Προς το περιεχόμενο

cp5120

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    899
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Αναρτήσεις από cp5120

  1. Η τιμή δεν έχει καμία σημασία. Βλέπω συχνά ζευγαράκια σε καφετέριες δίπλα δίπλα και καθένας κοιτά στο κινητό του σαν να μην υπάρχει ο άλλος.
    Απόλυτη απομόνωση=απόλυτος έλεγχος. Μόνο ένα κοινό βλέπω για τα VR και το συγκεκριμένο κοινό δεν νοιάζεται για την τιμή.
    Και όποιος κατάλαβε κατάλαβε...

  2. 7 ώρες πριν, michael92 είπε

    Το 2020 θα έχουμε 1 εκατομμύριο ρομποταξί όμως...

    Μα ασφαλώς τα έχουμε. Και η βάση στον Άρη ήδη φιλοξενεί περίπου 50.000 άτομα.
    Και το Μετρό της Θεσσαλονίκης ήδη λειτουργεί...

  3. 3 ώρες πριν, razimar είπε

    1. Δεν μπαίνεις ποτέ σε αεροπλάνο που δεν είναι Airbus.
    Η τραγική πλειοψηφία των ατυχημάτων/δυστυχημάτων είναι με Boeing.

    Aviation-Crashes-by-Make.png

    Με λίγη κριτική σκέψη κάποιος θα μπορούσε εύκολα να παρατηρήσει ότι στον πίνακα αυτό περιλαμβάνονται ταυτόχρονα εταιρίες με κινητήρες jet και προπέλες. Οι 2300 πτώσεις της Boeing σε σχέση με τις 340 της Airbus θα πρέπει να συσχετιστούν με τον αριθμό και τις ώρες των πτήσεων κάθε μάρκας αεροσκάφους. Η Boeing πετάει αεροσκάφη από το 1919 και η Airbus από το 1972. Με άλλα λόγια ο πίνακας δεν παρέχει καμία χρήσιμη πληροφορία.

    • Like 4
  4. 6 ώρες πριν, rodosf1 είπε

    Παίζει κάνας παλαβός να πήγε να ανοίξει την έξοδο κινδύνου και όντως να δούλεψε εν πτήση.

    Στο συγκεκριμένο μοντέλο ΔΕΝ είναι έξοδος κινδύνου. Είναι μια πακτωμένη υποδοχή για έξοδο κινδύνου για παρόμοιο μοντελο του 737 με μεγαλύτερη χωρητικότητα.

    Να μην ξεχνάμε ότι πρόσφατα το Airbus A350 κατάφερε να εκκενώσει 379 άτομα χωρίς απώλειες και ένα άλλο πάλι Airbus Α340 (Air France Flight 358) το 2005 κατάφερε να εκκενώσει 309 άτομα χωρίς απώλειες.

    5 ώρες πριν, filipprin είπε

    Απο εξωτερική φοτο που υπαρχει φενεται οτι αυτο που για καποιο λογο ανοιξε ειναι η εξοδο κινδυνο.Ουτε παραθυρο ουτε εκρηξη.Το γιατι ανοιξε ειναι το θεμα.....Πιθανος καποιο προβλημα αποσυμπιεσης τησ καμπινας

     

    Δεν είναι "'έξοδος κινδύνου". Και στα 16000 πόδια η διαφορά εσωτερικής και εξωτερικής πίεσης είναι μικρή.

    • Like 2
  5. 15 ώρες πριν, Evangelos Anagnostou είπε

    H κίνα ελέγχει την παραγωγή μπαταριών, θα ελέγξει και την αυτοκίνηση αναπόφευκτα.

    Εννοείς την ηλεκτρική αυτοκίνηση προφανώς. Όσο για το "αναπόφευκτα", θα σου το είπε ο ...Παϊσιος μάλλον.

