Προς το περιεχόμενο

geopro

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    465
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

2 ΑΚΟΛΟΥΘΟΙ

Πρόσφατες Επισκέψεις

5.802 προβολές προφίλ

geopro's Achievements

  1. Επίσης σε Corsa C είχε αλλοιωθεί και επίσης έλειπε ποσότητα. Είναι και φασαρία η αντικατάσταση της, μέχρι και νέα φλάντζα χρειάζεται.Δεν είναι ο μοναδικός κατασκευαστής που δεν προβλέπει αντικατάσταση παρά μόνο έλεγχο και συμπλήρωση.Φυσικά στην πράξη αυτό δεν ισχύει. Τουλάχιστον κάθε 100Κ Km (ιδανικά 80Κ km) χρειάζεται αλλαγή η βαλβολίνη με άμεσα και αντιληπτά οφέλη. Δεν ισχύουν αυτά που λένε οι αντιπροσωπείες. Άλλωστε δεν έχουμε τα ίδια συμφέροντα. Για Ford Focus Mk III, C346 (2011 - 2018) Focus 1.5 EcoBoost (110 kW) (2014 - 2018) ειναι αυτή : FUCHS TITAN SINTOFLUID FE SAE 75W (BluEV Technology) με 12€ το λίτρο. Φυσικά μπορείς να πας και σε μαμά αν η τιμή ειναι λογική. Για VW η μαμά δεν ήταν λογική οπότε η fuchs (που ειναι και μαμά) ήταν μια χαρά.
  2. Σωστά, Ζούμε σε μια εποχή κατευθυνόμενης πληροφόρησης για να μην πω παραπληροφόρησης. Ενώ αυτό που βλέπουμε ζωντανά μπροστά στα μάτια μας δεν συνάδει με αυτό που μας υποβάλλουν οι αντιπροσωπείες, εντούτοις είμαστε πρόθυμοι να συντάχθούμε μαζί τους... Οι δέ αλλαγές πλεύσης του τύπου "αλλαγή όχι κάθε 30Κ Km που οι ίδιοι έλεγαν αλλά πλέον κάθε 15Κ Km " δεν μας χτυπάει το καμπανάκι ότι μας κοροϊδεύουν ?
  3. Είναι γνωστό αυτό από καταβολής του κινητήρα. Δεν ανακάλυψε ο φίλος μας τον τροχό. Απλώς ναι μεν η διαδικασία "στρώσίματος" (run- in αγγλιστί) έχει περιοριστεί ως αναγκαιότητα αλλά δεν έχει εξαλειφθεί. Μέρος αυτής της διαδικασίας ήταν και η αλλαγή λαδιών νωρίς έτσι ώστε να απομακρυνθούν τα διάφορα υπολείμματα , συντρίμμια (debris αγγλιστί). Άλλωστε και ο κινητήρας καίει περισσότερο λάδι στη αρχή όταν είναι αδούλευτος και ειδικά όταν κουραστεί και το λάδι το κάψιμο απογειώνεται με αρνητικές συνέπειες. Εδώ θα ήθελα να αναφέρω ότι όλη αυτή η γνώση των παλαιότερων δεν μπόρεσε να επικοινωνήθεί στην νέα γενιά. Όι μεν παλαιοί δεν βελτίωσαν το τρόπο , τις γνώσεις και τα μέσα επικοινωνίας και απέκτησαν το τίτλο "μαστρο Μήτσος" και οι δέ νεότεροι έγιναν υπάκουοι δέκτες εντολών τύπου "αλλαγή κάθε 30K Km" και μάλιστα στην πρώτη - πρώτη αλλαγή ! Δυσκολεύεται η νέα γενιά να κατανοήσει ότι αυτό το "κάθε 30K" υπαγορεύεται από το μάρκετινγκ και όχι από την μηχανολογία. Φανταστείτε να πάει ένας κατασκευαστής να πουλήσει εκατοντάδες αυτοκίνητα σε μια εταιρεία leasing και να ορίσει "κάθε 30K" και να πάει ο ανταγωνιστής και να πει "κάθε 15K" . Ποιός θα την πάρει την δουλειά ; Την δουλειά θα την πάρει ο "κάθε 30K" και μετά τις 120.000 Km το 80% των κινητήρων αυτών θα χρήζουν "επισκευής και πέταμα"
