Προς το περιεχόμενο

ianstam8

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    76
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πρόσφατες Επισκέψεις

730 προβολές προφίλ

ianstam8's Achievements

  1. Σε ευχαριστώ! Κάνει αυτό ακριβώς που θέλω (cosmote είμαι)! Δωρεάν μάλιστα υπηρεσία για τα business πακέτα γράφει. Αν έδινε τη δυνατότητα και για τα οικιακά προγράμματα θα ήταν ακόμα καλύτερα
  2. Το καταλαβαίνω αυτό. Έλεγα μήπως υπήρχε online τρόπος αφού γίνει ταυτοποίηση ότι είμαι κάτοχος της γραμμής να ακυρώνω ή να αλλάζω την εκτροπή της γραμμής μου (χωρίς να χρειάζεται να πάω στο χώρο που βρίσκεται το σταθερό). Ή με κάποιο άλλο τρόπο τέλος πάντων.
  3. Καλημέρα σε όλους! Να ρωτήσω εγώ κάτι άλλο. Για να κάνω εκτροπή το σταθερό τηλέφωνο πληκτρολογώ *21*αριθμόςκινητού# από τη συσκευή που βρίσκεται στο γραφείο. Υπάρχει τρόπος να ακυρώσω την εκτροπή ή να αλλάξω το νούμερο που γίνεται η εκτροπή χωρίς να χρειαστεί να ξαναπάω στη σταθερή συσκευή που βρίσκεται στο γραφείο; Ευχαριστώ!
  4. Καλησπέρα και από μένα και μια ερώτηση. Έχω στην κατοχή μου κλειστή υπόγεια θέση στάθμευσης (13τ.μ. κύριοι χώροι σύμφωνα με το Ε9). Στο γκαράζ αυτό υπάρχουν άλλες 3 θέσεις που ανήκουν σε άλλους ιδιοκτήτες και το υπόγειο πάρκινγκ ηλεκτροδοτείται από κοινόχρηστο ρολόι. Αν έχω καταλάβει σωστά θα περάσω στη δήλωση τα 13τ.μ. στους ηλεκτροδοτούμενους κύριους χώρους (όπως στο Ε9), θα επιλέξω έπειτα «Δήλωση ηλεκτροδοτούμενων τ.μ. από κοινόχρηστο ρολόι» και θα καταχωρήσω τον αριθμό του κοινόχρηστου ρολογιού. Έχει και μια επιλογή δίπλα να καταχωρήσω «Ηλεκτροδοτούμενους Βοηθητικούς χώρους (τ.μ.) Κοινόχρηστου Ρολογιού*¨» αλλά δε ξέρω αν και τι πρέπει να συμπληρώσω σ’ αυτό το πεδίο. Προσπάθησα να το κάνω προσωρινή αποθήκευση και μου εμφανίζει τα κάτωθι · Τα τετραγωνικά του κοινόχρηστου ρολογιού δεν μπορούν να είναι 0. · Ο Αριθμός Παροχής δεν μπορεί να είναι ίδιος με τον Αριθμό Παροχής Κοινόχρηστου Χώρου. Στο ΤΑΠ στη ΔΕΔΔΗΕΕ είναι δηλωμένα 51.τ.μ. Που θα βρω τον αριθμό παροχής κοινόχρηστου χώρου και γιατί να μην είναι ίδιος με αυτόν που είναι στο Ε9;Να δηλώσω στο πεδίο «Ηλεκτροδοτούμενους Βοηθητικούς χώρους (τ.μ.) Κοινόχρηστου Ρολογιού*¨» 51τ.μ.;
  5. ianstam8

    voip cosmote σε frtizbox 7530

    Έβαλα τους κωδικούς όπως μου τους έδωσαν στο μενού του internet. To internet δουλεύει κανονικά. Πάω στο telephony έπειτα telephony numbers και επιλέγω new telephony number. Στη σελίδα που εμφανίζεται επιλέγω στο μενού του telephony provider το other provider. Παρακάτω στο Telephone Number for Registration* βάζω το τηλέφωνο μου (χωρίς το 0030-το δοκίμασα και με αλλά τιποτα ) .Πιο κάτω στο Account Information βάζω το username και password οπως μου τα δώσαν (το username που μου δώσαν τελειώνει σε @otenet.gr αλλά το δοκίμασα και με ims.otenet.gr όπως είπε ο φίλος παραπάνω χωρίς αποτέλεσμα δυστυχώς). Στο registrar και Proxy server βάζω το ims.otenet.gr. Έκανα δοκιμές και με σκέτο otenet.gr τίποτα ...Έκανα και επανεκκίνηση πάλι τίποτα ...Καμία άλλη ιδέα; Τελικά βρήκα στο 13788 κάποιον που το σέταρε απομακρυσμένα και όλα καλά.Σας ευχαριστώ για τη βοήθεια!
  6. ianstam8

