Προς το περιεχόμενο

Dr.MikeD

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    278
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

Dr.MikeD's Achievements

  1. Dr.MikeD

    Αναβάθμιση σε iMac 27"

    Μας καλύπτει το συγκεκριμένο στιγμιότυπο οθόνης?
  2. Dr.MikeD

    Αναβάθμιση σε iMac 27"

    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ. Η αλήθεια είναι πως λόγω του multitasking, η RAM θεωρητικά είναι στα κόκκινα.
  3. Dr.MikeD

    Αναβάθμιση σε iMac 27"

    Καλημέρα @epinki Ενδιαφέρουσα αποτελέσματα. Συνοπτικά λοιπόν η δική σου προσέγγιση ποια ακριβως είναι?
  4. Dr.MikeD

    Αναβάθμιση σε iMac 27"

    Καλημέρα, Για Thunderbolt 3 ssd, αυτός μπορεί να είναι μια καλή επιλογή?
  5. Dr.MikeD

    Αναβάθμιση σε iMac 27"

    Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας. Με βοηθήσατε. Ναι αυτό το σύστημα έχω. το έκανα και edit στο αρχικό post. Προσωπικά για εμένα τον ίδιο, είναι παράτολμο να κάνω αυτή την διαδικασία μόνος μου, πόσο μάλλον επειδή δεν γνωρίζω κάποιες τεχνικές λεπτομέρειες. Αν το αντιλήφθηκα σωστά, μου πρότεινεται τον εξωτερικό Thunderbolt 3 ssd όπου θα "φορτώνονται" το OS και τα προγράμματα, και τον εσωτερικό για documents;
  6. Dr.MikeD

    Αναβάθμιση σε iMac 27"

