Προς το περιεχόμενο

vant

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    33
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πρόσφατες Επισκέψεις

1.875 προβολές προφίλ

vant's Achievements

  1. ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 19/04/2024 07:44 μμ

    • Πώληση
    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ

    ΠΩΛΕΙΤΑΙ Ολοκληρωμένο σύστημα (prebuild) από την HP - Hp omen 30L - Αγορασμένο το 2021. Τα χαρακτηριστικά του: CPU: Intel Core i9-10900KF (Comet Lake-S) 3.7 GHz base frequency, up to 5.3 GHz with Intel Turbo Boost Technology, 20 MB L3 cache, 10 cores RAM: HyperX XMP RGB 32 GB GPU: NVIDIA GeForce RTX 3080 CPU: COOLER: Hp Liquid PSU: 750 Watt 80 plus platinum Master cooler STORAGE 1: 1 TB WD ssd STORAGE 2: 1 TB HDD MB: HP Z590 Περισσότερα μπορείτε να βρείτε εδώ https://support.hp.com/lv-en/document/c06990749 *Πρόκειται για τον προσωπικό μου υπολογιστή , υπάρχει απόδειξη αλλά είναι εκτός εγγύησης πλέον *Η τιμή περιέχει και τα έξοδα αποστολής (εξαιρούνται δυσπρόσιτες περιοχές ) Και στο Skroutz Skoop https://www.skroutz.gr/skoop/fubTkWV1Cy/hp-omen-30l-gt13-0028ns-pc-gaming-pc-intel-core-i9-10900k-nvidia-geforce-rtx-3080

