Προς το περιεχόμενο

trif_on

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    64
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πρόσφατες Επισκέψεις

755 προβολές προφίλ

trif_on's Achievements

  1. Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σου! H πληρωμή με ποια επιλογή μπορεί να γίνει σήμερα από τις παρακάτω εικόνες;
  2. Καλησπέρα, πρώτη φορά τουρίστας από τα τέλη του 23 και συγκεκριμένα πελάτης της Elpedison στο πρόγραμμα με τα 100 ευρώ δώρο. Σήμερα εκδόθηκε ο πρώτος λογαριασμός που είναι να πληρωθεί (15,60 ευρώ) και ψάχνομαι να δω ποιος θα είναι ο επόμενος πάροχος. Με μια πρόχειρη ματιά Ήρων με δώρο 50 ευρώ & Volton με 500kwh δωρεάν φαίνονται να είναι οι πιθανοί προορισμοί. Υπάρχει κάποια άλλη προσφορά ή κάτι που πρέπει να προσέξω στις 2 παραπάνω; Επίσης κάτι ακόμα, στην Elpedison έχω ενεργοποιήσει την πάγια εντολή μέσω κάρτας για να μην χρεώσουν εγγύηση. Με συγχωρείτε, αλλά επειδή δεν έχω ξαναχρησιμοποιήσει πάγια εντολή στις συναλλαγές μου, η εξόφληση που είναι μέχρι 10/5/2024 θα γίνει αυτόματα μέσω της κάρτας ή πρέπει να κάνω κάτι; Μπορώ αν θέλω να το πληρώσω και σήμερα με την ίδια κάρτα; Ευχαριστώ εκ των προτέρων
  3. Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Θα κάνω μια δοκιμή να καταχωρίσω ένδειξη στο Myelpedison στις 1/3/2024 μήπως αλλάξει σε εκκαθαριστικό στον επόμενο μήνα. ΄Οσον αφορά τον ΔΕΔΔΗΕ υπάρχουν και εκεί συγκεκριμένες περίοδοι καταχώρισης ενδείξεων; Θα τσεκάρω και το αντίστοιχο νήμα. Δεν είναι το πρόβλημα μου οι καταναλώσεις (είναι πολύ χαμηλές), θέλω να είμαι έτοιμος ανά πάσα στιγμή να μπορώ να αλλάξω πάροχο και νομίζω ότι θα χρειαστώ εκκαθαριστικό λογαριασμό για να γίνει αυτό, ή κάνω λάθος;
  4. Καλησπέρα, εμφανίστηκε σήμερα στο Myelpedison (με ημ/νια έκδοσης 18/2/2024) ο πρώτος λογαριασμός της Ελπε και είναι Έναντι! Είχα προλάβει την προσφορά των 100 ευρώ στις 29/12/2023. Η αλλαγή στο ψηφίο της παροχής έγινε στις 12/1/2024. Η περίοδος κατανάλωσης του λογαριασμού είναι 12/1/2024-1/2/2024. Ο ΔΕΔΔΗΕ μέτρησε στις 2/2/2024 και εγώ συμπλήρωσα την κατανάλωση μου στο Myelpedison στις 11/2/2024 (τελευταία μέρα της περιόδου καταχώρισης ενδείξεων). Επόμενη περίοδος καταχώρισης ενδείξεων 1/3/2024-10/3/2024 και επόμενη μέτρηση ΔΕΔΔΗΕ 4/6/2024. Θα ήθελα να ρωτήσω τι πρέπει να κάνω προκειμένου να λαμβάνω εκκαθαριστικό λογαριασμό κάθε μήνα & όχι έναντι. Ευχαριστώ προκαταβολικά
  5. Οκ ευχαριστώ, θα δω το νήμα περί ΔΕΔΔΗΕ. Όσον αφορά την Elpedison μου βγάζει την μέτρηση του ΔΕΔΔΗΕ στις 2/2/24 και σαν περίοδο καταχώρισης ενδείξεων έχει το διάστημα 2/2/24 έως 11/2/24. Να υποθέσω ότι μετά θα εκδοθεί ο 1ος λογαριασμός; Μήπως να βάλω και την αντίστοιχη μέτρηση στις 11/2/24 ή να το αφήσω έτσι; Συγνώμη για το ζάλισμα, αλλά είναι η πρώτη φορά.
  6. Καλησπέρα, νέος πελάτης Elpedison (πρόλαβα την προσφορά των 100 ευρώ) και γενικότερα νέος στον ενεργειακό τουρισμό. Εν αναμονή του πρώτου λογαριασμού της Elpedison, ο ΔΕΔΔΗΕ μέτρησε το ρολόι μου στις 2/2/24 (επόμενη καταμέτρηση τον Ιούνιο). Θα ήθελα να ρωτήσω τι προτείνετε σχετικά με την καταμέτρηση: να συμπληρώνω μόνος μου τις Κwh ή να το αφήσω στον αυτόματο; Επίσης η συμπλήρωση να γίνεται στο site της Elpedison, του ΔΕΔΔΗΕ ή και στα δύο; Μήπως αν συμπληρώνω την κατανάλωση στο site του ΔΕΔΔΗΕ ενημερώνει αυτόματα και τον εκάστοτε πάροχο; Φανερά με το που φαγωθεί το 100αρικο είμαι για άλλες πολιτείες. Ευχαριστώ εκ των προτέρων
