Προς το περιεχόμενο

snapshot-

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    316
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Οτιδήποτε δημοσιεύεται από snapshot-

  1. snapshot-

    League of Legends Topic v1

    To clipάκι δε μου λέει κάτι. Το μόνο αξειοσημείωτο εκεί είναι η άνεση με την οποία κινείται στο game, ωραίο playstyle. Ουδέν σχόλιο για το πως τον αντιμετωπίζει το αντίπαλο team. Όλα υποκειμενικά γίνονται από ένα σημείο και μετά. Sorry αλλά θα διαφωνήσω κάθετα με ένα κάρο επιχειρήματα . Πάντα συγκριτικά με πολλές άλλες επιλογές και μιλώντας για παιχνίδια ανώτατης ποιότητας. Και είμαι κάποιος που πιστεύει ότι η συντριπτική πλειοψηφία των champion στο παιχνίδι είναι ίδιοι, με ίδιες δυνατότητες εξελισσόμενες υπό διαφορετικές συνθήκες και πλάνα. Σαφώς και μπορούν να γίνουν φανταστικά plays μιας και η προϋποθέσεις γι'αυτά είναι εξυπνάδα και teamwork, αλλά υπάρχουν λόγοι για τους οποίους δε θα δεις σχεδόν κανένα Yasuo pick σε διεθνούς κλάσσης τουρνουά. Ειδικά από πολύ μεγάλες ομάδες.
  2. snapshot-

    League of Legends Topic v1

    Teh Dark Side, NinjaDustySK (πριν πωληθεί). Επίσης από την αρχή της 4ης σεζόν onwards παίζω στο The Kinky Baron, φιλαράκι με τον οποίο είχαμε την ομάδα #1 @EUNE για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα με 70-2 W/L. Τα losses ήταν από Archetype (Sa1na κτλ) και το πρώτο team του Strategas.
  3. snapshot-

    League of Legends Topic v1

    http://www.twitch.tv/e_gaming/ Τελικός 79ης ΔΕΘ, Void Gaming vs DD. Σαν να βλέπω την αδερφούλα μου να παίζει ένα πράγμα! - είναι καλή - Προσωπικά γελάω με το gameplay. Χάνουν οι DD για την ώρα, το περίμενα μιας και ο κολοχαρακτήρας του Warrior Lady κόστισε τη συμμετοχή του δικού μου international team στα LCS qualifiers πέρσι. Ίσως φταίει κ η άποψή μου ότι Yasuo (όπως και Fiora ) δεν είναι champions για σοβαρής αντίληψης παιχνίδια με το ανύπακρτο utility και την μηδενική αξία τους σε οτιδήποτε πέρα από raw damage output το οποίο βέβαια έχουν όλοι υπό το κατάλληλο παίξιμο. Δε νομίζω να δω άλλο match. Γελάω και για άλλους λόγους βέβαια αλλά μη ταλαιπωρώ σας xD (ΑΑΑΣΧΗΗΗΗΗΜΙΙΙΙΙΙΙΑΑΑΑΑΑΑΑ) +voice casting εποχής
  4. snapshot-

    Wildstar [MMORPG]

    Ως Feedback Analyst και μέλος του Core Testing Group σε Closed Alpha/Beta/Extensive Testing Servers πολύ πριν το Official Launch, η επαφή με το παιχνίδι ήταν άψογη. Ειδικά στο επίπεδο όπου δοκιμάζαμε και βελτιώναμε Raid Instances και την Player versus Environment πλευρά του παιχνιδιού. Αναλυτικότερα: Graphics Environment: Engine στα πλαίσια εποχής Vanilla World of Warcraft. Στο κάτω κάτω είναι σχεδιασμένο από τους 17 πρωταρχικούς Lead Designers που είχε η Blizzard για το αντίστοιχο παιχνίδι εποχής. Τα textures, του μοιάζουν και το θυμίζουν. Cartoony. Movement Style: Όμοιο του World of Warcraft. Οι διαφορές έρχονται στις περαιτέρω χαρακτηριστικές δυνατότητες (π.χ. Double Jump/Leap). Tab Targeting: Ξεχνάς το κυκλικό Tab Targeting που βλέπεις στο World of Warcraft. Υπάρχουν επιλογές να κάνεις Bind to Tab σε Nearest/Next Enemy αλλά είναι αναξιόπιστο. Ούτως ή άλλως το παιχνίδι περιστρέφεται γύρω από την ικανότητά σου για σωστό και γρήγορο positioning ως παίχτης και ανάλογο skillshooting μιας και τα spells σου θα πάνε πάντα εκεί που τα θέλεις εσύ. Υπάρχει ένα Add-On το οποίο εμφανίζει μια πράσινη γραμμή στην πορεία που φεύγουν τα spells σου ως υποβοήθηση. TrackMaster το όνομά του. Game Lore: Όμορφο, αρκετά ενδιαφέρον, χαρακτηριστική πλοκή που τουλάχιστον δε βαριέσαι. Άπειρα in-game lore-related objectives/sound clips. Questing: Υπεράνω προσδοκιών. Η PvE πλευρά του παιχνιδιού μπορεί να σε κρατήσει καθηλωμένο και τουλάχιστον να ευχαριστηθείς τα λεφτά που θα ξοδέψεις στο παιχνίδι. Δε θα σε μαγέψει, για να μην ανεβάζω τον πήχη περισσότερο απ'όσο θα έπρεπε. Αλλά καθόλου άσχημη εμπειρία. Σε γενικά πλαίσια εκτός από τη γνωριμία σου με το storyline, το questing σε εξοικιώνει πολύ με τις μηχανικές ιδιότητες του χαρακτήρα σου για end-game χρήση, με απολαυστικό τρόπο. Extras: Θα δεις πολλά καινούργια στοιχεία. Για παράδειγμα, τακτικής σημασίας. Bosses και πολλά mobs απαιτούν κατορθώματα που θα συναντήσεις για πρώτη φορά σε ένα παιχνίδι. Π.χ. Interrupt Armor. Η ομαδική προσπάθεια που απαιτεί σε αρκετά πράγματα είναι αξιοσημείωτη. PvP: Θα πω μόνο πως είναι πολλά υποσχόμενο το στυλ του, μιας και χρειάζεται περαιτέρω development. Είναι παράξενο από πολλές μεριές αυτή τη στιγμή (Ressistances, Mobility Builds, AMP Settings, Targeting, Spell Rotating). Τώρα. Τι δε μου άρεσε ποτέ προσωπικά. Όταν τεστάραμε Raid Bosses γινόταν ένα μπάχαλο. Έβγαζες άκρη, αλλά π.χ. το Healing θα παραμείνει αηδιαστικό για μένα στη μορφή που έχει εδώ. Εκτός από τα άπειρα telegraphs στο πάτωμα (που έχουν μια λογική κίνηση με την οποία εξοικιώνεσαι αργά ή γρήγορα), βλέπεις άπειρα informatics που αφορούν healing σε παίχτες κτλ κτλ. Ανούσιο και κουραστικό στο μάτι. Healing χωρίς target-able health bars δε νοείται, είναι μια πραγματική καύλα ο τρόπος που healάρεις στο World of Warcraft και θα έπρεπε να γίνει ένα ακόμη copy-paste εκεί μιας και πρόκειται για κάτι το οποίο δουλεύει άψογα και όμορφα. Με skill-shot heals βέβαια, αλλά τουλάχιστον θα μπορούσαν να είναι guided με έξυπνο τρόπο. Έχεις λοιπόν μια άισθηση στο παιχνίδι ότι σου λείπει μια στενή σύνδεση με το αντικειμενο που ασχολείσαι ενώ ταυτόχρονα συνωστίζεσαι με ένα κάρο informatics. Στη συγκεκριμένη περίπτωση η σχέση σου με τα Unit Frames είναι ασθενής. Το World of Warcraft σου προσέφερε την αίσθηση του να "δένεσαι" με τον στόχο σου (Boss/Mob/Target Enemy). Clickαρες ή πατούσες Tab και είχες το Unit Frame πάνω στο οποίο ήξερες ότι στοχεύονται όλα τα Spells σου, ότι είναι το πράγμα με το οποίο ασχολήσε ό,τι και να γινόταν τριγύρω σου. Βέβαια, το WildStar δεν έχει καμία σχέση μιας και η νοοτροπία του εκεί είναι διαφορετική ως skillshot oriented game, απλά δε προσδίδει αυτήν την αίσθηση στον παίχτη με τον δικό του τρόπο, και είναι μια αίσθηση που καθόριζε την επιτυχία του World of Warcraft με το κοινό. Πρόκειται όμως για πολυ-συζητημένα θέματα και βελτιώνονται συνέχεια. Και εδώ ερχόμαστε στα δυο μεγάλα προσόντα του παιχνιδιού. Βελτιώνεται κάθε ώρα που περνάει. Το feedback από τους χρήστες στα ανάλογα forum παίρνεται σοβαρά υπ'όψιν από την Carbine. Εγώ κατάφερα να βελτιώσω άπειρα πράγματα σε early stages, δε με έγραψε κανείς στα @@ του. Και το support team είναι πολύ φιλικό και ακόμα δεν έχει γυρίσει στο άκρως, αηδιαστικά εμπορευματοποιημένο πρότυπο της Blizzard. Ένας από τους σοβαρούς λόγους για τους οποίους άφησαν την Blizzard για να φτιάξουν την Carbine Studios τα παλικάρια εδώ. Το δεύτερο αφορά το User Interface. Είναι open-source και μπορεί ο καθένας να κάνει ό,τι γουστάρει. Πραγματικά, μπορείς να ζητήσεις databases και εργαλεία από την Carbine και θα σε βοηθήσει να κάνεις το οτιδήποτε. Πράγμα το οποίο μπορεί να λύσει τα (για εμένα) προβλήματα που ανέφερα παραπάνω με το area-targeted healing και τα locked-in unit frames, εάν κάποιος δεν έχει ήδη διαθέσει ανάλογα Add-Ons. Πιθανό να έχει γίνει, και αν όχι θα γίνει. Πατάει σταθερά σαν παιχνίδι λοιπόν. Και αυτό διότι έκανε την έξυπνη κίνηση που όλα τα άλλα MMORPGs άφησαν στην άκρη με γνώμονα την (αποτυχημένη) καινοτομία. Πήρε ένα πετυχημένο πρότυπο, το διαμάντι των MMOs, και βασίστηκε πάνω του. Τρελό? Καθόλου. Γιατί να ξανα-εφευρέσεις τον τροχό? Το παιχνίδι πετυχαίνει εκεί που πρέπει: Σε διασκεδάζει. Και ας είναι υπο σοβαρή (ανα)κατασκευή ακόμα.
  5. snapshot-