    1.080 €

  2. Επειδή διάβασα αρκετές περιπτώσεις όμοιες με τις δικές μου και σε προϊόντα που δεν το περίμενα . Θα παραθέσω και εγώ τις δικές μου εμπειρίες. Αναφέρομαι στις περιπτώσεις οπου το Amazon δημιούργησε την ετικέτα για UPS αλλά στην πραγματικότητα δεν το έδωσε ποτέ για αποστολή στην UPS. Τα τελευταία 3 χρόνια που αγοράζω μαζικά απο το Amazon προϊόντα και με πάντα ως πωλητή το ίδιο το Amazon (De. fr. it) (Business και κανονικο account), μου έχει συμβεί αρκετές φορές. Όλες αυτές σε προϊόντα τεχνολογίας , και όλες σε αυτά τα προϊόντα που οι τιμές τους ήταν απλά εξωπραγματικές για την εκάστοτε περίοδο. Για παράδειγμα το τελευταίο ήταν (25.03.2021) κάρτα rtx 3070 με κόστος 722,07ε (επαναλαμβάνω πωλητής πάντα το Amazon) tracking : 1ZA089W70403050715 Κάποιους μήνες πριν πάλι τα ίδια σε μια rtx 2080 ti στα 650 (επαναλαμβάνω ξανά, πωλητής πάντα το Amazon) tracking : 1ZA089E46807913295 (πέρασαν οι μήνες και δεν φαίνεται πλέον) Στο ιστορικό μου βγαίνουν ως orders completed και στα transactions υπάρχει refund (οπότε δεν μπορώ να βρω τα tracking numbers για να το γεμίσω εδώ ...) και πάει λέγοντας το ίδιο έχει συμβεί για Laptops , Desktops και με πολλές ,πάρα πολλές κάρτες. Αυτό που κατάλαβα είναι πως αν ήξερα ότι η αγορά ήταν "πολύ καλή για να είναι αληθινή" και έβλεπα tracking number από Πολωνία / Τσεχία , ήξερα αυτομάτως ότι θα χάσω 30 μέρες (στην αναμονή δλδ) μέχρι την επιστροφή χρημάτων. Μου συνέβη πρώτη φορά κάτι χρόνια πριν ,νομίζω ήταν σε μια rtx 1060 zotac στα 150ε το 2018 απο Amazon.de.Και απο τοτε συνεχίζει μέχρι και σημερα σε πολλές παραγγελίες ... Με αυτήν την κατάσταση δεν έβγαλα ποτέ άκρη ,συνήθως έστελνα πάρα πολλά email ζητώντας να το ερευνήσουν αλλα λάμβανα 3-4 reply με κάποιας μορφής χειροποίητο περιεχόμενο και του τύπου θα το ελέγξουμε και κάντε υπομονή κτλ...και αν παλι το τραβούσα περισσότερο υπήρχαν φορες που δεν έμπαιναν καν στο κοπο να μου απαντήσουν ούτε καν με ένα αυτοματοποιημένο. Στην καλύτερη με πολύ πίεση να έπαιρνα κανένα εκπτωτικό 5ε ή άμεσα refund στα έξοδα αποστολής (ξεκάθαρα αν τύχαινα σε καλό υπάλληλο). Αλλιώς σχεδόν 30 μερες, και αφου είχε περάσει το estimated delivery ζητούσα και έπαιρνα full refund.Αλλα οταν σου δεσμεύουν και 2000+ ευρώ ετσι χωρίς ποτέ να παραλαμβάνεις δεν είναι και το καλύτερο για να μην τπτ αλλο. Περιττό να πω πως το chat για τέτοια θέματα το βρήκα παντελώς άχρηστο ειδικά σε fr , it εκτός αν ξέρεις να μιλάς την γλώσσα τους, ενώ στο de μόνιμα μου λένε(στα Αγγλικά) οτι το πρόβλημα σας θα προωθηθεί στο αρμόδιο τμήμα και θα σας στείλουν μήνυμα αυτοί. Οσες φορες κατάφερα να παρω άμεσα refund εγινε απο Amazon.co.uk κατα προτίμηση μέσω τηλ η επικοινωνία , από οπου όμως εχω σταματήσει πλέον τις αγορές. Στην αρχή πίστεψα οτι κατι γίνεται στην αποθήκη τους και κάποιος τα κλέβει ειδικά οταν μου έτυχε σε μαζικές παραγγελίες καρτών , αλλά τελευταία εχω καταλήξει οτι είναι ενας πλάγιος τρόπος να ακυρώσουν-να μην στείλουν μια παραγγελία για διάφορους λόγους... Και επειδή μου έτυχε πρόσφατα και σε ένα ακόμη προϊόν , όχι τεχνολογίας 1Z1V730F6848041845 (05.04.2021) στο οποίο μου έκαναν αυτόματα refund μετά απο 10 ημέρες χωρίς μηνύματα και παράπονα ... οπότε και δεν το συγκαταλέγω στα παραπάνω , μου ενισχύει την αρχική ιδέα ότι το κάνουν