Προς το περιεχόμενο

joan1971

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    14
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Σχετικά με joan1971

  • Ημερομηνία γέννησης 29/12/1971

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Γυναίκα

Πρόσφατες Επισκέψεις

683 προβολές προφίλ

joan1971's Achievements

Proficient

Proficient (10/15)

  • Πρώτο Μήνυμα
  • Collaborator
  • Εκκίνηση Συζήτησης
  • 10 Classifieds
  • 1 Εβδομάδα Μετά

Πρόσφατες Διακρίσεις

1

Φήμη

  1. Εγώ πήρα τη revolut ταυτόχρονα με τρεις συναδέλφους μου. Εκείνοι και οι τρεις την χρησιμοποιούν απροβλημάτιστα και έχουν λάβει άμεσα απαντήσεις στο support in app chat. Εγώ τρώω Χ τις τελευταίες 2 εβδομάδες πια. Λέτε να βάρεσαν κανόνι?
  2. Τι να πω.. Μακάρι να επικοινωνήσουν κάποια στιγμή.. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις!
  3. Περίμενα να μιλήσω με κάποιον πρώτα πριν αρχίσω να στέλνω λεπτομέρειες. Αλλά ακόμα τίποτα. Στο twitter παρατήρησα ότι απαντούν σήμερα μηνύματα ολόιδια με το δικό μου, που έχουν σταλεί 25/3. Το να είναι τόσο κακό το support δημιουργεί ανασφάλεια πάντως.. Είχα σκοπό να την φορτώσω αργότερα με 500 ευρώ και να την πάρω μαζί μου σε επικείμενο ταξίδι μου στην Ιταλία, αλλά τώρα φοβάμαι να το κάνω.
  4. Παιδιά καλησπέρα! Έχω κι εγώ μια revolut και πριν περίπου 15 μέρες έκανα top up από τον λογαριασμό μου στην Ελλαδα, περίπου 20 ευρώ. Ακολούθησα κανονικά τις οδηγίες και το έμβασμα ολοκληρώθηκε κανονικά (σύμφωνα με την τράπεζά μου). Όμως το ποσό δεν έχει φανεί ακόμα στην revolut και εδώ και 10 μέρες προσπαθώ να επικοινωνησω μαζί τους και δεν απαντούν ΠΟΤΕ! Έχω στείλει αμέτρητα μηνύματα στο in app chat, έχω στείλει mail και στο [email protected] και στο [email protected], έχω στείλει μηνύματα στο Facebook και στο twitter και έχω πάρει πάρα πολλά τηλέφωνα στο τηλέφωνο που δινουν στην ιστοσελίδα τους το οποίο δεν απαντά κανείς! Δεν απαντούν ποτέ. Δεν έχουν απαντήσει ποτέ σε κανένα από τα μηνύματά μου. Έχετε καμιά ιδέα τι άλλο μπορώ να κάνω? Φοβάμαι ότι έχασα τα 20 ευρώ μου... Ευτυχώς που δεν έστειλα περισσότερα. Αν έχει κανείς καμιά καλή ιδέα θα το εκτιμούσα να την μοιραστεί! **εννοείται ότι την έχω ξεγράψει αυτή την κάρτα και αναζητώ άλλη λύση!
  • Δημιουργία νέου...