Προς το περιεχόμενο

Raptor1987

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    75
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πρόσφατες Επισκέψεις

3.408 προβολές προφίλ

Raptor1987's Achievements

  1. ψάξε μεσω aliexpress εχουν ανταλλακτικά τετοια σε χαμηλη τιμη. Ειναι αναγκαίο για να δεσει ναι....
  2. Raptor1987

    Βελτιωση με racechip

    Το σχολιο μου ηταν λιγο γενικότερο απο το συνολο των κριτικών που το βγάζουν κακη επιλογή χωρίς να ξερουν πως αποδίδει. Που διαφωνώ μαζί σου, φιλικά παντα .....είπες "Επίσης αν και εγώ το σκεφτόμουν σε κάποια φάση δεν θα το εμπιστευόμουν γιατί δεν μου αρέσει ο τρόπος λειτουργίας του. Δεν έχουν γίνει ρυθμίσεις στο πρόγραμμα του εγκεφάλου αλλά στέλνει λάθος τιμές στους αισθητήρες για να έχει παρόμοια αποτελέσματα" . ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ και για αυτό δεν βγαινει για εναν κινητήρα αν δεν ειναι 100% βεβαιοι οτι θα δουλέψει σωστά με ασφάλεια! Αλλιως θα εβγαιναν προβληματα και θα τους εκλειναν σε μια μερα απο τις μηνυσεις η ακομα ακομα απο τη δυσφήμιση! Φιλος περιμένει να σκεφτείς για το mhev ηπια υβριδικό των 125 ιππων αμάξι και η εταιρία του απαντά οτι ακομα ειναι σε σταδιο δοκιμών. Ενώ για τον ιδιο κινητήρα mhev με 155 αλογα εχει βγει! Αρα βλέπεις οτι δεν ειναι αντε βγαλαμε ενα τσιπ και το πετάμε στην αγορά. Κι αν θελει κανεις, παει και κανει μια δυναμομέτρηση με 60 ευρώ και βλέπει τι του δινει το αμάξι πραγματικά. Αν λοιπόν του δίνει εστω και 15 αλογα απο τα 22 που λεει οτι δινει το racechip, τοτε με 140+60=220ευρώ θα έχει κάνει τη δουλειά του. Αν το σκεφτείς δηλ το Racechip δεν ειναι φτηνό. Απλά λειπουν η δυναμομέτρηση και ο επι τόπου προγραμματισμός-εργασία του μάστορα. Στο τελος αν το σκεφτείς, ιδια τιμή εχουν. Διοτι αν ο μαστορας επαιρνε ενα ακόμα 50αρι η 80άρι συνολικά για ολη τη δουλειά, φτανεις τα 300 ευρώ για πλάκα. Ολα μια ιδέα ειναι πιστεύω. Προσωπικά πάντως, εντελώς....προτιμώ το οτι ΔΕΝ βάζω χέρι στον εγκέφαλο τον ιδιο του αμαξιου.... Σε αυτό χαιρω πολύ...εχεις δικιο. Αλλά γι αυτό ειπα παιζει ρολο τι ζητά κανεις και ποια τα δεδομένα του. Εγώ πχ εχω 8 χρονια εγγυηση από τη ford. Οταν το βγάζω και το πάω και δεν το εντοπίζει κανείς, αυτό εμένα μου λεει οτι αν χτυπα ξυλο υπάρξει κάποιο προβλημα ποτέ, θα τους το παω και ας βρουν ακρη. Αξιοπιστία ειναι ενα πολυ σχετικό πράγμα με αυτά ολα τα προγράμματα και τα τσιπακια. Ειναι το ίδιο πράγμα. Συμφωνω ομως οτι βολεύομαι με το φτηνό τσιπ...διότι αν ειχα διάθεση για μεγαλύτερα πράγματα, α) η θα επαιρνα εξ αρχης δυνατότερο κινητήρα και αμάξι, β) τότε θα πηγαινα ξεκάθαρα σε προγραμματιστή, θα εκανα και τις απαραιτητες αλλαγές και τελος. Τώρα που απλά θέλω λιγο ρεπρίζ παραπάνω οταν ειμαι φορτωμενος και εχω και aircondition, ο παράλληλος μοιάζει ΙΔΑΝΙΚΗ επιλογή! αλλα οπως ειπα...μονο ο χρόνος θα δειξει! Μακάρι να αποδειχτεί καλή η επιλογή που έκανα! Τι να πω!
  3. Raptor1987

