Προς το περιεχόμενο

snapshot-

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    316
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Οτιδήποτε δημοσιεύεται από snapshot-

  1. Ένα μικρό πιστολάκι ταξιδιού που είχα ανοίξει τις προάλλες είναι. Δεν γνωρίζω σε τάση δουλεύει μιας και δεν υπάρχει ένδειξη ούτε το έχω μετρήσει με πολύμετρο, αλλά στρόφαρε. Μη φανταστείς, υπολειτούργησε, εμφατικά το χρησιμοποίησα
  2. Δε θυμάμαι! Θα το ξανακοιτάξω σήμερα και θα ανανεώσω. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
  3. Fede ίσως, αλλά αν έβλεπες την ποσότητα πάστας που είχαν βάλει οι τεχνικοί του e-shop, θα είχες φρικάρει αγόρι μου! Δεν είχα χρόνο πριν 4 χρόνια που πήρα το συγκεκριμένο PC να το συναρμολογήσω και το ζήτησα έτοιμο. Με μια normal ποσότητα που έβαλα τώρα λειτουργεί 15 βαθμούς πιο χαμηλά. Ήταν τόσο αισχρά υπερβολική η προηγούμενη ποσότητα που λειτουργούσε μονοτικά, και όχι υποβοηθητικά.
  4. Μμμ πάρα πολύ πιθανό. Όταν ενεργοποιήσω τον διακόπτη του τροφοδοτικού από 0 σε 1 και περάσει ρεύμα, για μισό δευτερόλεπτο τα λαμπάκια της μητρικής ανάβουν αλλά μετά εξασθενούν και το Go Button της μητρικής τρεμοπαίζει ή αναβοσβήνει συνεχώς άρυθμα. Και εδώ ίσως κάνω λάθος, αλλά κάποιες τάσεις στην 24pin υποδοχή που θα έπρεπε να ήταν 5V είναι 3V. Δε μπορώ να βγάλω άκρη, γι'αυτό και πήρα ένα άλλο τροφοδοτικό
  5. Πρόσφατα είπα να καθαρίσω το 2ο σύστημα που έχω. Είναι ίδιο όπως αυτό της υπογραφής μου, μόνο που έχει Crosshair Formula IV με AM3 Socket και Phenom II x6 1090T πάνω, καθώς και μόνο μια 480 (είχα πάρει 3 κάρτες στην τιμή μίας+1/2 μιας και χρεοκόπησε ένα μαγαζί φίλου). Βγάζω τα πάντα έξω λοιπόν, ένα ένα. Σκουπίζω τη βάση του 2ου HAF 932 αφού βγήκε το τροφοδοτικό, όπου είχαν αφήσει την τελευταία τους πνοή 2 κατσαριδούλες και μια τεράστια αράχνη μετά από τρελά όργια, φαντάζομαι. Και όταν όλα ήταν καθαρά και ωραία, τα επανατοποθετώ και μου περνάει απο το μυαλό να αλλάξω την θερμική πάστα και να χώσω μια παρατημένη Arctic Freezer Xtreme Rev.2 αντί της μαμάς ψύκτρας, μιας και είχα λίγη Arctic Silver 5 η οποία είχε περισέψει από το βασικό PC. Ελευθερώνω λοιπόν το πιαστράκι της ψύκτρας, και σιγά σιγά προσπαθώ να τη βγάλω. Περιττό να πω ότι ίδρωσα στην προσπάθεια, δεν έβγαινε με τίποτα για κάποιον λόγο, και δεν ήθελα να την πιέσω. Ως που με μια χαλαρή αλλά απότομη κίνηση την κατάφερα. Αλλά που είναι ο επεξεργαστής?! Μα το θεό δεν ήταν στο socket. Και το socket lever ήταν locked. Αφού λοιπόν σκάλωσα για ένα 10λεπτο κοιτώντας το άδειο AM3 socket, είπα να ρίξω μια ματιά στην ψύκτρα που είχα ακουμπήσει δίπλα μου. Και να σου τον! Κολλημένος αμετάκλητα με κυριολεκτικά μισό κιλό thermal paste στην ψύκτρα. Είχε ξυλωθεί μαζί της. Cudos, e-shop assembly team. Απογοητευμένος λοιπόν μιας και κατά πάσα πιθανότητα θεωρούσα πως ο επεξεργαστής θα ήταν για πέταμα προσπάθησα να βάλω αυτό το εννιαίο πράγμα πίσω στη θέση του. Το πρόβλημα ήταν πως όταν έκανα unlock το socket lever για να μπει ο επεξεργαστής, το lever έβρισκε στην ψύκτρα οπότε ήταν αδύνατο να τοποθετηθεί. Προσπάθησα να ξεκολλήσω τον επεξεργαστή αλλά τίποτα. Έβαλα δύναμη, τον χτύπησα, ζέστανα την πάστα με πιστολάκι μέχρι που δε μπορούσα καν να ακουμπήσω την ψύκτρα άλλο, έκαψα τις άκρες με ένα solder (καλάι) για να φύγει η πάστα, δε έβγαινε με τίποτα. Η πάστα είχε γίνει τσιμέντο, και ο επεξεργαστής για πάντα κολλημένος εκεί. Αυτή είναι η ποσότητα τσιμέντου που έβγαλα μόνο από μια εκ των 4ων πλευρών του εννιαίου κομματιού fan-cpu: Σαν απελπιστικό μέτρο λοιπόν, ξεκίνησαν οι πανέξυπνες κινήσεις τύπου "Δε μας ενδιαφέρει το αποτέλεσμα πλέον. Όλα ή