Προς το περιεχόμενο

Savvas765

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    112
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας

Πρόσφατες Επισκέψεις

2.240 προβολές προφίλ

Savvas765's Achievements

  1. Έχω κάνει από το αγγλικό amazon (sold & dispatched) μία παραγγελία η οποία μάλλον έφυγε από ιταλική αποθήκη (Hrvatska posta). Κανονικά ήταν να παραλάβω χθες με Ελτα κούριερ απ΄ ότι καταλαβαίνω ( tracking code από PW...). Πλέον η ημερομηνία πήγε για τις 25/3 και στο site της Ελτα κούριερ δεν φαίνεται αυτός ο κωδικός καθόλου. Λέτε υπάρχει περίπτωση να παραλάβω ή χάθηκε το δέμα;
  2. Ενδεχομένως να έχει απαντηθεί αλλά αν ακυρώσω θα ισχύει η συνδρομή για τους επόμενους 9 μήνες;
  3. Αντίστοιχο πρόστιμο ήρθε και στην κοπέλα μου που έκανε πρακτική το 2018 για 10 μήνες Γερμανία αλλά της ήρθε 4ψήφιο πρόστιμο επίσης. Δεν ξέρω αν είναι λογικό
  4. Savvas765

    Speed Home Wifi - Mesh Repeater

    Έχει δοκιμάσει κανείς να το κάνει να δουλέψει ως mesh για οποιοδήποτε άλλο router εκτός από το smart;
  5. Το s23 αξίζει στα λεφτά αυτά ή θα βγει προσφορά από τον γερμανό τα Χριστούγεννα με payzy;
  6. Savvas765

    1 μήνα Ant1+ δωρεάν

    αν είσαι στο εξωτερικό γίνεται να δεις ant1 με την συνδρομή;
  7. Έκανα μια αγορά 99.9€. Λέτε να υπάρχει κάποιο θέμα; Στους όρους λέει πάντως άνω των 99€
  8. Το έχει δοκιμάσει κανείς αυτό; Με ενδιαφέρει κ εμένα
  9. Οι νέοι δικαιούχοι βγήκαν; Είμαι 6000 θέσεις κάτω από τον τελευταίο. Πόσο πιθανό είναι να είμαι και εγώ μέσα;
  10. Καλησπέρα υπάρχει κανείς που το έχει κάνει πρόσφατα και ξέρει ότι ισχύει ακόμα;
  11. Αν έχεις κάποιος κανένα αχρείαστο κουπόνι και εδώ... Ευχαριστώ
  12. Υπάρχει χρέωση για αλλαγή pin από ATM της Πειραιώς;
  13. Καλησπέρα, έκανα αίτηση για οπτική ίνα αρχές οκτώβρη. Ήρθαν 29/11 για οριζόντια και κάθετη και μου είπαν την επόμενη θα περάσει ο εργολάβος για να κάνει και τις τελικές μετρήσεις. Έρχεται την επόμενη και μου λέει ότι ακόμα ο ΟΤΕ δεν έχει ενεργοποιήσει ακόμα την καμπίνα και ότι σε 2-3 μέρες που θα ενεργοποιηθεί θα ξαναπεράσει. Από τότε έχουν περάσει πάνω από 3 εβδομάδες με σχεδόν καθημερινή επικοινωνία με τον ΟΤΕ. Έχω μιλήσει με δεκάδες υπαλλήλους και οι περισσότεροι μου λένε για επίσπευση, κλιμάκωση κτλ και δεν υπάρχει σωστή ενημέρωση. Την τελευταία εβδομάδα μαθαίνω ότι ο ΟΤΕ έχει έλλειψη υλικου και συγκεκριμένα στα SPLITTERS και για αυτό δεν προχωράει η ενεργοποίηση της καμπίνας. Το αποτέλεσμα; Πλέον οι υπάλληλοι μου λένε ότι δεν μπορούν να με εξυπηρετήσουν και ότι δεν μπορούν να κάνουν τίποτα άλλο και δεν γνωρίζουν πότε θα συνδεθώ. Ακόμα και αν ενεργοποιηθεί η γραμμή μέσα σε ένα μήνα, πράγμα απίθανο γιατί πρέπει να ενεργοποιηθεί η καμπίνα από ΟΤΕ, να ξαναέρθει ο εργολάβος και τέλος να κλειστεί ραντεβού για ενεγοποίηση γραμμής, θα έχουν περάσει περάσει τουλάχιστον 4 μήνες από τότε που έγινε η αίτηση. Τεχνικός του ΟΤΕ που είναι στην περιοχή δεν έχει ιδέα και δεν γνωρίζει τίποτα για έλλειψη υλικού αλλά από την άλλη ούτε διατιθεται να έρθει να ενεργοποιήσει την καμπίνα. Έχετε ακούσει κάποια ανάλογη περίπτωση; Υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω για να επισπευθεί η διαδικασία, πιθανόν μια καταγγελία στην ΕΕΤΤ;
  • Δημιουργία νέου...