    League of Legends Topic v1

    Επειδή παρατήρησα πως έχεις μια μικρή αίσθηση "φόβου" ή οτιδήποτε μπορεί κάποιος να το αποκαλέσει αυτό, ξεκόλλα Γι'αυτό είναι το hardware, για να ζοριστεί. Όσο περισσότερο, τόσο το καλύτερο. Άλλο να φτάνει στο maximum για να αποδώσει και άλλο να το κακομεταχειρίζεσαι. Μην ανησυχείς, άστο να ζοριστεί όσο θέλει, αρκεί να ικανοποιεί τις ανάγκες σου.
  6. snapshot-

    League of Legends Topic v1

    Πρέπει να χτυπάς 80FPS. Με το Visual Update δε ξέρω αν θα κατέβουν, αλλά προφανώς και θα το παίζεις άνετα. Ποτέ δε θα πέσεις κάτω από 50, και τα 50 είναι ένας αριθμός με τον οποίο αρέσκονται πολλοί αυτή τη στιγμή. Δε θα είσαι ο μόνος Disable Shadows (OFF).
  7. snapshot-

    League of Legends Topic v1

    Συζήτηση γενικής φύσεως κάνω, δεν αναφέρομαι στον καημένο τον Arbiter αποκλειστικά.
  8. snapshot-

    League of Legends Topic v1

    Δε θέλω να φανώ προσβλητικός, μη παρεξηγήσεις αυτό το post. Όλοι λίγο πολύ πέρασαν από ένα τέτοιο στάδιο είτε σε ένα παιχνίδι, είτε σε μια άλλη διαδικασία γενικότερα. Η αλήθεια είναι πως συνεχόμενες ήττες σημαίνουν τη δική σου αδυναμία να πάρεις κάποια πράγματα στα χέρια σου. Οποιουδήποτε περιεχομένου και βαθμού δυσκολίας. Σαν κανόνα σε οτιδήποτε κάνεις, να έχεις το γεγονός πως φταις στο μεγαλύτερο βαθμό εσύ και η "ανικανότητά" σου αυτή τη χρονική περίοδο σε αυτό το συγκεκριμμένο παιχνίδι. Το να κατηγορείς οποιονδήποτε 3ο είναι το μόνο εύκολο, το να κατηγορείς τον εαυτό σου θέλει αρχίδια. Ήμουν και εγώ σε αυτό το σημείο, όπου θα με χαρακτήριζες πλήρως ανίκανο να θέσω μια ροή στο παιχνίδι και να την κρατήσω δυνατή μέχρι το τέλος. Πως ξεπερνάς αυτό το στάδιο λοιπόν? Εξάσκηση. Googlαρε το παιχνίδι, μάθε τα πάντα γι'αυτό. Μετά εξάσκησε τα Last Hit σου, τον τρόπο με τον οποίο κινήσε, τον τρόπο με τον οποίο τοποθετείς wards, που τα τοποθετείς και γιατί. Παρακολούθησε videos, streams. Μάθε πως να χτίζεις τον χαρακτήρα σου υπό κάθε περίπτωση κρίνοντας από το αντίπαλο team και το τί χτίζουν αυτοί. Γνώρισε μερικές έννοιες που χρησιμοποιούν μεγαλύτερα teams και παίχτες, προσπάθησε σε normalάκια να σκεφτείς out of the box και να κάνεις 2-3 "τρελά" πράγματα για να εξοικειωθείς με έναν δυνατό ρυθμό παιχνιδιού. Στόχευε spells έξυπνα, βελτίωσε την ικανότητα σου να κάνεις σοβαρό poke στο αντίπαλο team δημιουργώντας παράθυρα ευκαιριών για το δικό σου. Χάνεις 14 παιχνίδια στη σειρά και φταίνε τα 8χρονα? Και στα επόμενα 14 θα φταίνε, και θα φτάσεις τις 28 σερί ήττες αφού το δικαιολογείς έτσι. Έτσι όπως θα φταις εσύ για κάποιον καλύτερο από εσένα, έτσι όπως θα είσαι εσύ το 8χρονο σε δικό μου game για παράδειγμα. Ο κόσμος δεν ξέρει να παίζει διότι το παιχνίδι σε αφήνει να συμμετάσχεις σε ένα ανταγωνιστικό Ladder δίχως σωστές προϋποθέσεις. Αυτό δε σημαίνει τίποτα όμως. Όταν μπεις στη νοοτροπία του "φταίω εγώ" θα βρεις χώρο να βελτιώσεις τον εαυτό σου και τα αποτελέσματα πάντα θα εκπλήσουν. Η δική σου νοοτροπία, ΑΚΌΜΗ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΡΙΘΕΙ ΛΑΘΟΣ, σε αφήνει στάσιμο και ανίκανο να κουβαλήσεις 2-3 noobάκια. Όλοι πέρασαν από εκεί και πήραν μια απόφαση εφόσον ζήτησαν το κάτι παραπάνω. Μη παίρνεις το τι σου είπα προσωπικά, απλά αυτή είναι η αλήθεια σε ότι και να κάνεις στη ζωή σου. Η αλήθεια που προϋποθέτει το δεξί σου μόνο να ζυγίζει 50 κιλά.
  9. snapshot-

