Προς το περιεχόμενο

Isolation1

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    31
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πρόσφατες Επισκέψεις

657 προβολές προφίλ

Isolation1's Achievements

Contributor

Contributor (7/15)

  • Πρώτο Μήνυμα
  • Collaborator
  • 10 Classifieds
  • Εκκίνηση Συζήτησης
  • 1 Εβδομάδα Μετά

Πρόσφατες Διακρίσεις

3

Φήμη

  1. πηρα και εκει με πηραν πισω να μου πουν οτι το κινητο φαινεται να εχει φυγει απο το καταστημα της περιοχης αλλα μεχρι εκει, σημερα που τους πηρα μου ειπαν οτι δεν το εχει παραλαβει το κεντρικο service και να μην ανυσηχω γιατι θα με ενημερωσουν συντομα και θα διορθωσουν το προβλημα τους ζητησα τα χρηματα μου πισω καθως την επομενη μερα το γυρισα και προφανως τωρα μου λενε οτι περασαν 14 μερες και δεν εχω το δικαιωμα οταν τους ρωτησα γιατι δεν μου επεστρεψαν τα χρηματα πισω απο το καταστημα ενω το πηγα αμεσα και ηταν στην συσκευασια του με το τιμολογιο και τα σχετικα μου ειπαν οτι αυτο ισχυει μονο αν κανω αγορα μεσω του site τους οχι με φυσικη παρουσια οι ανθρωποι ειναι απατεωνες οσο δεν παει και εχω ηδη υποβαλει καταγγελια στον συνηγορο του καταναλωτη,ελπιζω ετσι να βγαλω ακρη καθως το τηλ που εχω εχει σπασει και για αυτο τον λογο αγορασα καινουργιο και τωρα ειμαι χωρις κινητο που δεν ξερουμε που βρισκεται πληρωμενο αλλα μη λειτουργικο και με εχουν στο περιμενε μπας και βγαλουν ακρη ποτε.
  2. την επομενη μερα το πηγα στο κουτι του με την αποδειξη και τα σχετικα τους το ειπα και μου απαντησαν οτι και καλα το εχουν στειλει στο service σημερα πηρα στο service και ακομα δεν εχουν παραλαβει τιποτα εδω και 1 μηνα ακομα δεν εχουν ιδεα τι γινεται. θα κινηθω αναλογα οπως μου γραφετε ευχαριστω πολυ
  3. Καλημερα σε ολους εχω αγορασει ενα κινητο απο καταστημα γερμανος στην περιοχη μου που στις 27/4 την ιδια μερα που το πηρα και το εκανα χρηση κατευθειαν εμφανισε προβληματα,το επεστρεψα κατευθειαν το κρατησαν και μου ειπαν να το στειλουν για σερβις.Το κινητο την επομενη μερα χαθηκε απο το καταστημα το εψαχναν και μετα τις γιορτες το βρηκαν,μου ειπαν οτι το εστειλαν για σερβις στην αθηνα(πραγμα ψευδες)και οταν μου το εδωσαν παλι ειχα ακριβως το ιδιο θεμα Το ξαναπαω μου λενε παλι το ιδιο παραμυθι οτι το εστειλαν αθηνα και οτι τελικα φταιει η μπαταρια που την αλλαξαν και τωρα ειναι μια χαρα,το παιρνω του κανω χρηση και ξανα τα ιδια θεματα(δουλευει 6-7 ωρες και ξαφνικα σβηνει,για να ανοιξει πρεπει να βγει η μπαταρια να την βαλω ξανα στην θεση της και μετα παιρνει μπρος) Το παω πισω και τους λεω δεν το θελω δωστε μου τα χρηματα καθως το τηλ εχει προβλημα,μου αρνουνται επιστροφη χρηματων ενω στο site γραφουν οτι εντος 14 ημερων με την αποδειξη και την συσκευασια το προιον επιστρεφετε. Μου ερχεται sms στο κινητο οτι το εχουν προωθησει στο service αλλα στο συστημα του γερμανου το μονο που φαινεται ειναι οτι το προιον εχει μπει στο καταστημα αλλα δεν εχει φυγει ποτε απο εκει,μεχρι στιγμης μου λενε παλι το ιδιο παραμυθι οτι το εχουν στειλει στο service της νοκια και οτι πρεπει να περιμενουμε Εγω εχω μεινει χωρις τηλ και επειδη δεν βλεπω να βγαζω συντομα ακρη θελω να τους κανω καταγγελια καθως τα δικαιωματα σαν καταναλωτης εχουν παραβιαστει επανειλημμένως Εχετε υποψην σας ποια ειναι η διαδικασια και πως μπορω να προχωρήσω για το συγκεκριμένο ζήτημα Ευχαριστω
  4. Isolation1

