Προς το περιεχόμενο

Vosinakis

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    56
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πρόσφατες Επισκέψεις

1.074 προβολές προφίλ

Vosinakis's Achievements

  1. Τελεια. Αγοραζεις, παιζεις, και σε δυο εβδομαδες επιστροφη και refund. Και χωρις να εχεις αγχος για την συσκευασια.
  2. Όντως είναι αξιόπιστο. Και εμένα όλο Γερμανικό ειναι.Και πρώτο χέρι. Δεν λέει κατι.Επιλογή μου είναι να αλλάζω αμορτισέρ κάθε πενταετία. Επίσης ζοριζω τις δισκοπλακες επειδή τραβάω σκάφος οπότε θέλουν και αυτές αλλαγμα ανά δεκαετία. Το σινεμπλόκ της μετάδοσης το άλλαξα μόλις είδα ρωγμή στο καουτσούκ. Μπορεί να έβγαζε δέκα χρόνια ακόμα. Πολλαπλασιαστές κλπ άλλαξα με το που είδα αρρυθμία στο ρελαντί. Δεν θεωρείται βλάβη. Απλά δεν γουστάρω να με αφήσει κάποιος ξαφνικά. Καδένα τεντωτηρα άλλαξα για προληπτικούς λόγους. Δεν θεωρώ ότι πρέπει να αρχίσω να την ακούω για να το κάνω. Εφόσον βέβαια βγήκε το καπάκι για να γίνει η δουλειά επιβαλλόταν να αλλαχθουν οι φλάντζες του.Τα χιλιόμετρα της ήταν υπεραρκετά. Τα κολάρα τα άλλαξα μόλις μου τρύπησε το πρώτο. Επίσης αναλώσιμο που δεν πρέπει να σε αφήσει για να το αλλάξεις. Τρόμος βενζίνης και φίλτρα αλλάχτηκαν συχνότερα λόγω του lpg. Η οροφή χρειάστηκε φλάντζα στο ένα έμβολο. Είναι βλάβη, αλλά την ανοίγω τόσο συχνά που την θεωρώ φυσιολογική μετά από τόσα χρόνια. Ο συμπλέκτης του κομπρεσσορα στοίχισε επισκευή 150€. Δούλευε κανονικά απλά ακουγόταν επειδή ειχε πάρει τζόγο. Και η επισκευή στον εγκέφαλο είναι πολύ συνηθισμένη για το μοντέλο μας καθώς καίγεται το ολοκληρωμένο που δίνει την εντολή να ανοιγοκλείνει ο κομπρεσσορας. Κόστος 150€ εάν στο φτιάξουν. 0,10€ εάν το φτιάξεις μόνος σου. (Που δεν στο συνιστώ). Κατά τα άλλα δεν μου καίει λάδι. Δεν έχω θέματα με ηλεκτρικά. Δεν έχω θέματα με τίποτα άλλο εκτός από όσα ανέφερα. Και το αυτοκίνητο είναι σαν καινούριο. Δεν έχω δει άλλο ίδιο να πλησιάζει καν στην κατάσταση του δικού μου.
  3. CLK 230K CABRIO (A208) 1999 Από καινούριο έως σήμερα έχει 290.000 km Έχουν αλλαχθεί 4 φορές αναρτήσεις 2 φορές δισκοπλακες 2 μπαταριες Κολάρα Βαλβολινες μετάδοσης 2 φορές τρόμπα βενζινης μαζί με το φιλτρο. Τελευταία πριν απο μια εβδομάδα στις 289.500km. 1 ψυγείο νερού στις 280.000km Σινεμπλόκ μετάδοσης στις 280.000km Σετ φλάντζες ψευτοκαπακου 280.000km Πολλαπλασιαστές στις 270.000km μαζί με πιπες Αισθητήρας κρούσης στις 270.000km Μάτι στροφαλου στις 263.000km Αισθητήρας αέρα στις 263.000km Αισθητήρες λ στις 260.000km Ο συμπλέκτης του Κομπρεσσορ στις 250.000km Επισκευή εγκεφάλου για την λειτουργία του Κομπρεσσορ στις 250.000km Καδένα τεντωτηρας στις 250.000km Επισκευή αντλιών οροφής στις 185.000km Για το Χ5 του 2003 4.4 sport pack,που έχω επίσης από καινούριο και έχει τα μισά χιλιόμετρα του mercedes, δεν γράφω γιατί θέλει πολλές σελίδες και βαριέμαι..
  4. Pop corn με αλάτι ή εξτρα βούτυρο?
  5. Vosinakis

