Προς το περιεχόμενο

chdeal

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    36
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πρόσφατες Επισκέψεις

1.701 προβολές προφίλ

chdeal's Achievements

Proficient

Proficient (10/15)

  • Αφοσιωμένος
  • Πρώτο Μήνυμα
  • Collaborator
  • 5 χρόνια Insomniac
  • 1 χρόνο Insomniac

Πρόσφατες Διακρίσεις

58

Φήμη

  1. Για τα καλώδια ό,τι είπαν οι προλαλήσαντες (στυπιοθλίπτη). Για τη στερέωση στον τοίχο, τρυπάς κανονικά. Αν είσαι πολύ διεστραμμένος, βάζεις στα ούπατ που θα βάλεις στον τοίχο (μέσα και στην περιφέρειά τους) σιλικόνη για εξωτερικούς χώρους. Αν είσαι ακόμα πιο διεστραμμένος, περνάς επιπλέον στη βίδα ροδέλα καουτσούκ και από επάνω μεταλλική ροδέλα. Για ακόμα πιο διεστραμμένους υπάρχουν βίδες με μεγάλη πατούρα στο κεφάλι και ενσωματωμένη τη ροδέλα καουτσούκ. Το έχω κάνει (όχι σε κουτί του ΟΤΕ, σε άλλη εξωτερική κατασκευή) και δεν έχω πρόβλημα πάνω από 5 χρόνια τώρα. Όλα τα άλλα (κόλλες, στερέωση με σιλικόνη, ταινίες διπλής όψης κλπ) είναι αστείες λύσεις. Σε 1-2 μήνες (θα φάει τις ανοιξιάτικες βροχές και μετά έρχεται και καλοκαίρι) θα ξυπνήσεις μια μέρα και θα βρεις το κουτί να κρέμεται από τα καλώδια. Disclaimer: Για πιο κουτί του ΟΤΕ μιλάς; Αν είναι το κουτί στο οποίο υπάρχει η οριολορίδα του ΟΤΕ, δεν το ακουμπάς, δεν είναι δικό σου, είναι του ΟΤΕ. Αν είναι μετά την οριολορίδα και προς το σπίτι σου, ΟΚ.
  2. chdeal

    Start and Stop σύστημα γνώμες.

    Βλέπω μια κακή μίξη ξερολισμού και ημιμάθειας, η οποία σε κάνει επικίνδυνο για τους γύρω σου. Όπως είπε κάποιος παραπάνω, βγάλε ένα DPF και κάτσε λίγο από πίσω να πάρεις μερικές τζούρες... Για να τελειώνουμε με το DPF γιατί διαλύσαμε το θέμα του ανθρώπου: Το DPF είναι βασικό κομμάτι του κινητήρα και μόνο έτσι έχει πάρει ο κινητήρας έγκριση. Συνεπώς έχεις δύο επιλογές: δεν παίρνεις αυτοκίνητο με DPF (δηλαδή εν έτει 2022 δεν παίρνεις πετρέλαιο) ή παίρνεις πετρέλαιο και αφήνεις το DPF στη θέση του. Οι υπόλοιπες επιλογές είναι βαθιά μέσα στη σφαίρα της καφρίλας. Για το start-stop τώρα. Έχω στο αυτοκίνητο. Τα χρονικά διαστήματα στη διάρκεια μιας λογικής διαδρομής εντός πόλης στα οποία είναι σβηστός ο κινητήρας σπάνια αθροίζουν σε πάνω από 3-4 λεπτά. Αν σε αυτό βάλεις και το πολύ υψηλότερο κόστος της μπαταρίας, οικονομικά μάλλον το ισοζύγιο είναι αρνητικό. Αυτό που προσφέρει όμως είναι μείωση των ρύπων στα αστικά κέντρα από στατικά αυτοκίνητα (οι οποίοι είναι εντελώς αχρείαστοι ρύποι).
  3. chdeal