    Επιστροφη προϊόντος

    δικο μου λαθος λοιπον οποτε δεν μπορω να κανω τιποτα περα να το στειλω και να χρεωθω τα μεταφορικα? Αυτο για να καταλήξουμε καπου εχουν το δικαιωμα να το κανουν οι εταιρειες?Εννοω σαν πολιτικη δεν τους υποχρεωνει κανεις να χρεωθουν εκεινοι τα μεταφορικα οταν ενα προιον ειναι ελλατωματικο?
  5. Isolation1

    Επιστροφη προϊόντος

    ο λογος που ρωταω ειναι μηπως κανω εγω λαθος καθως σε ολες τις περιπτωσεις που ειχα αντιστοιχο προβλημα ποτε δεν εχει γινει κατι αντιστοιχο. Εχω αλλη περιπτωση ελλατωματικου προιοντος που ηταν radio cd αυτοκινητου και εκει μου ζητησαν να πληρωσω το πηγαινε και εκεινοι την επιστροφη. Εκει δεν ειπα κατι και δεν θα μπορουσα γιατι το ανεφεραν ξεκαθαρα στην σελιδα τους. Εδω μου λενε οτι τα μεταφορικα ειναι δικα μου και αναφερει τα εξης στους ορους χρησης Όλα τα προϊόντα καλύπτονται από εγγύηση της κάθε αντιπροσωπείας. Σε περίπτωση ελαττωματικών προϊόντων, ο πελάτης θα πρέπει να επικοινωνήσει με το επίσημο service της κάθε αντιπροσωπείας για να περάσει από έλεγχο η συσκευή. Διευκρινίζουμε πως τα προϊόντα Crown, Finlux, Snaige, Atlantic, Bess, Bexel και Ayco αντιπροσωπεύονται από εταιρίες με έδρα την Βουλγαρία και το service τους αργεί παραπάνω. Αντικατάσταση συσκευής γίνεται μόνο εάν υπάρχει έγκριση από την επίσημη αντιπροσωπεία με χαρτί αντικατάστασης. Τα μεταφορικά έξοδα αντικατάστασης - επιστροφής καθώς και αποστολής προϊόντος προς επισκευή - έλεγχο στην έδρα της εταιρίας μας, επιβαρύνουν τον πελάτη. το προβλημα μου ειναι οτι η μαρκα του προιοντος που εχω αγορασει δεν ειναι σε αυτες που αναφερει
  6. Isolation1

