Προς το περιεχόμενο

kpap251

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    20
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πρόσφατες Επισκέψεις

768 προβολές προφίλ

kpap251's Achievements

  1. Δεν είναι θέμα Bios, η ίδια η Asrock αναφέρει ότι λόγω αναντιστοιχίας pin στα M.2 sockets κάποιων μητρικών ΔΕΝ υποστηρίζονται κάποιοι M.2 και προτείνει ως ΜΟΝΑΔΙΚΗ λύση τη χρήση αντάπτορα pcie.
  2. Φαίνεται ότι κάποιοι M2 έχουν θέμα με τις Asrock και δεν είναι συμβατοί λόγω pin mismatch, οπότε ή τον επιστρέφεις και παίρνεις άλλον ή παίρνεις PCIE to M2 adapter δλδ κάτι τέτοιο https://www.skroutz.gr/s/26190091/Savio-Karta-PCIe-se-M-2-NVMe-M-Key.html Εδώ και παρόμοια θέματα:
  3. Αυτό που σου στέλνουν και καλά λεφτά με Viva wallet και σου έρχεται μήνυμα να αποδεχτείς την πληρωμή και πατάς αποδοχή και σου ανοίγει σελίδα της τράπεζας σου για να βάλεις username και password το είπαμε? Αν δεν το είπαμε να το βάλετε κι αυτό στη λίστα. Για μένα πάντως οι τράπεζες είναι οι μόνες υπεύθυνες για αυτό το χάλι. Δεν θα έπρεπε κανένας απατεώνας να μπορεί να κάνει οποιαδήποτε αλλαγή η συναλλαγή εφόσον έχει username και password που είναι πλέον πολύ εύκολο να αποκτήσει πρόσβαση. Εφόσον υπάρχει το προσωπικό κινητό ώς μοναδικός τρόπος επιβεβαίωσης όλα θα έπρεπε να περνάνε απο εκεί. Επίσης για αλλαγή τηλεφώνου κλπ μόνο με ταυτότητα σε κατάστημα, εκεί κόβεται και η αλυσίδα της απάτης.
  4. Επειδή μόλις έτυχε κάτι παρόμοιο, χτές δλδ 09/07 είπαν στο κατάστημα που πήγαμε οτι η εγκατάσταση θα γίνει 13/07 αφού το έκλεισαν και πήραν προκαταβολή και σήμερα ήρθε μήνυμα ότι η εγκατάσταση θα γίνει 28/07...τώρα τι κάνεις?....
  5. Με το κίτρινο label ήταν δλδ το bronze. Το 2014 το Δεκέμβριο πήγα στο πλαίσιο και τότε τα RM ήταν φρέσκα ακόμη. Το RM το ζήτησα ως αντικατάσταση γιατί είχε παρόμοια τιμή με το TX, το ότι ήταν Gold δεν είναι επιχείρημα να μην μου το δώσουν γιατί δεν είναι ίδιων προδιαγραφών. Όπως και να χει δεν έχει σημασία πλέον, το θέμα είναι ότι η λύση για κάθε κατάστημα που εκμεταλλεύεται τους αδαείς είναι να δημοσιεύεται προς αποφυγή. Αυτοί που γνωρίζουν έχουν υποχρέωση απέναντι στους υπόλοιπους να τους διαφωτίζουν. Ούτε εγώ συμφωνώ να αγοράζεις από amazon, υπάρχουν αρκετά καταστήματα στην ελλάδα που τιμούν τον πελάτη. Απλά μην περιμένετε να πάρετε κάτι που έχει μέσο όρο τιμής 100 πχ από το μαγαζί που το έχει 89,90 και να έχετε και απαιτήσεις. Στην φτήνια δεν υπάρχουν απαιτήσεις, wake the fuck up επιτέλους. Εξαίρεση αποτελεί για ακόμη μια φορά το πλαίσιο που είναι το ακριβότερο ως επι των πλείστων και το χειρότερο ταυτόχρονα, πώς το έχουν καταφέρει αυτό πραγματικά...είναι για όσκαρ.
  6. Παραθέτω οτι μου έτυχε με rma τροφοδοτικού από πλαίσιο, παρόμοια περίπτωση πριν λίγα χρόνια. Είναι copy paste από άλλο φόρουμ που το είχα ποστάρει. "Είχα ένα 750tx των 130 ευρώ και εντός εγγύησης κάηκε, το πάω πίσω και μου λένε θα γίνει άμεση αντικατάσταση με ένα CX750 των 70 ευρώ γιατί λέει η Corsair ότι το 750TX τόσο τιμολογείται στον ειδικό κατάλογο τιμών που έχουν...αυτολεξεί όλα αυτά. Τους λέω ότι το RM750 είναι το αντίστοιχο του 750tx και μου ζήτησαν διαφορά τιμής. Οπότε περνάω στο παρασύνθημα και τους λέω δλδ ή θα πάρω το CX750 ή θα σας αναγκάσω να στείλετε το 750tx πίσω στην Corsair ώστε να μου δώσουν το ίδιο ή άλλο αντίστοιχο? Και μου λέει ο επαγγελματίας παπαρολόγος ότι "α ναι αν θες το στέλνουμε με RMA αλλά θα αργήσει 1-2 μήνες κλπ". Οπότε και φεύγω με το καμένο τροφοδοτικό και κανονίζω RMA μόνος μου με την Corsair, τους ανέφερα επίσης τι μου είπε το πλαίσιο περί χαμηλής κοστολόγησης παλιών μοντέλων και το αρνήθηκαν και μου ζήτησαν τα στοιχεία του μαγαζιού. Το θέμα είναι ότι η Corsair μου έστειλε ένα ίδιο σε 2 βδομάδες με ΟΛΑ τα μεταφορικά δικά τους. Κοινώς το πλαίσιο πήγε να με ΚΛΕΨΕΙ δίνοντας μου για αντικατάσταση ένα τροφοδοτικό 70 ευρώ ενώ το δικό μου είχε 130, μετά θα έστελνε το δικό μου για RMA και θα το έπαιρνε πίσω ολοκαίνουργιο. Δεν ξέρω αν θα μπορούσε να το πουλήσει μέσω του καταστήματος αλλά προφανώς θα εκμεταλλεύοταν το γεγονός ότι έδωσε 70 ευρώ τροφοδοτικό και πήρε πίσω ένα με 130. Βγάλτε τα συμπεράσματα σας και φανταστείτε σε ΠΟΣΟ κόσμο το έχει κάνει. Παιδιά απλά είναι τα πράγματα μην τα κάνετε δύσκολα..απλά ΜΗΝ ΑΓΟΡΑΖΕΤΕ από το πλαίσιο και το πιο βασικό από όλα..ΜΗΝ ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΟΥΤΕ ΚΑΡΦΙΤΣΑ ΣΤΟ SERVICE τους. Μόνο έτσι λύνονται τα προβλήματα. Μόνο αν βιάζεστε πάρα πολύ να πάρετε κάτι και δεν το βρίσκετε αλλού, αλλιώς μακρυά. Οι άνθρωποι είναι εδώ και χρόνια ένα κλίκ πρίν να γίνουν επίσημα απατεώνες, μαυρίστε τους να τελειώνουμε. Δε φταίει κανένας υπάλληλος, οι εξυπνάκηδες που κρύβονται πίσω από τους υπαλλήλους φταίνε. Τραβάει χρόνια αυτή η κολώνια, αρκετά λέμε." Βρείτε τις ομοιότητές με άλλες περιπτώσεις και κερδίστε πλούσια δώρα!
  • Δημιουργία νέου...