    Βελτιωση με racechip

    Ακριβώς φιλε μου. Αυτό λεω κι εγώ. Παιζει ρολο τι θελει ο καθένας. Ομως μη θιγουμε το θέμα αξιοπιστίας γιατί τα "γυρω γύρω" μετράνε σε αρκετές περιπτώσεις. Ουτε το γεγονός οτι το chip στο δικό μου κινητήρα κανει 140 ευρώ σημαίνει οτι ειναι λιγα λεφτα και αρα μαπα το καρπούζι. Απλά φαινονται λιγα επειδή οι προγραμματιστές κατ' εμέ, παιρνουν πολλά. Τεσπα......το θέμα ειναι να κάνει κανεις τη δουλειά του με ασφάλεια! Ο χρόνος θα δειξει!!! Ετσι κι αλλιώς αυτά ολα δε βγαινουν για να "σπασεις" το αμαξι. Και χωρις τσιπ η προγραμμα, αν ζορισω τον κινητήρα και αρχισω να παριστάνω τον dominic Torreto, θα μου μεινει στα χέρια!!! Εγώ αυτή τη στιγμή, εχω το 1.0cc Focus 125ps και έφτασα τα 147ps & +5kg ροπής. Οτι κι αν ισχύει απο αυτά, έχω την απόδοση που έχει το 1.0cc 155ps φίλου μου.
  4. Raptor1987

    Βελτιωση με racechip

    Κανεις λαθος! Μπορεί εδώ στην Ελλάδα να μην το εχεις ακουστά το Racechip στην Γερμανία ομως το προτιμουν και ειναι πολυ διαδεδομένο! Απλά το πρόβλημα ξερεις πιο ειναι; οτι εχει πλασαριστεί σε εμάς η ιδέα οτι το πρόγραμμα σε προγραμματιστή ειναι η καλύτερη λύση. Ομως αν κάτσεις και σκεφτείς τι + και - έχει τότε δεν θα το συζητάγαμε. Το βεβαιο ειναι, οτι η εταιρία του Racechip, κανει δοκιμές και τεστ πριν βγάλει κατι στην αγορά και δεν ρισκάρει να βγάλει κατι που θα προκαλέσει προβλήματα. Ψάξε οσο θες, ΔΕΝ θα βρεις να κράζει καποιος επειδη το racechip του χάλασε το αμαξι. Ισα ισα κατι προβληματα εβγαλαν κατι παράλληλοι τυπου μ'εκαψες, πιο παλιά! Που κουμπωνε πχ καποιος σε ατμοσφαιρικό αμάξι η πετρελαιοκινητο το chip της κακιάς ωρας και τους εβγαζε προβληματα με αρυθμίες κινητήρα! Μονο σε turbo μπαινει chip και βενζίνη. Μην βγάζουμε κάτι σκάρτο χωρίς να ξέρουμε. Και στη τελική, ειπαμε οτι το Racechip δεν εχει σκοπό να κάνει το αμάξι πύραυλο. Ακολουθεί τις καμπύλες και διαγράμματα απόδοσης του εργοστασιου. Για ασφάλεια και απόδοση καλή.
  5. Raptor1987

    Βελτιωση με racechip

    Ναι αλλα μπες στο site. Δεν βγαινει για ολους τους κινητήρες chip. Αυτά ολα ο χρόνος θα τα δείξει. Δε μπορείς να βγαλεις κατι σκαρτο με την εξηγηση οτι ΚΑΠΟΙΑ στιγμη θα χαλάσει. Ουτε να εγγυηθείς οτι δεν δινει αυτο που ζητάει. Επειδη το λεμε εμεις οτι δινει η δε δινει και ποσο? Ειδαμε και προγράμματα που δυναμομετρηθηκαν και παρουσίασαν προβλημα. Και σιγά το εχουμε κάνει θεμα. Δηλ τι ειναι το πρόγραμμα...και κοστίζει 300 η 400 ευρώ; ; ; Το ιδιο με το κονσέρβα είναι. Απλά το κονσέρβα γινεται τεστ σε εναν κινητήρα ενος αμαξιου ιδιου με το δικο σου, ενώ το πρόγραμμα πανω στο δικό σου. Και για την ολη διαδικασία τσεπώνει ο μάστορας 150-200 ευρώ παραπάνω. Το VFM θα φανεί με τη παροδο του χρόνου. Εγω πχ ακομα ουτε καλό θα το βγάλω, ουτε αποτυχία. Ξερω ομως οτι το 140άρι που εδωσα μου εχει προσφέρει αυτή τη στιγμή τρομερή απόδοση στο αμάξι. Χωρις υπερβολές. Και η ευελιξια που μου δίνεται με το βάλε βγάλε οποτε χρειαστει να πάω για σερβις (8ετη εγγυηση Ford) τότε δεν έχω κανένα θεμα απολυτως. Ενώ με το πρόγραμμα θα ειχα!
  6. Raptor1987