τίποτα.". Ξύλωσα το socket lever από τη μητρική,ξεκλείδωσα το socket με τα χέρια, και αφού ίσιωσα 7-8 pinάκια που στράβωσα κατα λάθος στον επεξεργαστή, προσπαθούσα να στοχεύσω την ψύκτρα ώστε να μπουν όλα σωστά. Αλλά πως θα κλείδωνα το socket? Για 2 ώρες παιδευόμουν μέχρι που τα πήρα και πάτησα την ψύκτρα-CPU μέσα με όλη μου τη δύναμη. Ένιωσα ένα αμυδρό σφίξιμο και μάλλον είχε κλειδώσει κ το socket, ένας θεός ξέρει πως. Όπως και ένας θεός ξέρει πως στο διάλο άνοιξε το PC κανονικά και ο CPU ήταν πλήρως λειτουργικός. Πριν μια εβδομάδα λοιπόν δεν άνοιγε το συγκεκριμένο PC. Το τροφοδοτικό είχε χαλάσει και αντικαταστήθηκε, αλλά η πρώτη μου σκέψη τότε ήταν ο CPU. Που να άντεχε μετά από τον τρόπο που του φέρθηκα. Οπότε αφού τέσταρα το (χαλασμένο) τροφοδοτικό με ένα πολύμετρο και νόμισα ότι ήταν κομπλέ μιας και δούλευε με jump start, στράφηκα στον επεξεργαστή κατευθείαν. Απερίσκεπτα βγάζω ψύκτρα, πέρνω ένα κατσαβίδι, το ακουμπάω στον κολλημένο πάνω της επεξεργαστή και βαράω με ένα σφυρί. 10 χτυπήματα πήρε για να ξεκολλήσει και απέκτησε και ένα βαθούλωμα στην άκρη Με το ίδιο κατσαβίδι έτριψα την πάστα από τον επεξεργαστή (γέμισε γρατζουνιές) και τον καθάρισα μετά με οινόπνευμα (καθάρισα? μπάνιο τον έκανα). Και τώρα τι? Για κάποιο λόγο ότι είχα κάνει δεν είχε νόημα. Απλά έπαιζα, ως απελπισμένο (συν ελαφρώς νευριασμένο) παιδί κ εγώ. Αυτή ήταν η στιγμή που δοκίμασα άλλο τροφοδοτικό και τελικά διαπίστωσα ότι έφταιγε το παλιό. Και αυτή ήταν η στιγμή που κατάλαβα ότι τώρα είχα, χωρίς κανέναν λόγο, χαλάσει τον επεξεργαστή μου επειδή τα είχα πάρει στο κρανίο. Τον έβαλα διλά διλά πίσω αφού ίσιωσα ξανά άλλα 7-8 pinάκια που είχα στραβώσει, έβαλα και το lever πίσω στο socket μιας και το είχα κρατήσει σε ένα κουτάκι, του 'στρωσα και λίγη πάστα μιξαρισμένη με 2-3 δάκρυα, και τοποθέτησα την ψύκτρα, ελπίζοντας ότι θα είμαι η εξέρεση στον κανόνα της ευαισθησίας ενός μικρο-επεξεργαστή. Και πατάω το κουμπάκι.............. Ο επεξεργαστής δουλεύει άψογα σε θερμοκρασία 22 βαθμών κελσίου idle με καμία απολύτως ένδειξη αδυναμίας. Αυτό το post έγινε τιμητικά από το συγκεκριμένο σύστημα ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΝΙΩΘΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΛΕΜΕ. Beast. Πιστεύω αν ρίξω ένα ποτήρι νερό στη μητρική θα το πιεί και θα με ευχαριστήσει στο boot logo.
  6. Έχω ένα ελλατωματικό Thermaltake Toughpower 700W SLi Certified με cable management. Το τροφοδοτικό αν το κάνω jump start με συνδετήρα λειτουργεί και μπορεί να δώσει ρεύμα σε κάτι ανεμιστήρες, λάμπες UV και ένα πιστολάκι για μαλλιά που δοκίμασα. Για κάποιον λόγο (capacitor?/12V rail?/καλώδιο?) δε μπορεί να τροφοδοτήσει PC, ούτε με minimum hardware connected (ATX/CPU/+-RAM). Το άνοιξα και μέσα είναι σε πάρα πολύ καλή κατάσταση. Βέβαια το main capacitor στη μέση μου φένεται λίγο, uhm, κάπως, αλλά δεν είχα ούτε έχω χρόνο να το κοιτάξω περαιτέρω. Αν κανείς ενδιαφέρεται, έχει ελεύθερο χρόνο, ή γουστάρει τέλος πάντων να ασχολείτε με τέτοιου είδους εντόσθια, ας μου στείλει PM να του το ταχυδρομήσω. Δε το θέλω πίσω, σε περίπτωση που επισκευασθεί (πιθανόν μιας και είναι λειτουργικό με jump start), το πουλάει και χέρεται τα 30-40 ευρώ που θα πάρει μιας και είναι ένα ποιοτικό τροφοδοτικό. Εκτός και αν το πρόβλημα είναι μπροστά στα μάτια μου και δε το βλέπω μιας και είμαι πτώμα. Εμπειρικά κανείς?! Α, μπορώ να δεχτώ ένα φθηνό ηλεκτρονικό τσιγάρο ως αντάλλαγμα αν βρίσκεται κανένα παρατημένο σε καμιά άκρη, δίχως να χρησιμοποιείται Καλό ξημέρωμα!