    voip cosmote σε frtizbox 7530

    Δε μπορώ να σετάρω την τηλεφωνία. Στο username και password βάζουμε αυτά που μας δίνει η cosmote (μου τα έστειλαν σε sms το πρωί) φαντάζομαι. Τι βάζουμε στα Registrar και proxy server; Στα Additional Settings τσεκάρουμε τίποτα; Στην εξυπηρέτηση δε βγάζω άκρη (το πρωί μου είπαν θα σας ειδοποιήσουμε εμείς για τη τηλεφωνία, δεν επικοινώνησε κανείς ,τους πήρα πάλι τηλέφωνο η διαδικασία επίλυσης ειναι σε εξέλιξη..μετά στο site που έβαλα το κινητό για βοήθεια με πήραν τηλέφωνο αμέσως αλλά μου είπαν να σας εξυπηρετήσει τεχνικός με τα 3 πρώτα λεπτά κλήσης δωρεάν, τα υπόλοιπα 15 λεπτά με 10 ευρώ και μετά το κάθε λεπτό 0,60 ευρώ)...
  7. Τελικά με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν ότι ξαναγυρνάω (ευτυχώς) στο παλιό συμβόλαιο. Ευχαριστώ πολύ όλους για τις συμβουλές σας!
  8. Έκπτωση από το ποσό που πλήρωνες παλιά;
  9. Τους μίλησα και μου είπαν να επιλέξω ένα από τα προγράμματα καταλόγου γιατί η προσφορά που είχα ίσχυε μέχρι την τηλεφωνική δέσμευση που κάναμε για VDSL. Από εκεί και πέρα μου είπαν ότι δεν ισχύει όσο και αν επέμεινα ...
  10. Τελικά ήρθε ο τεχνικός σήμερα και μου είπε ότι δε μπορεί να ανέβει η ταχύτητα VDSL λόγω ανεφικτότητας δικιάς τους.Ενδεχομένως στο μέλλον μου είπε αν με συνδέσουν σε νέο καφάο... Το κακό για μένα είναι ότι είχα συμβόλαιο έως μέσα Αυγούστου σε καλή τιμή και τώρα μου λένε να πάρω το πρόγραμμα που είχα σε τιμή καταλόγου που είναι σαφώς πιο υψηλή (μου αναφέρουν επίσης ότι δεσμεύτηκα για 24 μήνες - άσχετο βέβαια για αυτούς ότι δεσμεύτηκα για υπηρεσία VDSL και ότι μου προτείναν οι ίδιοι τις αναβαθμισμένες στην περιοχή μου υπηρεσίες VDSL...)
  11. Δεν πρέπει να είναι του ΟΤΕ, δε γράφει κάτι τέτοιο(μάλλον Vodafone γιατί έχω ακούσει ότι έχει αναλάβει την περιοχή) . Ούτε νούμερα διακρίνω στην καμπίνα. Τα νούμερα που τα γράφει συνήθως;
  12. Απέναντι από το σπίτι έχει ένα παλιό αλλά στα 15 μέτρα έχει και ένα καινούργιο καφαο. Τώρα αν εγώ παίρνω από το παλιό δε ξέρω.. Υπάρχει περίπτωση να με συνδέσουν στο καινούργιο;
  13. Καλησπέρα σε όλους. Η ιστορία μου έχει (θα προσπαθήσω με συντομία) ως εξής. Έχω συμβόλαιο cosmote (adsl) το οποίο λήγει μέσα Αυγούστου. Οι ταχύτητες που έπιανα ήταν γύρω στα 15-16 Mbps σε fastpath. Μετά από επανειλημμένα τηλεφωνήματα που δέχθηκα για ανανέωση του συμβολαίου μου στις νέες ταχύτητες (vdsl) της περιοχής μου (και ύστερα από διαβεβαίωση ότι θα είμαι κοντά στα 50) αποφασίζω τη Δευτέρα να κάνω ανανέωση του συμβολαίου μου (τηλεφωνικά) στο cosmote double play 50 m. Έχοντας δει και καφάο στα 15 μέτρα μακρυά στα δεξιά της πολυκατοικίας μου και επίσης 50μέτρα στο πιο πάνω τετράγωνο φαντάστηκα ότι θα με συνέδεαν με κάποιο από αυτά και δε θα είχα πρόβλημα. Χθες μου ήρθε μήνυμα από την cosmote που με καλωσόριζε στις νέες υπηρεσίες και την ευρυζωνική τηλεφωνία (βέβαια και πριν είχα voip τηλεφωνία). Τα στατιστικά της σύνδεσης μου δε βελτιώθηκαν καθόλου εκτός απ' το upload (το οποίο δε με ενδιαφέρει κιόλας). Παίρνω τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών (ευγενέστατη και έδειξε πολύ υπομονή προτείνοντας πολλές αλλαγές στη συνδεσμολογία) και μου λέει ότι παίρνω από το αστικό κέντρο και όχι από καφάο και ότι η ταχύτητα στην περιοχή μου είναι περίπου 26Μbps και η δική μου παραείναι χαμηλή. Το δήλωσε βλάβη και μου είπε ότι θα ειδοποιηθώ από τους τεχνικούς. Υπάρχει πιστεύετε καμία περίπτωση να βελτιωθεί η κατάσταση ή να κάνω δήλωση υπαναχώρησης όσο προλαβαίνω αφού δε πρόκειται να δω υψηλές ταχύτητες (και τζάμπα χρεώνομαι το extra ποσό).
  • Δημιουργία νέου...