    Βελτιωση με racechip

    Εχεις δικιο σε αυτο που λες! Συμφωνω με τη λογική σου αν και ουτε 300 ευρώ δεν αξιζουν για +15 αλογα. Από 20 και άνω οριακά ναι, θα εδινα 300 ευρώ...το θεμα ομως ειναι, πως εισαι σιγουρος οτι τελικα τα αλογα που σου δινει το τσιπ ειναι ΜΟΝΟ 5 και οχι 15 η 22 οπως αναφέρει οτι δινει? Γιατι ξαναλέω, πως εγώ δοκιμάζοντάς το, δεν εχω δει 5 αλογα μονο σε αισθηση. Και οταν πχ τα 0-100 τα πιάνει σε 8,5sec, χρονο που πιάνει το original 155αρι 1.0cc τοτε αυτο δεν ειναι δειγμα οτι η αποδοση του ειναι τέτοια ωστε να με ικανοποιεί για τα χρηματα που εδωσα; Ρεπρίζ, επιταχύνσεις, το νιωθεις πολύ πιο δυνατο. Θα ηταν ωραίο να κανω μια δυναμομετρηση καθαρα απο περιέργεια. Ομως με 60 ευρώ και ανω που κοστίζουν δε ξέρω αν συμφέρει, ειναι κι αυτό. Επιμένω οτι ειναι σημαντικό τι ζητάει ο καθένας. Με λιγα λογια, αυτο που θελω να πω, ειναι οτι το γεγονός πως κοστιζει λιγοτερο απο ενα προγραμμα η ενα κονσερβα-προγραμμα, το τσιπ ειναι μια αξιόλογη λυση για κάποιους που δεν επιθυμουν να κανουν τα αμαξια τους φεράρι ουτε να βγαζουν φωτιές, αλλα να πάρουν το κάτι παραπάνω, αυτο που χρειάζεται ενα αμάξι σε περιπτώσεις συγκεκριμένες.....προσπεράσεις πχ με αμάξι φορτωμένο με ατομα και αποσκευές και aircondition. Να ξερεις δηλ οτι εχει δυναμη σε τετοιες συνθήκες να αποδόσει. Τέλος η βολικότητα του σιγουρα ειναι ενα μεγάλο + !
  7. Raptor1987

    Βελτιωση με racechip

    Ισχύει οτι μπορεί να μην ειναι στο 100% αυτό που λένε οτι αποδίδουν. Ομως να σε ρωτήσω το εξής. Οταν κάποιος βάλει στο αμάξι του κάτι τέτοιο και δει βελτίωση δυναμης, ροπής, ρεπρίζ, (δε σου λέω να βγάζει φωτιές) αλλά να είναι αισθήτά πιο γρήγορο το αμάξι, τότε τον ενδιαφέρει η δυναμομέτρηση όταν θα εχει δώσει μόνο 140 ευρώ για την αναβάθμιση αυτή; Το να το κανεις αν εδινες 300 ευρώ το καταλαβαίνω. Ομως με 140 ευρώ πχ εμένα με το racechip που δεν ειναι καμμια εταιρία της πλάκας σε αυτό το τομέα των παράλληλων, σε αμάξι του 2020, αποδίδει ως τώρα οπως και σε αλλους φιλους άψογα. Και παιζει ρολο γιατι και σε τι βαθμό θελει κανεις την εξτρα δυναμη. Δε θες το αμαξι να το κανεις πυραυλο ουτε να πηγαινεις να βαράς φαναρι με φανάρι γκαζώματα. Θες σε ενα ταξίδι που θα εισαι φορτωμενος με πραγματα και θα εχεις γυναικα και παιδι-ά και aircondition, το αμάξι να μην "μουλαρώνει" και να μπορείς να το απολαύσεις η να εισαι σε θεση μια προσπέραση να τη κάνεις ευκολα με αυτές τις συνθήκες.
  8. Raptor1987