  4. Οπότε τά 2 χρόνια/30K Km έγιναν 1 χρόνος/15 Κ Km με συνοπτικές διαδικασίες αν και ήταν κατηγορηματικοί. Για να δούμε και με το 0W-20 τί θα γίνει....
  5. Το διάβασα και είναι ενδιαφέρον. Αυτό που αποκόμισα είναι ότι το κίνητρο για την χρήση σημαντικά λεπτόρρευστων λιπαντικών είναι η μείωση της κατανάλωσης καυσίμων και η μείωση των ρύπων. Αυτή είναι η αφετηρία τους και όχι η μακροζωία του κινητήρα. Πολύ ωραία ως εδώ, όμως το ερευνούν περαιτέρω και παράλληλα ως σημαντική ανησυχία αν αυτό οδηγήσει σε μειωμένη προστασία του κινητήρα . Δηλώνουν ότι δεν παρατήρησαν σημαντική διαφορά και προτείνουν περαιτέρω διερεύνηση και προτρέπουν τον οργανισμό SAE την αναθεώρηση των standards. Παρεμπιπτόντως SAE σημαίνει Society of Automotive Engineers. Ναι, αυτό σημαίνει το SAE που βλέπουμε στα μπουκάλια. Εγώ αυτό που βλέπω,και επί του παρόντος, είναι όταν κάποιος κατασκευαστής τα βρίσκει δύσκολα, είτε λόγω προβληματικής σχεδίασης είτε λόγω απαιτητικών συνθηκών να δηλώνει και να πράττει επίσημα εγκαταλείποντας συχνά το 0W-20 και να πηγαίνει στο 5W-30 ή και ακόμη στο 5W-40.
  6. Συμφωνώ απόλυτα. Μάλλον η (συγκεκριμένη) αντιπροσωπεία ακολουθεί τυφλά ένα πρωτόκολλο και αγνοεί την ουσία. Τα λάδια πήγαν όσο πήγαν (και καλά πήγαν) μέχρι τα 12Κ km μετά όμως κουράστηκαν και τα έκαψε με γοργούς ρυθμούς. Γιατί τώρα το βασανίζουν έτσι ; Θα πρότεινα να βρεις ένα εξουσιοδοτημένο που να μπορεί να βάλει σφραγίδα για να μην έχεις πρόβλημα με την εγγύηση (άλλη πονεμένη ιστορία και αυτή...) και να γίνει αλλαγή λαδιών και φίλτρου. Ας βάλεις και 0W-20 (ποτέ μου δεν περίμενα να το πω αυτό !!!) αρκεί να βγουν τα παλιά λάδια έξω. Αυτό το καμένο λάδι που νομίζουν ότι πάει ; Ότι εξαϋλώνεται ; Ειδικά το φουλ συνθετικό αφήνει άσχημες επικαθίσεις όταν καίγεται. Και το καλύτερο από όλα είναι να προμηθευτείς μόνος σου από το εμπόριο τα αναλώσιμα. Και καλύτερη ποιότητα και στο 1/3 της τιμής. Συνήθως τά εξουσιοδοτημένα το δέχονται να πάς τά δικά σου αναλώσιμα αρκεί να πληρούν τις προδιαγραφές. Φίλτρα Mann Filter και λιπαντικό Liqui Molly σειρά top tec και είσαι μια χαρά. Αυτοί εκεί πέρα κάνουν καταγραφή και έκθεση εμπλουτίζοντας την βάση δεδομένων στην δική σου (μας) την πλάτη. Είναι σχετικά καινούργιο "φρούτο" το 0W-20 και έχουν εντολή να καταγράψουν τις παρατηρήσεις. Μην απορήσεις αν σ' ένα χρόνο από τώρα αλλάξουν στάση και σου πουν κάθε 15K Km αντί για 30k Km ή και αλλαγή σε 5W-30, τά έχουν ξανακάνει αυτά ! Άποψη μου είναι τά παλιά λάδια να βγουν έξω σύντομα όπως έγραψα στο πιο πάνω ποστ νωρίτερα. Δεν θα συναινούσα ανά 30K Km ή δύο χρόνια.