  6. "Ένα άλλο απίθανο σενάριο είναι να απενεργοποιήσει από τη σειρά Apple Watch την αμφισβητούμενη τεχνολογία του αισθητήρα οξυγόνου αίματος."
    Το hardware, όχι το software, αντέγραψε η Apple με 30 μηχανικούς της Μasimo που εξαγόρασε. Γιατί να συμφωνήσουμε με την masimo και να δίνουμε δικαιώματα πατέντας όταν μπορούμε να αντιγράψουμε την πατέντα; Η ειρωνεία είναι ότι η Apple συχνά πυκνά διαμαρτύρεται για "κλοπή πνευματικών διακαιωμάτων" από Κινέζους.

     

  7. 1 ώρα πριν, Volga είπε

    Μια λειτουργία είναι το Auto HDR
    Μια δεύτερη λειτουργία είναι το Subsystem για Linux
    Μια τρίτη λειτουργία είναι Windows Sandbox

    Μια τέταρτη λειτουργία είναι το βελτιωμένο σύστημα για την εναπόθεση παραθύρων στην οθόνη (Window Snap)
    Μια πέμπτη λειτουργία είναι τα πολλαπλά desktop
    Μια έκτη λειτουργία είναι οτι ο File Explorer έχει tabs
    Μια έβδομη λειτουργία είναι το Work Folder Client για τον συγχρονισμό αρχείων με άλλους Server στο δίκτυο
    Μια ογδοη λειτουργία είναι οι ειδοποιήσεις εστίασης
    Μια ένατη λειτουργία είναι οτι λαμβάνουν security updates και για να τα έχεις επίσης σημαίνει οτι επίσης το σύστημα σου υποστηρίζει και έχει ενεργοποίημένο το TPM και το UEFI Secure boot.

    Αντιλαμβάνεσαι φαντάζομαι ότι 8 στα 9 που αναφέρεις αφορούν επαγγελματικές/ημιεπαγγελματικές εγκαταστάσεις και δεν αφορούν το 95% των χρηστών που δεν έχει 40'' οθόνη με HDR για να βλέπει 10 παράθυρα ταυτόχρονα, δεν έχει server, δεν έχει 2-3 οθόνες, δεν χρειάζεται linux subsystem ή sandbox, δεν θέλει ειδοποιήσεις. Όσο για τα "security updates", πόσο "τρύπια" είναι μια έκδοση των Windows όταν πρωτοκυκλοφορεί για να χρειάζεται αμέτρητα "security updates"? Εκτός κι αν δεν είναι "security updates" αλλά data collection updates. Λέω...

    • Like 2
  8. 45 λεπτά πριν, CENTRAL είπε

    Απορώ πως θα εξελιχθεί αυτή η τάση συνεχούς βελτίωσης της φωτογραφικής κάμερας στα κινητά... θα δούμε άραγε και κινητά dslr; με αποσπώμενους φακούς; 

    Το δοκίμασαν αρκετές φορές στο παρελθόν χωρίς επιτυχία. Όσο μεγαλύτερος ο αισθητήρας τόσο μεγαλύτερη χρειάζεται να είναι η απόσταση από το γυαλάκι.
    Η φωτογραφία στα κινητά έχει φτάσει στα όριά της και με "κόλπα" προσπαθούν να χτυπήσουν τον ανταγωνισμό. Η computational φωτογραφία και video είναι μια χαρά για tiktok και instagram. Οι (λίγοι) υπόλοιποι χρησιμοποιούν φωτογραφικές μηχανές και έχουν το κινητό μόνο για επικοινωνία.

    • Like 1
  9. Τα 7άρια είναι μια χαρά. Όσο για το Linux η υιοθέτηση από μεγαλύτερο αριθμό χρηστών είναι πάντα "just around the corner" όπως η "αυτόνομη οδήγηση" και το nuclear fusion. Φυσικά, μιας και πρέπει να κάνεις 4χρονες σπουδές για να το μάθεις τόσο καλά όπως τα Windows που πολλοί τα χρησιμοπούν ασταμάτητα για περισσότερα από 35 χρόνια. Όσο για την υποστήριξη, είναι για τα μπάζα με όλους τους λινουξάδες που θεωρούν τον εαυτό τους "έξυπνο" και όσους δεν το καταλαβαίνουν "καθυστερημένους".