αρκετές φορες εσκεμμένα και επιλεκτικά και δεν στέλνουν τα προϊόντα. Κόβουν ηλεκτρονικά το δελτίο αποστολής για UPS , και δέμα στην UPS δεν φτάνει ποτέ. Παρόλα αυτά το ξεπέρασα και συνεχίζω τις παραγγελίες ξέροντας σχεδόν οτι μια στις τέσσερις από αυτά που παραγγέλνω θα είναι τέτοια ... αλλά αν οι τιμές που βρίσκω στα προϊόντα που κοιτάω είναι ασυναγώνιστες ακόμη και αν ξέρω ότι μπορεί να προκύπτει από λάθος , το ρίσκο της αναμονής για μη παραλαβή και refund δεν με απασχολεί πλέον... Δεν θέλω να το γενικεύσω για ολες τις περιπτώσεις που είδα εδω μεσα ... αλλα είναι κατι που το βλέπω πάνω κάτω με τον τρόπο που το περιέγραψα χρόνια τωρα για τις δικες μου... σίγουρα τώρα και ο Covid επηρέασε και υπάρχουν και άλλα θέματα στις αποθήκες τους.
  3. https://www.amazon.fr/b?node=22807920031 ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ : ΑΜΑΖΟΝ.FR - https://www.amazon.fr ΚΩΔΙΚΟΣ : PROMO5 ΔΙΑΡΚΕΙΑ : 13/01 μέχρι 24/01 ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ: ΠΩΛΗΤΗΣ AMAZON ΚΑΙ ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΤΩΝ 25ΕΥΡΩ ΟΡΙΟ ΣΥΝΟΛΙΚΩΝ ΚΟΥΠΟΝΙΩΝ : 10.000
  4. Καλύπτεσαι ( A-to-z Guarantee) αλλα έχει συγκεκριμένα κριτήρια και πρέπει να τα ικανοποιείς όλα. Απο το Amazon.de γατι είναι στα Αγγλικα. (ισχυει και για es, fr, it...) https://www.amazon.de/-/en/gp/help/customer/display.html?nodeId=201889410
  5. Και μια μόνο για τους τελευταίους 12 μήνες. Αμφιβάλω αν είναι από πραγματικούς αγοραστές. Ο ίδιος πωλητής με διαφορετικό profile στο Amazon.de ανενεργός από το 2017 (ίδια Γερμανική διεύθυνση και επωνυμία ). Και οι αξιολογήσεις πάλι μοιάζουν Fake . https://www.amazon.de/sp?_encoding=UTF8&asin=B00EOU6VI2&isAmazonFulfilled=&isCBA=&marketplaceID=A1PA6795UKMFR9&orderID=&seller=AKI9X3GVT6VCA&tab=home&vasStoreID= Θα έλεγα πως πρόκειται για απατεώνα , ειδικά όταν βλέπεις να πουλάει και κάτι τέτοια . Ας πούμε στην καλύτερή θα περιμένεις ένα δέμα που δεν έχει σταλεί ποτέ για να ζητήσεις από το Amazon επιστροφή χρήματων (πέρας 30 ημέρων) και εφόσον για κάποιες μέρες επιπρόσθετα κάνεις προσπάθειες να επικοινωνήσεις ανεπιτυχώς με τον ίδιο πωλητή. Χωρίς να λάβουμε και τις καθυστερήσεις των μεταφορικών που υπάρχουν αναμονές πολυ μεγαλύτερες από ένα μηνά... που ευνοεί τον πωλητή στο να ζητάει υπομονή. Όποιος έχει χρήματα και χρόνο να χάσει νομίζω είναι ευκαιρία.
  6. Έχει διαφορά να δουλεύει το fan σε idle (40C) σε full speed, από το να είναι απλά θορυβώδες σε χαμηλές στροφές. Δεν έχει κανένα νόημα να υπερασπίζεσαι σε κάτι τέτοια την εταιρία ( που ενδεχομένως βέβαια σε κάποιο bios update να το διορθώσουν). Το πρόβλημα είναι υπαρκτό και έντονο και στα αυτιά και στα μηχανικά της ψύξης του υπολογιστή, μπορείς να το αναζητήσεις και στο Internet να πειστείς για την ύπαρξη του. Αλλά μπορώ να σου το ηχογραφήσω και να ανεβάσω και ένα video δεν έχω πρόβλημα... *Ίσως να μην ήταν και τόσο ξεκάθαρο στο πρώτο post , το fan είναι θορυβώδες στα μοντέλα αυτά που προανέφερα γιατί δουλεύει αναίτια στα 100% σε AC ανεξάρτητα της θερμοκρασίας. Δεν είναι πρόβλημα σε Drivers ,Windows κτλ , αλλά όπως φαίνεται οφείλεται στο Bios.Μπορεί στο Acer Swift 3 SF314-42-R9YN της προσφοράς να μην συμβαίνει το ίδιο.