  7. Καλησπέρα, έπειτα από αρκετές ημέρες (e-contract 30/12/2023, τηλ. επικοινωνία από Elpedison για αποστολή φωτογραφίας μετρητή 2/1/2024, αλλαγή ψηφίου στις 15/1/2024) και κάμποσες τηλ. επικοινωνίες από μεριάς μου (νέος στο σπορ), σήμερα ενεργοποιήθηκε το myelpedison. Θα ήθελα να ρωτήσω όσον αφορά την πάγια εντολή για κάρτα, έχει επιλογή να την ενεργοποιήσω είτε μέσω myelpedison είτε στο https://www.elpedison.gr/el/pages/credit-card-management-page/ Υπάρχει κάποια διαφορά; Αν έστω θελήσω πάγια εντολή μέσω τραπεζικού λογαριασμού, ποια η διαδικασία; Και κάτι τελευταίο, διαβάζω στις προηγούμενες σελίδες για την βεβαίωση εκπροσώπησης. Καλό είναι να την ζητήσω από τώρα ή όταν πλησιάζει η ώρα που θα φαγωθεί το 100αρικο της προσφοράς; Χρειάζεται τηλ. επικοινωνία ή μπορεί να γίνει η δουλειά μέσω mail/myelpedison; Ευχαριστώ εκ των προτέρων
  8. Όντως και γω που στην σύμβαση έχω "υπογράψει" με ημ/νια 29/12/23, ο λογαριασμος του προηγ. παροχου (ΔΕΗ) έχει εκδοθεί με διάστημα 4/10/23 έως 11/1/24. Σε μένα έχει αλλάξει το τελευταίο ψηφίο του αρ. παροχής, αλλά δε μπορώ να προχωρήσω ακόμα την εγγραφή στο myelpedison. Κάνε κάμια πλάκα να μας φάνε το 100αρικο...
  9. E-contract 30/12, 2/1 με κάλεσαν και έστειλα με mail φωτογραφία του μετρητή. Δεν υπήρξε κάποια νεότερη ενημέρωση έπειτα. Μετά από κάποια τηλέφωνα σε Ελπε & Δεδδηε είτε δεν φαινόμουν πελάτης της Ελπε είτε ο Δεδδηε δεν είχε κάποιο αίτημα. Ζήτησα την προηγ. Πέμπτη να μιλήσω με την κυρία που έχει αναλάβει την αίτηση μου, μου είπαν θα επικοινωνήσει αυτή μαζί μου, δεν πήρε ποτέ. Σήμερα άλλαξε το νούμερο στον λογαριασμό και στον Δεδδηε εμφανίζονται οι μετρήσεις που είχα στείλει σε φώτο με mail. Στο Myelpedison ενώ προχωράει η εγγραφή (ήρθε ο 8ψηφιος κωδικός), με το που πάω να βάλω δικό μου password μου βγάζει μήνυμα να επικοινωνήσω με την υποστήριξη. Θεωρώ ότι τις επόμενες ημέρες θα ολοκληρωθεί η διαδικασία.
  10. Και κάτι ακόμα, πάντα οι κλήσεις μου πάντα είναι προς νούμερα 210χχχχχ-211χχχχχχ, όχι 5ψηφια κτλ. Οι κλήσεις γίνονται από κινητό, δε νομίζω να υπάρξει καμιά δυσάρεστη έκπληξη στον λογαριασμό κινητής;
  11. Εντάξει, η αναμονή στο τηλέφωνο νομίζω είναι πρόβλημα για όλους. Θα το παλέψω γιατί δεν μ 'αρέσει να τα παρατάω εύκολα, αν και πιστεύω ότι έχουν πάθει κοκομπλόκο στην Elpedison με τόσες αιτήσεις και κάποια στιγμή θα εμφανιστεί. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας!
  12. Είπα πρώτη φορά να ασχοληθώ με τον τουρισμό, αλλά καταντάει κουραστική φάση με Elpedison. Έκανα e-contract 30/12/2023 για να προλάβω το 100αρικο, 2/1 με πήραν τηλέφωνο από befon μου έστειλαν το mail για να αποδεχτώ τους όρους και να στείλω φωτογραφία του μετρητή, τα οποία τα έκανα επί τόπου. Η παροχή δεν έχει αλλάξει νούμερο, χθες μίλησα με befon με το τμήμα που αφορά αυτούς που θέλουν να γίνουν πελάτες με παρέπεμψαν στο εσωτερικό 2 για υφιστάμενους πελάτες, το οποίο έκλεισα μετά από 20 λεπτά αναμονής. Με κάλεσαν σήμερα από το 2112117300, επειδή σε κάποια φάση μέσα από το site της elpedison είχα πατήσει την επιλογή να με καλέσουν, τους εξήγησα τα παραπάνω με συνέδεσαν με το αρμόδιο τμήμα υφισταμένων πελατών. Εκεί μια εξυπηρετική κοπέλα, αφού το έψαξε μου είπε ότι δεν είμαι πελάτης (ακόμα;) της Elpedison και δε μπορεί να κάνει κάτι άλλο, να μιλήσω με τον ΔΕΔΔΗΕ. Θα πάρω τηλέφωνο κάποια στιγμή αργότερα, αλλά πιθανολογώ ότι ξέρω ήδη την απάντηση. Μπορώ να κάνω κάτι άλλο; Είπαμε να τσιμπήσουμε ένα 100αρικο, αλλά τόσα τηλέφωνα με κούρασε η φάση... Δε μπορώ να φανταστώ τι θα γίνει όταν θα θέλω να φύγω από Elpedison, με βεβαίωση εκπροσώπησης κτλ.
  13. Είχες τσεκάρει το νούμερο της παροχής στο site του ΔΕΔΔΗΕ αν είχε αλλάξει;
  • Δημιουργία νέου...