    Καλημέρα σας, Εχω στην διάθεση μου iMac με τις εξής προδιαγραφές : 3,4 GHz Quad-Core Intel Core i5 24 GB 2400 MHz DDR4 Macintosh HD (1ΤΒ) Πρωτίστως, επιθυμώ να κάνω αναβάθμιση σε σκληρό δίσκο και να προσθέσω ssd. Αξίζει να αγοράσω έναν εξωτερικό ή μου προτείνεται να κάνω αναβάθμιση αντικαθιστώντας τον εσωτερικό δίσκο; Αν επιλέξω την εκδοχή του εξωτερικού δίσκου, και τοποθετήσω τα apps στον εξωτερικό και αφήσω στον εσωτερικό το os, πιστεύεται πως θα δω διαφορά στην ταχύτητα και στην απόκριση συστήματος και apps; ή μου προτείνεται να τοποθετούν apps + os στον νέο εσωτερικό ssd. Στην περίπτωση που προχωρήσω στην αντικατάσταση του εσωτερικού με ssd, με προβληματίζει η αξιοπιστία του καταστήματος (μένω Ηράκλειο Κρήτης), σκέπτομαι πως θα κάνω εκ νέου install ότι έχω και δεν έχω καθώς και ο χρόνος εκπόνησης της διαδικασίας. Από εξωτερικό δίσκο βρήκα τον LaCie 1TB Mobile SSD Secure USB-C Drive Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την συμμετοχή και βοήθεια.
  7. Καλημέρα σας, Δυστηχώς δεν μπόρεσα να βρώ άκρη με το καθημερινό πρόγραμμα του ηλεκτρολόγου και αρκέστηκα σε επίσκεψη για 2η φορά του τεχνικού απ την πλευρά του παρόχου. Τα πράγματα περιπλέκονται. Στην πρώτη επίσκεψη ο τεχνικός σημείωσε πως υπάρχει πρόβλημα με την κάθετη καλωδίωση, ενώ κατά την δεύτερη επίσκεψη ο τεχνικός δεν διαπίστωσε κάτι τέτοιο. Εκανε ότι έκανε, αλλά το πρόβλημα παραμένει. Στην ερώτηση που έκανα στον τεχνικό αν θα αντιμετωπίζω πρόβλημα αποσυνδέσεων με την VDSL, μου διαβεβαίωσε πως η γραμμή θα είναι σταθερή. Σύμφωνα με τα λεγόμενα του, το ADSL κάνει μια διαδρομή περίπου 3km μέχρι να έρθει στον χώρο μου, ενώ με το VDSL θα έρχεται μέσω χαλκού το πολύ 300-500m. Γενικότερα δεν μπορώ να βγάλω άκρη. Πάρα πολύ συχνά μέσα στην ημέρα γίνεται αποσυγχρονισμος του router. Δεν μπορώ να κάνω την δουλειά μου. Παράλληλα, εδω και πάρα πολλές ημέρες έχω εκδηλώσει το ενδιαφέρον μου απ τον πάροχο να μου κάνει προσφορά για VDSL... αλλά ακόμα περιμένω. Σκέπτομαι πλέον σοβαρά όσο ποτέ άλλοτε να πάω σε άλλον πάροχο (λχ Nova, Cosmote) με μοναδικό σκοπό την άμεση εξυπηρέτηση.
  8. Το κακό customer care δεν έχει ταμπέλα. Είναι το που θα πέσεις. Δυστυχώς έχω αντιληφθεί πως για τους δικούς του λόγους (προφανώς για να μην χάνουν πελάτες) δεν αναφέρουν αυτά που λέμε εδώ μεταξύ μας και βοηθάμε ο ένας τον άλλον. Στο πρώτο τηλεφώνημα που δέχθηκα απ' τον τεχνικό τμήμα -και ενώ ήδη είχε προηγηθεί επίσκεψη του τεχνικου - μου είπαν "πως το πρόβλημα είναι της περιοχής και σας προτείνουμε να κάνετε αναβάθμιση". Εδώ πάλι εμείς συζητάμε (και μου προτείνετε πως πρέπει να γίνει το αυτονόητο) ..ουσιαστικός έλεγχος. Ετσι θα δούμε το πρόβλημα από που προκύπτει και παράλληλα θα βεβαιωθω πως δεν θα αντιμετωπίσω μελλοντικό πρόβλημα (ανεξάρτητα σύνδεσης). Εν κατακλείδι μπορεί ναι μεν να δείχνω μια δυσαρέσκεια απ' το customer care , αλλά πρωτίστως με ενδιαφέρει να μάθω αν το πρόβλημα είναι τελικά στην καλωδίωση του σπιτιού ή της περιοχής γενικότερα. Μέσα στην εβδομάδα θα επανέλθω. Σα ευχαριστώ όλους για την βοήθεια.🙏
  9. @bicasa6184 σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την αναλυτική απάντηση. Εχω το αντίστοιχο χαρτί από τεχνικό του παρόχου που κατά κάποιο τρόπο τεκμηριώνει το πρόβλημα το οποίο αντιμετωπίζω.Διαπίστωσε το τεχνικό πρόβλημα απ' την πρώτη στιγμή .Επίσης έχω κάνει όλες τις απαραίτητες ενέργειες για έλεγχο της γραμμής απ' τον πάροχο, και εδώ περίπου 7 ημέρες περιμένω ενημέρωση τους. Δυστυχώς έχω απογοητευτεί πλήρως απ' το customer care.Αντιμετωπίζω σοβαρό πρόβλημα επικοινωνίας.Ακομα και αν μου πρότειναν αναβάθμιση γραμμής (VDSL) σκέπτομαι να την απορριψω μόνο και μόνο για την ωχαδερφισμό που δείχνουν. Συμφωνώ πως αλλάζει η ταχύτητα από περιοχή σε περιοχή. Έμεινα με την εντύπωση πως δεν θα αντιμετωπίσω κάποιο τεχνικό πρόβλημα. Δυστυχώς δεν ο σκέφτηκα. Κατά την σύνδεση μου, αυτό το modem μου έδωσαν.
  10. Καλησπέρα @bicasa6184 σε ευχαριστώ για την απάντηση σου. Οντως δεν κατέχω και πολλά από τηλεπικοινωνίες / δίκτυα. Σε προηγούμενες συνδέσεις/χώρους που είχα χρησιμοποιήσει ADSL εξ ορισμού με κάλυπτε (κυριολεκτικά/μεταφορικά). Κυριολεκτικά μιας και με συμπλήρωνε στα βασικά της δουλειάς , ακόμα και σε stream (έπιανα 12Mpbs και έλεγα και "ευχαριστώ"). Μεταφορικά μιας και δεν είχα ποτέ άλλοτε αποσυνδέσεις, όπως τώρα. Είχα επαναπαφτεί πως δεν θα μου τύχαινε τόσο μεγάλο πρόβλημα με το internet. Εκανα μεταφορά γραμμής (μετακόμιση νέας οικίας) και κράτησα την ADSL. Σε συζήτηση με συναδέλφους μου όρισαν VDSL ώς καλή επιλογή και πλέον ρωτώντας/διαβάζοντας και εδώ, είναι μονόδρομος.
  11. Σε ευχαριστώ πολύ. Δυστηχώς δεν μπορώ να γνωρίζω την πραγματική απόσταση απ το κέντρο του ΟΤΕ. Αναφορικά με το "πέναλτι," ποια είναι η άποψη σου;
  12. @geoavlonitis καθότιν λίγο άσχετος, από που βλέπω την απόσταση απ το κέντρο;
  13. @geoavlonitis σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Αυτό εννοείς;
  14. Καλησπέρα σας, Ο τίτλος είναι γενικός και ζητάω εκ των προτέρων συγνώμη. Εκανα μεταφορά γραμμής (Vodaphone ADSL 24mbps). Ηρθε τεχνικός στο σπίτι (δεν ήμουν παρών καθώς εργαζόμουν) , είπε πως το πρόβλημα είναι στην γραμμή και πως πρέπει να το διορθώσει ηλεκτρολόγος. Ο ηλεκτρολόγος έκανε τα "μαγικά του και πλέον πιάνει 7Mpbs. Απ' την αρχή έχω δηλώσει βλάβη ενώ παράλληλα προσπάθησα να επικοινωνήσω με το τεχνικό τμήμα και δυστυχώς δεν έχω βγάλει άκρη. Στην αρχή μου είπαν πως είναι γενικό πρόβλημα της περιοχής (!) , ενώ ο τεχνικός ισχυρίζεται πως ενδεχομένως να είναι πρόβλημα στην γραμμή του χώρου. Κάνει πολλές αποσυνδέσεις και πραγματικά εχω απελπιστεί. Θέλω να φέρω δικό μου ηλεκτρολόγο για να δεί που είναι το πρόβλημα. Παρακάτω παραθέτω μερικά ερωτήματα Παραθέτοντας την παρακάτω εικόνα, εν γένη το πρόβλημα που μπορεί να οφείλεται; Αν δεν αποκατασταθεί η βλάβη ή αν δεν βγάλω άκρη, τότε δικαιούμαι να μην πληρώσω την συνδρομή μου; (Μέχρι στιγμής έχω υπόλοιπο 71 ευρώ) Αν βάλω Fiber (Cosmote) , θα έχω κάποια ελπίδα για ταχύτητερο internet; Σας ευχαριστώ.
  15. Πήρα προσφορά για λάστιχο Falken . Επίπεδο πρόσφυσης Α στα 260 ευρώ. Είναι κάτι συγκεκριμένο που πρέπει να προσέξω;
  • Δημιουργία νέου...