Προς το περιεχόμενο

armi19

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    28
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας

Πρόσφατες Επισκέψεις

968 προβολές προφίλ

armi19's Achievements

Proficient

Proficient (10/15)

  • Αφοσιωμένος
  • 10 χρόνια Insomniac
  • Πρώτο Μήνυμα
  • Collaborator
  • Εκκίνηση Συζήτησης

Πρόσφατες Διακρίσεις

0

Φήμη

  1. Αφού έγραψα το ποστ χθες πήρα τηλέφωνο στην τεχνική υποστήριξη και ως εκ θαύματος μετά από ώρα απάντησαν. Απάντησε σχετικά γρήγορα μια υπάλληλος της εξυπηρέτησης και λέω "τι φάση, τόσο τυχερός που μου απάντησαν γρήγορα Κυριακή βράδυ;", αλλά αφού της εξήγησα το πρόβλημα μου απαντάει "να σας συνδέσω με έναν αρμόδιο συνάδελφο". Τέλος πάντων, λέω στον τεχνικό το πρόβλημα και μου λέει τα κλασικά, ότι θα το ελέγξουν και θα με καλέσουν εντός 24ωρου. Στο ενδιάμεσο είχα διαβάσει τα διάφορα ποστ εδώ και ήμουν σε φάση "ναι καλά". Και όμως, με πήραν τηλέφωνο σήμερα και μου είπαν ότι είναι γενικό πρόβλημα στην περιοχή καθώς είχαν πολλές αναφορές και "θα στείλουν άμεσα συνεργείο για να επιλυθεί το πρόβλημα". Άντε να δούμε. Εντωμεταξύ είμαι γκαντεμης και ανανέωσα τον Ιούνιο οπότε το τέλος διακοπής θα είναι πολύ μεγάλο. Διάβασα κάποια μέλη ότι έκαναν καταγγελία για να διακοπεί το συμβόλαιο με υπαιτιότητα της Nova. Ποια είναι η διαδικασία;
  2. Καλησπέρα, τον περασμένο Ιούνιο έκανα μετάβαση στη Nova μετά από τη λήξη του συμβολαίου μου με τη Vodafone καθώς δεν μου έγινε καλή προσφορά ανανέωσης. Πρόκειται για FTTH 200/20 mbps. Η περιοχή (Κάτω Τούμπα Θεσσαλονίκης) δεν καλύπτεται από το ιδιόκτητο δίκτυο της Nova, η γραμμή παρέχεται από τη Vodafone. Τις τελευταίες ημέρες τις απογευματινές - βραδινές ώρες η γραμμή σέρνεται, σε speedtest πιάνω 20-30 mbps και ενσύρματα και ασύρματα, ενώ όταν δουλεύει κανονικά πιάνει τα μέγιστα, ακόμα και wireless στο 5Ghz δίκτυο. Δεν τίθεται θέμα να έχει σπάσει κανείς το wi-fi, το έκλεισα και πάλι τα ίδια. Έχει κάποιος άλλος το ίδιο πρόβλημα;
  3. Ευχαριστώ πολύ! Θα κάνω μια κρούση και στους άλλους παρόχους να δω τι γίνεται
  4. Καλησπέρα, σε 1,5 μήνα περίπου λήγει το συμβόλαιο μου για ίντερνετ και σταθερό, είναι πρόγραμμα FTTH στη Vodafone που είχα κάνει με την επιδότηση από SFBB. Η απορία μου είναι η εξής: Η εγκατάσταση στην πολυκατοικία έγινε -μάλλον- από συνεργείο της Vodafone (τα κουτιά έχουν το λογότυπό της), μπορεί να χρησιμοποιηθεί από άλλον πάροχο; Θυμάμαι όταν έγινε η εγκατάσταση οι τεχνικοί μου είπαν (τότε) για Cosmote-Vodafone-Wind. Γνωρίζει κάποιος τι ισχύει τώρα; Γιατί δεν θέλω να ξαναγυρίσω σε μη-FTTH ίντερνετ και έχω βρει πιο συμφέρουσες οικονομικά προτάσεις από τη Vodafone. Ευχαριστώ εκ των προτέρων