  10. 8 ώρες πριν, Diavolos666 είπε

    Διότι η Τεχνητή Νοημοσύνη προχωράει αλλά η ανθρώπινη νοημοσύνη παίζει να μειώνεται κιόλας.

    Δεν ξέρω για το IQ, αλλά η ικανότητα ασφαλούς οδήγησης φαίνεται ότι όντως μειώνεται...

     

    • Like 1
  11. 2 ώρες πριν, MikeKata είπε

    Λάθος. Το Starship ανέκαθεν ήταν σχεδιασμένο για προσγείωση στη στεριά, με "πιάσιμο" του booster από δαγκάνες. Αυτό που λες εσύ είναι τα booster των Falcon 9 που, φυσικά και προσγειώνονται και σε στεριά και σε θάλασσα. Καμιά πλατφόρμα δεν πουλήθηκε, μπορείς να βρεις τόσα διαθέσιμα βιντεο online.

    Δεν χρειάζομαι video on line. Ένα απλό search είναι αρκετό:

    https://jpt.spe.org/spacex-sells-former-oilfield-rigs

  12. 2 ώρες πριν, MikeKata είπε

    1. Επειδή ανέφερες για "μεγαλομανή hustler". ΚΑΝΕΝΑΣ λάτρης του διαστήματος δεν ενδιαφέρεται για τον Musk. Το Musk το σιχαίνομαι. Κυριολεκτικά, ως άνθρωπο και τις απόψεις του. Από εκεί και πέρα, αυτό που έχουν καταφέρει οι μηχανικοί και το επιστημονικό προσωπικό της SpaceX, είναι, κυριολεκτικά, επανάσταση στην αεροδιαστημική. Σε αυτούς πάνε τα εύσημα και αυτούς θαυμάζουμε. Συνεχώς τους χλευάζουν για τους στόχους που βάζουν και συνεχώς τους καταρρίπτουν. Ποιος ξέχασε το πόσο γρήγορα ανέπτυξαν το Falcon 1; Ποιος ξέχασε τη χλεύη που έφαγαν όταν είπαν ότι θα μπορέσουν να φτιάξουν επαναχρησιμοποιούμενο booster που προσγειώνεται μόνο του; Το κατάφεραν κι αυτό. Ποιος ξέχασε όταν τους έλεγαν ότι το Starship δε θα μπορεί να προσγειωθεί ανάποδα; Το κατάφεραν κι αυτό. Και συνεχίζουμε.

    2. Ο χαρακτηρισμός της καταστροφής ως "ταχεία απρογραμμάτιστη αποσυναρμολόγηση" είναι ακριβώς ο ίδιος εδώ και χρόνια. Και, μιας και αναφέρεις τη νοοτροπία, τον ίδιο χαρακτηρισμό έδιναν στις αποτυχίες του Falcon-9 όπου έκαναν rapid prototyping, το τελειοποίησαν και, πλέον, στέλνουν ανθρώπους στον ISS με ΑΨΟΓΟ track record και υπερσύγχρονο όχημα. Οπότε, νομίζω ότι η "νοοτροπία" είναι ακριβώς αυτή που πρέπει να είναι.

    3. Όχι, ο Atlas V δεν ήταν μεγαλύτερος του Starship (δε λέγεται "Spaceship", καλό είναι όταν πάμε να μιλήσουμε για κάτι, να ξέρουμε έστω το όνομά του). "Starship" ονομάζεται, ταυτόχρονα όλο το όχημα, καθώς και το μεμονωμένο πάνω μέρος, χωρίς το Super Heavy Booster. Τουλάχιστον 4 χρόνια το λένε έτσι. Το Starship, λοιπόν, έχει ύψος (μήκος) 120m, 9m διάμετρο, με payload capacity σε LEO στους 150 τόνους. Νούμερα απλησίαστα για κάθε άλλο πύραυλο έως τώρα.