    Φιλία και κερδος

    Είχα ένα φίλο στο πανεπιστήμιο που οι (ηταν πολλοί, μεγαλο σόι) οικογενια (τριών ημερών) του είχε πολλά λεφτά, βίλες και εξοχικά εντός και εκτός Ελλάδος. Ειμασταν ή ήμασταν (δεν θυμάμαι μετά από τόσα χρόνια πως γράφεται) κώλος και βρακί μαζί, διαβάζαμε μαζί (εγώ λίγο λιγότερο γιατί είχα και θέματα με την ορθογραφία), λέγαμε τα προσωπικά μας μαζί (εγώ δεν μιλούσα πολύ γιατί κατέγραφα τα περιουσιακά του στοιχεία και έτρωγα ότι με κέρναγε) κλπ κάθε μέρα στα 4 χρόνια σχολή. Μετά εκείνος αποφοίτησε(εγώ χρειάστηκα ακόμα 4 χρόνια). Όταν λοιπόν τελειώσαμε το πανεπιστήμιο, ακριβως επειδή δεν είχαμε κάποιο κοινό στόχο (εγώ ήθελα τα λεφτά του και να κάνω το στρατιωτικό μου πριν κλείσω τα 30 ενώ εκείνος δεν ενδιαφερόταν για τα δικά μου και είχε απολυθεί και 4 χρόνια νωρίτερα), απομακρυνθήκαμε (εγώ βέβαια που και που του έκανα αναπάντητες). Βρισκόμασταν σπάνια. Τότε είχα οικονομικά προβλήματα και ήμουν άνεργος. (Βασικά πάντα άνεργος ήμουν τώρα που το σκέφτομαι..), του ζήτησα να με βολέψει κάπου στις επιχειρήσεις του μπαμπά του (Δεν πήγα κατευθείαν στον πατέρα του γιατί ούτε αυτός ανταποκρινόταν στις αναπάντητες) Άρχισαν τα ίσως, αν και μπορεί.. Τελικά δεν έγινε τίποτα (γιατί ήθελαν να πάω για συνέντευξη αλλά εγώ δεν ήθελα γιατί προσβλήθηκα). Κι εγώ σταμάτησα να τον κάνω παρέα. Και αυτός το ίδιο. (Βέβαια τωρα που το σκέφτομαι αφού σταμάτησα εγώ πώς θα συνέχιζε εκείνος?)
  6. Και βέβαια να αποφασίζει ο μαγαζάτορας εάν θα επιτρέπεται. Επίσης να αποφασίσει εάν θα έχει τουαλέτα. Η εαν θα πλένει τα ποτήρια. Η εάν θα μιλάει ευπρεπως στους πελάτες. Η εάν θα έχει τέρμα τη μουσική όλες τις ώρες.. Δεν θα του πει κανένας πως θα δουλέψει το μαγαζί του.. Εκείνος το έχει πληρώσει αφού.. Σε όποιον δεν αρέσει να μην πηγαίνει.. Φλώροι γίναμε?
  7. Δεν έχω ασχοληθεί με περασμένα ποστ. Και εγώ σταθερους κοτσαδορους έχω. Κρατησα μια επιφύλαξη γιατί σε έλεγχο με είχαν προειδοποιησει ότι θα αλλάξει ο κ.ο.κ και θα καθίσταται αποδεκτός μόνο ο αποσπομενος. Δεν επέμεινα γιατί δεν ξέρω εάν ισχυσε τελικά. Εάν το έχεις ψάξει, πάσο..
  8. Φίλε μου λέμε το ίδιο πράγμα. Εννοώ ότι η άδεια έλξης είναι μοναδική και καλύπτει μόνο το ζευγάρι συγκεκριμενου αυτοκινήτου και συγκεκριμενου ρουμουλκουμενου. Δεν σημαίνει ότι ακολουθεί το αυτοκίνητο και δίνει το δικαίωμα αυθαίρετης έλξης. Οπότε εάν αποκτήσεις και δεύτερο ρυμουλκουμενο θα πρέπει να βγάλεις και δεύτερη άδεια πάρολο που θα χρησιμοποιείς το ίδιο αυτοκίνητο. Σε όλα τα άλλα συμφωνούμε αν και δεν ξέρω εάν επιτρέπεται ακόμα ο μη αποσπομενος κοτσαδορος