    League of Legends Topic v1

    Σου απάντησε ο BigiΤέσσερατέσσερατέσσερατέσσερατέσσερατέσσερα. Ακριβώς. Αυτονόητα πράγματα (δάκρυα...). Προσωπικά δε χρειάστηκα έναν Streamer/Caster για να καταλάβω τι γίνεται στο παιχνίδι. Eίναι τόσο απλό και όμορφο. Το Ascension καύλα θα συμφωνήσω. Rawr? Τσου. Από Snapshot σε Weiqiang -> The Kinky Baron -> NinjaDustySK -> πώληση των account. Αυτή τη στιγμή παίζω με smurfs φίλων. PM in-game names να σκωτώσουμε χρόνο.
  10. snapshot-

    World Of Warcraft Topic v1

    Έχω Active Guild. Δικό μου λάθος, είχα μόλις ξυπνήσει Εννοώ αν θέλεις κανείς να μαλακιστούμε μαζί, καμιά Arena/Dungeon/Raid, οτιδήποτε. Σε ό,τι αφορά raids έχω εγώ spots σε 25Heroic Guild (zerg)Runs, με προϋποθέσεις.
  11. snapshot-

    League of Legends Topic v1

    Το πρόβλημα αποδοτικότητας είναι υπαρκτό σε παιχνίδια μεγαλύτερης ανταγωνιστικότητας, εκεί όπου το δικό σου output θα μετρήσει μέχρι και το παραμικρό HitPoint συγκριτικά με του αντιπάλου. Γι'αυτό και σε ένα καλό team που ενδεχομένως έχεις θα προσέχονται τέτοιες λεπτομέριες όπως το γεγονός ότι εσύ θα είσαι αυτός που θα παίρνει συνήθως τα last hits σε champions όταν γίνονται στο lane σου, ως ADC. Αν πάρουμε το παιχνίδι στην οπτική γωνία του Solo Queue που μας ενδιαφέρει εδώ και το σπάσουμε σε λεπτομέριες δε θα βγάλεις ποτέ άκρη. Η ψυχολογία σου θα πρέπει να είναι της τάξης του "φτάνω προσωπικά το maximum των δυνατοτήτων μου χωρίς να με ενδιαφέρουν οι πιθανές μαλακίες που κάνουν οι συμπαίχτες μου". Το γεγονός ότι το Support μου όταν είμαι ADC έχει περισσότερα kills από εμένα είναι ορατό σε κάθε 2ο game που παίζω. Δε σημαίνει απολύτως τίποτα. Τα σωστά Farm και Lane Control αποτελούν διαδραστικά το βαθμό της αποδοτικότητάς μου αργότερα στο παιχνίδι, τα kills δεν είναι τίποτα άλλο παρά ένας επιταχυντικός παράγοντας. Και mark my words, είναι δύσκολο στον καθένα να τα χρησιμοποιήσει σωστά, σπάνια το βλέπεις στο μεγαλείο του. Ξέρεις πόσες φορές έχουν τα παιχνίδια μου άτομα με 3-4 early kills και δεν κάνουν τίποτα με αυτό το προβάδισμα, που αν παιζόταν σωστά βοηθούσε κ άλλους να περάσουν μπροστά σε δυναμική? Yπαρκτό πρόβλημα αποδοτικότητας δεν είναι λοιπόν. Γίνεται κάτω από πολύ συγκεκριμένες συνθήκες. Μπορεί οι συνθήκες αυτές να μην είναι σπάνιες επειδή ο κόσμος δεν ξέρει να παίζει σωστά, αλλά αυτό δεν αναιρεί το γεγονός που αναφέρω. Όσα kills και να έχω, υπάρχει περίπτωση ο αντίπαλός μου με λιγότερα να υπάρξει πιο αποδοτικός σε πολλά σημεία. Όπως ισχύει και το αντίθετο. Συνήθως δηλαδή το αντίθετο, γιατί όπως γνωρίζεις στην πλειοψηφεία των παιχνιδιών σου έχεις να αντιμετωπίσεις "feedαρισμένα" (λολ) άτομα. Όταν γνωρίζεις το παιχνίδι καλά και όντας κάτοχος ενός καλού ποσοστού εμπειρίας σε αυτό, δε βλέπεις έναν αντίπαλο με 15 kills και 250+ Creep Score με τρόμο. Προσαρμόζεις τις κινήσεις σου ώστε η υπεροχή του να μείνει μακριά από εσένα και προσπαθείς να τον φτάσεις. Σκέφτεσαι ότι όπου και να φτάσει, θα τον πηδήξεις μόνο και μόνο γιατί ξέρεις το παιχνίδι καλύτερα. Και θα έρθει η στιγμή όπου μια μικρή λεπτομέρια που θα παίξει λάθος (η όχι αρκετά σωστά!) αυτός και μια λεπτομεριούλα που θα εκμεταλευτείς καλύτερα εσύ θα γυρίσουν τα πράγματα. Το team σου πεθαίνει συχνά / σε απομακρύνει από τους στόχους σου? Προσαρμόσου και βάλε τα δυνατά σου να γίνεις και εσύ με neutral τρόπους ένα τέρας, ώστε σε τελική ανάλυση να έχει και το δικό σου team έναν "feedαρισμένο", και ας είσαι με 0 kills και λίγα assists μόνο. Πραγματικά, δεν είναι δύσκολο. Ότι και να παίξεις αν μάθεις να είσαι κοντά στα 200+ CS στα πρώτα 23 λεπτά του παιχνιδιού, από άποψη αποδοτικότητας δε θα διαφέρεις τρομερά από τον αντίπαλο που μπορεί να είναι στα ίδια CS και να έχει κ kills. Γιατί? Γιατι οι διαφορές από ένα σημείο και μετά στο παιχνίδι κρίνονται στον τρόπο που παίζεις παρά στα στατιστικά στοιχεία σου περί KDA, γιαυτό και συχνά παρατηρείς το φαινόμενο του να γαμάει το team σου στην αρχή με δεκάδες kills και late game να χάνει. Όπως γίνεται και, προφανώς, το αντίθετο. Σε τελική ανάλυση το "σωστό" στρατηγικά έξυπνο παίξιμο είναι πάντα υπερ της στεγνής δύναμης. Να νιώθεις τυχερός που αυτό είναι κάτι το χειροπιαστό στο Solo Queue και μπορεί να γίνει ακόμα και αν κάποιες φορές χρειάζεται να φτύσεις λίγο αίμα και να υπάρξεις ο Leader που δεν είσαι/δεν θέλεις να είσαι. Σαφώς και είναι υπαρκτή η περίπτωση του να έχεις τόσο ηλίθιο team πια που δεν υπάρχει σωτηρία, αλλά πίστεψέ με, από ένα σημείο και μετά εφόσον προσαρμόσεις το δικό σου gameplay σωστά αυτό γίνεται ένα πάρα, μα πάρα πολύ σπάνιο φαινόμενο.
  12. snapshot-