    Βελτιωση με racechip

    Φίλος μου το έχει βάλει σε focus 1.0cc 125 άλογα. Έχει πάει στα 147 άλογα με +5,1 kg ροπής. Το αμάξι πετάει. Υπολόγισε ότι το συγκεκριμένο μοντέλο έχει overboost από τη μάνα του +2 kg ροπή και δεν είναι 125 άλογα αλλά 129(!). Επομένως 152 αλογα και 170+51+2=223Nm ροπής. Το έχει ένα χρόνο σχεδόν και πρόβλημα κανένα. Αρκεί να το έχεις στη λειτουργία no3 η οποία είναι η βέλτιστη από θέμα απόδοσης χωρίς να ζόριζει τον κινητήρα και ακολουθώντας την καμπύλη απόδοσης την εργοστασιακη σε κάθε σχέση βελτιωμένη. Οι άλλες χαρτογράφησεις είναι λιγότερο ασφαλείς, ζορίζουν περισσότερο τον κινητήρα οπότε δεν χρειάζεται να παίξεις με αυτές. Το αμάξι πετάει. Δε μπορώ να πω κάτι άλλο.
  9. Το κακό με το PES, ακόμη και με το φετινό που πραγματικά ειναι ρεαλιστικότατο με γραφικάρες και περιβαλλοντα γηπέδου, είναι ότι η απουσία δικαιωμάτων και αδειών είναι μεγάλο πρόβλημα. Υπάρχουν τα Patches αλλα τοτε δεν μπορεις να παιξεις online. Περαν των patch ομως, οι λεπτομέρειες ειναι που κανουν την διαφορά στο αρνητικό κομμάτι. Πχ Στο Fifa μου αρεσει που μπορεις να διαλέξεις ενα σωρό παπουτσια στο edit player ολες τις μαρκες από 10-15 διαφορετικα μοντελα. Επίσης η έλειψη πολλών γηπέδων. Ειναι ξενερωτικό να παιζεις με την Λιβερπουλ και να μην εχει Ανφιλντ. Ειναι σα να μη μπορεις να παιξεις με αρκετες ομαδες γηπεδουχος. Καποιους μπορει να μην τους ενοχλεί. Αλλους ομως, οπως εγώ, αισθητικά με χαλάει πολύ αυτό. Στο FiFa αυτό ειναι σε μεγάλο βαθμό λυμένο θεμα! Οσον αφορά το σχολιασμό...Απορώ...τόσο αχρηστοι ειναι στη Κοναμι σε αυτο το τομεα? Eιναι χειρότερος ο σχολιασμός από οτι ηταν πριν 20 χρονια! 1000 φορές να επαναφέρουν τους επικούς σχολιασμούς της Ιαπωνικης εκδοσης Winning eleven! Δηλ ημαρτον!!! Οnline...Μου κάνει εντύπωση που δεν αναφέρθηκε ως αρνητικο η εστω ως αναφορά απλή το ζητημα αυτο. Μα καλά, ολος ο κοσμος κράζει οτι περιμένει 1 ωρα να βρει αντιπαλο να παιξει ενα παιχνιδι της προκοπής, εσεις δε το ειδατε αυτο; Τελος...ΝΤΡΙΜΠΛΕΣ....ο Τασος Πάντος πιο ευκολα κανει ντρίμπλα! Ειναι δυνατόν για να κάνεις μια γ@$#@%^% απλή ντρίμπλα να πρέπει να κάνεις προετοιμασία παννελαδικών εξετάσεων? Τι αισχος ειναι αυτό; ; ; Φέτος επέλεξα PES διότι προέρχομαι από 10 σερί χρονιές ΦΙΦΑ. Ηθελα μια αλλαγή, μια ανανέωση και φέτος το timing ηταν ιδανικό. Καθώς το ΦΙΦΑ 20 το βρηκα πολύ στασιμο σε γραφικά και χειρισμό, τοσο πολυ που ενιωθα οτι επαιζα το 19 δευτερη σερι χρονια! Ενω τo PES παρά τα όποια σημαντικά αρνητικά του θεματα, ειναι το φετινο το πιο ελκυστικό από θεμα ρεαλισμου σε σχεση με τα προηγουμενα. Για κάποιον που δεν εχει παιξει FiFA τα τελευταία χρόνια, το ΦΙΦΑ 20 ειναι η καλύτερη επιλογή νομιζω. Για καποιον που εχει παιξει οπως εγω FIFA 19 και τα προηγουμενα και θελει να αλλαξει λιγο απο τη μονοτονία, το PES 20 ειναι ιδανικό. Παντα βέβαια με την προυποθεση οτι θα καταβάσει τα PATCHES. !!!! Eννοείται οτι τα PATCHES αφορούν PC και PS4..! Ουτε καν μπορω να διανοηθώ οτι οι κάτοχοι του XBOX θα προτιμήσουν PES χωρις Patches... Οσοι το κάνουν....απλά μετά από ενα μηνα το πολύ θα το βάλουν αγγελία προς πωληση και θα ψαχνουν να βρουν το FIFA παλι. ΣΤΑΝΤΑΡ!