  7. KilliK με όλο το σεβασμό φαίνεται ότι είχαμε υπεργαλαξιακά διαφορετικές εμπειρίες στο παιχνίδι και σε πολλές από τις τότε λεπτομέριες του Δεκτό βέβαια μιας και ο καθένας το διασκεδάζει αλλιώς. Αλλά πίστεψέ με, ξέρω τι λέω όταν τονίζω πως αυτά τα παραπάνω πραγματάκια, που όλα μαζί έδιναν μια άλλη αίσθηση (επική για μένα, βαρετά ενοχλητική για σένα), αποτελούν τον λόγο για τον οποίο αποχώρησε το μεγαλύτερο μέρος ανάμεσα στα 5 εκατομμύρια συνδρομητών που έχασε το World of Warcraft. Επίσης, όποτε θέλεις μπορείς να έρθεις μαζί μου σε ένα Chat Room των Method στο οποίο συχνάζω και θα εκπλαγείς για το πως χαρακτηρίζουν ακόμα και αυτοί το παιχνίδι στην τωρινή του μορφή. Δεν εικάζω τα λεγόμενά μου Και κάτι ακόμη. Το γεγονός ότι οι σημερινοί καιροί είναι γρήγοροι και ο ελεύθερος χρόνος περιορισμένος δεν αποτελεί καλή είδηση. Άλλοι πρέπει να προσέχουν μην τρελαθούν (hint, hintity hint hint). Και Deceit, εννοείται. Όπως σέβομαι και τη δική σου. Ξαναλέω, μακάρι ο κόσμος που παίζει τώρα να το ευχαριστιέται. Αλλά μιλάω περισσότερο για την αίσθηση που είχα στο παιχνίδι ως ένας χαρακτήρας παρά για τα scripted mechanics! Αν και κάποτε η σφαλιάρα από το Boss σε έφερνε σε φάση να χρειάζεσαι Lexotanil για να ανταπεξέλθεις, έτσι ξαφνικά, για πολλούς λόγους. Δε την έχω πλέον λοιπόν, για πολλούς λόγους οι οποίοι όπως πολύ σωστά έθεσες, χωράνε σε μεγάλη συζήτηση.
  8. Κοίτα Deceit, στατιστικά έχεις δίκιο για την πρώτη παράγραφό σου σε πρακτικά πλαίσια. Και αυτό συμβαίνει για πολλούς λόγους τους οποίους μπορείς να φανταστείς αγόρι μου. Ο πιο εύλογος είναι ότι η ακολουθία των αυτοματοποιημένων κινήσεων που απαιτούνται τώρα ανά τακτά χρονικά διαστήματα καταντά κουραστική για κάποιους, και δύσκολη για άλλους. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι στα γενικά του πλαίσια το παιχνίδι είναι όντως πολύ πιο εύκολο. Μπορεί να μην είναι πιο απλό, αλλά είναι πιο εύκολο. Κανένας δεν ιδρώνει πλέον για ένα σωρό πράγματα και συνθήκες ζωής ή θανάτου. Οι περισσότερες από αυτές ούτως ή άλλως προκύπτουν σε μεγάλα damage spikes που είναι προκαθορισμένα και μια τακτική με global cooldowns (αυτοματοποιημένη στην τελική της μορφή) εκφράζει τη σωτηρία. Για να δώσω μια σαφέστατη εικόνα με την οποία οι oldschool παίχτες μπορούν να συνδεθούν: Θυμάστε όταν δεν υπήρχε το Dungeon/Raid Finder, τα Graveyards ακριβώς έξω από τα Instances, όταν δεν υπήρχαν Teleportation Points από Instance Area σε Instance Area? Θυμάστε όταν η απόσταση στο Ahn'Qiraj 40 από την αρχή του μέχρι C'thun ήταν με το mount 10 χρονομετρημένα λεπτά και 16 με τα πόδια? Πριν ανεβάσουν την ταχύτητα του mount. Θυμάστε τα γέλια και τις καύλες που βγάζαμε με τα trash mobs? Με τα respawns μετά από ένα ολόκληρο απόγευμα ή βράδυ σε boss tries? Θυμάστε το Threat και το ανάλογο Aggro? Που έπρεπε όλοι να προσέχουν και το tank έπαιζε κ έσταζε ιδρώτα από το να πηγαίνει Mikel για έναν Fredo μέχρι να πέσει το Boss? Το τρέξιμο που ρίχναμε σε όλο τον κόσμο όταν δεν υπήρχαν τα εύκολα teleports και τα πολύ γρήγορα mounts για... οπουδήποτε? Θυμάστε τα Open World Bosses και τα 10-15 guilds που τα διεκδικούσαν την ίδια στιγμή εβδομαδιαίος? Μιλάμε για 400 με 600 άτομα για ένα Boss, το οποίο ΔΕΝ μπορούσε να γίνει Globally tagged. Ο καλύτερος νικούσε σε άπειρα επικές μάχες σε ένα ολόκληρο Zone, και όχι μόνο. Δεν είναι τυχαίο πως κάποια από αυτά τα στοιχεία έρχονται στο Draenor. ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΑΜΑΤΕΣ ΕΠΟΧΕΣ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ. Ορίστε και μια εγωιστική πρόταση Νομίζετε ότι θέλετε. Είτε δε παίξατε το παιχνίδι σωστά κάποτε, είτε είστε πολύ νέοι σε αυτό για να έχετε μια σοβαρή ολοκληρωμένη άποψη. Είτε πολύ απλά δε ξέρατε τι ακριβώς να απολαύσετε στο παιχνίδι του 2005 με 2008. /End of my story