    League of Legends Topic v1

    First Blood = 400g First Kill on a 0 deaths champion = 300g Shutdowns apo ~200 μέχρι 500g 1 Minion δίνει κατα μέσο όρο ~19gold (ο μέσος όρος παρμένος από Melee, Caster κ Siege Minions με τη συνιστώσα του χρόνου να συμπεριλαμβάνεται). 50% του Kill Reward δίνεται έξτρα κατά ίσα μοιρασμένα ποσά σε όσους έχουν Assist στο Kill (καλύτερα να υπάρχουν assists παρά τίποτα, δεν υπάρχει αυτό το Kill Steal που ακούγεται, είναι άκρως παρακμιακή λέξη αν θέλεις να θεωρήσεις τον εαυτό σου έναν ποιοτικό παίχτη). Με λίγα λόγια, αν εξαιρέσεις τα αρχικά Kills που ισοδυναμούν χοντρικά με περίπου 18 minions, κάθε 10 minions έχεις και ένα Kill. Άσε τον Jungler στην άκρη, είναι εκεί για να βοηθήσει την ευρύτερη ροή του παιχνιδιού με Vision και objective tracking όχι για να σου κερδίσει το lane. Ως καλός Laner δουλειά σου είναι να αυξήσεις στο μέγιστο το εισόδημά σου ανά λεπτό και να είσαι αρκετά έξυπνος ώστε να αποφεύγεις αντίπαλες συνδυαστικές η μη κινήσεις. Εγώ π.χ. θα πεθάνω πάρα, μα πάρα πολύ δύσκολα σε οποιοδήποτε game. Αν μπορούσε ο κόσμος να δει την ευρύτερη εικόνα του παιχνιδιού, η οποία είναι μπροστά στα μάτια του και ένα "κοινό" μυστικό από τη στιγμή που πιστεύω πως γνωρίζεις τα παραπάνω που μόλις έγραψα, η ποιότητα του θα ανέβαινε στιγμιαία. Για παράδειγμα, η χρήση ματιών. Όταν ο αντίπαλος Mid Laner φεύγει από το Lane για να gankάρει π.χ. Bot, δουλειά δική σου ως Mid Laner δεν είναι να τον ακουλουθήσεις εφόσον το δικό σου Bot βλέπει την κίνησή του. Πάει defensive το Bot σου, και ο χρόνος που θα χάσει ο αντίπαλος για την κίνησή του ισοδυναμεί με ένα kill για σένα εφόσον θα φαρμάρεις τουλάχιστον 12 minions με την απουσία του. Βέβαια όλα αυτά είναι αντικειμενικά σε ένα match τακτικής σημασίας, διότι πολλά μπορούν να γίνονται για να "controlαριστεί" σωστά το παιχνίδι από ένα team. Εδώ όμως μιλάμε για solo queue. Γνώσεις και κινήσεις ανάλογες αυτών όπως η παραπάνω, σου δίνουν σημαντικότατα πλεονεκτήματα. Γιατί τις περισσότερες φορές, ακόμα και αν το Bot σου δε δει το Mid να πηγαίνει κάτω και του δώσει kills, εσύ θα είσαι πάντα στο ίδιο επίπεδο με αυτόν τουλάχιστον, πιο σίγουρα απ'ότι να τον ακολουθήσεις (μιλάμε πάντα για την περίπτωση που το Bot βλέπει ή θα έπρεπε να βλέπει τέτοιες κινήσεις). Το παιχνίδι έχει πολύ περιορισμένη θεωρία, είναι άκρως γελοίο να μάθεις και να θεωρήσεις 2-3 απλά πραγματάκια που ακόμα και παίχτες σε Diamond επίπεδο στον συγκεκριμένο server (EUNE) δε γνωρίζουν Ή δεν εφαρμόζουν πλήρως. Ξεκινάς από τα βασικά στοιχεία του εισοδήματος σου ανά λεπτό και πως θα είσαι σε ένα καλό επίπεδο Ό,ΤΙ και να γίνεται στο παιχνίδι, και συνεχίζεις με το ΠΌΤΕ και ΠΩΣ θα συμμετάσχεις σε ένα fight. Το ΠΌΤΕ έχει να κάνει με cooldowns used/to be used και από τα 2 teams, και το ΠΩΣ έχει να κάνει με τη σωστή χρήση των δικών σου εφόσον κινηθείς σωστά και στην ώρα σου. Ενδιάμεσο κλειδί για τη σωστή επίτευξη των 2 παραπάνω είναι να προσαρμόζεσαι στο στυλ και της ομάδας σου, και της αντίπαλης. Δεν έχει σημασία αν είναι καλό ή όχι κατά την άποψή σου, οι κινήσεις σου θα κάνουν τη διαφορά. Τη διαφορά που κατά 90% κερδίζει games. Το 10% που χάνεται οφείλεται σε ομάδες που ούτε ικανές να μαζευτούν σαν 4-5 άτομα και να κάνουν ένα μαζικό fight δε μπορούν. Αλλά δε τις συναντάς συχνά αυτές, 1 στα 15 με 20 παιχνίδια. 1)Πλήρης γνώση του παιχνιδιού 2)Προσαρμοστικότητα στην ομάδα σου και την αντίπαλη 3)Σωστή χρήση των ιδιοτήτων σου και μηχανικά, και χρονικά 4)Σταθερή σταρχιδιστική ψυχολογία (και να χάσεις δεν έγινε τπτ, δε θα τους μάθεις εσύ, έφυγες next με το 100% των δυνατοτήτων σου που εξελίσσονται συνέχεια) Με αυτά τα 4 "όπλα" είσαι Diamond Ι υπογεγραμμένα εφόσον κάνεις περίπου 20 games την ημέρα. Οι μεμονωμένες ενέργειές σου εξοπλισμένος με τα 4 παραπάνω στοιχεία που επιφέρουν οποιοδήποτε είδους πλεονέκτημα οδηγούν κατά μεγάλα ποσοστά σε νίκη, μιας και είναι απειροελάχιστοι αυτοί που έχουν βλέψεις για τέτοιες κινήσεις. Στα περισσότερα παιχνίδια ακόμα και ο δράκος είναι μια "μόδα" παρά μια σκέψη στρατηγικής τακτικής. Ναι, θέλει κάψιμο για να ανέβεις, γιαυτό αρκετοί παραπονιούνται. Με 2-3-4-5 games/day δε πας πουθενά δυστυχώς. Σε 3 accounts με top ranking Challenger Tier 750Pts, στα 30 παιχνίδια κέρδιζα τουλάχιστον τα 20 με 24 απλά βλέποντας το παιχνίδι μακριά υπό κάθε πιθανό ενδεχόμενο και κρίνοντας τον τρόπο που παίζει το team μου και το αντίπαλο. Δεν είναι καθόλου δύσκολο, πραγματικά. Απλά χρειάζεται πολύ χρόνο. Και την προϋπόθεση ότι σε αυτόν τον χρόνο εσύ σαν παίχτης μαθαίνεις και από τα δικά σου λάθη/επιτεύγματα, και από τα λάθη/επιτεύγματα των υπολοίπων 9. Αυτό ορίζεται ως εμπειρία σε δεύτερη γραμμή. Αυτά τα βιαστικά γραμμένα ολίγα πραγματάκια. Καλό απόγευμα
  13. snapshot-