  7. Οπότε αυτοί επιμένουν για 30Κ Km και μάλιστα στη πρώτη πρώτη αλλαγή. Και ήδη να το έχει δείξει ότι έχει κουραστεί το λάδι με το να το κάψει αρκετά. Τί να πω... Ίσως όταν κλείνει δύο χρόνια (σε 4 μήνες από τώρα) να προχωρήσουν σε αλλαγή γιατί έχει επέλθει διετία. Δεν ξέρω τι να πω.... Ίσως γέρασα και έχουν αλλάξει τά πράγματα και δεν ανήκω πλέον εδώ.
  8. Ο λόγος που δεν σε αφήνουν να συμπληρώσεις είναι γιατί θέλουν αυτοί να το μετρήσουν χωρίς κάποια άλλη παρέμβαση. Έχε το νου σου μην πέσει ξανά κάτω κάτω στο νύχι της βέργας (dipstick αγγλιστί) και αν συμβεί μην περιμένεις να ανάψει λαμπάκι, το οποίο ούτε την πρώτη φορά άναψε παρότι έλειπε ενάμιση λίτρο ξέρωγώ. Μην συμπληρώσεις μοναχός σου αλλά ούτε και να μείνει από λάδια. Τί έχουν στο μυαλό τους ; Να πάνε την πρώτη αλλαγή στα 20K Km ?
  9. Πολύ ασφαλής η επιλογή του 5w30 mobil 1 esp ,ειναι από τα δυνατά 5W-30 και πολύ εύστοχη και τεχνικά σωστή η στάση της επίσημης αντιπροσωπείας. Αντίστοιχα και εδώ στην Ελλάδα αρκετές αντιπροσωπείες VW απέρριψαν το 0W-20 ως ακατάλληλο και βάζουν 5W-30 ως καταλληλότερο για το κλίμα της χώρας. Ας τα βλεπουν αυτά μερικοί ... Οπότε γιατι εγκατέλειψε και επίσημα η αντιπροσωπία το 0W-20 και πήγαν στο 5W-30 ? Διότι αυτή η έρμη αλυσίδα χρονισμού πρέπει να αντέξει και για να αντέξει πρέπει να μπει μέσα στο κινητήρα λάδι ικανό και κατάλληλο για τα δύσκολα. Αυτό θα βγάλει τα κάστανα από την φωτιά.
  10. Όχι μόνο δεν παραφράζω κείμενα και διαγράμματα αλλά ούτε καν τα μεταφράζω στα ελληνικά και τα αφήνω αυτούσια στην γλώσσα που γράφτηκαν, άλλωστε παραθέτω και τα λινκ. Και το πρώτο συνθετικό (W winter)της κλίμακας SAE και το δεύτερο συνθετικό ως κύριο ιξώδες είναι σε συνάρτηση με την εξωτερική θερμοκρασία περιβάλλοντος. For engine oils recommended in Relation with outside temperatures Η δε ανάλυση της total είναι τόσο μα τόσο ξεκάθαρη που δεν αφήνει κανένα περιθώριο παρανόησης ή επιτηδευμένης μετάφρασης. Οι γέλωτες στην Total, όχι σε μένα αυτά. Ώστε οι φταίχτες ήταν οι ατίθασοι πελάτες και τα συνεργεία που έκαναν "του κεφαλιού" τους και δεν υπάκουσαν στις προσταγές της (κάθε) Τογιότας ? Όλα αυτά έγιναν επειδή δεν έβαζαν 5W-20 ? Ίσα ίσα που με το 5W-20 μεγεθύνθηκε το πρόβλημα και οι ίδιοι στην αντιπροσωπεία αυτορεζιλεύτηκαν αλλάζοντάς το σε 10W-40 μήπως και καταφέρουν οι περήφανοι κάτοχοι Γιάρις να πάνε ένα ταξιδάκι μέχρι την Θεσσαλονίκη που είχαν πεθυμήσει ! Τότε γιατι προχώρησαν σε αλλαγές στην γραμμή παραγωγής αφού όλα ήταν "καλώς καμωμένα" ? Γιατί δεν το άφησαν ως έχει ; Δεν ειναι πάντα ο συνέργειάς ο φταίχτης (και τον αποκαλείς και υποτιμητικά Μπάρμπα Μήτσο) Σημεία Απριλη μήνα άναψα aircondition και συζητάμε για χρήση 0W-20 & 5W-20 λες και μετακομίσαμε στην Αλάσκα.