  9. Μερικώς σωστά. Κάνεις λάθος στο ότι γενικεύω ενώ αναφέρομαι σε μένα και σε μια ορισμένη πλειοψηφία (τυχαίνει να είναι λίγοι αυτοί που το παρατούν για άλλους λόγους πέρα από το πως έχει καταντήσει τώρα, ακόμα και η ίδια η Blizzard το έχει πει εξού κ το ότι προσπαθούν να φέρουν κάποια πράγματα πίσω στο WoD). Ναι, παραμένει το παιχνίδι με το μεγαλύτερο user base αλλά το γεγονός αυτό δεν διαγράφει την πραγματική σοβαρότητα του ότι 5 εκατομμύρια χρήστες που το σταμάτησαν δεν είναι διόλου μικρός αριθμός. Είναι περίπου ο μισός κόσμος που το έπαιζε. Και σε ότι αφορά το ότι σε διασκεδάζει προσωπικά, μακάρι ρε φίλε, απλά δε τυχαίνει στη δική μου περίπτωση πλέον, όπως και στο 100% όσων γνωρίζω ή έχω μιλήσει εδώ και λίγα χρόνια. Και μακάρι η διακοπή του Titan development να οφείλεται στο ότι όντως δε διασκεδάζει παρά στην όψη μικρών εισπράξεων, επειδή το δεύτερο (άσχετα με το που είναι επιχείρηση, να μην ισοπεδώνουμε την ιδιότητα της Blizzard με το είδος των προϊόντων που παράγει) επιβεβαιώνει το πάθος των στελεχών της για χρήμα μέσω flat πωλήσεων παρά για χρήμα μέσω υπέρ-ποιοτικής προσφοράς. Και η ποιότητα όπως θα γνωρίζεις δεν έχει να κάνει μόνο με το καθεαυτό παιχνίδι, αλλά και με την αφοσίωση της ομάδας στη βελτίωση οποιουδήποτε προϊόντος καθώς και στην ικανοποιητική εξυπηρέτηση πελατών. Δε γίνεται με ένα EULA του κώλου να απαγορεύει έμμεσα ένα σωρό υποβοηθητικά πράγματα όταν εγώ δίνω για ένα παιχνίδι μηνιαία συνδρομή. Αυτού του είδους κοροϊδία απομάκρυνε κ απομακρύνει κόσμο. Κάποτε ερχόταν ένας GM δίπλα σου κ προσπαθούσε σε λογικά πλαίσια να σε βοηθήσει με την εμπειρία σου, πλέον σπάνια γίνεται αυτό. Συγγνώμη αλλά όταν παίρνεις τόσα χρήματα για μια συνδρομή σε παιχνίδι, δε διακόπτες έμμεσα την πολύ καλή εξυπηρέτηση που κάποτε υπήρχε, μιας και κάθε ενδεχόμενο είναι πιθανό με τόσο κόσμο.
  10. Με βάση ποια λογική απαντώ εδώ: Αποκτάς δημοτικότητα. Εξελίσσεσαι για να καλύψεις τις αναπτυσσόμενες ανάγκες του κοινού σου. Μέχρι εδώ είμαστε σε μία κοινή λογική πορεία. Τώρα, αν μετά τη διαδικασία εξέλιξης χάσεις δημοτικότητα, σημαίνει πως τα νέα σου χαρακτηριστικά δεν αρέσουν. Διαφορετικά τουλάχιστον θα είχες την ίδια, εάν όχι περισσότερη. Άκρως λογικά πράγματα. Κοίτα όμως που πραγματικά βασίζεται το downfall του παιχνιδιού για μένα ως άτομο που το λάτρεψε, παθιάστηκε και φώναξε πολλές φορές σε ventrillo/teamspeak μετά από κατορθώματα: Το παιχνίδι πριν πάρει την πορεία (εξαρτάται τα γούστα για το χαρακτηρισμό της) της εξέλιξής του με διασκέδαζε. Με ψυχαγωγούσε. Τώρα πλέον αποτυγχάνει στο 100% να με διασκεδάσει. Όποτε μπήκα βαρέθηκα στο μισάωρο και επειδή έπαιξα end-game σε όλα τα expansions το progress μου ήταν (σε βαθμό δικής μου ανταπόκρισης και προσωπικής δυσκολίας) ακραία γελοίο. Προβλέψιμο. Πανεύκολο. Βαρετό. Αυτοματοποίηση στην αυτοματοποίηση, από κίνηση σε κίνηση. Να γιατί η συντριπτική πλειοψηφία θεωρεί ότι πήρε την κατηφόρα. Επειδή, αν αφήσουμε στην άκρη το γεγονός ότι με την χυδαία εμπορευματοποίηση του παιχνιδιού η Blizzard του αφαίρεσε ένα κομμάτι του χαρακτήρα του, το παιχνίδι δε μας διασκεδάζει πλέον. Και αν είναι δύσκολο στην κατανόηση αυτό, να το θέσω κ αλλιώς: για κάποιους το παιχνίδι ήταν τόσο καλό κάποτε, που πλέον δε βρίσκουν νόημα στο γι'αυτούς άσχημα εξελιγμένο περιβάλλον του.
  11. Φινλανδικά τυχαίνει να μιλάω μιας και έκανα μεταπτυχιακό εκεί Όσο για την τρομερή επιτυχία της "Carbine", δεν ανέφερα ποτέ τον όρο επιτυχία (ακόμη). Απλά κάποια γεγονότα που πήραν μέρος