    Επιστροφη προϊόντος

    Καλησπερα σε ολους Σημερα ειχα μια δυσαρεστη εμπειρια καθως επικοινώνησα με το ηλεκτρονικο καταστημα που ειχα κανει αγορα τον 9/19 ενα ηλεκτρικο μυλο καφε ο οποιος ενω δουλευε κανονικα σημερα οσες πριζες και να του εχω αλλαξει δεν δουλευει,πραγμα που σημαινει οτι κατι εχει συμβει και δεν ειναι το προιον πλεον λειτουργικο Επικοινώνησα με το καταστημα εχω την αποδειξη αγορας τους εξηγω τι συμβαινει και η απαντηση ειναι οτι ναι ολα καλα το δεχομαστε πισω αλλα τα μεταφορικα εξοδα για την αποστολη και την παραλαβη επιβαρυνουν αποκλειστικα και μονο τον αγοραστη.Τους εξηγω οτι δεν ειναι δικη μου η ευθυνη που χαλασε το προιον οτι καλυπτεται απο εγγυηση και ειναι υποχρεωμενοι απο τον νομο να μου επιδιορθωσουν ή να μου αντικαταστήσουν το προιον χωρις καμια απολυτως επιβαρυνση απο μερους μου καθως ο ελεγχος η επισκευη και η αντικατασταση ειναι αποκλειστικα δικη τους ευθυνη. Συνεχισαν να επιμενουν οτι αν το στείλω και τελικα μετα απο ελεγχο το αντικαταστήσουν θα πρεπει να πληρωσω εγω τα μεταφορικα Οταν τους ειπα οτι μεσα στου όρους χρησης της σελιδας τους δεν αναφερεται κατι τετοιο για το δικο μου προιον καθως σε ενα απο τα σημεια των ορων αναφερουν οτι για συγκεκριμενες μακρες προιοντων (που σε αυτες δεν ανηκει το δικο μου προιον σαν μαρκα)ο πελατης επιβαρύνεται με τα μεταφορικα εξοδα και οχι το καταστημα Τους λεω οτι το δικο μου προιον δεν ειναι σε αυτην την μαρκα και η απαντηση για αλλη μια φορα η ιδια με την κορυφαια προταση εκ μερους τους οτι αν δεν σας αρεσει αυτο που σας λεμε επικοινωνηστε με την ιδια την εταιρεια και βγαλτε ακρη μονος σας.Φυσικα και αρνηθηκα σε αυτην την προταση και τους απαντησα οτι δεν εχω καμια δουλεια με την αντιπροσωπεία καθως αγορασα το προιον απο εσας και οχι απο εκει ηθελα λοιπον να ρωτησω αυτη η τακτικη που ακολουθουν ειναι νομιμη μπορουν οντως οταν εχει γινει αγορα οχι απο το φυσικο τους καταστημα αλλα μεσω ιντερνετ να αρνηθουν να καλυψουν τα μεταφορικα εξοδα για ενα ελλατωματικο προιον ? Λιγο καιρο πριν σε αλλο site που ειχα αγορασει ηλεκτρονικη ζυγαρια και ξαφνικα χαλασε μου εστειλαν αμεσα καινουργια και μολις την παρελαβα παρέδωσα την παλια που ειχε αποδεδιγμενα προβλημα χωρις ποτε να μου ζητησουν να πληρωσω για τα μεταφορικα εξοδα Μπορω να απευθυνθω σε καποιο οργανισμο η στον συνηγορο του καταναλωτη για αυτο το θεμα? Ευχαριστω εκ των προτερων
  7. Καλησπερα σε ολους Μηπως γνωριζετε αν υπαρχει καποιο αντιστοιχο προγραμμα σαν το https://www.airbeam.tv/brands/mirror-for-samsung-tv/ που εχω για τον mac µου σε windows version? Ευχαριστω
  8. σ'ευχαριστω παρα πολυ ειναι ακριβως αυτο που ηθελα Να εισαι καλα
  9. Καλησπερα σε ολους εχω την εξης απορια και θα ηθελα μια μικρη βοηθεια Θελω να παρω αυτο το χαρτι για να εκτυπωσω καποιες ετικετες που χρειαζομαι https://www.typotrust.gr/site/index.php?route=product/product&path=147_175&product_id=1003 Πως μπορω να ορισω στον εκτυπωτη την περιοχη εκτυπωσης σε αυτο το ειδικο χαρτι και αν υπαρχει καποιο ετοιμο προτυπο σε αυτην την εταρεια ή σε καποια αλλη που να συμβαδιζουν οι διαστασεις ωστε να μπορω να εκτυπωσω σωστα αυτο που θελω Ευχαριστω
  10. Isolation1

    PDF EDIT

    επειδη ειμαι τελειως ασχετος το εκανα import,τι επιλεγω μετα για να αλλαξω το χρωμα?
  11. Isolation1