    Τον Atlas V δεν ξέρω γιατί τον ανέφερες. Είναι εντελώς άλλης κλάσης όχημα, ούτε καν κοντά στο Starship, στα 58m μήκος, με payload capacity σε LEO 18.5 τόννους. Τι σχέση έχει; Να φανταστώ ότι το μπέρδεψες με το Saturn V ο οποίος είχε μήκος 110m, 140 τόννους payload capacity σε LEO. Για ακόμα καλύτερη σύγκριση, το Starship υπολογίζεται ότι μπορεί να στείλει έως και 700 τόνους σε TLI κοστίζοντας μεχρι και 2 εκατομμύρια ανά εκτόξευση, ενώ το Saturn V μόλις 47 κοστίζοντας 1.23 δις.

    Καταλαβαίνεις ότι μιλάμε για εντελώς διαφορετικές τάξεις μεγεθών;

    Τις διορθώσεις τις έκανα, ευχαριστώ για τις παρατηρήσεις. Μερικά καλοπροαίρετα σχόλια:
    1.  "Το Starship δε θα μπορεί να προσγειωθεί ανάποδα". Δεν νομίζω να προσγειώθηκε ποτέ ανάποδα στις θαλάσσιες πλατφόρμες. Γι' αυτό και τις πούλησαν και προσγειώνεται ανάποδα στη στεριά. Άρα, αυτό που έλεγαν ήταν μόνο εν μέρει αληθές.
    2. Το κόστος ανά εκτόξευση δεν είναι, κατά τη γνώμη μου, ενδεικτικό συγκριτικό στοιχείο. Είναι σαν να συγκρίνεις την κατανάλωση σε ένα όχημα της δεκατείας του 60 με την κατανάλωση σε ένα όχημα της δεκαετίας το 20, ίσως και υβριδικό. Αυτή η προσαρμογή "σε σημερινές τιμές" δεν έχει νόημα και πιστεύω να καταλαβαίνεις γιατί.
    3.  Τα νούμερα που παραθέτεις είναι υποθετικά. Ο Saturn V έχει 13 στις 13 επιτυχημένες απογειώσεις. Το Starship 0 στις 2. Με κατανάλωση 3.583 vs 4600 τόννους καυσίμου. Και 140 τόννους σε LEO. To Starship έχει θεωρητικά σχεδόν την ίδια χωρητικότητα και είναι θεωρητικά επαναχρησιμοποιούμενο. Και θεωρητικά υπολογίζεται ότι μπορεί να στείλει έως και 700 τόνους σε TLI κόστίζοντας 2 εκ ανά εκτόξευση ΑΛΛΑ για να συνεχίσει (το Starship) σε TLI χρειάζεται να επαναεφοδιαστεί με καύσιμα. Άρα, προς το παρόν, είναι no go για το φεγγάρι.

    Δεν έχω τίποτα με τους μηχανικούς και επιστήμονες που δουλεύουν στην spaceX και μακάρι να πετύχουν. Αμφισβητώ τη δυνατότητα να πετύχουν αυτό που τους ζητάει το αφεντικό τους και σε δυνατότητα και σε χρονοδιάγραμμα.

    Comparing the Lunar rockets Starship vs Saturn V - Orbital Today.jpg

    • Confused 2
  13. Αρκετοί στα σχόλια συγκρίνουν αποτυχημένες απόπειρες των προγραμμάτων Mercury, Gemini και Apollo με την spaceX. Πρώτα πρώτα η τεχνολογία εκείνης της εποχής ήταν "πρωτόγονη" σε σχέση με σήμερα. Σήμερα ξέρουμε πως να στείλουμε ένα όχημα σε τροχιά. Δεύτερο, επικεφαλής της NASA εκείνη της εποχή ήταν ο Wernher von Braun, ένας πυραυλικός ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ και όχι ένας μεγαλομανής hustler που υπόσχεται χωρίς ποτέ να κάνει follow up στις υποσχέσεις του. Είναι ο "αδύναμος κρίκος" σε κάθε επιχείριση που μόνο τα fanboys δεν θέλουν να παραδεχτούν.
    Και μόνο ο χαρακτηρισμός της καταστροφής ως "ταχεία απρογραμμάτιστη αποσυναρμολόγηση" (SIC) μπορεί να δώσει το στίγμα της νοοτροπίας που έχει επιβάλλει στην spaceX.