  12. Ως Μηχανικός Επιστήμης και Τεχνολογίας Υλικών - Χημικός Μηχανικός, τα υλικά, αν και αποτελούν το βασικότερο ζήτημα για την ΥΛΟΠΟΊΗΣΗ του έργου, αποτελούν επίσης και το τελευταίο πρόβλημα για την επιτυχή σταθεροποίησή του. Η πρόοδος στα υλικά θα γίνει, όπως έγινε και με κάθε περίπτωση ανθρωπίνου τεχνολογικού ονείρου εδώ και εκατοντάδες χρόνια. Το βασικότερο πρόβλημα είναι η διατήρηση του έργου. Το πως θα αποφευχθεί η καταστροφή του ή η οποιουδήποτε είδους δυσλειτουργία του από έναν τόνο εξωτερικούς παράγοντες, π.χ. διαστημικά σκουπίδια και οτιδήποτε μπορεί να το καταστρέψει με μεγάλες ταχύτητες πρόσκρουσης, όπως και από πολλούς εσωτερικούς, όπως η μη δαπανηρή λειτουργία του, και η συνεχής διασύνδεσή του με την ατμόσφαιρά μας χωρίς να διατίθενται δεκάδες εκατομμύρια για την εβδομαδιαία συντήρηση του στα αρχικά του στάδια. Τρόποι για να ανταποκριθεί σε δυνάμεις όπως το βάρος του υπάρχουν. Πρόκειται για θέμα και υλικών, και σχεδιασμού. Αλλά ο σχεδιασμός γίνεται συνήθως υπό τους αριθμούς των μηχανικών ιδιοτήτων των υλικών. Συνιστώσες, συνιστώσες, και πολλές άλλες συνιστώσες. Τα υλικά, υπό συνεχόμενη εξέλιξη. Θα παίξουν, βεβαίως και θα παίξουν έναν σημαντικότατο ρόλο στην αντιμετώπιση κάποιων από τα προβλήματα που περιγράφω παραπάνω, αλλά τουλάχιστον στα αρχικά στάδια της υλοποίησης και σχεδίων συντήρησης, υπάρχουν σημαντικότερα στοιχεία που πρέπει να διερευνηθούν. Και σε μεταγενέστερα στάδια, τα "καλύτερα" υλικά θα παίξουν το ρόλο της υποβοήθησης ως προς την καλύτερη, και κάποια στιγμή κάλλιστη συμπεριφορά του συστήματος. Τα υλικά πάντα βελτιστοποιούν ένα έργο σε μεταγενέστερα στάδια. Στα πρωταρχικά, απαιτείται αυστηρός προσδιορισμός και αναλυτικότατη έρευνα όλων των παραγόντων που θα επηρεάσουν το οτιδήποτε. Και αυτή η διαδικασία είναι για ένα τέτοιο εγχείρημα δυσκολότερη από την εφεύρεση καινοτόμων υλικών. Αυτά, με το χρόνο θα έρθουν. Ακόμα και αν τώρα στέκονται εμπόδιο στην πραγματική υλοποίηση. Δε μιλώ καν για το κόστος τώρα. Ασύλληπτα ποσά. Αλλά επίσης δε γνωρίζουμε ποιο θα είναι το κόστος και με ένα optimal υλικό. Μη νομίζεται ότι η συντήρηση θα γίνει φθηνότερη επειδή θα υπάρξει κατάλληλο υλικό. Και πάνω απ'όλα, με τι rates θα ξοδέψει άλλους πόρους το εν λόγω σύστημα? Και ποιοι θα είναι αυτοί? Τι εννοώ σε τελικές γραμμές? Ένα παράδειγμα: έχουμε τα υλικά, όλα όμορφα και ωραία. Παρουσιάζεται πρόβλημα σε μέρος του έργου το οποίο βρίσκεται στη Θερμόσφαιρα (80km). Πως θα επισκευασθεί? Θα είναι πιθανό το drag-and-fix κομματιών σε μέρη όπου ακόμα δε μπορούμε να επιζήσουμε λόγω πανύψηλων θερμοκρασιών? Πόσο θα κοστίσει ο σχεδιασμός του οποιοδήποτε drone για να αντέχει τις συνθήκες εκεί ώστε να επισκευάσει κάτι? Τα ερωτήματα για να δοθούν ρεαλιστικές λύσεις σε όλους αυτούς τους παράγοντες είναι πάρα πολλά. Και τα υλικά θα μπορέσουν να τα λύσουν από μόνα τους πολύ αργότερα. Πιθανότατα δε θα ζήσουμε για να δούμε τέτοιο επίτευγμα, με εξαίρεση κάποιο ενδεχόμενο break-through που θα αφήσει εποχή. "Ένα άψογο υλικό θα δώσει πάντα μια λύση σε ένα κατασκευαστικό πρόβλημα. Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι η λύση για την αρχική υλοποίησή του βρίσκεται μόνο στο υλικό. Η έρευνα των υλικών, όσο διασκεδαστικά κομψή και δύσκολη είναι, τόσο μικρότερο ρόλο παίζει στον μηχανικό σχεδιασμό ενός τιτάνα." -Massachusetts Institute of Technology