  10. To Θέμα φίλε μου είναι τι παίζει με το service. Οσο για τη ποιότητα...ακόμα κλαίει ενας φίλος που αγόρασε το stratos και τα πλαστικά αρχίζουν να ξεκολάνε! Από τη πρώτη στιγμη που το πιάνεις στα χέρια καταλαβαίνεις οτι η ποιότητα των πλαστικών της xiaomi ειναι 2 επίπεδα κάτω από τη garmin. Σιγουρα τεχνολογικά θα έχουν κι αυτά δυνατότητες αλλά σε βάθος χρόνου είναι ερωτηματικό. To Θέμα φίλε μου είναι τι παίζει με το service. Οσο για τη ποιότητα...ακόμα κλαίει ενας φίλος που αγόρασε το stratos και τα πλαστικά αρχίζουν να ξεκολάνε! Από τη πρώτη στιγμη που το πιάνεις στα χέρια καταλαβαίνεις οτι η ποιότητα των πλαστικών της xiaomi ειναι 2 επίπεδα κάτω από τη garmin. Σιγουρα τεχνολογικά θα έχουν κι αυτά δυνατότητες αλλά σε βάθος χρόνου είναι ερωτηματικό. Γράφει στο άρθρο οτι το venue "υποστηρίζει αθλητικές δραστηριότητες ΚΟΛΥΜΠΙ, ΠΟΔΗΛΑΣΙΑ κτλ " αλλά δεν αναφέρει το ΤΡΕΞΙΜΟ .....(?) είναι δυνατόν; ; ; Αναρωτιέμαι αν το Vivoactive 4 θα είναι αναβαθμισμένο σε θέματα μνήμης, πχ να αποθηκεύει περισσότερες από 5 δραστηριότητες που έκανε το vivoactive 3. Και σε ότι αφορά gps course map. Σε εμφάνιση όμως δε με εντυπωσιάζουν αυτά τα νέα μοντέλα. Δεν δειχνει καποιο στις φωτογραφίες τουλάχιστον να εντυπωσιάζει. Μικροδιαφορές από προηγ μοντέλα. Λειτουργικά θα μάθουμε...αυτό μετράει! Αλλά πόσο ανώτερα να είναι....μιλάμε για smartwatch. Δεν αφορά sportwatch. Παρουσίασαν τα forerunner 45, 245/music, 945 Τώρα τα vivomove/active & venue μοντέλα smartwatch... Mετά νομίζω θα πάρουν σειρά τα Fenix 6 ίσως στις αρχές του νέου έτους εκτιμώ.
  11. Τι γνωρίζουμε για το ρολόι αυτό; Το έχει κανείς; Ποιες οι εντυπώσεις του; Με ενδιαφέρει κυρίως η αθλητική του πλευρά κι όχι τόσο η smart δυνατότητες. Ευχαριστώ...
  12. Το θέμα αφορά κυρίως τους κάτοχους του νέου μοντέλου της garmin, forerunner 945 το οποίο κυκλοφόρησε και οι περισσότεροι από εμάς έχουμε τη περιέργεια να ακούσουμε τις δικές σας εντυπώσεις από τη χρήση του νέου αυτού ρολογιού! Ησασταν κάτοχος αλλου ρολογιού πριν; Αν ναι ποιο είχατε; Παρατηρήσατε διαφορές; Είναι καλό σε θέματα ακρίβειας ενδείξεων και μετρήσεων; Το GPS σας άφησε ευχαριστημένους; Από μπαταρία πως τα πάει; Aυτές είναι μερικές μόνο από τις ερωτήσεις που θα θέλαμε να μας απαντήσετε! Γράψτε μας τις παρατηρήσεις σας, θετικές και αρνητικές, βοηθήστε μας να πάρουμε μια γεύση και να καταλάβουμε αν τελικά αυτό το ρολόι αξίζει τα χρήματά του αυτή τη στιγμή που η αλήθεια είναι πως βρισκεται στα ύψη! Αντε λοιπόν..! Τι περιμένετε....Πείτε μας!
  13. Raptor1987

