Προς το περιεχόμενο

Philippe

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    870
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τοποθεσία
    Athens

Πρόσφατες Επισκέψεις

6.295 προβολές προφίλ

Philippe's Achievements

  1. Η ταλάντωση είναι κίνηση (περιοδική κίνηση γύρω από θέση ισορροπίας). Κατά κανόνα επιδιώκουμε να μετατρέπεται η σεισμική ενέργεια σε κίνηση, γιατί αυτό δεν προκαλεί βλάβες σστα κτίρια (ή αν προκαλεί δεν είναι σε ζωτικής σημασίας στοιχεία, αλλά στα τζάμια κλπ). Αυτό που ήθελες να πεις είναι ότι τα υλικά κατασκευής (όπως ο χάλυβας οπλισμού του σκυροδέματος) απορροφούν ενέργεια μετά από ένα σεισμό, με αποτέλεσμα να προκαλούνται μόνιμες παραμορφώσεις και ας μην είναι εμφανείς (πλαστική περιοχή). Αυτό δεν είναι λάθος, όμως δεν ισχύει για μικρούς σεισμούς, γιατί τα υλικά επανέρχονται στην αρχική τους κατάσταση εφόσον δεν ξεπεράσεις ένα σημείο φόρτισης (ελαστική περιοχή). Εννοούσε ηχομόνωση για τους θορύβους από τα γκαράζ. Η πραγματικότητα είναι όμως ότι ούτε στα νεότερα κτίρια τοποθετείται ξεχωριστή ηχομόνωση. Υπάρχουν όμως περισσότερα υλικά που συμβάλλουν στον περιορισμό της μετάδοσης του ήχου, όπως διπλοί τοίχοι αντί για μονοί, μεγαλύτερα πάχη σκυροδέματος, διπλά τζάμια κ.ο.κ. Πιθανότερη αιτία όμως του συγκεκριμένου προβλήματος ήταν ο συντονισμός (η ταλάντωση που αναφέρθηκε πιο πάνω).
  2. Εκτός από τις κατοικίες στην επαρχία, στα αστικά κέντρα αρκετές μένουν ξενοίκιαστες επειδή χρήζουν ανακαίνισης και είτε δεν έχει ο ιδιοκτήτης χρήματα ή δεν αξίζει ως επένδυση με το σημερινό κόστος υλικών και εργατικών. Ως προς τις πωλήσεις, αρκετά ακίνητα δεν μπορούν να μεταβιβαστούν επειδή απαιτείται να προηγηθεί τροποποιητική σύσταση (π.χ. καταπατούν κοινόχρηστους διαδρόμους).
  3. Ρε φίλε, τα ίδια ακριβώς ρώταγες στο άλλο θέμα και σου απαντήσαμε δύο μηχανικοί. Δεν σου άρεσαν οι απαντήσεις και είπες να ξαναδοκιμάσεις;
  4. Αφού λέει ότι έκανε τοπογραφικό και με αυτό έγινε η εμβαδομέτρηση, δεν έχει διαμέρισμα, ισόγεια μονοκατοικία έχει, πιθανότατα πανταχόθεν ελεύθερη. Δεν σε συμφέρει κιόλας να γίνει αυτό, γιατί το ακίνητο αποκτά ελάττωμα και εάν το διαπιστώσουν οι υποψήφιοι αγοραστές ενδέχεται να υπαναχωρήσουν. Καλύτερα συνεννοήσου με τον μηχανικό, γιατί κάθε περίπτωση είναι διαφορετική. Για παράδειγμα, υπάρχουν περιπτώσεις που επιδιώκουμε να εντάξουμε το ακίνητο σε ρύθμιση, ας μην είναι απαραίτητο, για να εμφανίσουμε νέες κατόψεις. Εμείς από εδώ χωρίς στοιχεία δεν μπορούμε να σου πούμε και πολλά.
  5. Τα 85€ έγιναν 190€ τελικά. Εξαρχής δεν έβγαζε νόημα να είναι τόσο φθηνό το επισημο service.
  6. Κάθε περίπτωση μπορεί να είναι ιδιαίτερη, οπότε καλύτερα να στα πουν ο μηχανικός και ο συμβολαιογράφος και ει δυνατόν σε συνεννόηση μεταξύ τους. Παρ' όλα αυτά, να σου πω ότι το 5% που έγραψες δεν θεωρείται τόσο μικρή απόκλιση και χρειάζεται τακτοποίηση, απλώς σε αυτή την περίπτωση είναι πιο "απλή" υπόθεση. Το όριο διαφοράς που δεν χρειάζεται τακτοποίηση είναι το 2%, αλλά αυτό δεν αφορά μόνο στην επιφάνεια, οπότε καλύτερα να αποφασίσει ο μηχανικός σου πώς θα το χειριστεί επειδή φαίνεται ότι βρίσκεσαι κοντά στο όριο. Μπορεί τα 65,70τμ να προέκυψαν χωρίς να αφαιρέθηκε ο σοβάς από τις εξωτερικές διαστάσεις που μετρήθηκαν κατά την εκπόνηση του τοπογραφικού.
  7. Upd: Από το επίσημο service της Huawei του είπαν 85€
  8. Τέλεια, οπότε θα του την αλλάξω εγώ γιατί αυτός δεν μπορεί ούτε μια βίδα να βγάλει. Η νέα ερώτηση είναι από πού να πάρω την μπαταρία. Έχει ένα κατάστημα στο skroutz στα 95€, υποθέτω δεν θα είναι γνήσια. Πόσο να κάνει άραγε η γνήσια; Αν έχει αλλάξει κανείς με ιμιτασιόν και μπορεί να μας πει πόσο καλή του βγήκε. Ο κωδικός φαίνεται να είναι αυτός: 11.46V 42Wh 3665mAh HB4692J5ECW-31 https://www.skroutz.gr/s/50587920/Mpataria-Laptop-Battery-gia-Huawei-MateBook-D-15-HUA-HB4692J5ECW-31-HB4692J5ECW-31-HB4692J5ECW-31B-HB4692J5ECW-31C-3ICP3-78-101-3ICP5-62-81-11-46V-42Wh-3665mAh-me-kalodiotainia-10pins-Kod-1-BAT0531.html Και έχει στα amazon δύο κινέζικες ΑΝΤΙΕΕ και WYGUO, η δεύτερη πιο ακριβή. Μία από αυτές θα είναι και του skroutz.