  13. Οι καλύτεροι έρωτες πεθαίνουν νέοι. Ναι παίζω LoL όπως και ενδεχομένως 250+ διαφορετικά άλλα παιχνίδια κάθε είδους και εταιρείας. Τίποτα όπως φαντάζεσαι όμως πλέον μιας και δουλεύω 10 ώρες ημερησίως. Εντελώς πληροφοριακά μπορώ να ποντάρω τις καλές ημέρες της σχέσης μας στο γεγονός ότι δε θα φτάσεις τον φανατισμό μου για τις καλές εποχές αυτού του MMO. Ούτε τα πράγματα που προσέφερα (π.χ. τα μισά Graveyards και Sunwell Plateau Glitches που μπήκαν και διορθώθηκαν αντίστοιχα σε patch εν καιρό Burning Crusade ήταν από δικό μου περιγραφικό feedback και το όνομα μου υπάρχει στα credits του εν λόγω patch). Οπότε δε μπορώ να σκεφτώ γιατί η δική μου περίπτωση ενασχόλησης με το LoL θα μπορούσε να καταστρέψει το παιχνίδι μιας και δεν υπήρξε ποτέ κάτι παραπάνω από ελάχιστες ώρες εβδομαδιαίας ενασχόλησης, οι οποίες είναι σαφέστατα πολύ λιγότερες από τις ώρες που δαπάνησα, δαπανώ και θα δαπανήσω σε ένα παιχνίδι όπως το Counter-Strike, το οποίο είναι all time classic για τα δικά μου γούστα. Εξού και το περιληπτικό δικό μου post στο ανάλογο game thread σε αυτή την κοινότητα. Με παρεξήγησες αυθαίρετα, αλλά εν πάση περίπτωση, χαιρετίσματα στον επόμενο! Και επειδή δε θέλω να βγούμε εκτός θέματος περαιτέρω, τα παραπάνω δικά μου post προσφέρουν γνώσεις πάνω σε κάποια αληθινά γεγονότα τα οποία πληροφορήθηκα από Lead Designers του παιχνιδιού μιας και έτυχε να έρθω σε επαφή μαζί τους μέσω της Carbine. Αν και πολλά από αυτά βγάζουν μάτι, ειδικά σε όσους έπαιξαν το παιχνίδι στις παλιές καλές εποχές.
  14. 12m ενεργοι παιχτες ηταν το peak της. Ο Brett "Timetravel" Scheinert με τον οποίο δουλέψαμε μαζί υπό Closed Alpha Testing στο Wildstar, μου είπε πως στον καιρό του στη Blizzard, συμπεριλαμβανομένων των 2πλων account κάτω από το ίδιο όνομα τα μεγαλύτερα κέρδη έρχονταν από εκεί. Οι μοναδικοί παίχτες ήταν κοντά στα 12 μύρια, τα ενεργά accounts έφτασαν κοντά στα 22. Accounts κάτω από το ίδιο όνομα δε δημοσιεύτηκαν ως ανεξάρτητα διότι θα δεχόταν διάφορα σχόλια γι'αυτό το γεγονός η εταιρία κ το απέφυγε. Εγώ προσωπικά είχα 2, και στα guilds μου οι περισσότεροι είχαν τουλάχιστον 4. Εξού και το tripple xp από το recruit a friend, η blizzard δε το έφερε για να προσελκύσει κόσμο, παρά για να πάρει κι'άλλα από τον υπάρχον.
  15. Πληροφοριακά για την ενδεχόμενη άγνοια σου. Προς τα τέλη του 2006 καθώς το πρωταρχικό development team του Project Warcraft όπως το ονόμαζαν οι ίδιοι είχε τελειώσει την ανάπτυξη του Burning Crusade και μεγάλου μέρους του Wrath of the Lich King, η Blizzard με τα 21 εκατομμύρια ενεργούς παίχτες τότε αποφάσισε να αλλάξει πορεία. Και άλλαξε προς το χειρότερο, με την εμπορευματοποίηση του παιχνιδιού στα άκρα και μόνο στόχο το πώς θα αρμέξει αυτές τις δεκάδες εκατομμυρίων παιχτών. Αυτός είναι και ο λόγος που το εν λόγω πρωταρχικό development team που αναφέρω παραπάνω έφυγε εκείνη την περίοδο απο τη Blizzard (17 lead/chief designers) και ίδρυσαν την Carbine Studios. Και εδώ οφείλεται το γιατί το παιχνίδι άρχισε να παίρνει την κατηφόρα από ένα σημείο και μετά. Σήμερα δεν υπάρχει η παραμικρή αμφιβολία ότι το παιχνίδι τρέχει για να μαζεύει το ετήσιο δισεκατομμύριο από τα δεκάδες mounts/pets και συνδρομητικές παροχές στο e-shop του παιχνιδιού επειδή κάποιοι δε μπορούν πια να ζήσουν χωρίς το καθημερινό log-in. Και αυτά από εμένα, κάποιον που έπαιξε το κλασσικό game και τα 2 πρώτα expansions περισσότερο από όλους που θα απαντήσουν εδώ και σε επαγγελματικό βαθμό για μια περίοδο 4 ετών (The Alterac Deviants/ Nihilum/Method). Οπότε όχι. Η Blizzard στην σημερινή της μορφή δε σταματάει projects επειδή θέλει στην αγορά ότι το καλύτερο. Σταματάει projects διότι η οικονομική της έρευνα της ανέδειξε πιθανό ρίσκο ζημίας που δε θέλει να πάρει. Όμως το γεγονός ότι η Blizzard έχει εμπορευματοποιήσει στα άκρα την εμπειρία μας στα παιχνίδια της δε σημαίνει ότι δεν έχουν αξία. Απλά τα παραπάνω γεγονότα αποτελούν την πικρή αλήθεια.
  16. snapshot-