    World Of Warcraft Topic v1

    To Scroll of Ressurection δεν υπάρχει πλέον. Ο μόνος τρόπος είναι να ενεργοποιήσεις μια συνδρομή στο account σου. Αν έχεις πρόβλημα με Authenticator, Billing and Account Services Hours: 7 AM to 8 PM Pacific Standard Time How to contact: Phone: 1-800-592-5499 E-mail: [email protected] Web form: http://us.blizzard.com/support/webform.xml Τηλεφωνικά μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί τους μέσω Skype από Ελλάδα.
  14. snapshot-

    World Of Warcraft Topic v1

    Ενδιαφέρεται κάποιος old-school να παίξουμε παρέα? Βαριέμαι.
  15. snapshot-

    Grand Theft Auto V [GTA 5][PC]

    zisis13 είναι η εποχή τέτοια, από όποια οπτική γωνία και αν το δεις. Ο λόγος για τον οποίο οι δευτερεύουσες πωλήσεις μετά τα launch χτυπούν νούμερα μέσω εκπτωτικών εβδομάδων τα οποία τις περισσότερες φορές αναλογικά είναι υψηλότερα από τις πωλήσεις στο opening. Θα μου πεις, η εποχή επιβάλλει χαμηλότερες τιμές πόσο μάλλον το "θεότρελο" ποσό των ενδεχομένως 80 ευρώ. Εκεί είναι που το Marketing ρισκάρει το λεγόμενο "hype" του κόσμου λόγω του πετυχημένου Franchise, και σε γενικά πλαίσια, ότι και να έρθει στη δημοσιότητα, τους στόχους τους τους πιάνουν. Τακτικές προσανατολισμένες στη σύγχρονη θεωρία του καταναλωτισμού, με αυστηρά στατιστικά πλαίσια για την απόσβεση των εξόδων και την ομαλή επιβίωση (τουλάχιστον) μιας εταιρίας όπως η R*. Και επειδή με το συγκεκριμένο θέμα δύσκολα θα βγάλεις μια άκρη μιας και οι απόψεις ποικίλουν δραστικά, η ερώτηση που έχει νόημα πλέον είναι εάν το αποτέλεσμα, εάν το προϊόν που θα έρθει στα χέρια σου ανταποκρίνεται στην υψηλή τιμή του. Αυτό ήταν και ένα πολύ καλό επιχείρημα της PirateBay ως προς τα legal ζητήματά τους. Οραματίζονταν τη δυνατότητα του κοινού να δοκιμάσει πλήρως ένα παιχνίδι πριν το αγοράσει σε αυτές τις τιμές. Ξέρεις, πληρώνω αφού φάω. Δεν υπάρχουν μύγες στη γκουρμέ σούπα μου? Πάρε τα λεφτά σου. Άσε στην άκρη αυτό το τελευταίο όμως, και εδώ οι απόψεις διαφέρουν και αποτελεί μεγάλη συζήτηση.
  16. snapshot-

    Grand Theft Auto V [GTA 5][PC]

    xtrmsnpr, NEFTIS Ian Bowden, Rockstar Leeds, Λονδίνο. Χριστούγεννα 2013 - Tommi's Burger Joint (The Vale, King's Road, Chelsea) - αποσκοπός του ιδίου (όνειρο και πρόταση που υποστήριξε ο ίδιος για όλο το GTA franchise ειδικότερα για να ατιγράψω τα λόγια του), ήταν ένα φαντασμαγορικό launch του GTA V σε ανύποπτο χρόνο, πρωταρχικά για PC και μετά για οποιαδήποτε άλλη πλατφόρμα. Είναι φανατικά υπέρ της virtual εμπειρίας σε PC, την περισσότερο ώρα συζήτησε για το πόσο καθόταν μπροστά από ένα μικρότερος για να παίζει τα παιχνίδια που σχεδίαζε με τη Mobious. Όχι τόσο φήμες όσο ένα "παρασκήνιο" από τα πολλά που πάντα υπάρχουν.
  17. snapshot-

    Grand Theft Auto V [GTA 5][PC]

    http://store.steampowered.com/app/271590/ Επίσης η R* έχει διαθέσει την προ-παραγγελία του σε ορισμένους re-tailers ήδη. Απ'ότι άκουσα το παιχνίδι δεν είναι ported. Γραμμένο εξ'ολοκλήρου για πλατφόρμα υπολογιστή. Πιο συγκεκριμένα από δική μου "επίσημα" έμπιστη πηγή το παιχνίδι ξεκίνησε να γράφεται για PC από την αρχή και η κυκλοφορία του στόχευε σχεδόν αποκλειστικά αυτή την πλατφόρμα κ μετά την έκδοση για PlayStation, δεχόμενη, κάτι το οποίο δεν είναι καθόλου παράλογο, συνεχείς πιέσεις για την πρωταρχική διάθεσή της δεύτερης προς όφελος της Sony. Λίγο πριν την κυκλοφορία του PS4 είχε πάρει το αυτί μου μια συζήτηση περί συνεργασίας Sony και Rockstar έτσι ώστε να δίνεται ένα αντίγραφο του παιχνιδιού με κάθε αγορά της καινούργιας κονσόλας. Ο λόγος για τον οποίο καθυστέρησε να έρθει σε μας, και ο μόνος που βγάζει κάποιο νόημα. Δε γνωρίζω τι έγινε παρακάτω.
  18. snapshot-