    Smart Home

    Το έχω κάνει με το home assistant. Προϋποθέσεις για να δουλέψει: α) To home assistant να δουλεύει σε laptop ή σε υπολογιστή που υποστηρίζεται από UPS β) To router του σπιτιού να υποστηρίζεται από UPS γ) Η VDSL καμπίνα στο δρόμο να υποστηρίζεται από UPS (αυτό δεν είναι στο χέρι σου - αρκετά συχνά δυστυχώς δεν έχουν UPS). Σε αυτή την περίπτωση αν η διακοπή είναι στην περιοχή και όχι μόνο στο σπίτι δε θα λάβεις σήμα. Η ιδέα είναι ότι καταλαβαίνεις είτε από ειδοποίηση από το UPS είτε από το ACPI (αν είναι laptop) ότι δουλεύεις από UPS (ή μπαταρία στο laptop αντίστοιχα). Αυτό το υλοποιείς ως ένα event στο home assistant. Κατόπιν ορίζεις ένα alarm που ενεργοποιείται (trigger) από το event και στέλνει μια ειδοποίηση στην εφαρμογή του home assistant στο κινητό. Αντίστοιχα για την επαναφορά του ρεύματος. Ο μόνος τρόπος να παρακάμψεις το (γ) είναι το home assistant να "βγαίνει" προς τον έξω κόσμο και από ένα 4G access point (ή κινητό με tethering), το οποίο θα υποστηρίζεται επίσης από το UPS.
  4. Για τα το ελαφρύνουμε λίγο: Είναι σίγουρα νόμιμη η δουλειά; 😀😀😀 Κατά τα άλλα, να συνταχθώ με τους προλαλήσαντες. Πρέπει να ξεχωρίσεις στο μυαλό σου την τεχνική δυνατότητα να γίνει κάτι από το αν ελέγχεται κανονιστικά και το αν εν τέλει γίνεται. Π.χ. ένας τεχνικός στην εταιρεία κινητής είναι λογικά τεχνικά εφικτό να διαβάζει τα μηνύματα που ανταλλάσσεις με την κοπελιά σου (αν θες κάνε τα mails και στη θέση του τεχνικού βάλε το διαχειριστή του mail server). Το ότι τεχνικά μπορεί δε σημαίνει ότι το κάνει, και συνήθως υπάρχει κανονιστικός έλεγχος και γι' αυτό δε διανοείται καν να το κάνει.
  5. Δεν είναι απλά λάθος. Α Π Α Γ Ο Ρ Ε Υ Ε Τ Α Ι. Πέρα από τις πιθανές παρεμβολές (το λιγότερο αυτό), μπορεί να σκοτωθείς! Ο τεχνικός που το έκανε θα πρέπει να φύγει από την αγορά χθες! Σε 1η ευκαιρία διόρθωσέ το. Αυτό, εφόσον είναι όντως περασμένα από κανάλια ρεύματος και όχι από κανάλια στα οποία περνάνε καλώδια χαμηλών ρευμάτων (θυροτηλέφωνα, τηλέφωνα κλπ).
  6. Επικοινώνησα σήμερα για αναβάθμιση 24άρας γραμμής σε 50άρα (Ναύπλιο). Μου είπαν ότι δεν υπάρχει διαθεσιμότητα και θα με βάλουν σε λίστα αναμονής. Την ίδια στιγμή το website δίνει διαθεσιμότητα για 50άρα και 100άρα στη συγκεκριμένη διεύθυνση. Ο υπάλληλος στην εξυπηρέτηση πελατών δεν κατάφερε να μου δώσει κάποια εξήγηση πώς είναι αυτό δυνατό, αλλά τον λυπήθηκα και δεν επέμεινα. Ή στραβός είν' ο γιαλός ...
  7. Ναι, να ανοίξουν και να επιστραφούν τα χρήματα. Να επιστραφούν τα χρήματα που έχουν πληρωθεί στο κράτος για τις άδειες (τελευταία φορά που κοίταξα ήταν 5000 ευρώ η νέα άδεια στην περιφέρεια Αττικής). Να το πάμε και παραπέρα; Ας επιστραφούν τα χρήματα και σε όσους αγόρασαν άδεια από ιδιώτη και η συναλλαγή δηλώθηκε στην εφορία, η υπεραξία φορολογήθηκε, το κεφάλαιο αγοράς καλυπτόταν από τα προηγούμενα δηλωθέντα εισοδήματα του αγοραστή κλπ. Τώρα να ζητάμε να επιστραφούν χρήματα για μαύρες συναλλαγές μεταξύ ιδιωτών, χοντρούτσικο είναι...
  8. chdeal