  9. Έχει αλλάξει κανείς μπαταρία στο D15; Ρωτάω για ένα φίλο που το έχει 3 χρόνια μετά από δική μου πρόταση και βλέπει αισθητή πτώση διάρκειας. Είναι εύκολο να του το κάνω εγώ ή να το πάει πουθενά;
  10. Μίλα με δικηγόρο να διαβάσει και τη σύσταση και να σου πει τα δικαιώματά σας. Καταρχάς πρέπει να διαπιστωθεί εάν όντως με τις ενέργειες του αντιδίκου έχει τραυματιστεί η υγρομόνωση. Εφόσον υποψιάζεστε ότι κάτι τέτοιο είναι πιθανό να ισχύει, θα κληθεί μηχανικός να το βεβαιώσει και επίσημα και να γράψει ότι η υγρασία που παρατηρείται στο διαμέρισμά σας οφείλεται σε αυτό (είτε ιδιώτης, είτε πραγματογνώμονας - θα τα συνεννοηθείτε με τον δικηγόρο αυτά). Επιπλέον, το ότι ο χώρος του δώματος είναι κοινόχρηστος δεν σημαίνει ότι μπορεί ο καθένας να βάζει ό,τι θέλει, όπου θέλει. Ορισμένες φορές στη σύσταση ιδιοκτησιών προβλέπεται συγκεκριμένος χώρος για τοποθέτηση ηλιακού. Άλλες φορές αποδίδεται αποκλειστική χρήση τμήματος ή του συνόλου της επιφανείας του δώματος σε συγκεκριμένους ιδιοκτήτες, όπου εκεί όντως μπορούν αυτοί να βάλουν ό,τι θέλουν. Για αυτό πρότεινα στην αρχή να ρίξετε μια ματιά και στη σύσταση εσείς ή ο δικηγόρος σας. Ακόμη όμως και στην τελευταία περίπτωση, πόσω μάλλον στις προηγούμενες, δεν μπορεί να τραυματίζει κανείς τη μόνωση δημιουργώντας πρόβλημα στους υποκείμενους ορόφους. Συνεπώς, δικηγόρος είναι η πρώτη ενέργεια κατά τη γνώμη μου.
  11. Και τι μας νοιάζει αν ήταν και μπατζανάκηδες. Τι δεν κατάλαβες από αυτά που σου έγραψα για να σε βοηθήσω και ένιωσες την ανάγκη να μου ξαναπείς ότι ήταν θέσεις pilotis; Το είπες άλλωστε και στον τίτλο του θέματος. Και εγώ για τέτοιες σου μιλάω. Οι θέσεις στην pilotis έχουμε πει ότι δεν παίρνουν χιλιοστά επί του οικοπέδου και άρα δεν μεταβιβάζονται αυτόνομα, αλλά αποτελούν "παρακολούθημα" μιας ιδιοκτησίας επειδή βρίσκονται στον κοινόκτητο επί υποστυλωμάτων χώρο του ισογείου που αποκαλείται "pilotis". Δεν είναι κοινόχρηστοι, αλλά χώροι αποκλειστικής χρήσης συγκεκριμένου ιδιοκτήτη (του ιδιοκτήτη της οριζόντιας ιδιοκτησίας της οποίας οι θέσεις αποτελούν παρακολούθημα). Αυτά τα γενικά για τις ανοιχτές θέσεις της pilotis. Από εκεί και πέρα, έγραψα το εξής που πιθανόν δεν γνώριζες, κρίνοντας από το σχόλιό σου για τα πολεοδομικά: Ναι, πολεοδομικά επιτρέπεται αυτό και το εμφανίζουμε κανονικά στις άδειες, αλλά δεν κάνει να τις χρησιμοποιεί διαφορετικό διαμέρισμα (άλλη ιδιοκτησία/ άλλος ιδιοκτήτης). Ακριβώς επειδή δεν γίνεται να μπλοκάρει ο ένας την πρόσβαση του άλλου. Παρά ταύτα, οι δικοί σου σκαρφίστηκαν μια πατέντα νομικίστικη στα όρια της νομιμότητας, συνάπτοντας ιδιωτικό συμφωνητικό ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ. Για το πολεοδομικό λοιπόν σου είπα τι ισχύει. Για τα άλλα πρέπει να ρωτήσεις τον δικηγόρο σου, αν δεν πάρεις έγκυρη και έγκαιρη απάντηση από νομικό σύμβουλο insomniac, κατά πόσον μπορείς να κάνεις απρτόσκοπτα χρήση της "τυφλής", όπως την αποκάλεσες, θέσης στηριζόμενος στο συμφωνητικό. ΥΓ: Αυτό που σε μπέρδεψε είναι ότι δεν διευκρίνισα το αυτονόητο, ότι μετά την πολεοδομική άδεια προφανώς έγινε το συμφωνητικό.
  12. Δύο όμορες θέσεις όπως τις περιγράφεις επιτρέπονται πολεοδομικά υπό την αυστηρή προϋπόθεση ότι θα είναι του ίδιου ιδιοκτήτη. Αν θυμάμαι καλά, γιατί πάνε χρόνια που το έχω κάνει, μας έβαζαν να το γράψουμε και στην κάτοψη της άδειας ή το έλεγχαν αν ισχύει στην "πράξη γκαράζ". Δεν θυμάμαι αν μετρούσε στις υποχρεωτικές, νομίζω ότι δεν συνυπολογιζόταν. Νομίζω ότι δεν επιτρέπεται η μεταβίβαση τους αυτόνομα, αλλά αυτό είναι συμβολαιογραφικό θέμα.
  13. Philippe

