Προς το περιεχόμενο

ramnous32

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    29
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

ramnous32's Achievements

Contributor

Contributor (7/15)

  • Πρώτο Μήνυμα
  • Collaborator
  • 1 Εβδομάδα Μετά
  • Ένα Μήνα Μετά
  • 1 χρόνο Insomniac

Πρόσφατες Διακρίσεις

1

Φήμη

  1. Τα ψιλά γράμματα που λέμε που όλοι βαριούνται. Νομίζω πάντως πως αζημείως δεν μπορείς να κόψεις το τηλέφωνο και το ίντερνετ παρά μόνο την τηλεόραση. Όπως θέλουν τα κανονίζουν. Γερμανικό μοντέλο.
  2. να τους στείλεις ένα μήνυμα με τα προβλήματα https://www.facebook.com/Forthnet/app_482802375174799για να σε βοηθήσουν
  3. να τους στείλεις μήνυμα https://www.facebook.com/Forthnet/app_482802375174799και θα σε πάρουν αυτοί τηλέφωνο να σε βοηθήσουν
  4. στείλε τους μήνυμα εδώ https://www.facebook.com/Forthnet/app_482802375174799για να σε εξυπηρετήσουν και να σου διορθώσουν το πρόβλημα . Έχουν εξυπηρετηθεί πολύ έτσι
  5. στείλε τους μύνημα στο https://www.facebook.com/Forthnet/app_482802375174799για να σου λύσουν το πρόβλημα και σε παίρνουν αυτοί τηλέφωνο
  6. Αν στείλεις στο fb σε παίρνουν αυτοί τηλέφωνο και έχουν βοηθήσει πολλούς να λύσουν το πρόβλημα τους
  7. Δεν χρειάζεται να χάνεις χρόνο να πας σε κατάστημα forthnet . Στείλε τους μύνημα στο https://www.facebook.com/Forthnet/app_482802375174799και θα σε πάρουν αυτοί τιλέφωνο
  8. Αν έχει πρόβλειμα το ρούτερ πες τους να στο αλλάξουν . Είχε συμβεί κάτι ανάλογω παλαιότερα και αντικαταστισαν δορεαν
  9. To novabox+ είναι μόνο για εγγραφές στο novabox+ . Δεν μπορείς να τις μεταφέρεις σε άλλο σκληρό δίσκο
  10. Με τα τηλέφωνα είναι δύσκολο να βγάλεις άκρη . Επειδή μπορεί να έχει γίνει μπέρδεμα γράψε ένα μήνυμα στην εξυπηρέτηση πελατών https://www.facebook.com/Forthnet/app_482802375174799 με το παραπάνω πρόβλημα και θα σε πάρουν τηλέφωνο αυτοί για να λυθεί το πρόβλημα
  11. δοκίμασε να τους γράψεις το πρόβλημα με την γραμμή,κατέβασμα ταχυτήτων και ότι άλλο θες στο https://www.facebook.com/Forthnet/app_482802375174799για να σε βοηθήσουν
  12. Παλαιότερα είχε προβλήματα αλλά τώρα έχει διορθωθεί το τεχνικό της forthnet , που αν τους στείλεις το πρόβλημα σε μήνυμα https://www.facebook.com/Forthnet/app_482802375174799 σεπαίρνουν αυτοί τηλέφωνο και στο λύνουν χωρίς να περιμένεις σε αναμονές στο τηλέφωνο
  13. Πληρώνεις και router;;; Καλό και αυτό. Πάντως για μένα το πιο οικονομικό αυτή τη στιγμή είναι το 2play της Forthnet με 19,90€/μήνα για 12 μήνες και όχι για 24. Μπορείς να μιλήσεις μαζί τους και να τους ζητήσεις αυτό το πακέτο. Λογικά θα το δεχτούν.
  14. αν του παίρνεις τηλέφωνο και κράζεις δεν βγαίνει κάτι . προσπάθησε αυτόν τον μήνα που μένει να δοκιμάσεις να στείλεις μήνυμα με το πρόβλημα σου όπως έγραψα και πιο πάνω https://www.facebook.com/Forthnet/app_482802375174799 καινα στο διορθώσουν για να μην σπάνε τα νεύρα σου αφού θα σε πάρουν αυτοί τηλέφωνο και όχι εσύ
  15. θα ήταν πολύ καλύτερα να τους έστελνες μήνυμα με το παραπάνω πρόβλημα και να τους έλεγες αυτά που ήθελες στο https://www.facebook.com/Forthnet/app_482802375174799για να βρεις μια λύση και θα σε πάρουν αυτοί τηλέφωνο αφού έτσι έχουν βοηθήθει αρκετοί για να λύσουν το πρόβλημα που είχαν
  • Δημιουργία νέου...