    PDF EDIT

    καλημερα σε ολους εχω ενα αρχειο pdf που περιλαμβανει λογοτυπο θα ηθελα να ρωτησω πως γινεται το χρωμα που εχει το λογοτυπο να το αλλαξω σε αλλο χρωματισμο και με πιο προγραμμα μπορω να κανω αυτο το πραγμα? Ευχαριστω πολυ
  12. Στην επισημη γραπτη απαντηση που μου εχουν δωσει απο την forthnet φαινεται η εισαγωγη στο συστημα της ΕΒΔΑΦ των αιτησεων ακυρωσης και των 2 μου γραμμων με ημερομηνια εισαγωγης την 7.12 και Α/Α πρωτοκολλημενο και η επισημη εξηγηση εκ μερους φυσικα της forthnet ειναι ο Οτε δεν μας εδωσε σημασια παρα το αιτημα ακυρωσης και δεν σταματησε την διαδικασια για την δεσμευση της καλωδιωσης Να επαναλαβω αλλη μια φορα οτι αυτη ειναι η γραπτη και επισημη απαντηση της εταιρειας χωρις να μπορω να γνωριζω αν οντως ο Οτε ειναι υπευθυνος η φταιει κατι αλλο στην ολη διαδικασια
  13. Καλησπερα σε ολους σημερα εχω ζησει ολη την τρελα των παροχων σταθερης τηλεφωνιας αυτες τις ημερες και απο οτι φαινεται θα συνεχιστει και για αρκετο καιρο 4.12 κανω αιτηση φορητοτητας στην forthnet για 2 γραμμες που εχω στην hol 7.12 με καλει η hol δεχομαι αντιπροσφορα και παραμενω στο υπαρχων δικτυο την ιδια στιγμη στελνω fax ακύρωσης με την ταυτότητα μου και υπογεγραμμένο αιτημα στην forthnet για ακυρωση της φορητότητας. Την ιδια μερα με καλουν απο forthnet για αντιπροσφορα την οποία απορρίπτω ζητάω να ακυρωθει η φορητοτητα και να παραμεινω hol.Η κοπελα που μιλαω μου λεει οτι ακυρωνει την φορητοτητα και την επομενη μερα δεχομαι μηνυμα απο hol οτι και στις 2 γραμμες ανανεωθηκαν τα συμβολαια τους για ενα χρονο απο 8.12.15-8.12.16 και μενω ησυχος 14.12 7 μερες απο την αιτηση ακυρωσης το τηλεφωνο μου νεκρώνει το ιντερνετ χανεται και επειτα απο τηλεφωνικη εποκοινωνια με την hol με ενημερώνουν οτι οι γραμμες μου εχουν φυγει απο hol και ειναι σε διαδικασια αποδέσμευσης Καλω forthnet για να ζητησω μια λογικη εξηγηση και απο εκει μου λενε οτι δεν εχουν προχωρησει την διαδικασια φορητοτητας αφου 7.12 ζητησα ακυρωση πραγμα το οποιο το δηλωσαν το στο μηχανογραφικο συστημα του οτε για να αποδεσμευτει η καλωδίωση και απο τις 2 γραμμες αλλα ακομα με ενα μαγικο τροπο που δεν μπορει να μου εξηγησει κανεις γιατι εγινε ο οτε δεν εχει προβει στις απαραιτητες ενεργειες και οι γραμμες μου ενω εχω ζητησει ακυρωση φορητοτητας ναι μεν η fothnet τις εχει ακυρωσει αλλα ο Οτε που ειναι υπευθυνος για αυτες τις διαδικασιες μιας και ειναι ο ενδιάμεσος κρικος μεταξυ των εναλλακτικών παροχων προλαβε και κούμπωσε το καλωδιο της hol πανω στο καλωδιο της forthnet Η hol απο την μερια της μου λεει οτι στο συστημα δεν φαινεται να υπαρχει ενεργη γραμμη σε εμας και οι γραμμες σας οδεύουν προς forthnet Ετσι λοιπον αυτη την στιγμη οι γραμμες μου φαινονται οτι ανηκουν το δικτυο της hol καθως εχει ζητηθει ακυρωση στην πραγματικοτητητα ειναι στην forthnet με αποτελεσμα να μην εχω τηλεφωνο