    Και μια σημείωση. Το Starship ΔΕΝ είναι ο "μεγαλύτερος πύραυλος". Γίνεται μεγαλύτερος σε μήκος με την προσθήκη του booster. Ο Saturn 5 ήταν μεγαλύτερος σε μήκος από το σκέτο Starship και ΔΕΝ χρειαζόνταν boosters. Χώρια που είχε ελάχιστα καύσιμα, άρα ελάχιστο φορτίο.
    Είμαι όμως σίγουρος ότι θα υπάρξουν χιλιάδες υποψήφιοι εκατομμυριούχοι για το ταξίδι στον Άρη το 2025.
    Σαν αυτούς που πλήρωσαν για το ταξίδι με το Titan της OceanGate.

    • Like 1
    • Thanks 2
  14. 8 ώρες πριν, Ntinaras είπε

    μιλαμε για το 2% των χρηστων που εχουν την ικανοτητα και ορεξη να αλλαξουν adblockers, ενω το υπολοιπο 98% ειναι τεχνολογικα αναλφαβητο που παταει στα λινκ που του λενε πως κερδισε iphone.

    Όπως πολύ σωστά παρατήρησε ο Louis Rossmann, οι περισσότεροι χρήστες ΔΕΝ ήξεραν ότι υπάρχει τρόπος να παρακάμψουν τις διαφημίσεις. Το YT εν τη σοφία του φροντισε να τους πληροφορήσει ότι κάτι τέτοιο είναι δυνατό. Έξοχα. Για τους δε υπόλοιπους, υπάρχει το Firefox και ο Brave όπου τα adblockers λειτουργούν κανονικά. Μάλλον η Google θεωρεί ότι το μικρό ποσοστό των χρηστών που χρησιμοποιούν αυτούς τους browsers είναι πολύ tech-savvy για να τα βάλει μαζί τους.

     

    • Like 3
  15. Αρχικά, ας δύμε τα νούμερα: και 1% να πληρώσει συνδρομή, μιλάμε για εκατομύρια επιπλέον κέρδη για τον Zuk.

    Αυτό που αναρρωτιέμαι διαρκώς είναι πόσο αποτελεσματικές είναι γενικά οι διαφημίσεις. Μια εταιρία έχει ένα budget πχ $ 10.000 για διαφημίσεις. Το budget αυτό το διαχειρίζεται ένα διαφημιστικό γραφείο. Και αυτό αποφασίζει ΠΟΥ και ΠΟΤΕ θα βάλει τις διαφημίσεις, μερικές φορές (με το αζημίωτο) πχ στον "κολλητό" με 5 φύλλα κυκλοφορίας και τα λεφτά μισά μισά με εικονοκό τιμολόγιο (?). Ελέγχει ποτέ κανείς εάν η εταιρία με το συγκεκριμένο budget έχει αύξηση στις πωλήσεις; Και τι θα γινόταν εάν οι διαφημίσεις ΔΕΝ εκπίπτουν από τις εταιρίες ως έξοδα (δηλαδή να μην πληρώνουν φόρο σε βάρος όλων όσων πληρώνουν φόρο). Με άλλα λόγια τις διαφημίσεις τις ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ χωρίς καν να αγοράσουμε κάποιο προϊόν. Και συντηρούμε μια παρασιτική τάξη, αυτή των διαφημιστικών γραφείων.

