Προς το περιεχόμενο

nik13pk

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    25
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Σχετικά με nik13pk

  • Ημερομηνία γέννησης 18/07/1991

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας

Πρόσφατες Επισκέψεις

1.014 προβολές προφίλ

nik13pk's Achievements

  1. Πριν 1 χρόνο ακριβώς ήμουν στην ίδια φάση με σας. Έψαξα ΟΛΗ την αγορά εκτός από yaris cross που δεν υπήρχε τότε και το xceed που έβλεπα αυξημένη τιμή και κατανάλωση. Ήθελα μέχρι 22Κ μαξ. Και τα κανα όλα test drive: Αυτά που κράτησα από κάθε όχημα: kamiq: τρομεροί χώροι που εντυπωσιάζουν, πολύ ωραίο εσωτερικό, αλλά και οδηγικά με χάλασε αλλά όλο και κάτι απροσδιόριστο με ενοχλούσε. tcross troq: όχι πλαστικά σε θάλασσες αι ακτές. Πολλά λεφτά γι αυτά που παίρνεις. Όμως με κέρδισε το golf που ναι μεν δεν είχε σούπερ χώρους αλλά το εσωτερικό του σε τράβαγε. Όμως, με 2 χρόνια εγγύηση δεν αγοράζω ούτε μίξερ. Είναι τραγικό. Puma: πολύ ωραίο εσωτερικό, ίσως το καλύτερο οδηγικά, εξαιρετικός χώρος αποσκευών, ΑΛΛΑ: χώροι πίσω ΜΗΔΕΝ, στα καθίσματα οδηγού και συνοδηγού είχε ύφασμα σαν κουρτινάκι (πράγμα που το βλέπεις σε πιο χαμηλής κατηγορίας αμάξια), ήπια υβριδικό (που το θεωρώ μόνο επιπλέον κόστος) και ακριβό σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Mokka: μηδέν χώροι και πολύ ακριβό. Δεν μπήκα σε διαδικασία να το οδηγήσω καν γιατί ένιωθα πως δεν υπήρχε λόγος. Stonic & Kona: Δε μου άρεσε καθόλου το εσωτερικό τους και οι χώροι τους, καθώς και οι καταναλώσεις τους. 2008: Πολύ ωραίο αλλά είχαν ρίξει τον εξοπλισμό και πλέον για ένα φουλ έξτρα ήθελες νεφρό και σπλήνα. Captur: Πολλά λεφτά για το τίποτα. + πολλά ακόμη που δε θα τα αναλύσω. Και με τα πολλά ήμουν ανάμεσα σε 2: Corolla: Εξαιρετικό εσωτερικό, οδηγικά αυτή η ησυχία του ΚΑΝΟΝΙΚΟΥ υβριδικού αυτοκινήτου μου άρεσε εξαιρετικά, όμως οι χώροι για τους πίσω επιβάτες είναι αντίστοιχοι ενός i10, ίσως και ελαφρώς χειρότεροι. Citroen c4 c-cross: Το είδα μόνο και μόνο γιατί βρήκα παρκινγκ στην αντιπροσωπεία και επειδή είπα πως θα δω τα πάντα διότι ήταν μεγάλη αγορά για μένα. Μπήκα μέσα και λέω: Ωπ, κάτι έχουμε εδώ. Πολύ ποιοτικό εσωτερικό, καλές καταναλώσεις για τα άλογά του, υπερπλήρεις εξοπλισμός, χώροι πίσω χειρότεροι μόνο απ του kamiq, σε πάρα πολύ καλή τιμή γι αυτά που παίρνεις. Με το που το οδήγησα κιόλας, είπα εδώ είμαστε, κλείσαμε. Ήταν το τελευταίο αμάξι που είδα και κει κατέληξα. 22600 €, 130 άλογα, χειροκίνητο, με εξοπλισμό που δεν είχαν οι άλλοι. Βέβαια, έχει τα μείον του σαν αμάξι, αλλά κοίταξα το σύνολο. Κάτοχος ήδη μισού χρόνου παρατηρώ: κατανάλωση καλύτερη απ αυτή που περίμενα. Εξωπραγματικά νούμερα για μη υβριδικό, 130 άλογα, αυτού του όγκου, κεντρική οθόνη που η μισή σχεδόν πάει ανεκμετάλλευτη και εξαιρετική ποιότητα κύλισης. Θεωρώ πως έκανα την καλύτερη δυνατή επιλογή. Σημείωση: πλέον το φτάσανε 30.000€ και παράδοση όταν ξαναπάρει ο ΠΑΟΚ πρωτάθλημα. Σα να σου λένε δε θέλω να πουλήσω. Γι αυτά τα λεφτά δεν αξίζει, 1000 φορές arkana. Ελπίζω να μην κούρασα!
  2. nik13pk

    Επιλογή αυτοκινήτου

    Έψαξα να βρω κάπου να υπερέχει το Q3 και δε βρήκα. Όποιος μιλάει για προβλήματα Γαλλικών, θα πρέπει να ξέρει πως έχουμε 2022. Για κάθε έναν που χει κάει από ηλεκτρολογικά Γαλλικών υπάρχουν 2 που έχουν καεί από μηχανολογικά Γερμανών. Η διαφορά σ αυτά είναι ότι παλιά κάποια αμάξια είτε είχαν λιγότερα ηλεκτρολογικά είτε ήταν λιγότερο ανεκτικά στην κακή χρήση και στον κακό μηχανικό. Αυτά τα 2 είναι τα κλειδιά πλέον. Αν το μ@μάς το αμάξι και αν είναι άσχετος αυτός που του βάζει χέρι. Προέρχομαι από Ιταλό και πήγα σε Γάλλο και ό,τι θέμα μου βγαλε το φιατάκι μου ήταν ή από μένα ή από ανόητο μηχανικό (και όχι πανάκριβα, έτσι;). Την ίδια στιγμή, οι γύρω μου με VW, άκουγαν την ίδια ατάκα: 800 ευρώ... Όσον αφορά μεταπωλητική αξία, AUDI και DS μια απ τα ίδια είναι πλέον σχεδόν. Άλλαξαν οι εποχές. Και οι 2 κύριοι παράγοντες διαμόρφωσης είναι 1. οι μαντράδες με τα εισαγόμενα και 2. η τιμή του καινούριου μοντέλου. Το μόνο μέγα φάουλ στο DS είναι η κεντρική οθόνη που ουσιαστικά ωφέλιμο είναι ένα κομμάτι αυτής, πχ navi, android auto κλπ, δεν προβάλλονται σε όλη την οθόνη. Κατά τα άλλα, συγκρίνοντας, θεωρώ πως είναι τα ίδια λεφτά και το AUDI είναι ένα πιο φθηνό αμάξι με πιο ακριβό logo (στα μάτια του Έλληνα).
  • Δημιουργία νέου...