  11. Εντελώς συμπτωματικά το λέει και η Total 😁 Μεγάλος παίκτης και ηγέτης στα λιπαντικά αναφέρει : During winter and for cars used in cooler regions, your engine will benefit from using oil with low winter viscosity. During summer and in hotter regions, your engine will benefit more from oil with higher viscosity at 100 degrees Celsius.When comparing oils, it is important to take into account the location in which the car will be used. Thin oils that are less prone to thickening in low temperatures will help you start your engine more quickly in winter while thick oils that are less prone to thinning in hot temperatures will help your engine perform better in summer. As a result, 0W-20 and 5W-30 oils have been developed for colder climates while 15W-40 and 20W-50 oils have been developed with hotter climates in mind. Για στείλε ένα mail διαμαρτυρίας αφού διαφωνείς.
  12. Πες μου σε παρακαλώ σε ποια γλώσσα συνεννοείσαι καλύτερα ; Τι κατανοείς ? όταν λέει : recommended for ambient (outside air) temperatures Όλοι αυτοί οι πίνακες SAE αναφέρονται στην εξωτερική θερμοκρασία περιβάλλοντος . Κάποια στιγμή πρέπει να το λήξουμε αυτό. Εγώ ειμαι αυτός που δεν κατανοεί ή εσύ ;
  13. Θεωρητικά θα μπορούσες να μετακομίσεις στην Αλάσκα από την Γερμανία που διαμένεις και να είσαι μια χαρά με το 0W-16. Για σκέψου το....Θα γλιτώσεις και το 0W-20 που σου βάζουν στην Γερμανία 🙂 Συγγνώμη για το καυστικό χιούμορ αλλά δεν μπόρεσα να κρατηθώ 😄
  14. Δεν τα λες καθόλου σωστά ! Ο κινητήρας 1NR-FE Yaris / Auris 1,33 ήταν η ντροπή της Toyota με κατανάλωση λαδιού της τάξεως των 800 ml/1000 km. Μεγάλες στιγμές ! Αθηνα - Θεσσαλονίκη σε έφταναν δεν σε έφταναν δυο μπουκάλια λάδι στο πορτμπαγκάζ. Επρόκειτο για σχεδιαστικό και κατασκευαστικό λάθος με κόστος αποκατάστασης 2.500€ Ιδού και το εσωτερικό δελτίο τεχνικής ενημέρωσης. Ιδού και η λιστα ανταλλακτικών. Δεν παραδεχόντουσαν το λάθος τους και ως λύση κατέφυγαν στο 10W-40 οι ίδιοι μέσα από την αντιπροσωπία και όχι οι απέξω. Δεν δημιούργησε το 10W-40 το πρόβλημα , το πρόβλημα προϋπήρχε. Ας σταματήσει η παραπληροφόρηση γιατί μας διαβάζει κόσμος.
  15. Αυτό που λέει για να είμαστε ακριβείς είναι ότι προτεινόμενο είναι το SAE 0W-16 για καλή οικονομία καυσίμου και καλή εκκίνηση όταν ο καιρός είναι κρύος. Ξέρεις τι εννοεί με το "όταν ο καιρός είναι κρύος" ? Εννοεί όταν η θερμοκρασία περιβάλλοντος είναι -40 C !!! Τέτοιες θερμοκρασίες σπανίζουν και στην Αλάσκα. Σήμερα Απρίλη μήνα έβαλα air-condition ! Εγώ αυτό που βλέπω είναι ότι σου αφήνει τρεις επιλογές ανάλογα την περίσταση: SAE 0W-16, 0W-20 & 5W-30
  • Δημιουργία νέου...