαν και ηλεκτρονικά σε υψηλή ανάλυση. Αυτά. για την ώρα. Συγχωρέστε μου το μακροσκελέστατο post. Για τα της περιοχής θα σας γράψω σε συνέχεια αυτού κάποια άλλη στιγμή.
  5. Βασικά ναι γιατί εγώ την έχω φτιάξει... εκτός και αν με κάποιο τρόπο αποδείξει κάποιος με στοιχεία ότι ισχύει κάτι αντίθετο...
  6. Ευχαριστώ πολύ. Καλή συνέχεια και σε σένα.
  7. Ο οργανισμός δεν έχει διαθέσει την εφαρμογή για κανένα άλλο λειτουργικό (WP6, 7, 8, ios) εκτός του Android (προς το παρόν). Οι άλλες εφαρμογές πλην αυτής αποτελούν προϊόν ιδιωτικής πρωτοβουλίας. Εύχομαι να σε κατατόπισα φίλη iMarilina
  8. ************************************************************ Σημαντική ανακοίνωση: Λόγω κάποιων σχολίων που έλαβε η εφαρμογή είναι σημαντικό να σημειωθεί με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο ότι η εφαρμογή σχεδιάστηκε, υλοποιήθηκε και υποστηρίζετε ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ από υπαλλήλους του Οργανισμού και ΔΕΝ ΚΟΣΤΙΣΕ ΤΙΠΟΤΑ στον Οργανισμό. ************************************************************ ΚΑΝΕΝΑ ΠΟΣΟ ΔΕΝ ΔΟΘΗΚΕ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΦΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΑΥΤΗ. ************************************************************
  9. akaliptos69

    Android ή windows phone;

    Κατ'εμέ η απάντηση σε αυτή την ερώτηση δεν είναι τόσο απλή όσο πιθανώς νομίζεις. Είναι σαν να ρωτήσεις... να πάρω άσπρο μακρυμάνικο με λαιμόκοψη ή κόκκινο κοντομάνικο ίσιο? Το κάθε λειτουργικό έχει τα υπέρ και τα κατά του. Το καλύτερο που νομίζω ότι έχεις να κάνεις είναι να πας να δοκιμάσεις και τα δύο σε ένα μαγαζί (Media Markt, Πλαίσιο, Κωτσόβολος, Ηλεκτρονική, κλπ) και να αποφασίσεις εσύ για σένα (εμφάνιση, λειτουργικότητα, περιβάλλον εργασίας, κλπ) ποιο σου ταιριάζει. Τουλάχιστον αυτό θα έκανα εγώ αν ήμουν στην θέση σου.
  10. Νέα Έκδοση 2.3.1 Καινούργια Λίστα Παρόχων Υγείας (Τελ. Ενημέρωση: 24/08/2012). Αλλαγή τρόπου επιλογής κριτηρίων αναζήτησης. Προσθήκη πλαισίου εμφάνισης ιστορικού αλλαγών εφαρμογής (ChangeLog). Διορθώσεις εμφάνισης για μικρές αναλύσεις.
  11. Νέα Έκδοση 2.2.2 Καινούργια Λίστα Παρόχων Υγείας (Τελ. Ενημέρωση: 03/08/2012) Αφαίρεση Δικαιωμάτων Ανάγνωσης Επαφών Προσθήκη Επιλογής "Όλες οι πόλεις" στην Αναζήτηση Παρόχων Προσθήκη Επιλογής Αποθήκευσης Παρόχου στις Επαφές Διόρθωση Ορισμένων Σφαλμάτων Χάρτη Προσθήκη FAQ στο Κεντρικό Μενού
  12. akaliptos69

    Βάση SQL σε Android

    Ρίξε μια ματιά εδώ και εδώ
  13. akaliptos69

    Βάση SQL σε Android

    με τι γλώσσα γράφεις?
  14. akaliptos69

    Βάση SQL σε Android

    Για μένα διάλεξε οποιοδήποτε sql lite εργαλείο βρεις free μέσα από το google. Όλα πάνω κάτω την ίδια δουλειά κάνουν...
  15. ************************************************ Παρακαλούνται οι πάροχοι Υγείας που διαπιστώνουν λάθη ή παραλήψεις στα στοιχεία τους να επικοινωνήσουν άμεσα με το τμήμα συμβάσεων του ΕΟΠΥΥ για την διόρθωσή τους, ώστε να διορθωθεί και στα στοιχεία της εφαρμογής. Ευχαριστώ ************************************************
  • Δημιουργία νέου...