Προς το περιεχόμενο

nikοs

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    855
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

1 ΑΚΟΛΟΥΘΟΣ

Ιστοσελίδα

  • Website URL
    https://www.facebook.com/pcrepairskg/

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τοποθεσία
    Θεσσαλονίκη
  • Ενδιαφέροντα
    Τεχνικός Η/Υ & Δικτύων - Μηχανικός Πληροφορικής

Πρόσφατες Επισκέψεις

6.125 προβολές προφίλ

nikοs's Achievements

  1. ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 24/04/2024 03:04 μμ

    • Πώληση
    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ

    Πωλείται το λάπτοπ του τίτλου αγορασμένο τον Οκτώμβριο με υπόλοιπο 3 χρόνια εγγύηση. Lenovo ThinkPad X13 Gen 2 (Intel) 13.3" IPS (i5-1135G7/16GB/512GB SSD/W10 Pro) Storm Grey (GR Keyboard) Αγρατζούνιστο με 100% υγεία μπαταρίας. Δουλεμένο ουσιαστικά για 10 μέρες. Δεκτός κάθε έλεγχος. Θεσσαλονίκη Τιμή 900 ευρώ. Δινατότητα να κοπεί τιμολόγιο.

    900 €

  2. nikοs

    Microsoft Xbox Series S

    ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 24/04/2024 03:03 μμ

    • Πώληση
    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ

    Quick Specs Πλατφόρμα: Xbox Series S Χρώμα προϊόντος: Άσπρο Αποθ. Χώρος: 512 GB Μέσα αποθήκευσης: SSD Επεξεργαστής: AMD Ryzen Zen 2 Επεξεργαστής γραφικών: AMD Radeon Wi-Fi: ✅ Πωλείται xbox series x με 2ο τηλεχειριστήριο Microsoft Xbox Series Controller Ασύρματο Carbon Black. Το έχω δουλέψει ζήτημα είναι 10 φορές. Δεν έχει το παραμικρό. Δεν ανεβάζω φωτογραφίες γιατί είναι ολοκαίνουργιο.Όποιος θέλει σε π.μ. Τιμή 170 ευρώ.

    170 €

  3. nikοs

    Macbook air m2 8/256 space grey

    ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 14/02/2024 10:11 πμ

    • Πώληση
    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ

    Πωλείται macbook air m2 8/256 space grey κυριολεκτικά αδούλευτο. Το laptop δεν έχει ούτε ένα σημάδι , βρίσκετε σε θήκη τη uniq από την ημέρα της αγοράς και έχει λιγότερο από 20 κύκλους φόρτισης 100% υγεία μπαταρίας. Αγορασμένο από πλαίσιο υπάρχει και το τιμολόγιο αγοράς και είναι ακόμα στην εγγύηση. Μαζί με το laptop θα δωθεί και η θήκη της uniq. Δίνεται στην συσκευασία του. Υπάρχει δυνατότητα να κοπεί και απόδειξη ή τιμολόγιο. Βρίσκομαι Θεσσαλονίκη αποστέλνω πανελλαδικά με δική μου χρεώση. Φωρογραφίες δεν ανεβάζω το laptop είναι σαν καινούργιο , όποιος θέλει μπορώ να στείλω σε π.μ.

    950 €

  4. nikοs

    Bitdefender.gr ή Bitdefender.com

    Λοιπόν προχώρησα σε αγορά αλλά από το .com με την τιμή του .gr . Έκανα προσθήκη στο καλάθι και στο ελληνικό αλλά και στο ξένο και προχώρησα στο checkout και στα δυο , πριν κάνω πληρωμή έκανα refresh στο ξένο site και που άλλαξε την τιμή και την έκανε όπως στο ελληνικό . Πλήρωσα βάζοντας μάλιστα στοιχεία για τιμολόγιο και γλύτωσα και τον ΦΠΑ . Όλα μια χαρά .
  5. nikοs