  5. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις παιδιά. Απ' όσο καταλαβαίνω απλά περιμένω να έρθει η κλήση και την πληρώνω αμέσως για να γλιτώσω χρήματα και να φύγει και από το κεφάλι μου.
  6. Καλησπέρα στην παρέα! Τον περασμένο Ιούλιο πήγα διακοπές στην Ιταλία όπου και νοίκιασα αυτοκίνητο από την Hertz. Μια φορά τον Σεπτέμβριο και μια δεύτερη σήμερα χρέωσαν στην κάρτα μου 31 ευρώ. Ψάχνοντας λίγο στο ίντερνετ μετά την πρώτη φορά (στη συνέχεια ακολούθησαν και e-mail από την Hertz) είδα ότι πρόκειται για χρέωση προκειμένου να κοινοποιήσουν στις Ιταλικές αρχές τα στοιχεία μου για να μου στείλουν πρόστιμο για παραβίαση του ΚΟΚ. Πρόκειται για είσοδο σε ζώνες ZTL, για τις οποίες παρεμπιπτόντως δεν μας προειδοποίησε κανένας παρ' όλο που ρώτησα την υπάλληλο της Hertz τι γίνεται με το πάρκινγκ και αν χρειάζεται να προσέξω κάτι άλλο. Όπως και να 'χει δεν είναι αυτό το ζήτημα, είμαι διατεθειμένος να τις πληρώσω καθώς στο μέλλον ενδέχεται να ξαναπάω στην Ιταλία και όχι για τουρισμό αυτή τη φορά. Όσο είδα, παίζει 30% έκπτωση αν πληρώσεις εντός 5 ημερών από την ειδοποίηση, μικρότερη έκπτωση αν πληρώσεις μεταξύ 5 και 60 ημερών ενώ πληρώνεις το πλήρες ποσό εφ' όσον παρέλθουν 60 μέρες από την ειδοποίηση με προσαύξηση 10% κάθε εξάμηνο. Όμως διάβασα και για περιπτώσεις που η ειδοποίηση ήρθε ακόμα και μετά από χρόνια. Η ειδοποίηση έρχεται ως συστημένη επιστολή; Φαντάζομαι πως αυτό γίνεται για να μπορεί να διαπιστωθεί η ημερομηνία παραλαβής, δεν μπορούν να στέλνουν την πρώτη ειδοποίηση τόσο καιρό μετά και να απαιτούν να πληρώσεις αυξημένο πρόστιμο. Τα e-mail της Hertz λένε να περιμένω την πρωτότυπη ειδοποίηση στο ταχυδρομείο πριν κάνω οτιδήποτε, όμως θα ήθελα να με ενημερώσει κάποιος που ξέρει για τα διαδικαστικά του θέματος. Ευχαριστώ εκ των προτέρων
  7. Τι να σας πω παιδιά, τόσο τον Ιούλιο που ρώτησα όταν έτρεχα για τις δουλειές του σπιτιού όσο και πριν λίγες μέρες μου είπαν ότι δεν υπάρχει διαθεσιμότητα. Ίσως εννοούσαν ότι είναι όλες οι συνδέσεις πιασμένες και όχι ότι δεν υπάρχει καθόλου, στη Βοσπόρου μένω. Πάντως μπορεί να μην θέλουν τα λεφτά μου 😛 Δεν γνώριζα πάντως ότι τα τωρινά έργα είναι για FTTH, αυτό είναι καλό. Αν οι τιμές είναι λογικές και έρθει σύντομα θα το σκεφτώ πολύ σοβαρά, γενικά και στο πατρικό έμεινα ευχαριστημένος από τη Vodafone.