  7. Πρόσφατα έπεσε στα χεριά μου ένα Acer Swift 3 και ενα Αcer Aspire A515 , με μικρές διάφορες στα χαρακτηρίστηκα (Ryzen 3rd gen και intel i5 10th gen) , το πρόβλημα ήταν ότι και τα δυο είχαν θέμα με τον θόρυβο της ψύξης , το ανεμιστηράκι έκανε υπερβολικό θόρυβο και ήταν μόνιμα ανοιχτό σε πολλές στροφές ακόμη και σε idle. Διαβάζοντας στο forum της Acer διαπίστωσα πως οφείλεται (όπως έγραψαν οι περισσότεροι) στο bios και το πρόβλημα λύθηκε μόνο με downgrade όπως δοκίμασαν οι περισσότεροι. Επειδή downgrade δεν θα έκανα σε καμία περίπτωση σε καινούργια laptop και με τον φόβο να το βγάλω από εγγύηση απλά άλλαξα την πολιτική ψύξης σε passive με charger και κατέβασα το cpu από 100% στα 99%. Και τα δυο ανταποκρίθηκαν καλά και μετρίασε αρκετά ο θόρυβος αλλά για καινούργια laptop σίγουρα δεν συμβιβάζεσαι ευκολά με κάτι τέτοια. Ελπίζω το συγκεκριμένο να μην παρουσιάζει το ίδιο πρόβλημα...
  8. Επιτέλους το δέμα έφτασε , με γενική ταχυδρομική και την συμβολή ταξί... Tαλαιπωρημένο το κουτί αλλά ευτυχώς η συσκευασία του προϊόντος εντός, ήταν οκ. Τους έστειλα μήνυμα (amazon.de) για την τρομερή καθυστέρηση που είχα για το συγκεκριμένο δέμα και η απάντηση τους.
  9. Περιττό να αναφέρω πως έστειλα αρκετά email να παραπονεθώ για την καθυστέρηση αλλά μετά απο αυτην την απάντηση 13/12/2020 δεν ξανά ασχολήθηκα.(Επίσης μονο εκείνη την ημέρα της απάντησης έβγαλαν και το προιόν απο stock , την επόμενη το επανέφεραν)
  10. 1. Κατάστημα παραγγελίας - AMAZON.DE ,Expedited Delivery 2. Ημερομηνία παραγγελιας - 19/11/2020 3. Estimate date παραλαβής - 9/01/2021 4. Ημερομηνία και τόπος αποστολής - Πολωνία 17/12/2020 5. Μεταφορική εταιρεία - UPS 6. Estimate date παραλαβής κατα την αποστολή - 04/01/2021 7. Κατάσταση - ANAMONH Item : SAMSUNG GALAXY NOTE 20 ULTRA (πάντα σε stock, μέχρι και την ημέρα αποστολής) Ενημέρωση αποστολών από UPS : Tuesday, 22 December 11:10 PM Parcel left the carrier facility Carpi, IT Monday, 21 December 1:27 PM Parcel arrived at a carrier facility Carpi, IT Friday, 18 December 4:30 AM Parcel left the carrier facility Dobra Strykow, PL Thursday, 17 December 10:58 PM Parcel left the carrier facility Dobra Strykow, PL 9:04 PM Parcel arrived at a carrier facility Dobra Strykow, PL 6:00 PM Parcel left the carrier facility Mirkow, PL 3:49 PM Parcel arrived at a carrier facility Mirkow, PL 3:43 PM Parcel received by carrier Mirkow, PL Package has shipped
  11. https://eu.democratandchronicle.com/story/news/2020/11/12/amazon-distribution-center-coming-greece-similar-project-gates/6265359002/ ελπίζω να μην χάθηκαν στην μετάφραση...
  12. Το συγκεκριμένο μοντέλο το αγόρασα Black Friday απο Amazon περιπου 700ε, πραγματικα απο τα χαρακτηριστικά του και την ταχύτητα του ολα οπως τα περιμενα και εμεινα απολυτα ικανοποιημενος. Το μονο αρνητικο που εντοπισα ειναι το Bleeding , και παροτι δεν υστερει σε τιποτα αλλο και δεν εμφανισε καποιο αλλο θεμα , για εμενα ηταν ενοχλητικο και ο λογος να το επιστρεψω.