    PC not powering up

    Το τροφοδοτικό ήταν η αιτία τελικά. Όλα λειτουργούν άψογα με καινούργιο. Πράγμα παράξενο γιατί με την εξυπνάδα των τεχνικών του e-shop και τα 10 κιλά θερμικής πάστας χρειάστηκε να χτυπήσω τον επεξεργαστή με σφυρί καμιά 20αριά φορές (έξοδος απελπισίας όταν νόμιζα ότι κάηκε) για να ξεκολλήσει από την ψύκτρα και λειτουργεί μια χαρά. Δε καταλαβαίνει τίποτα αυτό το setup. Βιτσιόζικο!
  17. snapshot-

    PC not powering up

    Τώρα θα δοκιμάσω άλλο. Αν και κάτι μου λέει ότι δε φταίει αυτό. Μακάρι να φταίει δηλαδή, φθηνότερα θα τη γλυτώσω με καινούργιο τροφοδοτικό.
  18. snapshot-

    PC not powering up

    Καλησπέρα, έχω ένα δεύτερο desktop με τα εξής specs: ASUS Crosshair Formula IV AMD Phenom II x6 1090T Black Edition KINGSTON Fury Red 4GB x2 (1866) THERMALTAKE Toughpower 700W nVidia GTX 480 Ο υπολογιστής ξαφνικά χθες δεν άναβε. Καθώς πατούσα το Power Button δε γινόταν και δε γίνεται τίποτα. Τι έχω δοκιμάσει: -CMOS Reset (με 2 τρόπους) -Jump Started το τροφοδοτικό με paper clip και λειτουργεί κανονικά -Δοκίμασα άλλες RAM και σε άλλες θέσεις -Δοκίμασα χωρίς GPU -Δοκίμασα με minimal hardware connected στη mobo (psu/cpu/ram) Τι συμβαίνει: -Κανένα λαμπάκι/ένδειξη δεν ανάβει σταθερά -Ένα πορτοκαλί λαμπάκι πάνω από το Go Button τρεμοπαίζει -Το on-board reset λαμπάκι τρεμοπαίζει στον ίδιο ρυθμό με το παραπάνω -Τα on-board λαμπάκια των κουμπιών O.C. και κλειδώματος πυρήνων επεξεργαστή φλασαρουν μια φορά με τη σύνδεση του τροφοδοτικού (άσπρο χρώμα έχουν κανονικά) και μετά σβήνουν και αποκτούν ένα πολύ ασθενές πορτοκαλί glow που ίσα ίσα φαίνεται. Έχω καταλήξει σε 3 συμπεράσματα: 1)Το τροφοδοτικό είναι εκτός. Άσχετα που λειτουργεί με συνδετήρα και δίνει ρεύμα σε ανεμιστήρα ίσως δε δίνει τις απαραίτητες τάσεις για να λειτουργήσει το pc. 2)Motherboard out. Αν και δεν υπάρχει ίχνος καμμένου πυκνωτή ή κάτι ορατό στο μάτι τέλος πάντων. 3)CPU out. Αν και δεν εξηγεί το γεγονός ότι δεν ανοίγει καθόλου το PC, ακόμη και χωρίς επεξεργαστή. Τί νομίζετε? Ευχαριστώ εκ των προτέρων για οποιαδήποτε βοήθεια. Να προσθέσω ότι τα ξεφτέρια του e-shop μου είχαν φέρει το pc με 10 κιλά thermal paste στον επεξεργαστή, και την πρώτη φορά που τον είχα βγάλει πέρσι είχε γίνει τσιμέντο. Ξυλώθηκε μαζί με την ψύκτρα και ένας θεός ξέρει πως δεν έπαθε τίποτα και λειτουργούσε άψογα αφού κατάφερα να τον βάλω πάνω στο socket στα τυφλά. Σε παρένθεση αυτό, διότι έχω μια υποψία πως μπορεί να τα'χει παίξει ο επεξεργαστής μετά από ό,τι τράβηξε. Εικόνα 1: Go Button και το led που τρεμοπαίζει (όχι συνεχόμενα και μη ρυθμικά) Εικόνα 2: On-board buttons. Το reset τρεμοπαίζει με το Go Button, αλλά αν το Go Button σταματήσει αυτό συνεχίζει. Κανένα κουμπί δεν ανταποκρίνεται.
  19. snapshot-

