Προς το περιεχόμενο

emanager

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    46
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

emanager's Achievements

Proficient

Proficient (10/15)

  • Πρώτο Μήνυμα
  • Collaborator
  • Εκκίνηση Συζήτησης
  • 1 Εβδομάδα Μετά
  • Ένα Μήνα Μετά

Πρόσφατες Διακρίσεις

2

Φήμη

  1. Η φορητότητα θα γίνει τώρα από cosmote συμβόλαιο σε άλλη εταιρεία σε καρτοκινητό. Άρα αν πρέπει να λειτουργεί σαν καρτοκινητό για 3 μήνες, δεν θα πρέπει να περάσουν οι 3 μήνες στην άλλη εταιρεία για να επανέλθει με συμβόλαιο για την προσφορά;
  2. Αν κάποιος με cosmote που δεν του δίνεται η προσφορά κάνει φορητότητα σε καρτοκινητό άλλου παρόχου, γίνεται να προλάβει την προσφορά με επαναφορά με φορητότητα ; Ή σου δίνει δικαίωμα μετά από 3 μήνες να κάνεις συμβόλαιο;
  3. Σε περίπτωση που ξεπεραστούν στο ταξίδι τα 45 gb γνωρίζετε αν περιορίζεται η ταχύτητα ή κόβονται εντελώς τα δεδομένα δικτύου από τη συσκευή; Αν περιορίζεται απλά η ταχύτητα, τουλάχιστον για google maps και αναζήτηση σε google για σημεία ενδιαφέροντος, δρομολόγια κλπ που είναι αναγκαία σε ένα ταξίδι θα την παλέψω και ας απαντήσει το εκάστοτε endpoint με μικρή καθυστέρηση.
  4. Μια ερώτηση για τη χρήση δεδομένων στο εξωτερικό. Επειδή έχει αναφερθεί στο topic ότι κάποιος κατανάλωσε TB (μπορεί να μην κατάλαβα καλά), άλλος ότι είναι 35 gb. Στον παρακάτω σύνδεσμο στις συχνές ερωτήσεις(με ημερομηνία 18-3-22) αναφέρει ότι είναι 45gb το όριο ορθής χρήσης στην αντιστοίχιση https://www.cosmote.gr/cs/cosmote/gr/gigamax_unlimited.html Άρα ισχύει αυτό που γράφει ως όριο ορθής χρήσης που σημαίνει όχι πλήρως απεριόριστα σε Ε.Ε;
  5. Γεια σας, Έχει κανένας αυτό το ποντίκι; Εγώ το παρέλαβα και η ροδέλα η κεντρική όταν την γυρνάω με μικρά "σπρωξιματάκια" φαίνεται να μην τα λαμβάνει καθόλου κάποιες φορές ειδικά στην άνοδο. Στο γρήγορο scroll (με τη νέα εναλλαγή) ή στο συνεχές χωρίς δηλαδή να λυγίζω το δάχτυλο (για σπρωξιματάκια) είναι απροβλημάτιστο. Συμβαίνει σε κανέναν σας αυτό; Έχω διαβάσει και άλλα σχόλια, όχι πολλά, που αναφέρουν διάφορα για τη κεντρική ροδέλα αλλά δεν ξέρω αν είναι το ίδιο.
  6. Sorry τον topic starter αν δεν είναι σχετικό, δεν ξέρω αν έχει απαντηθεί, από περιέργεια χωρίς να το έχω ψάξει και πολύ, γιατί δεν υπάρχει κάποια πρόταση σε bmw σειρά 1 και a class mercedes ; Μήπως επειδή οι συγκεκριμένες εκδόσεις σε αυτά τα χρήματα θεωρούνται για κάποιους "άδειες" (χωρίς να έχουν εξοπλισμό αντίστοιχο όπως άλλα μοντέλα);
  7. Η σειρά 15" και 17" του dell XPS , εννοείται ότι αναβαθμίζεται σε ram και nvme. Μάλιστα υπάρχει και δεύτερο slot για nvme. Αυτό ισχύει τουλάχιστον για το 9700 και το 9500 που μάλλον είναι οι ναυαρχίδες της DELL. Κοίτα βίντεο στο youtube υπάρχουν πολλά. Επίσης χωρίς να είναι σίγουρο για τις ακριβείς τιμές στο αντίστοιχο σασί και βάρος θεωρητικά είναι τα αντίστοιχα με το macbook pro.
  8. Έχεις γραπτώς σε email που σου έχουν πει ότι θα σου κάνει price match και δεν στο δίνει; Έχω μια αντίστοιχη περίπτωση όχι με black friday. Δεν έχει αποσταλεί ακόμα αυτό που θα γίνει price match. Να το ακυρώσω ;
  9. Στους συνδρομητές cosmote tv είναι δωρεάν η εφαρμογή και για android και για TV, δεν χρειάζεται κάποιος εκπρόσωπος κλπ. Αναφορικά με το περιεχόμενο μπορεί να είναι τυχαίο δείγμα, αλλά από όσους είδα, φαίνεται ότι το Champions league δεν είναι το σημαντικότερο asset. Αν δεν κάνω λάθως και έχει αλλάξει, το τσου λου, είναι το πιο δημοφιλές σπορ σε τηλεθέαση από όλα τα σπορ στην Ευρώπη (όταν δεν έχει World cup και ολυμπιακούς αγώνες)
  10. Γεια σας, Έχω το προηγούμενο μοντέλο με τα 4 κουμπάκια στο remote. Έψαξα να δω αριθμό μοντέλου δεν το βρίσκω. Υποστηρίζει hdr 10 πάντως. Έχει νόημα η αγορά του καινούργιου; To HDR είναι πολύ καλό. Τα προβλήματα που έχω εντοπίσει: Υπάρχει αισθητή καθυστέρηση στον ήχο και την εικόνα (προς το soundbar με hdmi arc). Ωστόσο όταν επιλέγω στην έξοδο χαμηλότερης ποιότητας ήχου από το μενού του android tv είναι συγχρονισμένος. Σε κάποιες streaming υπηρεσίες παρατηρείται πολύ χαμηλή ανανέωση καρέ σε αγώνες κυρίως. Στο netflix δεν το έχω παρατηρήσει, μπορεί να οφείλεται βέβαια στο ότι δεν έχω βάλει βίντεο με διαρκή ανανέωση εικόνας. Επειδή έχει καλύτερο επεξεργαστή/γραφικά γνωρίζει κάποιος αν θα επιλυθούν τα παραπάνω προβλήματα;
  11. Ευχαριστώ για την απάντηση. Έχουν περάσει πολλές ημέρες και δεν μου έχουν απαντήσει στο email, αλλά ούτε έχω μεταβολή στους πόντους. Σε πόσες ημέρες από την αποστολή του email σας προσθέσανε τους πόντους; Αντιμετωπίζει άλλος το ίδιο πρόβλημα με μη καταβολή πόντων στη συγκεκριμένη προσφορά;
  12. Επειδή δεν έχουν μπει ακόμα οι πόντοι (πάνω από 500 ευρώ) της συγκεκριμένης προσφοράς, σε προηγούμενες σελίδες είδα ότι στείλατε email. Μπορείτε να μου πείτε σε ποιο email στέλνουμε και τι αναφέρετε σε αυτό ; Η φόρμα επικοινωνίας στο site της Εθνικής είναι γενική και δεν ξέρω αν είναι η κατάλληλη. Ευχαριστώ.
  13. emanager