  8. Ναι την έχω κάνει την αίτηση όσο νωρίτερα μπορούσα, οπότε απλά περιμένω και ελπίζω να μπορώ να αναβαθμίσω όσο νωρίτερα γίνεται σε vDSL. To συμβόλαιο είναι για 24 μήνες, αν δεν καθυστερήσουν πάρα πολύ λογικά θα πληρώσω το τέλος διακοπής αλλά δεν με ενοχλεί τόσο πολύ. Πάντως τις τελευταίες 2 εβδομάδες σκάβουν στην περιοχή οπότε θεωρώ στους επόμενους μήνες θα έχουμε vDSL Μακάρι να παιχτεί κάτι τέτοιο, γιατί όπως ανέφερα δεν υπάρχει ούτε καν vDSL στην παρούσα φάση και από το πατρικό που ήμουν με 100αρα vDSL, το γύρισα στο χαλκό που συγχρονίζω στα 11000 kbps και έχω ξενερώσει τη ζωή μου
  9. Ευχαριστώ πολύ φίλε μου! Δυστυχώς όσο είδα δεν υπάρχει στη γειτονιά κάποια πολυκατοικία με κουτί HCN, πράγμα το οποίο δεν είναι καλό όσον αφορά το χρόνο αναμονής, απλά είπα να ρωτήσω για να δω τι παίζει αναλόγως περιοχής. Η ΙΝΑLAN δεν καλύπτει καθόλου την περιοχή (την έχει βέβαια στο "planned network") οπότε για ίνα περιορίζεσαι στην HCN. Άντε να δούμε
  10. Καλησπέρα παιδιά! Μετακόμισα πρόσφατα στη Θεσσαλονίκη για δουλειά, συγκεκριμένα στην Κάτω Τούμπα. Είχα ακούσει πολύ καλά λόγια για την HCN από γνωστούς και έκανα αίτηση για οπτική ίνα τον Ιούλιο, 1 μήνα πριν μετακομίσω. Μου είπαν ότι χρειάζεται τουλάχιστον ένα 6μηνο αλλά πλαγίως άφησαν να εννοηθεί ότι θα χρειαστεί σίγουρα 1 χρόνο. Ούτως ή άλλως ήμουν υποψιασμένος ότι θα χρειαστεί να περιμένω αρκετά και θα ήθελα να ρωτήσω: Έχει κάποιος από εδώ σύνδεθεί με την HCN? Aν ναι ποιός ήταν ο χρόνος αναμονής στην περίπτωσή σας; Δυστυχώς μετά από σχετική ερώτηση τόσο σε ΟΤΕ όσο και Vodafone, μου είπαν ότι <<δεν υπάρχει διαθεσιμότητα vDSL στην περιοχή σας>> και είμαι καταδικασμένος με aDSL μέχρι νεοτέρας. Έχω κάνει αίτημα για αναβάθμιση όταν υπάρξει διαθεσιμότητα και ελπίζω να είναι σύντομα, διότι στο πατρικό είχαμε 100αρα vDSL και δεν την παλεύω 😅
  11. Βασικά δεν το έκανα και πολύ σαφές έτσι όπως το έγραψα Δεν εννοούσα ότι είσαι τυχερός, ήθελα να πω ότι με αυτά που ακούω, για να μην έχεις προβλήματα μάλλον πρέπει να είσαι τυχερός Γιατί εσύ έχεις το πρόβλημα με τη Wind, εγώ με Forthnet, άστα να πάνε. Όσον αφορά σταθερότητα και εγώ για ΟΤΕ ακούω στα Σεισμόπληκτα και από όσο βλέπω στο site τους, έριξαν και τις τιμές. 8 ευρώ+πάγιο, δηλαδή κόντα στα 23-24 ευρώ το φοιτητικό 24άρι.
  12. Εντάξει τότε, για να επιμένεις κάτι θα ξέρεις Aν συνεχιστεί το πρόβλημα και αφού έρθει αύριο ο τεχνικός θα δοκιμάσω να στείλω και mail
  13. 'Εχω δηλώσει άπειρες φορές βλάβη στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών. Αν στείλω mail στα κεντρικά της Forthnet δεν νομίζω ότι θα γίνει κάτι διαφορετικό.
  14. Μόλις διάβασα το ποστ σου φίλε μου, και απ΄ όσο βλέπω εσύ έχεις και περισσότερες γνώσεις πάνω στο θέμα σε σχέση με εμένα. Απ' όσο κατάλαβα πρέπει να μην είσαι άτυχος με όλα αυτα που διαβάζω... Αν σου απαντήσουν στο mail που έστειλες κάνε έναν κόπο να μου πεις και εμένα τι σου απάντησαν
  • Δημιουργία νέου...