    Bitdefender.gr ή Bitdefender.com

    Καλησπέρα, Ξέρει κανείς αν το site bitdefender.gr είναι οκ για αγορές; Ρωτάω διότι το totalsecurity στο .gr έρχεται με σημαντικά μειωμένη τιμή από ότι στο .com. Τέλος όταν παω να προχωρήσω σε αγορά στο .gr μου χτυπάει το ublock.
  6. Είναι βοηθητική βίδα , δεν στηρίζει τίποτα ουσιαστικά. Μην αγχώνεσαι για την συγκεκριμένη... Γενικά τα HP από ποιότητα πλαστικών είναι κλάφτα!!!
  7. Δεν θα έχεις απολύτως κανένα θέμα .
  8. Ψάχνεσαι για φασαρία ε; Δεν θα ασχοληθώ μαζί σου είσαι προβληματικός. Μπήκες με διάθεση να δημιουργήσεις ταραχή και τζέρτζελο. Εγώ τέτοια διάθεση δεν έχω από την άλλη. Μερικοί εδώ έχετε καταστρέψει το Φόρουμ και πάντα επιτίθεστε σε κάθε μέλος που ανοίγει κάποιο θέμα, λες και σας ανήκουν οι κάθε Α.Ε και λυσσάτε να τις υποστηρίξετε. Παρακαλώ να κλειδώσει, δεν θέλω αντιπαράθεση με μέλη.
  9. Έχω μιλήσει με τον ιδιοκτήτη , τον έχω ενημερώσει και θεωρητικά έχει και αυτός ενημερώσει τους ενοικιαστές του. Εγώ δεν μπορώ να ξέρω σε ποιόν νοικιάζει τώρα, ξέρω μετά βεβαιότητας και μετά από επικοινωνία με τον ΔΕΔΔΗΕ ότι η παροχή παραμένει ως έχει και δεν έχει γίνει καμία αίτηση για διακοπή η μετάβαση ακόμα.
  10. Πλήρωσέ το εσύ , που είσαι large. Θέλεις να σου στείλω τον rf όταν εκδοθεί; Δεν ξέρω που ζείς εσύ , εγώ πάντως 20ρικο λογαριασμό δεν είδα ποτέ μου. Γαϊδουριά είναι να μην πάρει το ρεύμα στο ονομά του, όχι να κάνω εγώ διακοπή απο την στιγμή που έχω φύγει. Το θέμα δεν είναι μόνο τα 80-100 ευρώ, το θέμα είναι η στάση του παρόχου.
  11. Εννοείται ότι ο ιδιοκτήτης είχε ενημερωθεί ότι θα γίνει διακοπή, μη ψάχνουμε να βρούμε λάθος.
  12. Δεν έχω εικόνα , ούτε τρόπο να μάθω με βεβαιότητα τι κάνουν οι νέοι ενοικιαστές. Πάντως όλα δείχνουν πως ακόμα δεν έχουν κάνει κάτι, διότι ο ΔΕΔΔΗΕ βλέπει ως ενεργή την παροχή στο ονομά μου.
  13. Καλησπέρα στην κοινότητα. Θέλω την γνώμη σας για το παρακάτω ζήτημα και παρακαλώ να μη δημιουργηθεί χαμός και φασαρίες. Δεν θα αναφέρω το όνομα του παρόχου γιατί δεν το θεωρώ απαραίτητο και για προφυλάξω τον εαυτό μου από τυχόν νομικές ενέργειες του παρόχου εις βάρος μου. Πάμε στην ιστορία. Μέχρι τα τέλη του προηγούμενου μήνα κατοικούσα σε ένα διαμέρισμα το οποίο και άφησα σχετικά βιαστικά μιας και βρήκα νέο διαμέρισμα που με βόλευε περισσότερο. Πριν αποχωρήσω επικοινωνώ με τον πάροχο όπου είχα αέριο και ρεύμα ώστε να με ενημερώσει για την διαδικασία, με ενημερώνουν τηλεφωνικώς πως πρέπει να κάνω 2 