    ΥΓ. Ξέρω, μην προλάβει να πει κάποιος "είναι ο καπιταλισμος ανόητε"...

  16. Το λάθος της Microsoft ήταν/είναι αυτό που ανάφερουν πολλοί: Developers. Όχι όμως για τους λόγους που πιστεύουν πολλοί.
    Το πρόβλημα δεν είναι ότι οι developers δεν ασχολήθηκαν με τα Windows Phone. Το πρόβλημα είναι ότι η Microsoft προσπαθούσε να ανταγωνιστεί Apple και Google στο ίδιο γήπεδο ψάχνοντας developers (το ίδιο λάθος που έκανε και η RIM).
    Με δεδομένα τα Windows και το εύχρηστο, όμορφο και ελαφρύ λειτουργικό Windows phone θα έπρεπε να προσπαθήσουν να αναπτύξουν in house ένα δικό τους niche οικοσύστημα που θα απευθυνόταν σε μια άλλη κατηγορία χρηστών. Αυτών που ΔΕΝ έχουν social, TikTok, Google υπηρεσίες, ΥΤ, Instagram, FB κτλ. Αυτών που θέλουν ένα ποιοτικό και αξιόπιστο τηλ. (βλέπε Nokia) με sms, e-mail, χάρτες, σημειωματάριο, πολύ καλή φωτογραφική μηχανή (πχ Nokia 1020), κάρτα sd, σύνδεση με MS Office. Με υποδοχή ακουστικών, shutter κουμπί, ανθεκτικό πλαστικό. Τι ποσοστό της αγοράς θα είχε; Ίσως ένα 10%. Ίσως και παραπάνω απευθυνόμενη σε αυτούς που ακόμη επιμένουν σε κινητά με κουμπάκια. Που θα μπορούσε να αποτελεί αφετηρία για ένα μέλλον. Και θα υπήρχε σαν όνομα στην αγορά.

    • Like 1
    • Thanks 1
  17. Στις 21/10/2023 στις 11:12 ΠΜ, TechnoState είπε

    .... μάλλον ήρθε η ώρα για την apple να προσπαθήσει περισσότερο (ίσως και να φέρει ουσιαστικές αλλαγές) στις επόμενες iPhone συσκευές.

    Τι παραπάνω δηλαδή να κάνει; Να καταργήσει την οθόνη;
    Όλα τα κινητά είναι μια πλάκα γυαλί με τα εντόσθια από πίσω. Άντε, και μια πλάκα γυαλί προ-σπασμένη από το εργοστάσιο.
    Οι διαφορές πλέον είναι όχι στο τι μπορούν να κάνουν, αλλά πόσο μπορούν να δείχνουν πόσα λεφτά έχει ξοδέψει ο χρήστης για να το αγοράσει.
    Και γι' αυτό φαντάζομαι ότι οι περισσότεροι/ρες το κρατάνε συνεχώς στο χέρι στο δρόμο χωρίς θήκη.

    Το ίδιο και με τα αυτοκίνητα, όπως αναφέρθηκε. Η mercedes δεν κατάργησε τη μια ρόδα για να ξεχωρίσει.  Απλά, αυξάνει διαρκώς τις τιμές...

  18. 7 ώρες πριν, ggben είπε

    Για να μας πει τώρα η Εσωτερική Υπηρεσία Εσόδων των ΗΠΑ πόσα τρισεκατομμύρια χρωστάνε οι ΗΠΑ;

    Δεν έχει καμία σημασία. Ακόμη κι αν 100πλασιαστούν αυτά που χρωστάει, θα συνεχίσει να χρωστάει.
    Γιατί, εάν, για παράδειγμα, οι ΗΠΑ κάνουν default στο χρέος τους, δεν θα υπάρχει πλέον κόσμος στον πλανήτη για να ανησυχεί...

    Το προφήτευσε και ο Παϊσιος. Πότε είπαμε θα γίνει αυτό; Για να το βάλω στο ημερολόγιο μου να μη το ξεχάσω.

