-
ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM
5.880 -
ΜΕΛΟΣ
-
ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ
Πληροφορίες προφίλ
-
Φύλο
Άνδρας
-
Ενδιαφέροντα
Programming/Gaming
Πρόσφατες Επισκέψεις
13.078 προβολές προφίλ
cpttony's Achievements
-
Δε μου "βρωμάει" καθόλου αυτό που λες. Τα παραπάνω τα έγραψα βάσει CQ, όχι BT. Δε ξέρω τι γίνεται εκεί.
-
Σε αντίστοιχη περίοδο στο BF1, BF5 είχα συναντήσει περισσότερους. Όσο για τα ελικόπτερα, μάλλον έτυχες σε wannabe ή vehicle mains (και είναι αρκετοί), που ιδρώνουν. Κάτι τέτοιοι σε σκοτώσουν χωρίς να καταστρέψουν το ελικόπτερο. Τα βλέπεις γιατί η DICE δε έχει αχοληθεί να κάνει balance το infantry vs vehicles, και οι μικρότεροι αλλαγμένοι χάρτες ευνοούν τον αέρα σε πολλές περιπτώσεις. Στα τελευταία update δώσαν περισσότερο mobility στα Apache, rocket pods στα αεροπλάνα, ένα extra crosshair για το που πάει πραγματικά που θα καταλήξει ο πύραυλος, ριπή κλπ. Μη πιάσω τα ιπτάμενα φρούρια Hind, Condor. Δε βγάζεις άκρη. Aκόμη και στο BF4 τα ελικόπτερα, jets δεν είχαν τέτοιο mobility, και τα physics δεν επέτρεπαν αρκετά "αστεία" σκηνικά που έχω δει στο 2042.
-
Το matchmaking δε δουλεύει όπως πρέπει, γιαυτό. Το αστείο είναι μετά που μπήκε το EA anti cheat, έχω δει περισσότερους πριν.
-
Μάλλον ηθελημένα γίνεται μετά τη νεα season. Ξεκινά το παιχνίδι με 128/64 άτομα, και κάπου στα μέσα βλέπεις bots. Υπολογίζω ότι άτομα φεύγουν (π.χ γιατί χάνουν) και βάζει bots αντί για άλλα.
-
Ναι, ενώ τα υπόλοιπα reworks είναι καλύτερα σχεδιασμένα... Τελευταία φορά που μου είχε συμβεί με ΕΜΡ το άρμα είχε πολύ χαμηλό HP. Τα όπλα της μοδός θα έλεγα τα RM68, SCAR, M5. Κάτι χάλασαν στο matchmaking 2 updates τώρα, και μπορεί να πάρει >1' να βρει παιχνίδι.
-
Αυτά είχα στο μυαλό μου όταν έγραψα το παραπάνω μήνυμα. Τα little bird, stealth μπορούν να ξεφύγουν τα stinger, TV missiles και με απλούς ελιγμούς. Μη ξεχνάμε και το άλλο που μπήκε στο BF1 και μετά, με το quick repair.
-
Από όλα πού υπάρχουν αυτή τη στιγμή, το railgun είναι το λιγότερο. Τον αέρα δε μπορείς να τον ακουμπήσεις με τετοιο maneuverability και physics. Τα άρματα μονο αν ασχοληθούν καμποσα άτομα και δε προλαβουν να ξεφύγουν (ακούγεται ότι θα πάρουν APS όλα τα άρματα ) . Γλιτώσαμε; Μόνο εγώ τους συναντώ ακόμη;
-
Μη βάλουμε στο τραπέζι το performance, που με τα reworked maps fps είναι χαμηλότερα απο πριν λόγω έξτρα assets. Συν, με κάθε update το hit reg χειροτερεύει. Το CQ στα reworked maps παίζει χειρότερα απο πριν. Σωστά, έδινε 2-3 επιθέσεις/battalions, αλλά νομίζω στο BF5, 2042 απλώς δίνουν εξ΄αρχής τα έξτρα αυτά άτομα. Τέλος πάντων.
-
Το όλο rework γίνεται για να παίζει καλύτερα το BT, αλλά στο CQ οι αλλαγμένοι χάρτες παίζουν χειρότερα (κι δε νομίζω να αλλάξει στους άλλους) επειδή άλλαξε και το layout. Τι εννοείς λείπει το Operations? Το Operations στο BF1 δεν ήταν ένα BT με narrative/story ή χάνω κάτι?
-
15fps chopper (ήταν και στο WZ μια εποχή) https://streamja.com/B3wmN Κάθε φορά που το βλέπω γελάω https://streamja.com/76wP1 COD community 2022 (δε περίμενα κάτι περισσότερο) https://streamja.com/E6lqn Κατ΄άλλα κλασσικό CoD των τελευταίων ετών. Είτε θα παίξεις με controller και το meta/OP όπλο, αλλιώς... Κι αυτές οι πίστες όσο πάνε κι μικραίνουν.
-
To 4 είχε άλλα θέματα με τα οχήματα. Αυτό που εννοούσα εγώ είναι π.χ 2 Tiger η μια πλευρά και η άλλη είχε 2 AA tanks που γινόταν στο BF5, αυτό έκανε χειρότερo το balance ενός χάρτη.
-
Το πρόβλημα με αυτό, ξεκίνησε απο το BF1. Άφηναν/αφήνουν να πάρεις ότι τύπου όχημα θες Ναι, αλλά στο 2042 ξέφυγε (?). π.χ η D σημαία στην Hourglass (έρημος) δεν έχει κάλυψη, είτε απο αέρος ή απο τους ουρανοξίστες, και δεν είναι η μόνη. Μα το reddit ζητάει Metro/Lockers
-
Είμαι σίγουρος τα τζάμια μειώνουν το damage που κάνει ένα όπλο σε οδηγό/gunner (το ίδιο και στα ελικόπτερα). Τα αλεξίσφαιρα τζάμια δεν είναι λύση για μένα, δεν κυκλοφορούν όλοι με RPG για να του ρίξουν τις 2 που λες (που τόσες έπρεπε να 'ναι -το πολύ ?- σε ένα transport). Δοκίμασε να ρίξεις RPG στα τζάμια του Bolte απο μπροστά να δεις τι θα γίνει (όχι αυτό που θα έπρεπε). Τα ελικόπτερα είναι δυνατά, μπορύν να ελιχθούν χωρίς κάποιο ουσιαστικό πέναλντι, μπορούν να ρίξουν και εντελώς κάθετα, ενώ π.χ ένα άρμα/όχημα δε μπορεί να κοιτάξει προς τον ουρανό και να κάνει counter. Συν, αν ξέρει να πετάει ο άλλος, ξεφεύγει πριν καν κάνει lock το soflam, stinger ή το hack/EMP. Για μένα έπρεπε να πέφτουν με 1 (όπως BF3/4 αν θυμάμαι καλά), είτε απο RPG ή βλήμα, αλλά ίσως πέσει κράξιμο απο τους πιλότους εδώ. Btw, το TOW είναι για γέλια. Για το 30mm, έχει bug και το splash damage δε σε αφήνει να κινηθείς, θα φτιαχτεί είπαν. Σίγουρα cheater ή το netcode έπαιξε τα παιχνίδια του? Εχει τύχει και μένα να μην υπάρχει το hitbox ή να 'ναι αλλού.