Προς το περιεχόμενο

Astreos

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    84
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Δεν το μαρτυρώ

Πρόσφατες Επισκέψεις

1.638 προβολές προφίλ
  • war

  • IASONO

  • akkwake

  • cpp

  • d-miss@

Astreos's Achievements

  1. Astreos

    Τρόπος οδήγησης με LPG

    Απέκτησα πρόσφατα ένα Opel Vectra 2005 με μετατροπή σε LPG. Ποιος είναι ο σωστότερος τρόπος για τη χρήση καυσίμων? Ξέρω ότι η βενζίνη δεν πρέπει να μένει για πολλούς μήνες στο ρεζερβουάρ και θα πρέπει να καταναλώνεται. Επίσης ξέρω ότι πρέπει να δουλεύει και βενζίνη για σωστότερη λίπανση και λειτουργία του κινητήρα. Το ερώτημά μου είναι: Χρησιμοποιεί το σύστημα και ψεκασμό με βενζίνη όσο είναι γυρισμένο σε LPG ή θα πρέπει εγώ σε διάφορες φάσεις να το γυρνάω σε βενζίνη? (έχει κουμπί για αλλαγή καυσίμου). Και αν πρέπει να το αλλάζω χειροκίνητα, πότε να το κάνω, π.χ. στα τελευταία χλμ για διαδρομής?
  2. Αν και απαντάω λίγο αργά, να πω ότι τον συγκεκριμένο τον ξέρω προσωπικά και είναι από τις σπάνιες περιπτώσεις αξιόπιστου μαντρά
  3. Θωμά, δεν ποστάρω συχνά, αλλά παρακολουθώ το νήμα και θα σου πω και εγώ δυο πράγματα. Πρώτον, Το Formentor είναι ΜΑΚΡΑΝ η καλύτερη επιλογή για σένα και πραγματικά προσωπικά το λατρεύω. Είναι από τα πιο sexy αυτοκίνητα που κυκλοφορούν ανεξαρτήτου κατηγορίας και φυσικά από τα ωραιότερα crossover/suv. Πανέμορφο μέσα και έξω. Από θέμα αξιοπιστίας μην το σκέφτεσαι. Η Cupra είναι ψηλότερα από τη SEAT και τολμώ να πω και από άλλες εταιρείας της VAG. Απλά, όπως όλοι ξέρουμε ότι σε οποιοδήποτε νέο προϊόν πάντα υπάρχουν πιθανότητες αστοχίας υλικού. Το αυτόματό του είναι πολύ καλό και πραγματικά θα το απολαύσεις. Γουστάρω απίστευτα που δεν έχει τον κλασικό λεβιέ, αλλά διακόπτες. Διαβάζω ότι έχεις κάποια θεματάκια με το κάθισμα, αλλά έχε υπόψη πως αυτά είναι λόγω του προβλήματός σου. Θεωρώ ότι σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα θα σου δημιουργούν πρόβλημα στο τέλος, ακόμα και αυτά που δοκίμασες για λίγο το κάθισμά τους και σου φαινόντουσαν ΟΚ. Είναι ένα θέμα που πρέπει να το δουλέψεις με διάφορους τρόπους (ήδη βλέπω δοκιμάζεις), ώστε να μη σου δημιουργεί πρόβλημα. Αυτά, απλά να ξέρεις ότι για μένα έκανες την καλύτερη δυνατή επιλογή. Να το απολαύσεις όσο μπορείς περισσότερο!
  4. Δεν το ήξερα αυτό, υπάρχει τέτοιος διαχωρισμός; Νόμιζα ότι η ερώτηση είχε να κάνει με τι αυτοκίνητο να πάρει, αφού πάρει το δίπλωμα, όχι τι δίπλωμα να βγάλει.
  5. Το αυτόματο, αν είναι καλό, είναι απόλαυση και προσωπικά για μένα είναι must στην αγορά νέου αυτοκινήτου. Γνώμη μου όμως είναι ότι θα πρέπει να μάθεις να χειρίζεται και το manual.
  6. Καλά έκανες, και εγώ έτσι νιώθω
  7. Mazda CX-5 2016. Είναι εισαγωγής και το φοβάμαι και θα ήθελα έναν καλό έλεγχο
  8. Καλημέρα, Θέλω να ελέγξω ένα αυτοκίνητο στη Χαλκίδα (είμαι Βόρεια Ελλάδα). Έχετε υπόψη σας τίποτα? Όλες οι εταιρείες ελέγχου που έψαξα (Spotmechanic κλπ) δραστηριοποιούνται μόνο Αθήνα - Θεσσαλονίκη. Πείτε καμιά άποψη πως να ελέγξω ένα αυτοκίνητο εκεί.
  9. Κατάλαβα, τόσο κακή φήμη τα Leasing?
