Προς το περιεχόμενο

nekrik

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    1.721
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

  • ΝΙΚΗΤΗΡΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ

    1

2 ΑΚΟΛΟΥΘΟΙ

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Δεν το μαρτυρώ

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

nekrik's Achievements

  1. nekrik

    Stellar Blade [PS5][Απρ 2024]

    Για αυτό τα games της Ubisoft είναι 300ωρες grinding με 20main story missions και 200 side quests τύπου "χρειάζομαι το συγκεκριμένο λουλούδι κλπ κλπ (το οποίο το φυλάνε όλως τυχαίως οι πιο κάφροι elite enemies του game)" και το οποίο βρίσκεται στην αλλη μεριά του χάρτη του παιχνιδιου. 🤣
  2. nekrik

    Stellar Blade [PS5][Απρ 2024]

    Ολα τα παραπάνω! Γωνίες προσώπου νταλικέρη ή μπράτσα σαν την Abby, κ***ς "πλάκα", στήθος κοτόπουλου ή υπέρβαρος σωματότυπος. Μαλλί μπλε, φουξ κλπ
  3. nekrik

    Stellar Blade [PS5][Απρ 2024]

    Ο Yoko Taro ήταν ξεκάθαρος οπως πάντα. "Buy"!🤣. Σιγά μην το έχανε ο θεούλης
  4. Ακριβώς αυτό σκέφτηκα και γω ! Βήμα βήμα και φτάσουμε εκεί !
  5. nekrik

    PlayStation 5/Pro Topic v4

    Αν δεν τίθεται θεμα συμβατότητας μιας και δεν είναι PC και τα games γίνονται compile με γνώμονα συγκεκριμένο hardware, API- SDK, θα δείς ψηλότερα FPS στα fps - resolution unlocked games, κυρίως λόγω του brute force και της αύξησης των raw tflops.Κάτι ομως RDNA 3 dual issue και οτιδήποτε έχει να κάνει με βελτιώσεις λόγω αρχιτεκτονικής, PSSR κλπ κλπ θέλουν δουλειά Πίστεψε με, το ξέρει ηδη! 🤣
  6. nekrik

    PlayStation 5/Pro Topic v4

    Εαν Ισχύει το rumor και πατσαριστούν οι PS5 τίτλοι ωστε να χρησιμοποιούν τα επιπλέον resources της GPU (Οχι brute force) και το PSSR (μιας και δεν γνωρίζω εαν το AI inference θα είναι title agnostic ή χρειάζεται training σε καθε τίτλο ) Θα μιλάμε π.χ στο Returnal για 4K60 με iσως καλύτερα RT effects και PSSR upscaled απο 1440p και οχι 1080p που είναι τώρα. Η για παράδειγμα το SP2 να έχεις 60fps ή και 90fps στο quality 4K mode με PSSR απο τα 1600p ή 1800p με higer res RT effects ή ακομα μπορεί να μας βαλουν ενα νεο performance mode με path tracing PSSR upscaled απο τιποτα 1080p, σε 4K60 output. Ενα άλλο παράδειγμα ας πούμε, το Elden ring με RT και PSSR στα 4K60 είναι υλοποιήσιμο. Και το CP2077 σε 4K60 PSSR upscaled απο τίποτα 900p με limited PT, είναι κάπως ρεαλιστικό. Σε γενικά πλαίσια να περιμένεις οτι 45ρι fps κυκλοφορούσε εκεί να παει locked60 σε ακόμα μεγαλύτερες αναλύσεις λόγω PSSR, χωρίς απο οτι φαίνεται να έχει τα temporal artifacts του FSR 2 μιας και είναι AI driven. H Sony λόγω της limited CPU και απο κατι papers με πατέντες του Cerny για το Real time RT του που είχαν κυκλοφορήσει, φαίνεται να έκανε σοβαρό optimization στο RT pipeline. Τέλος, για εμένα που παίζω αποκλειστικά σε performance mode και ξενερώνω με τα temporal ή spatial upscaled 1080p , είναι d1 αγορά ! Δώσε μου Stellar Blade με καλύτερα b... physics σε glorius 4K60 και την ψυχή μου πάρε🤣
  7. nekrik