αιτήσεις οικειοθελούς διακοπής για ρεύμα και αέριο και να τους τις αποστείλω. Λαμβάνω mail με τις αιτήσεις , τις συμπληρώνω και τις αποστέλλω. Περνάνε περίπου 10 μέρες και με ενημερώνει η ΕΔΑ πως θα περάσει από το διαμέρισμα να διακόψει το αέριο, εώς εδώ όλα καλά. Περνάνε 2-3 μέρες ακόμα στο σπίτι ήδη διέμεναν νέοι ενοικιαστές και σκέφτομαι πως θα ήταν καλό να τηλεφωνήσω στη ΔΕΔΔΗΕ για να μάθω αν η αίτηση διακοπής ηλεκτροδότησης έχει προχωρήσει, από την ΔΕΔΔΗΕ μου λένε πως ο πάροχος δεν τους έχει προσκομίσει καμία αίτηση ακόμα. Τηλεφωνώ στον πάροχο μιλάω με μια κοπέλα και μου λέει πως δεν έχει λάβει αίτηση από εμένα, της λέω πως αυτό δεν μπορεί να συμβαίνει γιατί στο ίδιο mail με την διακοπή αερίου είναι και η αίτηση διακοπής ηλεκτροδότησης και μάλιστα βλέπω το email ο ίδιος καθώς μιλάμε. Ως δια μαγείας τελικά και έπειτα από πίεση και φωνές, η κοπέλα βρίσκει την αίτηση και μου λέει πως δεν έχει προχωρήσει διότι το αρχείο που έστειλα είναι .jpg και το σύστημά τους δεν ανοίγει .jpg αρχεία. Έχοντας εκνευριστεί φανερά της λέω πως μου λέει ψέματα διότι και η αίτηση διακοπής αερίου που έστειλα ήταν σε .jpg και μια χαρά την άνοιξαν και προχώρησαν σε διακοπή. Πάλι ως δια μαγείας και πάλι έπειτα από φωνές και απειλές η κοπέλα άνοιξε την αίτηση για να μου πει αυτή την φορά ότι η αίτηση δεν προχώρησε γιατί η επιθυμητή ημερομηνία διακοπής που αναγράφω είναι η ίδια με την ημερομηνία αποστολής του email!!! Της λέω πάλι ότι η ίδια λογική έγινε και στην αίτηση διακοπής αερίου και αυτό διότι έπειτα από προτροπή υπαλλήλου της εταιρίας μου σύστησε να το γράψω έτσι για να εκτελεστεί άμεσα η διακοπή. Της ζητάω να μιλήσω με κάποιον προϊστάμενο και μου αρνείται λέγοντάς μου πως αυτή είναι η υπεύθυνη, την αμφισβητώ και επιμένω και έπειτα από μεγάλη φασαρία τελικά επικοινωνώ με τον υπεύθυνο-προϊστάμενο , ο άνθρωπος εδώ ήταν πιο ευγενικός και πρόθυμος να εξυπηρετήσει, βρίσκει τις αιτήσεις και μου λέει πως θα προωθήσει άμεσα το θέμα μου. Του εξηγώ πως εδώ και κάμποσες ημέρες διαμένουν πλέον άλλοι στο σπίτι και πιθανόν επωφελούνται από το ρεύμα που εγώ πληρώνω, με διαβεβαιώνει ότι θα βρεθεί λύση και πως θα επικοινωνήσουν άμεσα μαζί μου και να μην ανησυχώ. Περνάνε 2 μέρες δεν επικοινωνεί κανείς, καλώ πάλι εγώ στην εταιρία βγαίνει ένα παλικάρι του εξηγώ τα γνωστά και μου λέει πως η αίτησή μου έχει προχωρήσει κανονικά και ότι μάλιστα δεν θα πληρώσω για τις μέρες που θα έπρεπε να έχει γινεί η διακοπή. Επειδή