    Smart Home

    Τα παραπάνω δεν ισχύουν (κλασσική περίπτωση του "δεν είναι τόσο απλό"). Αν ξέρεις τα ρεύματα στις 3 φάσεις, μπορείς να προβλέψεις ποιό είναι το αναμενόμενο ρεύμα στον ουδέτερο. Το αντίστροφο δεν ισχύει. Αν μπορούσε κανείς να κατανείμει εντελώς ισοδύναμα (και σταθερά) τα φορτία στις 3 φάσεις, δε χρειαζόταν καν ουδέτερος προς το δίκτυο. Ο ουδέτερος χρησιμεύει για να μεταφέρει το ρεύμα που προκύπτει από την ανισορροπία των φορτίων στις 3 φάσεις. Hint: Το καλώδιο του ουδέτερου σε μια τριφασική εγκατάσταση έχει τη μισή διατομή από το καλώδιο της κάθε φάσης. Για να καταλάβει κανείς γιατί ισχύουν τα παραπάνω, θέλει είτε ηλεκτρολογικές γνώσεις, είτε λίγο διάβασμα: https://illustrationprize.com/el/466-three-phase-system.html https://eclass.upatras.gr/modules/document/file.php/EE802/ENOTHTA 4.pdf (slide 49 και μετά). Συνοψίζοντας, όπως ειπώθηκε και νωρίτερα χρειάζεται το 3ΕΜ.
  9. Πέρα από όσα είπαν οι προλαλήσαντες (να ανοίξεις τη πρίζα και να δεις από ποια πλευρά φαίνεται να έρχονται τα καλώδια) πολύ συχνά, ειδικά σε νεότερες κατασκευές, τα καλώδια χαμηλών ρευμάτων μπορεί να περνάνε και από το πάτωμα (μέσα σε σπιράλ μέσα στην τσιμεντοκονία). Συνεπώς, κάνε μια δοκιμή να χτυπήσεις και προς τα κάτω από την πρίζα.
  10. Ο κλάδος της αρχιτεκτονικής είναι πιο "ιδιαίτερος" γιατί ισχύουν εναλλακτικά τα επιστημονικά κριτήρια (όπως περιγράφηκαν παραπάνω) ή τα κριτήρια της τέχνης (που είναι διαφορετικά). Ίσως πρέπει να μιλήσεις με κάποιον του τομέα.
  11. Στην Ελλάδα δεν υπάρχουν έδρες από το 1981... Το θέμα είναι καθαρά προσωπικό και η επιλογή συνήθως δεν είναι λογικής αλλά καρδιάς. Αν έχεις πραγματική αγάπη με τη διδασκαλία και την έρευνα, και γερό στομάχι για τη δύσκολη διαδικασία τουλάχιστον μέχρι να εκλεγείς για 1η φορά, κάνε το. Αν σκέφτεσαι για Ελλάδα, λάβε υπόψιν σου ότι οι συνθήκες σε ότι αφορά την αναλογία καθηγητών με φοιτητές και την υποστήριξη στα διδακτικά και τα ερευνητικά καθήκοντα είναι κακές (η δε αναλογία είναι τραγική). Επίσης λάβε υπόψιν ότι πέρα από διδασκαλία και έρευνα, ένα (ενοχλητικά) μεγάλο κομμάτι αφορά διοικητικά καθήκοντα. Στα θετικά ότι (θεωρητικά τουλάχιστον) μπορείς να διαλέξεις με τι θα ασχολείσαι (το θεωρητικά τουλάχιστον αφορά το ότι τελικά το με τι θα ασχολείσαι εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό και από τις ερευνητικές προτεραιότητες σε εθνικό - εδώ γελάμε - και ευρωπαϊκό επίπεδο και άρα