    GARMIN FORERUNNER

    Αξίζει το ρολόι forerunner 935 για αγορά τώρα ή να περιμένουμε το εξελιγμένο 945 που ήδη ξεκίνησαν οι προ-παραγγελίες του αλλά θα έχει μεγαλύτερο κόστος; Αν έχετε εμπειρία η γνώσεις σχετικά με το 935 πείτε μας την άποψή σας, αρνητικά και θετικά του μοντέλου αυτού, καθώς επίσης και την άποψή σας για άλλα μοντέλα forerunner από τα οποία είστε ευχαριστημένοι. Συγκεκριμένα βρισκομαι σε αναζήτηση ρολογιού garmin για χρηση κυρίως αθλητική και πιο συγκεκριμένα τρέξιμο. Είχα σχεδόν καταλήξει στο 935 τόσο για τις λειτουργίες που προσφέρει όσο και για το πόσο ελαφρύ είναι σε σχέση με άλλα ρολόγια αντίστοιχου επιπέδου. Με τα + και τα - του πάντα, δίνει την εντύπωση ότι δύσκολα μπορει να απογοητεύσει τον πιο απαιτητικό αθλητή. Όμως προσφατα ανακοινώθηκε και ηδη βρισκεται στο δρόμο για τα ράφια των καταστημάτων το νέο μοντέλο 945 το οποίο προσφέρει κάποια επιπλέον στοιχεία από το προκάτοχό του. Επειδή πάντα τα χρηματα παίζουν ένα σημαντικο ρόλο στην αγορά ενός προιόντος ομολογώ ότι το 945 σαν νέο μοντέλο, εχοντας ακριβότερη τιμή στα 599 ευρώ αρχική, με ζορίζει για αγορά. Αξιζει όμως να περιμένεις η το 935 αν και παλαιότερο μπορει να ικανοποιήσει τα θέλω μου το ίδιο;
  14. Δυο φίλοι μου έχουν ο ένας το 935 και ο άλλος το fenix 5X. Aριστουργηματα και τα δύο. Το 935 όμως....χωρις πολλά λόγια, ότι καλύτερο έχω δει σε αθλητικό ρολόι. Δε πρέπει να υπάρχει καλυτερο. Είναι πανάλαφρο. Το fenix ειναι πιο βαρύ αλλα φυσικά πιο ποιοτικής κατασκευής. Το 945 που θα βγει πρέπει να είναι ΚΤΗΝΟΣ πραγματικό! Δε ξέρω αν πρέπει να φυλλάξω τα χρηματά μου για το καινούριο μοντέλο, η να προβώ σε αγορά του 935 που σαν πιο παλιό εχει μικρότερη τιμή.....η αλήθεια είναι οτι αν και το 45άρι ειναι πιο "εξελιγμένο" από το 35άρι, η διαφορά τους δεν ειναι σημαντική σε ότι αφορά ουσίας αθλητικής θεματα. Πχ εμένα δε με ενδιαφέρει να πληρώνω μέσω ρολογιού, ενώ και οι χάρτες στο gps δεν ειναι κατι που σε βοηθάει ιδιαίτερα την ώρα που προπονείσαι. Garmin πάντως....εγγύηση! Πολυ καλά τα polar, αλλά παιζουν ρόλο κι άλλα πράγματα..χορηγίες κτλ. Η garmin δεν θεωρείται τυχαία κορυφαία εταιρία σε αθλητικά ρολόγια. Πάντως και αυτό που λέει ο φίλος ισχύει. Υπάρχουν ρολόγια ομως και της garmin που μπορουσε να παρει η ομάδα με κοστος στα 100-150 ευρώ.
  • Δημιουργία νέου...