  19. 11 λεπτά πριν, Diavolos666 είπε

    Ναι αλλά την ταυτότητα την βγάζει ένας αστυνομικός ανά τμήμα ή έχουν καμιά δεκαριά αστυνομικούς και μπορούν αν κάνουν multitasking;

    Γιατί αυτό το 1 ταυτότητα ανά 30 λεπτά ανά τμήμα είναι λίγο τραβηγμένο.

    Δεν το λέω εγώ.
    Όσο για το "multitasking", αυτό συνεπάγεται ότι έχουν επιπλέον κάμερες, PCs κτλ. Αν είχαν "καμία δεκαριά" αστυνομικούς (όπως θα έπρεπε) θα υπήρχαν ραντεβού στις 10.30 π.μ. δηλαδή 3 ώρες μετά το άνοιγμα της πλατφόρμας.

    Screenshot 2023-09-26 at 03-17-31 Yπηρεσία Εικονικού Γκισέ της ΓΓΠΣ ΔΔ.png

  20. Τα τελευταία νέα: Κάθε ΤΑ για έκδοση ταυτοτήτων λειτουργεί 8.30-14.30 και Τετάρτη έως 20.30 και Σάββατο 8.30 έως 13.30. Με 30΄για κάθε ταυτότητα, κάθε ΤΑ μπορεί να εκδίδει το μέγιστο 12Χ4 μέρες, 10Χ1 μέρα και 24Χ1 μέρα, άρα μέγιστο 82 ταυτότητες ανά εβδομάδα. Η Θεσσαλονίκη έχει 9 ΤΑ, άρα για όλη την πόλη μέγιστο 738 ταυτότητες την εβδομάδα. Αν υποθέσουμε ότι 500.000 (περίπου το 1/3 του πληθυσμού) θελήσει να αλλάξει την ταυτότητά του, θα χρειαστούν 677 εβομάδες, δηλαδή περίπου 13 (ΔΕΚΑΤΡΙΑ) χρόνια! Και αυτό για το 1/3 μόνο του πληθυσμού!

    Όταν μιλάμε για "επιτελικό κράτος" μάλλον αυτό εννοούμε. Και ο συμφορίτης ρώτησε γιατί τόση βιασύνη.
    Τα ραντεβού έχουν κλείσει μέχρι και τον Οκτώβριο και οι άλλοι μήνες δεν είναι ακόμη ανοιχτοί. Καλά κρασιά!

     

  21. 1 ώρα πριν, Tlykog είπε

    2) Γιατί τόση πίεση και φασαρία για την επιβολή τους και μάλιστα τόσο γρήγορα; Υποτίθεται ότι είναι κάτι καλό και ο κάθε πολίτης (με τη σωστή ενημέρωση) θα ήθελε από μόνος του να την χρησιμοποιήσει.

    Οι ταυτότητες νέου τύπου είχαν ανακοινωθεί από το 1985 (ογδόντα πέντε) πριν από 35+ χρόνια δηλαδή. Από τότε πάμε από αναβολή σε αναβολή. Έπρεπε να έχουν αλλάξει εδώ και πολλά χρόνια λόγω των (συμφωνηθέντων και από εμάς) οδηγιών της ΕΕ. Το χρονικό διάστημα 2 χρόνων για την αλλαγή ΟΛΩΝ των εκατομμυρίων ταυτοτήτων μόλις και επαρκεί. Φυσικά κάποιοι θα περιμένουν την τελευταία στιγμή να τις αλλάξουν και κάποιοι δεν θα τις αλλάξουν μέχρι τον Σεπτέμβριο το 2026 και όταν θα πάνε στο ταχυδρομείο να εισπράξουν τη σύνταξή τους θα ... ατυχήσουν. Και δεν θα τους βηθήσει ούτε ο Παϊσιος, ούτε ο ίδιος ο Θεός...

    • Like 6
    • Confused 1
  • Δημιουργία νέου...