    PlayStation 5/Pro Topic v4

    Προφανώς με αρκετή επιφύλαξη, απο ολα οσα είπε για το ps5 pro κρατάω το PSSR και το RT performance. Τα 67 Tflops fp16 ή τα 33 fp32 μαλλον είναι σε dual issue και τα πραγματικά raw θα είναι κοντά στα 17 tflops fp32. Ταπεινή μου εκτίμηση: 56Cu's * 64 SC/CU * 2 SIMD * 2450Mhz Core = 17,5Tflops (ίσως πάνω κάτω για αυτό και μονο το πολύ 45% πάνω σε raster performance. Με την ίδια περίπου RAM θα είναι προφανώς bandwith starved και θα παίξει μπαλίτσα το PSSR. Τώρα για 3x RT με την ιδια CPU και RAM δεν το πολυπιστεύω. H RAM και CPU παίζουν σημαντικό ρόλο στην υλοποίηση της BVH δομής και εκεί και 4,5Ghz να τον πας τον Zen2, κλαίν. Πολλά τα draw calls για 60fps Path tracing. Προσωπική άποψη όσον αφορά το RT ή SONY με το ps5 pro πάει προς 30fps 2K ή 4K PSSR σε Path Tracing σε κάποιους τίτλους (όσοι πατσαριστούν) και σημαντική βελτίωση των ηδη υπαρκτών RT modes σε games όπως τα SP2 κλπ! Θεωρώ το PSSR τη σημαντικότερη αναβάθμιση εαν ισχύει.
  8. nekrik

    ASUS Zenfone 11 Ultra Review

    Εχει πάχος ενός ακομα smartphone απο πίσω. Ασχήμια οχι αστεία.
  9. nekrik

    Final Fantasy VII Rebirth [PS5]

    Ακριβώς ! Έχουν τα θεματάκια τους οι συγκεκριμένοι devs. Παρόμοιο θέμα και με τα textures, βλέπεις ωραία sharp high res textures στο Open world και ανάμεσα τους ξεπετάγεται και κανένα απο εποχές ps2. Και στο remake τα ίδια θέματα είχαν με τα textures, τα οποία διόρθωσαν στο "Intergrade". Το QC πάσχει σίγουρα.
  10. nekrik

    Final Fantasy VII Rebirth [PS5]

    Πραγματικά πόσο δύσκολο είναι να βγάλουν τα βαζελίνο spatial upscaling NN, Bicubic κλπ και να βάλουν κατι όπως το FSR 2, TSR ή κάποια άλλη Temporal upscaling τεχνική? QC απο τα Lidl
  11. Το κυρίως θεμα εδώ ειναι οτι ηταν open source, με οτι αυτό συνεπάγεται
  12. Η μ@....α των devs του YUZU που βοήθησε την Ninty να σχηματίσει "υπόθεση" ήταν οτι είχαν paywaled εκδόσεις του YUZU καθώς και παρείχαν links και οδηγίες μέσω Discord και άλλα φόρουμ για ROMS και ειδικά για firmware και roms decryption keys, τα οποία αυτά είναι ιδιοκτησία της Nintendo. Τα 2.5m που πήρε η Ninty δεν αξίζουν μία τώρα που τους "ανήκουν" ολα τα assets και η πλατφόρμα ανάπτυξης του Yuzu και βλέπω να μας βάζουν τίποτα YUZU κώδικα στο Backward Compatibility του switch 2 και να το πλασάρουν ως δική τους καινοτομία 🤣. Well played Ninty
  13. nekrik

    PlayStation 5/Pro Topic v4

    4Tflops fp32 (8 σε Dual issue) RDNA3 ή RDNA4 δεν είναι καθόλου κακό. Όσο ενα Z1extreme APU περίπου και φαντάζομαι καλύτερο με τη νεα αρχιτεκτονική. Με μια μνήμη της προκοπής, θα σφυράει σε render resolutions 720p-900p και με upscalers στα 1080p. Συνδυαζοντάς το και με το low level API της Sony, παπάδες θα κάνει στα 25-30W
  14. Εμενα μου ήρθε κανονικά με ΕΛΤΑ αφού πρώτα μου έφεραν χαρτάκι ότι βρίσκεται το δέμα στο υποκατάστημα
  • Δημιουργία νέου...