ουτε internet το σταθερο μου οταν με καλουν δεν χτυπαει και περιμενουμε ολοι μαζι ποτε ο καλος οτε θα παει να ασχοληθει με το θεμα που εχει δημιουργηθει. Η λυση αυτη την στιγμη που προτείνεται επειτα απο συνεννόηση των τεχνικων και των 2 παροχων ειναι να προχωρήσω εκ νεου σε ενεργοποίηση των γραμμων στην φορτηνετ ετσι ωστε να μπορεσει η hol να με τραβηξει πισω Λυση δηλαδη που θα κρατησει πανω απο βδομαδα και να δουμε και εγω μεχρι τοτε χωρις υπηρεσιες σε γραμμη που το τηλ και το internet ειναι απαραιτητα καθως το κατάστημα μου λειτουργει και ως e-shop οσοι με καλουν δεν μπορουν να με βρουν αγορες με καρτα δεν μπορουν να πραγματοποιηθουν καθως το pos δεν δουλευει και γενικα εχω μια νεκρη γραμμη Περιττό να πω οτι και απο τις 2 εταιριες η αντιμετωπιση ειναι αψογη καθως δεχομαι απο τους τεχνικους καθημερινα τηλ για να με ενημρωσουν για το ολο θεμα το κορυφαιο βεβαια απο ολα αυτα που εχουν συμβει ειναι οτι καλεσα μονος μου ενα τμημα του οτε το οποιο θεωρητικα εχει να κανει με τετοια προβληματα. Η απάντηση ηταν οτι απο την στιγμη που δεν εισαι πελατης μας δεν θα ασχοληθουμε αμεσα με το προβλημα που εχεις και αν θελεις να σε φτιαξουμε αμεσα ελα σε εμας με φορητοτητα και σε 4 μερες ολα θα ειναι ετοιμα. Οτι καταλαβατε καταλαβα και εγω.Δυστυχως ζουμε σε ενα τετοιο ομορφο πολιτισμενο περιβαλλον που για να κανεις την δουλεια σου πρεπει να δεχτεις τα νταβατζιλικια εκεινου που κραταει το παιχνιδι στα χερια του Δεν ξερω αν εχει αντιμετωπισει κανεις καποιο παρομοιο θεμα αλλα ειλικιρνα εχω μπλεξει σε μια ιστορια που δεν μπορω να καταλαβω ποιος εχει την ευθυνη.
  14. Καλησπέρα σε ολη την παρέα!! Θα ήθελα τα φώτα σας αν είναι εύκολο καθώς έχω φάει τα ματιά μου 2 ώρες και δεν μπορώ να βγάλω άκρη! Το πρόβλημα είναι το εξής.Εχω το παραπάνω Τp link το συνδέεω σε μια από τις θυρες LAN με καλώδιο utp ώστε να δουλέψει ασύρματα καθώς θέλω να επέκτεινω το σήμα στο χώρο μου! Επιλέγω ap mode εισαγω καινούργιο ssid βάζω κωδικό προστασίας ενεργοποιώ το ασύρματο δίκτυο,το εμφανίζει στην αναζητηση δικτύων στο laptop μου συνδέομαι αλλά δυστυχώς δεν παίρνει το tplink Internet! Η πλάκα είναι ότι εδώ και 2 χρόνια το μηχάνημα δούλευε άψογα σήμερα του έκανα reset και δεν μπορώ να το κάνω να δουλέψει με τίποτα! Το κεντρικό router είναι Απο forthnet ένα Thompson που έχει κανονικά δίκτυο να πω επίσης ότι έχω άλλο ένα tp link συνδεμενο και αυτό στο ίδιο router(Thompson)και δουλεύει άψογα χωρίς κανένα πρόβλημα και αυτό επιλεγμένο σαν ap ίδιες ρυθμίσεις άλλο μοντέλο όμως αυτο(wa501g) Τι μπορεί να έχω κάνει λάθος αν έχετε ρε παιδιά κάτι να μου προτείνετε θα με γλυτωσετε από μεγάλη ταλαιπωρία Παραθέτω και μια φωτό από το tp link που δουλεύει εκείνο που δεν συνεργάζεται δυστυχώς δεν το έχω τώρα καθώς δεν έχω περισσότερη ώρα για να ασχοληθώ Ευχαριστώ εκ των προτέρων
  • Δημιουργία νέου...