    Συζήτηση για την curve card

    Δοκιμάζω 3 διαφορετικές prepaid cosmote και ακόμα δεν τις δέχεται. Έχει δοκιμάσει κάποιος τώρα τον τελευταίο 1 μήνα cosmote prepaid ή κάποια άλλη prepaid και του έχει περάσει;
  14. Έχει προσπαθήσει κάποιος να το δει σε android tv, μήπως αναβαθμίστηκε η εφαρμογή φέτος;
  15. emanager

    Συζήτηση για την curve card

    Έχουμε κάποια ενημέρωση για τα POS της Εθνικής αν τελικά περνάει η CURVE ή αν υπάρχει κάποια χρονική εκτίμηση πότε θα υποστηριχθεί; Έχει παρατηρηθεί σε κάποιο άλλο POS να μην υποστηρίζεται; Για να ρωτάμε πριν πληρώσουμε τον πωλητή τι POS έχει ώστε να ξέρουμε τι κάρτα να βγάλουμε . Βέβαια ο σκοπός της CURVE είναι να έχουμε μόνο μια κάρτα πάνω μας ή μόνο το κινητό/smartwatch και να γλιτώνουμε να έχουμε δύο φουσκωμένες τσέπες η μία από το κινητό (αναπόφευκτο) και η άλλη με το καρτοπορτοφόλι. Επίσης έχει δοκιμάσει κάποιος να βάλει Cosmote prepaid (αυτή που δίνει MB με κάθε αγορά); Δοκίμασα προσθήκη στην εφαρμογή CURVE και δεν μου πέρναγε. Το περίεργο είναι ότι στο σφάλμα προσθήκης με παρότρυνε να βάλω prepaid ενώ αυτή η κάρτα είναι ξεκάθαρη prepaid (με την ανάλογη προμήθειά της για τη φόρτιση).
  • Δημιουργία νέου...