Θα περιγράψω και την δική μου εμπειρία.
Τον περασμένο Ιούνιο (αρχές) αλλάχτηκε ο μετρητής της μητέρας μου με ψηφιακό μιάς και έκανε αίτηση για νυχτερινό. Γ1 τιμολόγιο.
5/11/2021 - 8/3/2021 ήταν ο προηγούμενος εκκαθαριστικός λογαριασμός. Εκτοτε ήρθαν 2 έναντι 9/3/2022 -5/5/2022 και 6/5/2022 - 7/7/2022. Και σκάει μύτη ο εκκαθαριστικός 9/3/2022 - 8/11/2022.
Στο διαταύτα, ο εκκαθαριστικός έχει περίεργες χρεώσεις στα σύνολα κατανάλωσης στις κιλοβατώρες.
Για παράδειγμα στον καινούριο μετρητή στο η τελευταία ένδειξη ήταν 979 κιλοβατώρες, η προηγούμενη ήταν μηδενική και σύνολο κατανάλωσης έχει 1449 κιλοβατώρες. Ενώ χρεώνει περισσότερες και στην νυχτερινή ένδειξη και μερικές παραπάνω και στον παλιό μετρητή. Για να μήν τα πολυλογώ έχουν χρεωθεί 658 κιλοβατώρες περισσότερες, ενώ δεν έχουν αφαιρέσει τους έναντι λογαριασμούς. Εχουν απλά μια διόθρωση εκεί που λέει διάφορα και αφαιρούν 205ευρώ αλλά το ποσό αυτό δεν πλησιάζει το σύνολο των έναντι!! Παίρνω τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών μαζί με την μητέρα μου γιατί θέλουν και αυτής που έχει την γραμμή. 'Οτι να'ναι η κοπελιά, δεν ήξερε τί να πεί και με παρέπεμψε στη ΔΕΔΔΗΕ γιατί λέει αυτοί στέλνουν τις καταναλώσεις. Παίρνω τηλέφωνο στη ΔΕΔΔΗΕ και οι άνθρωποι μου είπανε τις μετρήσεις που όντων υπάρχουν στην τελευταία καταμέτρηση στον εκκαθαριστικό. Λέω δεν θα παίζω με εσάς και στέλνω όλο το σκηνικό εγγράφως με mail στη ΔΕΗ. H χαζομάρα που έκανα ήταν ότι έχω υπογραφή στο μέιλ μου και τα στοιχεία ανήκαν στη μητέρα μου οπότε το έπαιξαν τρελίτσα και ζήτησαν εξουσιοδότηση γιατί δεν δίνουν οικονομικά στοιχεία σε άλλους. Όταν λοιπόν έστειλα τα απαραίτητα έγγραφα ξέρετε τί απάντησαν? Οτι πλέον έχω εξουσιοδοτηθεί και μπορώ πλέον να ενημερωθώ καλώντας στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση!
Τους απάντησα ότι ήδη έχω καλέσει και τους το έχω πει ήδη, και όπως τους έστειλα έγγραφα το αίτημα μου, επιθυμώ να μου απαντήσουν εγγράφως. Έχουν περάσει 5 μέρες και δεν έχουν απαντήσει....
Ποιό είναι το επόμενο βήμα απο την μεριά μου?? Στέλνω στη ΡΑΕ?