δεν τους πολυπίστευα πλέον στέλνω και ένα email όπου κάνω τις ίδιες ερωτήσεις. Σήμερα λοιπόν 3 μέρες μετά λαμβάνω απάντηση από μια κυρία η οποία μου λέει πως δεν έχουν λάβει αίτηση για διακοπή ηλεκτροδότησης παρα μόνο για αέριο! Ε, εδώ έσκασα ! Τηλεφωνώ στο τηλεφωνικό απαιτώ με φωνές και απειλές να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο , μιλάω με τον προϊστάμενο βάρδιας ο οποίος βρίσκει τις αιτήσεις και μου λέει ότι θα το αναλάβει προσωπικά! Τρεις ώρες μετά με καλεί λέγοντάς μου πως στην αίτηση διακοπής ηλεκτροδότησης έχει γίνει λάθος στον αριθμός μετρητή. Διαπιστώνω όντως ότι έχω κάνει λάθος και του εξηγώ πως εδώ και 30 σχεδόν μέρες προσπαθώ να μάθω τι γίνεται με την αίτησή μου, γιατί δεν προχωράει και πως έχω λάβει χίλιες δυό διαφορετικές άκυρες απαντήσεις εκτός από αυτό που ο ίδιος 30 μέρες μετά μου είπε. Κλείσαμε ξανα έστειλα την αίτηση μαζί με τα παράπονα μου. Ρωτάω τώρα όποιον πραγματικά γνωρίζει και ξέρει να απαντήσει, σχεδόν 30 μέρες παλεύω να βγάλω άκρη , έχω κάνει τόσα τηλέφωνα , μου έχουν πει ότι βλακεία υπάρχει , έχουν προσπαθήσει να με πείσουν ότι δεν έχω στείλει αίτηση, ότι δεν ανοίγουν τα αρχεία, ότι δεν ήταν σωστή η ημερομηνία, έπειτα μου είπαν ότι η αίτηση προχωράει και ότι έχουν άδικο, ενα σκασμό ψέματα και ανοησίες...και τέλος ένας υπάλληλος έπειτα από φωνές και απειλές ανακάλυψε ότι υπήρχε λάθος στον αριθμό μετρητή! Οκ έκανα λάθος , αλλά δεν υπήρξα αμελής , έκανα τόσες προσπάθειες επικοινωνίας και κανείς δεν μου είπε ότι έκανα λάθος παρα μόνο ο τελευταίος αφού απείλησα με ότι θα στραφώ νομικά. Τι πρέπει να γίνει τώρα; Τόσο διάστημα κάποιος άλλος μένει στο σπίτι και καταναλώνει ρεύμα που εγώ πληρώνω και αυτό είναι σίγουρο διότι αν είχε κάνει αίτηση σε νέο πάροχο θα είχε διακοπεί αυτομάτως η παλιά μου σύνδεση εκδίδοντάς μου εκκαθαριστικό. Πρέπει να το κάνω γαργάρα; Πρέπει να κάνω φασαρία ώστε να μη πληρώσω για όσο καιρό δεν διαμένω; Πρέπει να το πάω νομικά; Έχω άδικο; Έχω δίκιο; Συγνώμη για το σεντόνι.
  14. Ελέγχεις όπως είπαν όλοι κύκλους φόρτισης και υγεία μπαταρίας . Δες αν έχει έντονες «γυαλάδες» στα κουμπιά και αν έχει μείνει σημάδι στο touchpad από την χρήση. Κοιτα εξωτερικά για χτυπήματα και εκδορές . Τσέκαρε οθόνη για γρατζουνιές ή σημάδια από το πληκτρολόγιο . Αν είναι το m1 δες ότι ο φορτιστής δεν έχει στραβώσει. Αυτα!
  15. Όλα καλά και όσοι έμειναν από 8η γενιά και πίσω να πάνε να γ^&@#0θν δηλαδή...
  • Δημιουργία νέου...