Προς το περιεχόμενο

hisamitsu

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    19
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πρόσφατες Επισκέψεις

1.299 προβολές προφίλ

hisamitsu's Achievements

  1. Πιο γρήγορο είναι να κάνει μόνος του rma..δε ξέρω αν η asus εφαρμόζει διαφορετική πολιτική για τα διάφορα προιόντα της,αλλά σε motherboard που έκανα πρόσφατα η όλη διαδικασία πήρε 10 μέρες και δε κουνήθηκα από το σπίτι μου. Ήρθε κούριερ το πήρε,σε μια βδομάδα ήταν πίσω το καινούριο,10 μέρες βάζω και με τις συνεννοήσεις e-mail κλπ. Μεταφορικά δικά τους όλα.Τηλέφωνο εδώ http://www.asus.com/gr/support/Service-Center/Greece
  2. Η δική μου εμπειρία με revolut: To έμβασμα εμφανίστηκε σε δυο εργάσιμες,συνδέθηκε η κάρτα με paypal αλλά στην προσπάθεια επιβεβαίωσης της κλειδώθηκε ο λογαριασμός μου(το revolut acc). Όσες προσπάθειες επιβεβαίωσης των στοιχείων μου έκανα απέτυχαν και αυτές,ο λογαριασμός ξεκλειδώθηκε αφού μίλησα με το support,λέγοντας μου και εμένα ότι επίσημα δεν υποστηρίζουν paypal και ότι σε άλλους δουλεύει σε άλλους όχι. Όσες αγορές έχω επιχειρήσει πάντως γίνονται κανονικά και ας μην έχει γίνει confirm η κάρτα στο paypal,οπότε το έχω αφήσει έτσι (if it works don't fix it ) Αυτά..
  3. Τον έχω διαβάσει το νόμο φίλε μου,ακριβώς επειδή δε διευκρινίζει για καινούριο ή μεταχειρισμένο ρώτησα εδώ. Επίσης ο νόμος λέει ότι ο αγοραστής έχει την επιλογή από τα 1,2,3. Αν κάνω rma μόνος μου,η geil θα μου στείλει καινούριες ή μεταχειρισμένες? Πιθανολογώ καινούριες,λάθος μου που δεν έχω επικοινωνήσει ήδη. Ας αναλάβουν το rma όπως υποχρεούνται και τελείωσε το θέμα. Δεν προσπαθώ να βγάλω χρήματα,υπάρχουν λύσεις σωστές και δίκαιες,αλλά το να ψάξουν δε ξέρω και εγώ σε πιο παρατημένο pc να μου βρουν ίδιες και να με ξαποστείλουν,λυπάμαι,αλλά δεν είναι μια από αυτές
  4. Μιας που αναφέρθηκε ήδη,και στην περίπτωση μου για το πλαίσιο πρόκειται. Δεν έχω πάει ακόμα από εκεί,θα ενημερώσω για την εξέλιξη. Φίλε μου αν μου πουν τίποτα τέτοιο δε ξέρω και εγώ τι θα γίνει,φορτώνω και εύκολα Δε θέλω να προτρέχω,ελπίζω να βγεί άκρη χωρίς φωνές και φασαρίες. Σωστό φίλε μου,και πάλι ελπίζω να μη χρειαστεί.
  5. Μα δε θα μου πουν οκ. Με το που ανέφερα καν τις λέξεις "πιστωτικό" και "επιστροφή χρημάτων" ο υπάλληλος άλλαξε 5 χρώματα Οπότε ανακεφαλαιώνοντας μόνο με σφραγισμένες ίδιες ή καλύτερες καλύπτουν την εγγύηση,για οτιδήποτε άλλες μου προτείνουν να είμαι έτοιμος για μάχη? :Ρ
  6. Μεταξύ μας,το πιστωτικό στην αξία αγοράς θα το δεχόμουν,σχεδόν διπλή τιμή από τις τρέχουσες Ευχαριστώ για τις απαντήσεις
  7. Οι μνήμες είναι αυτές:http://www.geil.com.tw/products/showSpec/id/65 Έχουν εφ΄όρου ζωής,ναι. Σωστό,να μιλήσω κατευθείαν με τη geil,αν και αν είναι να πληρώσω μεταφορικά για Ταϊβάν δε συμφέρει. Το κατάστημα δε θα ήθελα να το αναφέρω,δεν είναι σκοπός μου να βγάλω κάποιο καλύτερο ή χειρότερο σε after sales,λίγο πολύ όλοι ξέρουμε την κατάσταση που επικρατεί στην ελληνική αγορά . Απλά ήθελα να ενημερωθώ για τα δικαιώματα μου και τις υποχρεώσεις του πωλητή αντίστοιχα
  8. Καλησπέρα,μια ερώτηση αν κάποιος μπορεί να βοηθήσει: Από ένα κιτάκι ddr2 μνημών, η μια μας εγκατέλειψε. Από το κατάστημα όπου απευθύνθηκα για εγγύηση,μου πρότειναν υποδεέστερες (χωρίς ψήκτρες,χειρότερα timings) και φυσικά αρνήθηκα,ζητώντας αντικατάσταση με τις ίδιες ή καλύτερες,τα χρήματα μου ή στη χειρότερη πιστωτικό στην αξία αγοράς. Τώρα μου λένε ότι έχουν διαθέσιμες τις ίδιες,στην ερώτηση όμως αν είναι καινούριες σφραγισμένες μου τα μασάνε. Έχουν το δικαίωμα να μου δώσουν μεταχειρισμένες και να καλύψουν έτσι την εγγύηση? Είναι στο χέρι μου αν θα τις δεχθώ ή όχι?
  9. Επειδή έχω και εγώ την gigabyte 7950,το rev.2 της κάρτας έρχεται με το τελευταίο bios 900-1000 boost/1250. To rev.2 το λέει και στο αυτοκόλλητο πάνω στο κουτί,οπότε εύκολα τσεκάρεται.
  • Δημιουργία νέου...