    Counter-Strike: Global Offensive [CS: GO]

    http://en.wikipedia.org/wiki/Elo_rating_system Με μικρές προσθήκες όπως ανέφερα στο παραπάνω reply ώστε να αποφευχθούν συγκεκριμμένες περιπτώσεις abuse και να δωθεί μια μεγαλύτερη αίσθηση ανταγωνιστικότητας.
  20. snapshot-

    Counter-Strike: Global Offensive [CS: GO]

    Πρόκειται για ένα απλό Arpad ELO system. Όσο μεγαλύτερο το rank του αντιπάλου, τόσο ταχύτερα ανεβαίνεις με νίκη απέναντί του. Και αντίθετα/αντίστροφα. Στον αλγόριθμό του το score προσδίδει πολύ μικρά ποσοστιαία ELO boosts τα οποία μεγαλώνουν όσο ανεβαίνει κάποιος. Αυτό γίνεται για να αποφευχθεί το εύκολο up-ranking μέσω οποιασδήποτε φύσεως boosting party με χαμηλά έως και μηδενικά scores. Μαθηματικά αυτό σημαίνει ότι η μεταβίβαση από Legendary Eagle Master σε Supreme Master First Class θα γίνει ταχύτερα με υψηλά scores σε νίκες, απ'ότι θα γίνει σε χαμηλότερα ranks. Γι'αυτό κάποιοι μετά από μεγάλα win-streaks αδυνατούν να ανέβουν. Η μοναδική πληροφορία που δε διατίθεται είναι εάν τα ELO gains/losses εφαρμόζονται αναλογικά στον κάθε παίχτη ή εάν διατίθονται τα ίδια ποσά σε όλους με μέτρο τα average ranks της κάθε μιας από της 2 ομάδες. Εμπειρικά φαίνεται να ισχύει η πρώτη σκέψη. Παρ'όλα αυτά, είναι ανούσιο να γίνεται συζήτηση για το πως λειτουργεί το σύστημα. Περαιτέρω γνώσεις γι'αυτό δε θα οδηγήσουν πουθενά εάν κάποιος παραμένει στάσιμος σε μέτρια επίπεδα τακτικής σκέψης και gameplay. Οποιoσδήποτε επιθυμεί την άνοδό του στα rankings δεν έχει παρά μόνο να βελτιώσει τον εαυτό του στο παιχνίδι και να παίζει άφθονα παιχνίδια σε ημερήσια/εβδομαδιαία βάση.
  21. snapshot-

    League of Legends Topic v1

    Όποιος θέλει να ξεκινήσουμε ένα casually aggressive team PM. Προϋποθέσεις: 1) Εμπειρία τουλάχιστον σε Diamond III+ Divisions. Δε μας ενδιαφέρει σε τι Division βρίσκεται το account σας αυτή τη στιγμή. 2) Επειδή η εμπειρία δε σημαίνει σχεδόν τίποτα σε αυτόν τον server, θα υπάρξει ένα tryout κυρίως του χαρακτήρα κάθε ενδιαφερόμενου για να κριθεί σε ένα βαθμό η ικανότητά του να είναι ευέλικτος και φανατικά γνώστης του αντικειμένου. 3) 20+ ετών μόνο 4) Μεγάλο Champion Pool. Όχι εικονικά, απαιτείται ο ενδιαφερόμενος να νιώθει άνετα παίζοντας κάθε champion και εκτός πρώτου ρόλου. Ακόμα και αν έχει παίξει ελάχιστες φορές. Η κατανόηση του πως παίζεται κάτι ορίζει και το αντίστοιχο skillcap το οποίο μπορεί κάποιος να φτάσει με εξάσκηση και εμπειρία. Κυνηγάμε κυρίως την καλοπέραση. Να σκοτώσουμε λίγο χρόνο ευχάριστα. Με ένα καλό επίπεδο gameplay στην εξίσωση. Αυταααααά.
  22. snapshot-

    Minecraft

    Υπογράφηκε η εξαγορά. Πηγή: (gamesindustry.biz) H Microsoft εξαγοράζει το Minecraft
  23. snapshot-

    League of Legends Topic v1

    Το αφήνω στην κρίση σου Μανιτάρι.
  24. snapshot-

    League of Legends Topic v1

    Κάργα ειρωνικό το tip. Το minimap είναι υπεραρκετό
  25. snapshot-

    League of Legends Topic v1

    Ό,τι και να χρησιμοποιεί για όλους το ίδιο είναι. Οπότε η σύγκριση είναι έγκυρη, μιας και αυτό κάνει, συγκρίνει με όλη τη βάση δεδομένων. Το θέμα είναι ότι... δε βλέπω κάποιο νόημα?
  • Δημιουργία νέου...