  9. Στο λαγούμι σου είπαμε μέχρι να βγάλεις έλξη χωρίς ρυμουλκουμενο..
  10. Εσύ στο λαγούμι σου που έχεις και απαιτήσεις. Ασε να μιλάνε αυτοί που καταλαβαίνουν τι διαβάζουν. Όταν θα βγάλεις σημείωμα έλξης χωρίς ρυμουλκουμενο έλα να ξαναγελασουμε
  11. Ακριβώς φίλε μου. Απλά τα εκτός δρόμου με εξωτερική ρεζέρβα, υπό την προϋπόθεση ότι έτσι πωλείται, εξαιρούνται γιατί στην έγκριση τύπου το συνολικό μήκος περιλαμβάνει και αυτή. Οπότε εκ των πραγμάτων βγαίνει πιο μπροστά από τον κοτσαδορο.
  12. https://www.directplus.gr/blog/67/aσφαλιση-αυτοκινητου-με-κοτσαδορο-και-ρυμουλκομενο-τι-ισχυει.html Επίσης για να τελειώνουμε με τον κάθε επιστήμονα, το αν ο κοτσαδορος εξέχει τίθεται προς διερεύνηση μόνο στην περίπτωση εξωτερικής ρεζέρβας. Δηλαδή στα εκτός δρόμου οχήματα που ούτως ή άλλως καλύπτεται το μήκος του κοτσαδορου από την ρεζέρβα. Έχω δύο οχήματα και στα δύο έχω κοτσαδορο. Στο ένα νόμιμο καθώς κάνω έλξη το σκάφος μου και στο άλλο παράνομα καθώς σαν κάμπριο δεν δύναται από τον κατασκευαστή να βγάλει έλξη. Αντε να δούμε πόσο πιο πολύ να το εξηγήσουμε...
  13. Πως θα βγάλεις σημείωμα ρυμουλκησης χωρίς ρυμουλκουμενο μόνο εσύ ξέρεις. Όντως απλά ελληνικά...Και για να μην κουράζεσαι, link για την αναθεώρηση του 2015 δεν υπάρχει πλέον καθώς το ΥΜΕ είναι σε καθεστώς αναθεώρησης του νόμου μετά από τις αγωγές όλων εμάς που πληρώσαμε 1500€ για έλξη σκάφους και θεώρηση μηχανολόγος χωρίς να γίνεται αποδεκτή η έγκριση τύπου από χώρες της ΕΕ. http://www.yme.gr/index.php?tid=345 Είπαμε. Τα πράγματα είναι απλά. Εάν σας σταματήσει η τροχαία για κοτσαδορο κάντε παράθεση τα λεγόμενα του YTL. Μπορεί να μην ξέρει τι του γίνεται αλλά θα προσκαλέσετε τόσο γέλιο που μάλλον θα σας αφήσουν να φύγετε. Και μην ξεχάσετε να βγάλετε και το καινουριο ειδικό σημείωμα έλξης. Ειναι από αυτά που δεν χρειάζονται στοιχεία ρουμουλκουμενου. Για τους μερακλήδες της μπιλιας που δεν γουστάρουν να τραβάνε. Χαχαχαχαχαχαχαχα. Τι άλλο θα διαβάσουμε εδώ μέσα..
  14. https://www.kteohellas.gr/category/441/κοτσαδοροσ.html
  15. Ναι μωρέ, δες αυτά που λέει το υπουργείο το 2009 και μην δίνεις σημασία στην αναθεώρηση του 2015. Επίσης πήγαινε να κάνεις έκδοση σημειώματος έλξης από την περιφέρεια, αλλά χωρίς έγκριση τύπου και τιμολόγιο ρουμουλκουμενου, και μόλις σταματήσουν να γελάνε πες τους ότι το διάβασες στο insomnia.
  • Δημιουργία νέου...