  10. Καλημέρα, παιδιά, Να σας πω και εγώ τις δικές μου ανησυχίες. Στο κοντινό ή μακρινό μέλλον, θα αγοράσω αυτοκίνητο. Προς το παρόν βολεύομαι με ένα παλιό που έχω, αλλά σε κάποια φάση θέλω να το αντικαταστήσω. Απαιτήσεις δεν έχω πολλές, αλλά και εγώ σαν τον @tsofras θέλω όταν ανεβαίνω στο αυτοκίνητο να το γουστάρω και να μου αρέσει. Δεν καλύπτει δηλαδή τόσο λειτουργικές ανάγκες, όσο άλλες ανάγκες 🙂. Βρίσκομαι, λοιπόν σε διαδικασία αναζήτησης, χωρίς όμως να καίγομαι κιόλας. Είμαι υπέρ του καινούργιου, αλλά, προς θεού, οι τιμές έχουν καταντήσει απαγορευτικές και στρέφομαι αναγκαστικά στην αγορά των μεταχειρισμένων. Κοιτάζω συνέχεια και την εγχώρια αγορά, αλλά και τη δυνατότητα μήπως κατεβάσω κάτι από Γερμανία. Το budget μου δε θέλω να ξεπεράσει τις 20.000. Σε πρώτη φάση, θέλω τις απόψεις σας για το σκεπτικό που ανέφερα παραπάνω (μεταχειρισμένο, Γερμανία). Σε δεύτερη φάση, θέλω τις γνώμες σας για τα αυτοκίνητα από Leasing? Για παράδειγμα, Έχω βάλει στο μάτι αυτό: https://www.car.gr/classifieds/cars/view/325344782-seat-ateca το οποίο είναι από Leasing για 4 χρόνια. Από τη μια τα Leasing έχουν κακό όνομα ότι δεν τα καλομεταχειρίζονται τα αυτοκίνητα, επειδή δεν είναι δικά τους, αλλά από την άλλη το Leasing υποδηλώνει ότι τα χιλιόμετρα το πιθανότερο είναι ότι θα έχουν γίνει σε ανοιχτούς δρόμους και δε θα έχει επιβαρυνθεί το diesel. Απόψεις?
  11. Εννοείς ότι το αφήνω μονίμως ανοιχτό? Ακόμη και το βράδυ? Ένταση του ανεμιστήρα?
  12. Αν είναι για μένα η ερώτηση, είχα δώσει αυτά τα στοιχεία από το γνωστό εργαλείο: 3065.54 Watt, 2636.36 KCal/h, 51.09 Watt/m2, 43.94 KCal/h/m2 με 19ο C.
  13. Μετά από μελέτη και πολύτιμες συμβουλές σε αυτό το thread, έβαλα και εγώ το Toshiba Shorai Premium 18άρι. Ο εγκαταστάτης μου φάνηκε πολύ καλός και όταν του είπα για αυτά που έμαθα εδώ μέσα (2μ χαλκοσωλήνα, αντλία κενού), μου απάντησε πως αυτά εννοούνται! Τώρα θα ήθελα τις συμβουλές σας για τον τρόπο λειτουργίας του για θέρμανση, καθώς πρώτη φορά χρησιμοποιώ κλιματιστικό για θέρμανση: 1) Γενικά δεν είμαι της πολύς ζέστης. Σε τι θερμοκρασία να το έχω, 21? 2) Η ένταση του ανεμιστήρα να δουλεύει στο αυτόματο ή περίπου στη μέση (θέση 3 από 5)? 3) Οι περσίδες να είναι προς τα κάτω ή swing? 4) Όταν είμαι εκτός σπιτιού για κανένα δίωρο, να το κλείνω ή να το αφήνω να λειτουργεί? Δηλαδή, μήπως θα καταναλώσει το ίδιο αν το αφήσω να λειτουργεί σε σχέση με όταν το ανοίξω όταν γυρίσω και μέχρι να πιάσει τη θερμοκρασία του? 5) Σε χαμηλές εξωτερικές θερμοκρασίες (γύρω στο 0 και κάτω) αξίζει να το λειτουργήσω αποκλειστικά ή θα είναι πιο αποδοτικό αν λειτουργεί επικουρικά και ο λέβητας πετρελαίου? Ελπίζω να μην κούρασα και αν έχετε κάποιες προτάσεις για τον τρόπο λειτουργίας του, καλοδεχούμενες.
  14. Φίλε μου, είμαστε σίγουροι για αυτό; Σκοπεύω να βάλω Toshiba και να ξέρω τι να τους ζητήσω στην εγκατάσταση. Ρωτάω επειδή σε ένα πρόχειρο ψάξιμο βρήκα σε ένα εγχειρίδιο εγκατάστασης Toshiba το εξής: "Μη συνδέετε σωλήνα ψυκτικού μικρότερο από 3 m. Αυτό ενδέχεται να προκαλέσει δυσλειτουργία του συμπιεστή ή άλλων διατάξεων" Βέβαια το εγχειρίδιο είναι για τη σειρά RAV-GP, δεν ξέρω αν παίζει ρόλο
  • Δημιουργία νέου...