Εχω σχεδόν παρόμοιο προβλημα με τον φιλο με μια Ati Sapphire 390 Nitro που αγόρασα απο το Mrcheap.gr και ο προμηθευτής τους ειναι η BRAIN TRUST Α.Ε.Β.Ε. Είμαι σχεδόν 2 μήνες χωρις κάρτα και αυτή ειναι η απάντηση που έχω πάρει:
Η ενημέρωση που έχουμε από το επισκευαστικό κέντρο είναι ότι αναμένεται το ανταλλακτικό για την επισκευή της κάρτας το οποίο ήταν σε έλλειψη. Βρισκόμαστε σε επικοινωνία με τον κατασκευαστή και αναμένουμε απάντηση.
Τι μπορώ να κάνω στην δικια μου περίπτωση? Ευτύχως ακόμα δεν μου εχουν προτείνει κάρτα 560 για αντικατάσταση αλλά και ποιο ειναι το εύλογο διάστημα για την αντικατάσταση της? Μπορώ να τους απειλήσω με καταγγελία στον συνηγόρο του καταναλωτή?