  13. Εγώ σε παρόμοια περίπτωση με ακύρωση της παραγγελιάς και δέσμευσης του ποσού (πωλητής το Αmazon) , όπως και εσείς μίλησα με το Amazon και έλαβα το παρακάτω.(πριν λίγες μέρες έγινε) Οπότε επικοινώνησα με την τράπεζα μου, συγκεκριμένα την Πειραιώς και μου είπαν ξεκάθαρα δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα αν ο ίδιος ο πωλητής δεν κάνει ακύρωση αποδοχής της συναλλαγής. Τους διαβεβαίωσα πως έχω μιλήσει με τον πωλητή (Amazon) και δεν θα κάνει την χρέωση αλλά δεν μπορεί να κάνει και ακύρωση. Αποτέλεσμα από όλα αυτά(με τηλεφωνά στην τράπεζα και με το Amazon) , τα χρήματα να βρίσκονται στο λογιστικό υπόλοιπο μου αλλά όχι στο διαθέσιμο και να πρέπει να περιμένω 15+ μέρες να επιστρέψουν στο διαθέσιμο. (έτσι μου είπαν από Πειραιώς τα ίδια και από Amazon). Όσον αφορά τον κωδικό που λέτε ,Authorisation Code, δεν βοηθάει σε τίποτα παρά μόνο ως αναφορά της συναλλαγής δηλαδή να βρει η τράπεζα την συναλλαγή πιο εύκολα κατά την επικοινωνία σας. Επίσης αν έχετε και winbank , ebanking , i-bank ... μπορείτε να δείτε την συναλλαγή και όλα τα σχετικά από την κάρτα σας στις εκκρεμείς συναλλαγές ,εκεί έχει και αυτό τον κωδικό... Ελπίζω σε άλλες τράπεζες εκτός Πειραιώς να έχει πιο γρήγορη διαδικασία αποδέσμευσης. (5-7 που λέτε...)
  14. Επειδή είχα ενδοιασμούς πριν κάνω την παραγγελιά ακριβώς για αυτό τον λόγο, αν είναι όντως official , ψάχνοντας δεν βρήκα κάτι "ύποπτο" αλλά αντίθετα είδα πολλούς να είναι ικανοποιημένοι από την συγκεκριμένη, επίσης αυτό το νήμα το βρήκα τυχαία καθώς έψαχνα. Τελικά πήρα το ρίσκο και κατέληξα να την πάρω, και συγκεκριμένα την παρήγγειλα πρόσφατα (πριν μια εβδομάδα ) αλλά επειδή δεν υπάρχει stock ακόμη περιμένω να την κάνουν dispatch (από μέρα σε μέρα...) Η καρέκλα στην οποία αναφέρομαι είναι η: https://www.amazon.de/Robas-Lund-Gamingstuhl-Schreibtischstuhl-Bürostuhl/dp/B0056YNWVO/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1515847985&sr=8-1&keywords=dxracer Και μου βγήκε 275ε (Με 70,9ε έξοδα αποστολής). Η αντίστοιχη από το official της Dxracer είναι η : https://www.dxracer-europe.com/formula-series/dxracer/formula-f01-n στα 259 με (+9,90 έξοδα αποστολής ) άρα στα ίδια με το amazon. Για εμένα κριτήριο στην επιλογή ήταν το χρώμα (κόκκινο+μαύρο) και η εγγύηση του Amazon ως πωλητή. Όταν παραλάβω μπορώ να σας πω και λεπτομέρειες.
  15. Για τους συνδρομητες cosmote double play, το full πακετο ηταν 22 ευρω και πριν την προσφορα.(αρα δεν υπαρχει προσφορα) Προσφορα αποτελει ο δωρεαν αποκωδικοποιτης KAONMEDIA NS1110H ,η δωρεάν εγκατάσταση (χωρις χιλιομετρικο περιορισμο απο την πολη που υπαρχει συνεργαζομενο καταστημα δορυφορικων εξοπλισμων κλπ. αν μιλαμε για επαρχια ) Και ο σκληρος δισκος (εγω παρελαβα εναν Maxtor M3 500GB usb 3.0) <---- Αυτη ειναι η προσφορα. Αφου κανετε την online παραγγελια και δωσετε τα απαραιτητα στοιχεια επικοινωνιας , σας ζηταει να ορισετε ωρα/μερα που θα σας καλεσουν για επιβεβαιωση... Δυστυχως ουτε εμενα με καλεσαν εντος αυτων που ορισα κατα την παραγγελια , οποτε μετα απο επικοινωνια στο 13888 μου ζητησαν να μιλησω με την εξυπηρετηση του site . (Εντος του site ->Το μπλε κεφαλι - Χρεαζεστε βοηθεια ? και μετα chat now , τους εδωσα τα στοιχεια και με εξυπηρετησαν). Παραλαβη του σκληρου με τον αποκωδικοποιητη σε περιπου 2-3 μερες και περιπου 5 μερες για τον τεχνικο και την εγκατασταση.(+5 μερες να ενεργοποιηθει η συνδρομη , μαλλον απο την ημερα της αποστολης του εξοπλισμου). * Για cosmote tv go δεν εχω ιδεα ... και θα γραψω μολις το δοκιμασω... Για nova go ομως που εχω καποια χρονια , πληρως απογοητευμενος με τους ορους και τους περιορισμους συσκευων να αλλαζουν συνεχεια...)
  • Δημιουργία νέου...