    League of Legends Topic v1

    Challenger Tier 750Pts, παίζω σε καινούργιο inactive account φίλου, άρχησα χθες Bronze V και σήμερα είναι Silver I. Όποιος ενδιαφέρεται για serious smurfing add "kalogiros".
  19. snapshot-

    Counter-Strike: Global Offensive [CS: GO]

    Σε γενικές γραμμές από την κίνηση του παιχνιδιού και τις απαντήσεις που βλέπω εδώ τον τελευταίο σχεδόν χρόνο, ερχόμαστε στα λόγια που έγραψα στο αρχικό μου άρθρο, το οποίο διεγράφει, πριν το παιχνιδάκι κάνει ρεκόρ θεαματικότητας στο Twitch.tv αυτή τη σεζόν. Η Valve όπως και διοργανώσεις 3ου-μέρους αντιλήφθηκαν την προσφερόμενη ανταγωνιστικότητα εφόσον το παιχνίδι σταθεροποίησε τις βάσεις του πλέον, και αρχίζουμε να βλέπουμε μεγάλα χρηματικά έπαθλα και ολοένα περισσότερο κόσμο να αγκαλιάζει την θεματολογία τακτικής του παιχνιδιού, διότι αυτό παραμένει ως τίτλος Counter-Strike: Παιχνίδι Τακτικής. Σαφώς και ο εν λόγο προσδιορισμός το καταστεί επαρκώς βαρετό για συγκεκριμμένο κοινό FPS παιχνιδιών, αλλά δε μας ενδιαφέρει σε αυτή τη συζήτηση. Προσωπικά χαίρομαι για την αίσθηση που μου δίνει πως παίζεις τους αντιπάλους σου (σαν το poker ένα πράγμα) για τη νίκη σε ένα σοβαρό session. Όχι ότι το προσωπικό ταλέντο δε μετράει, αντιθέτος, αλλά αναλογικά μιλώντας αυτό μόνο του δεν οδηγεί πουθενά. Αυτή τη στιγμή βλέπουμε "μεγάλα" gaming houses που είχαν το πρώτο ενδιαφέρον τους στο League of Legends και την DotA να στρέφονται στο GO, και η live παρακολούθηση "επαγγελματικών" παιχνιδιών δεν είναι διόλου άσχημη. Άψογο broadcasting/streaming σε γενικά πλαίσια. Κάποια θεματάκια που αφορούν το Latency και Tick-Rates που είδα, όποιος χρειάζεται βοήθεια σχετικά με την κατανόηση αυτών ας επικοινωνήσει μαζί μου. Κλείνω λέγοντας πως όσο μεγάλο και αν θεωρεί κάποιος το πλεονέκτημα της τάξης του (~) μισού δευτερολέπτου που θα κερδίσει από ένα αντικειμενικά νορμάλ latency (ping) και έναν μεγάλο ρυθμό ανανέωσης στο monitor του, όντας κάτοχος ενός καλού (120Hz+), δε θα πρέπει να κεντρίζεται αυτή η "μειωνεκτική" άισθηση εκεί. Όταν έπαιζα 1.6 παλιά σε 60Hz monitor με 2Mbps σύνδεση δε θυμάμαι να τα πήγαινα καθόλου άσχημα, μιας και η συνήθεια συν το προσωπικό "skillcap" παίζουν τον πρωταρχικό ρόλο. Υπάρχουν πάρα πολλές μικρές λεπτομέριες που μπορούν να βοηθήσουν τον καθένα να παίξει το παιχνίδι σε ένα ανώτερο επίπεδο, όπως για παράδειγμα η κατανόηση του ποιός παίχτης "φαίνεται" πρώτος στον αντίπαλο του ανάλογα με τον τρόπο που χρησιμοποιεί τις γωνίες θέασης βρισκόμενος σε έναν τοίχο ή καλλυμένος κάπου γενικότερα. Υπάρχουν πάρα πολλά πράγματα που μπορούν να χρησιμοποιηθούν σωστά, από το σωστό movement μέσα στο παιχνίδι μέχρι τη σωστή κίνηση του στοχάστρου εν ώρα βολής. Εγώ για παράδειγμα μπορώ να ρίξω ευθεία με AWP ακριβώς τη στιγμή που επανέρχομαι από Jump, ενώ εικονικά ο χαρακτήρας μου είναι ακόμα στον αέρα στο μάτι του αντιπάλου. Δύσκολο παιχνίδι στη συνήθειά του για να παιχτεί ανταγωνιστικά, χωρίς βέβαια το γεγονός αυτό να αποτελεί αποκαρδιωτικό παράγοντα. Αν και δεν έχω ανανεώσει το αρχικό post από τη στιγμή που η ομάδα του Insomnia σε αυτό το θέμα δε βοήθησε (και χρειάζονται πολλές αλλαγές / διορθώσεις η αλήθεια είναι), χαίρομαι που βρίσκει κοινό στην Ελλάδα!
  20. snapshot-

    Παρουσίαση SilverStone PS10

    Εσωτερικά το κουτί είναι σχεδόν πιστό αντίγραφο του HAF 932 της Cooler Master. Και τα υλικά ομοιότυπα μου φένονται (όχι ότι μας πειράζει, κάθε άλλο). Δε γνωρίζω όμως κατά πόσο θεωρούν έξυπνη την κίνηση της εσωτερικής αντιγραφής ενός ποιοτικά πανίσχυρου, δημοφιλούς κουτιού για την εισαγωγή τους στη συγκεκριμένη αγορά. Ποιος θα προτιμήσει SilverStone από Cooler Master? Ειδικά σ'αυτό το filthy μεταλιζέ χρώμα
  21. snapshot-

