Προς το περιεχόμενο

Zankold

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    14
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πρόσφατες Επισκέψεις

1.038 προβολές προφίλ

Zankold's Achievements

  1. Καλησπέρα , δυστυχώς αν είσαι για πρώτη φορά θα χρειαστείς και το 2019 101 ένσημα και το 2020 80 . Μετά τα δυο χρόνια θα θεωρείσαι παλιός εποχικος και θα βγαίνεις με 101 τη σεζόν για φέτος λόγο covid το κάνανε 50 .
  2. Μίλησε τους από email απαντανε . Ελπίζω να βοήθησα
  3. Αν τυχόν χρειαστούν περαιτέρω δικαιολογητικά θα σου στείλουν e mail να τους τα στείλεις .
  4. Καλησπέρα . Πέρυσι δούλεψα σε εποχική επιχείρηση και είχα 152 ένσημα .έκανα την αίτηση τον Νοέμβρη στον ΟΑΕΔ και περίμενα να βγω ταμείο αλλά τελικά βγήκε αρνητική τον Γενάρη γιατί είχε κάνει λάθος η λογίστρια της επιχείρησης με τη βεβαίωση εποχικότητας . Με καινούργια διορθωμένη βεβαίωση εποχικότητας εκανα ένσταση και ακόμα περιμένω . Φέτος δουλεύω πάλι εποχική και έχω ήδη 50 ένσημα και ακόμα εργάζομαι . Θα βγω ανεργία τον χειμώνα ; Η επειδή ακόμα εκκρεμεί η ένσταση μου που δεν θεωρήθηκα εποχική το 2019 ουσιαστικά δεν θα βγω άσχετα που είχα 152 ένσημα . Ευχαριστώ εκ των προτέρων .
  5. παιδια ολα λυθηκαν σε 10 λεπτα οταν ενεργοποιηθηκα στον ΟΤΕ. ειναι αυτο που ειπε ενας φιλος πιο πανω. : ο Οτε λειτουργει πλημελως για την αποκατασταση βλαβων των παροχων με την προοπτικη απαξιωσης τους και στροφης των πελατων στον πΟΤΕ. οσο για τη wind δεν θα πληρωσω τιποτα επειδη δεν μου παρειχαν καμια υπηρεσια
  6. Ευχαριστώ για την απάντηση . Ο γνωστός σου είχε συμβόλαιο όταν έφυγε έτσι ; Και ποσό καιρό είχε θέμα με wind ?
  7. Όλα ξεκίνησαν από τη προηγούμενη εταιρία (nova) που ήμουν πάροχος με adsl 24 και είχα δηλώσει βλάβη ήρθαν οι τεχνικοί της nova δεν μπόρεσαν να κάνουν κάτι και με τη σειρά τους τη δήλωσαν στον ΟΤΕ. Αυτό κράτησε περίπου 1,5 μήνα με συνεχόμενα τηλεφωνήματα στο τεχνικό τμήμα με την κλασσικη απάντηση : περιμένουμε τον ΟΤΕ να αποκαταστήσει τη βλάβη . Το συμβόλαιο μου έληξε με τη nova εκείνες τις μέρες και αποφάσισα αφού δεν έβρισκε άκρη η nova να πάω στη wind που μου έκανε καλή πρόταση για vdsl50 μέσω χαλκού βέβαια από Α/Κ αφού είμαι 500 μετρα περίπου όποτε σκέφτηκα ότι με συμφέρει. Φυσικα τους είχα εξηγήσει όλο το ιστορικό με τη nova και ότι υπάρχει πρόβλημα στη γραμμή και με διαβεβαίωσαν ότι θα την αποκαταστήσουν σε 3 εργασιμες ημερες .Γινεται η συμφωνία υπογράφω το συμβόλαιο που το στείλανε με κουριερ και παραλαμβάνω το ρουτερ .Περιμένω 5 μέρες περίπου να ενεργοποιηθεί η καινούργια σύνδεση . Φτάνει η μέρα ενεργοποίησης κανένα ίχνος Ίντερνετ . Τους παίρνω τηλέφωνο έρχεται τεχνικος το ελέγχει , δίνει βλάβη στον ΟΤΕ .ξαναμανα τα ίδια με την nova. Το ίδιο σκηνικό συνεχίζεται μεχρι και σήμερα με την κλασσικη απάντηση που λένε όλοι οι εναλλακτικοί πάροχοι σε βλάβες :περιμένουμε τον ΟΤΕ να φτιάξει τη βλάβη . Μετά από όλα αυτά σκέφτηκα ότι έκανα πατατια που δεν πήγα στον ΟΤΕ μόλις έληξε το συμβόλαιο μου με τη nova γιατί από ότι έχω καταλάβει μόνο τότε θα ενδιαφέρονταν να φτιάξουν τη βλάβη που έχει η γραμμή μου . Παρεπιπτόντως ζήτησα από wind να διακοπεί το συμβόλαιο μου γιατί δεν έχω υπηρεσίες και μου ζήτησαν 250€ για τέλος αποχώρησης χωρίς να έχει λήξει το συμβόλαιο μου ..Σκέφτηκα να κάνω καταγγελία σε εεττ αλλά θα έχει διαδικασία και ουσιαστικά δεν θα έχω άμεση λύση να φτιαχτεί επιτέλους η γραμμή μου . Τι μπορώ να κάνω ; Καμία ιδέα ; Ευχαριστώ εκ των προτέρων ..
  • Δημιουργία νέου...