τη διαθεσιμότητα - έστω και με τεράστιο ανταγωνισμό - χρηματοδότησης, καθότι η ερευνητική σου ομάδα δε θα τρέφεται μόνο με έρευνα). Στα θετικά επίσης το ευέλικτο (σε κάποιο βαθμό) ωράριο - βεβαίως η απάτη με τα ευέλικτα ωράρια είναι ότι συνήθως σε αυτές τις δουλειές εργάζεσαι πολύ περισσότερες ώρες από το 8ωρο. Ένα άλλο θετικό - το οποίο έχει θολώσει με το COVID - είναι τα ταξίδια και η επαφή με διαφορετικούς ανθρώπους, κουλτούρες κλπ. Αν δεν έχεις πραγματική αγάπη για τα παραπάνω, και έχεις την ευσυνειδησία να είσαι καλός στη δουλειά σου, σίγουρα υπάρχουν πολλές δουλειές με συντριπτικά καλύτερο λόγο εργασίας / απολαβών για ανθρώπους σε αυτό το επίπεδο προσόντων που απαιτούνται για να εκλεγείς σε θέση Πανεπιστημιακού. Εννίοτε ανάλογα με το που χτυπάς στην αγορά μπορείς να επιλέξεις αν θα πας προς την κατεύθυνση της πολλής δουλειάς με πολύ υψηλότερες απολαβές (από αυτές των Πανεπιστημιακών) ή λογικών ωραρίων με χαμηλότερες απολαβές (που μπορεί παρόλα αυτά να είναι υψηλότερες των Πανεπιστημιακών).
  12. Όλες οι παραδοχές σου (όλες όμως) είναι λάθος και, πίστεψέ με, έχω καλή γνώση.
  13. Το πιθανότερο είναι ότι ξεκουμπώνει το μπουτόν. Από εκεί είτε θα βρεις βίδες που θα ξεβιδώνουν τη μπροστά πλάκα, είτε κλιπς που πιάνουν τη μπροστά πλάκα πάνω στο σώμα του διακόπτη, είτε θα βρεις τις βίδες που θα ξεσφίγγουν όλο το σώμα του διακόπτη από το κουτί. Αφού κάνεις αυτά, θα ελευθερωθεί και το πλαίσιο (το κομμάτι που είναι εξωτερικά από το χρυσαφί σιρίτι.
  14. Έχουν πολύ ενδιαφέρον κάποιες απόψεις παραπάνω οι οποίες λίγο πολύ δικαιολογούν κάποιος να δείχνει ετοιμοπαράδοτα προϊόντα, να πουλάει αέρα και να ξεκινάει τη διαδικασία να αποκτήσει το προϊόν που εμπορεύεται μετά την παραγγελία (και την πληρωμή) από τον τελικό πελάτη του. Μηδέν εμπορικό ρίσκο, μηδέν δεσμευμένο κεφάλαιο. Αυτή η διαδικασία σε φυσικό κατάστημα είναι - και πολύ σωστά - αδιανόητη. Το ίδιο οφείλει να είναι και σε e-shop. Με βάση αυτή τη λογική είναι ΟΚ - επειδή κάτι έχω ακούσει να κινείται στην αγορά με φρεγάτες και αεροπλάνα - να ανοίξω ένα e-shop που να πουλάει φρεγάτες και αεροπλάνα, να βάλω ένα price-tag και αν μου κάτσει η παραγγελία να ψάξω να δω αν και από που θα τις προμηθευτώ. Αν τελικά αποδειχθεί το price-tag off, δεν πειράζει, θα ακυρώσω την παραγγελία και θα δώσω στον πελάτη πίσω τα λεφτά του. Η χαρά του τραχανοπλαγιά - πρώην γιδοβοσκού e-εμπόρου τεχνολογίας.
  • Δημιουργία νέου...