    Competitive Gaming στην Ελλάδα

    Όταν το εύρος σκέψης και δραστηριοτήτων του ανθρώπινου πολιτισμού μεγάλωσε με την εξέλιξή του ανά τους αιώνες, άρχισε να κοστολογεί με ανάλογες συναλλακτικές τιμές την ποικιλία των ικανοτήτων που μπορούν να υπάρξουν ανά άτομο. Φυσική δύναμη, πνευματική δύναμη, ταχύτητα μετακίνησης, ταχύτητα σκέψης, και άλλες πολλές. Οι τιμές διαφέρουν από άτομο σε άτομο και είναι στοιχεία εξελίξιμα με την καταπόνηση ανάλογης προσπάθειας. Γι'αυτό και παλαιότερα αποτελούσε φοβερό είδος ψυχαγώγησης η, για παράδειγμα, μονομαχία 2 ανθρώπων. Κάπως έτσι άρχισε ο κουτο-έξυπνος κόσμος να οργανώνει αθλήματα με χρηματικά έπαθλα. Έβλεπε το ενδιαφέρον της εξάσκησης και το ενδιαφέρον του αποτελέσματος σε μια αναμέτρηση οποιουδήποτε είδους. Το να προπονηθείς για μια διαδικασία συμπεριλαμβάνει σημαντικά κριτήρια. Αυτογνωσία, αυτοκριτική, πειθαρχία, υπευθυνότητα, ανθρωπιά. Προσπάθεια στο μεγαλύτερο δυνατό βαθμό της. Και μια διαδικασία μπορεί να είναι οτιδήποτε, από το σχολείο, στο οποίο προπονήσε για την ένταξή σου στο εργατικό δυναμικό μιας κοινωνίας, μέχρι και στον γυμναστηριακό χώρο, στον οποίο προπονήσε για την καύλα της ανάδειξής σου ως υπερέχοντα ικανοτήτων. Υπερέχοντα ικανοτήτων στο φυσικό-πνευματικό άθλημα του ποδοσφαίρου, στο πνευματικό άθλημα του σκακιού είτε στο πνευματικό άθλημα ενός βίντεο-παιχνιδιού. Your call, your choice. Τώρα, πια η διαφορά μεταξύ διαδικασιών. Ζεις, εάν δε το έχεις ακόμα καταλάβει, στον πλανήτη Γη. Εδώ, ο άνθρωπος έχει παρουσιάσει την κοινωνία του με συγκεκριμμένο τρόπο. Συμβάλλει στη βοήθεια (ανθρωπισμός) της όλης κοινωνίας με το επάγγελμά του και ως αντάλλαγμα παίρνει συνάλλαγμα (χρηματικό) για την ικανοποίηση αναγκών του. Οι διαδικασίες που συμπεριλαμβάνουν την ψυχαγώγησή του αποτελούν μέρος του χρόνου που διαθέτει για μια πνευματική ισορροπία. Δεν γίνεται μόνο να δουλεύεις, ή μόνο να παίζεις. Δε γίνεται να δουλεύεις παίζοντας ή να παίζεις δουλεύοντας. Εάν ο στόχος σου είναι να γίνεις επαγγελματίας παίχτης ενός βίντεο-παιχνιδιού, ίσως βγάλεις χρήματα, ίσως απολαύσεις 2-3 στιγμές στη ζωή σου, αλλά θα παραμείνει το γεγονός ότι στην κοινωνία που σε μεγάλωσε (άσχετα με το πόσο καλά ή άσχημα), δε προσέφερες τίποτα. Και πιθανότατα δε θα προσφέρεις στο μέλλον, μιας και θα σταματήσεις τη διαδικασία της πνευματικής σου ανάπτυξης μέσω σφαιρικών γνώσεων η οποία πρέπει να χαρακτηρίζεται αέναη. Μη μπερδεύεις τις προτεραιότητές σου. Δε θα σου πω εγώ ποιές είναι αυτές, αλλά σε γενικά πλαίσια, η πνευματική ανάπτυξή σου ως άνθρωπος μέσω του μηχανισμού κατώτερης/ανώτερης/ανώτατης εκπαίδευσης και η προσφορά σου στην κοινωνία σίγουρα έρχεται πριν την ψυχαγωγία σου. Η ψυχαγωγία σου είναι ένας μηχανισμός αντιμετώπισης της μονοτονίας σου, και ένας πολύ καλός μάλιστα, μιας και αν χρησιμοποιηθεί σωστά θα συμβάλλει και αυτός στην περαιτέρω ανάπτυξη των φυσικό-πνευματικών ικανοτήτων σου με έναν ευχάριστο τρόπο που θα σε βοηθήσει να ζήσεις μια ποιοτική ζωή. Τα κριτήρια που αναφέρω παραπάνω θα μείνουν ανικανοποίητα και θα εκμεταλευτούν ως αρετές που σε χαρακτηρίζουν στον ελάχιστο βαθμό εάν στα 18 σου χρόνια θέσεις ως προτεραιότητά σου ένα παιχνίδι. Όταν έρθει απέναντί σου ένας αντίπαλλος που έχει μεγαλύτερη πνευματική δύναμη από εσένα, την οποία και απέκτησε μέσω της ανώτατης εκπαίδευσής του και της μεγαλύτερης εμπειρίας του στη ζωή που του προσφέρει περισσότερη υπομονή από εσένα και περισσότερο κριτική σκέψη, θα έρθει με τη σειρά του το τέλος της παιχνιδο-καριέρας σου, μιας και δε θα είσαι σε θέση να ανταπεξέλθεις εκεί. Και οι απαντήσεις μου σε κάποιες ερωτήσεις που προκύπτουν: Q: Μα, το σχολείο είναι ανοργάνωτο, δε μου προσφέρει πολλά! Α: Το σχολείο είναι ανοργάνωτο, αλλά σου προσφέρει τα πάντα. Γιατί δε καταβάλεις το χρόνο που θα έδινες στο παιχνίδι στα βιβλία? Δεν ενδιαφέρεται ο κρατικός μηχανισμός εκπαίδευσης, αλλά δεν ενδιαφέρεσαι κ εσύ με τη σειρά σου. Q: Γιατί πρέπει να προσφέρω σε μια τέτοια κοινωνία? Θέλω να κάνω ότι μου αρέσει! Α: Επειδή δε γίνεται να αγνοήσεις το είδος σου, το συνάνθρωπό σου. Ένας από αυτούς τους συνανθρώπους σου θα αποτελέσει κάποια στιγμή το άλλο σου μισό και θα σε βοηθήσει να ζήσεις μια υπέροχη ζωή. Και δε χρειάζεται να αφήσεις κάποιο παιχνίδι, εάν σου αρέσει. Και αν σου κάτσει "επαγγελματικά", σου έκατσε. Και θα είσαι και πολύ καλύτερος σε αυτό μιας και τα επίπεδα υπομονής και κριτικής σκέψης σου θα είναι ανώτερα μέσω της εκπαίδευσής σου και της εμπειρίας σου. Απολαμβάνεις καλύτερα μέσα ψυχαγώγησης όταν τα χρησιμοποιείς για ψυχαγωγία, όπως αναφέρει η απάντηση ακριβώς πάνω από τη δική μου. Θέλεις τα πάντα στη ζωή σου. Όχι μόνο δουλειά, και όχι μόνο gaming (ως δουλειά ή όχι). Όταν ασχοληθείς επαγγελματικά με το gaming, θα είναι η δουλειά σου, και παύει να σε ψυχαγωγεί. Θα το καταλάβεις 100% κάποια στιγμή. Είχα ένα μικρό φιλαράκι ο οποίος μετακόμισε Σκοτία λόγω του πατέρα του. Μια μέρα μου είπε ότι θα ασχοληθεί επαγγελματικά με το gaming επειδή δε τα πάει καλά με το σχολείο και δε τον ενδιαφέρει κάτι άλλο, μιας και ήταν πολύ καλός στο League of Legends. Όπως και εσύ, καλή ώρα. Η γνώμη μου ήταν πως δεν έχει νόημα να αλλάξει τις προτεραιότητές του ως άνθρωπος χωρίς καν να καταβάλλει προσπάθεια για κάτι. Gaming? Ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος, και κάθε μέρα θεωρητικά κάποιος γίνεται καλύτερος από εσένα με υποβολή ποιοτικά καλύτερης προσπάθειας. Δεν υπάρχει ποιοτικό μέλλον, δεν υπάρχει ατού στο να επιτεύξεις κάτι. Θα σκωτώσεις πολύτιμο χρόνο που θα μπορούσες να αφιερώσεις σε σημαντικότερα πράγματα για αυτή τη ζωή. Με αγνόησε, κλασσικά. Πήγε στο Challenger Tier μέσα σε 2 μήνες (εγώ ήμουν και είμαι εκεί χωρίς να προσπαθώ όσο εκείνος, απλά παίζοντας στον ελεύθερό μου χρόνο), προκρίθηκε στα LCS Qualifiers to 2013 και έχασε εκεί με την ομάδα του. Περίπου 4 μήνες έκανε καθημερινή εξάσκηση 8+ ωρών στην ηλικία των 17 ετών και τώρα, απέτυχε στις ενδοσχολικές του εξετάσεις και επαναλαμβάνει το έτος στο οποίο ήταν. Με άλλα λόγια, gg. Έχασε ένα χρόνο από τη ζωή του, στο οποίο ίσως γνώριζε την γυναίκα με την οποία θα έκανε οικογένεια μαζί (μιλάω για κάποιο μεγαλύτερο έτος στο οποίο θα μπορούσε ήδη να δουλεύει και να είναι ανεξάρτητος), στο οποίο ίσως δεχόταν μια πολύ καλή επαγγελματική πρόταση, στο οποίο ίσως, ίσως, ίσως... Το έχει σκυλομετανιώσει βέβαια, και αποτέλεσε ένα καλό μάθημα για τη ζωή του. Αλλά θα μπορούσε να το είχε αποφύγει. Ακόμα και αν πετύχεναι, κάποια στιγμή θα τελείωνε. Μετά τι? Σε τι στάδιο θα ήταν στη ζωή του? Καλά τα παιχνίδια, καλή η εξέλιξη στον τομέα τους, καλά τα έπαθλα και τα μεγαλεία. Απλά μη ξεχνάς πως ως άνθρωπος, οι προτεραιότητες είναι άλλες. Και πίστεψέ με, μια ποιοτικά καλή, όμορφη ζωή, κρύβεται εκεί. Την καύλα σου μπορείς να τη βγάλεις οποιαδήποτε στιγμή, παντού. Αλλά πως θες να δεις τον εαυτό σου 15 χρόνια από τώρα?
  22. Δεν υπάρχει ερώτηση του τύπου "που χρησιμεύει κάτι". Οι τομείς σε αυτή τη ζωή είναι αναρίθμητοι και πάντα θα υπάρχει το μέρος όπου η εφαρμογή μιας εφεύρεσης ή ανακάλυψης θα φέρει οποιοδήποτε είδος ευκολίας ή ανάπτυξης. Και οι εν λόγω τομείς πολλαπλασιάζονται συνεχώς, κάποιες φορές με την ίδια εφεύρεση ή ανακάλυψη. Επίσης, σημαντικό ρόλο παίζει και ο χρόνος. Μπορεί σήμερα η ηλεκτρονική διαδραστικότητα μεταξύ ανθρώπου και χώρου να μην βρίσκεται στα πλαίσια εκμετάλλευσης του μέσου χρήστη, αλλά φαντάσου σε 10 χρονάκια τα αντικείμενα τριγύρω σου να αλληλεπιδρούν με κάποια εντολή στο κινητό σου αφού χαρτογραφηθούν εκεί. Το άχρηστο είναι συνήθως προφανές. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, μιλάμε για ηλεκτρονική διαδραστική χαρτογράφηση, η οποία προφανώς και θα φέρει δεκάδες πλεονεκτήματα. Βάλε για παράδειγμα ένα ηλεκτρονικό αντικείμενο στο χώρο της χαρτογράφησης που έχει προγραμματιστεί να ανιχνεύεται και να κάνει κάτι με μια εντολή στην οθόνη. Ή όπως σωστά σημειώνεται παραπάνω, η καθοδήγηση σε έναν χώρο. Και άλλα πολλά.
  23. snapshot-