    Θέση στάθμευσης πυλωτη

    Ό,τι είπαν οι καλοί συνάδελφοι. Πρώτα στη συνέλευση και μετά εξώδικο. Αλλά καλό θα ήταν να προμηθευτείς πρώτα τις κατόψεις της πολεοδομίας και της σύστασης για να είσαι σίγουρος για τα δεδομένα. Ειδικά με τις θέσεις στάθμευσης γίνεται τραγέλαφος. Και πασαλάκια να βάλει δεν λύνεται το πρόβλημά του αφού όπως τα λέει οι αντίδικοι δεν καταλαμβάνουν τη θέση του. Αλήθεια, αν είχαμε δύο όμορες θέσεις αντί για κοινόχρηστο και τον έκλεινε άλλο αυτοκίνητο, τι θα γινόταν;
  14. Όχι μόνο δεν μετράει η μόνωση, αλλά ούτε και η τοιχοποιία εάν είναι από θερμομονωτικά τούβλα μετράει πλέον. Για το φρεάτιο του ανελκυστήρα δεν ισχύει κάτι διαφορετικό από ό,τι παλιά, ούτε για τους διαδρόμους. Αν βάλεις MRL τότε μάλλον θες λίγο πιο μεγάλο φρεάτιο, π.χ. 160x190, αλλιώς αρκεί και 140x170 υπό προϋποθέσεις. Το ζητούμενο είναι να βγαίνει το ελάχιστο καθαρό 110x140 για να χωράει αμαξίδιο. Υπάρχει το ΕΝ81-70/2018. Ούτε οι απαιτήσεις για θέσεις στάθμευσης έχουν διαφοροποιηθεί, ανέκαθεν τουλάχιστον 1 θέση ανά διαμέρισμα ίσχυε. ΥΓ: Η εξωτερική θερμομόνωση δεν τρώει ωφέλιμο χώρο ακόμη και σε στενά οικόπεδα γιατί επιτρέπεται να μπει και στον αντισεισμικό αρμό αλλά και εκτός οικοδομικής γραμμής.
  15. Στο ξενοδοχείο Πανόραμα, που βρίσκεται στο Πανόραμα Η φωτό από το μπαλκόνι του δωματίου το πρωί της Κυριακής. Βενζίνη πήγε ένα γεμάτο ντεπόζιτο (40lt) να πάω, γιατί το πάτησα λίγο και έκανα κάτω από 4 ώρες, ενώ επιστροφή με έβγαλε με το ίδιο γέμισμα που έκανα και τις μετακινήσεις μου στην πόλη, οπότε υπολογίζω 30lt περίπου, αλλά γύρισα με μέση ταχύτητα μόλις 100Km/h σε λίγο πάνω από 5 ώρες.
  • Δημιουργία νέου...