    mySQL Webhosting Issue

    Μόλις χθες βρήκα χρόνο να ασχοληθώ για πρώτη φορά με το όλο θέμα, και μου πήρε περίπου 6 ωρίτσες να φτάσω εδώ: http://www.12170.ckras.com/ Έχω κάνει Inspect τα περισότερα elements των CSS styles και έχω καταφέρει να παίξω με αρκετά στοιχεία. Αντιμετωπίζω 2 προβλήματα όμως: 1) Κάτω από την καρτέλα Forum, χρησιμοποιώ Kunena Forum Extension. Στο Kunena λοιπόν, έχω το Garava Template (www.templatekunena.com, free). Υπάρχουν κάποια 7x7px στοιχεία που μάλλον δε φορτώνουν ή είναι bugged εκεί. Τα κυκλώνω στην παρακάτω εικόνα: Πως μπορώ είτε να τα διορθώσω είτε να τα βγάλω εντελώς? (θα το προτιμούσα) Σε περίπτωση που χρειάζεται να κάνετε inspect τα στοιχεία, πηγαίντε στο Forum. 2) Τα πλαίσια για username και password είναι πολύ μακριά (οριζοντίως). Πως θα τα περιορίσω? Προσπαθώ ώρες τώρα να βγάλω άκρη αλλά τίποτα ακόμη. Επιλογές σε template / Kunena settings δεν υπάρχουν. Ευχαριστώ! **edit** 1) Ήταν bugged το JavaScript console @chrome, χρησιμοποίησα Firebug και βρήκα το πρόβλημα στη γραμμή .art-postcontent ul > li::before, .art-post ul > li::before, .art-textblock ul > li::before { content:url('../images/postbullets.png'); } Την έβγαλα και όλα καλά 2) Ακόμα ψάχνομαι
  24. snapshot-

    mySQL Webhosting Issue

    Τέλεια, διαβάζω documentations ήδη. :*
  25. snapshot-

    mySQL Webhosting Issue

    Φυσικά και η εκμάθηση είναι ο βασικός λόγος που ασχολούμαι. Θα ξεκινήσω διαβάζοντας περί HTML και CSS. Οποιαδήποτε απορία έχω, θα ρωτήσω. Απλά καταλαβαίνω άμεσα τη λειτουργικότητα ενός κώδικα αν τον έχω μπροστά μου, γι'αυτό και θα προτιμούσα να δουλέψω με κάποιον παρά να διαβάσω τα πάντα περι ιστοσελιδών. Πέρα από τα παραπάνω, ποιά έτοιμα εργαλεία είναι διαθέσιμα? Υπάρχει κάποιο εργαλείο με γραφικό περιβάλλον, με το οποίο να κατασκευάζεις την ιστοσελίδα σου όπως θέλεις, να δημιουργείς τις συσχετίσεις για τα κουμπιά του και να τα μεταφράζει/εξάγει όλα αυτά σε κώδικα? Έχω την εντύπωση ότι και η zealotgaming.com είναι φτιαγμένη με ανάλογο λογισμικό.
  • Δημιουργία νέου...