Προς το περιεχόμενο

eVS

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    56
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πρόσφατες Επισκέψεις

1.664 προβολές προφίλ

eVS's Achievements

  1. εχεις κανει τεραστιο overkill. τα προγραμματα της singular τρεχουν στο φουλ και με core 2 quad...δεν χρειαζονται ολα αυτα. αν θες pc για 10ετια για τετοια δουλεια δωσε 650 και εισαι κομπλε. καρτα γραφικων εννοειται οτι δεν θα παρεις...
  2. απο τα tsi πας σε ατμοσφαιρικο ομως...δεν αξιζει κατα την γνωμη μου...
  3. 6-7 χρονια;;;;;; για το γυαλισμα λες; ή για το coating; εχεις σκοπο να πλυνεις μετα την περιποιηση σε πλυντηριο;;; καπου τα εχεις μπερδεψει ή καπου εχει τα μπερδευψει ο μαστορας που στο ειπε. αν δεν το πλενεις μονος σου με ειδικα σαπουνια +σπρευ κ πετσετες και και και και αστο....θα σου το γεμιζουν "αραχνες" και θα παει τσαμπα το coating λογο του σαπουνιου που χρησιμοποιουν στα πλυντηρια ακομα και αν πλενουν στο χερι. αν θες καλο αυτον που σου προτεινει ο @moure ειναι αρκετα καλος αλλα ειναι ακριβος...αν θες φουλ πακετο θα παει στα κοντα στα 800€ . επειδη το Α 45 ειναι ακριβο αμαξι καλυτερα να πας σε καποιον detailer καραθα!!!
  4. κανει δουλεια ναι, ειναι προστασια πανω απο το αυτοκινητο και ειναι υδροφοβικη κ δεν αφηνει να κολλησουν πανω ευκολα κουτσουλιες, λασπες και οταν κολλανε φευγουν πολυ ευκολα. Σαν αορατος μανδιας ειναι. υπαρχουν αρκετες ποιοτητες, οπως ειπαν και πανω η normal τιμη που παιζει σε επωνυμα ειναι 50-80ευρω πχ CQuartz UK 3.0 kit της carpro ειναι καλο ειναι με λογικη τιμη. μετα ξεφευγουν οι τιμες στο να πας σε πολυ ακριβη μαρκα που εχει 150-200 το μπουκαλακι. αρνητικα τωρα οτι καθε 10-12 μηνες θελει ξανα...φευγει με το πλυσιμο και γενικα αν δεν ειναι σε παρκινγκ κλειστο θα κρατησει λιγοτερο. οσο για την τιμη δεν ξερω που εχεις παει...υπαρχουν μαγαζια detailing οχι πλυντηρια. Στα σοβαρα μαγαζια detailing η δουλεια κοστιζει απο 600-900€ αναλογα τι θα διαλεξεις στο πεκατο. Τωρα ακουσα καποιον να λεει οτι το παει με 100 ευρω και κανουν 4 ωρες, ξεχασε το...με 4 ωρες δεν κανεις τιποτα...ενα φουλ πακετο σε detailing μαγαζι θελει περιπου απο 1.5 ως 2.5 μερες να ξερεις. Πριν προλαβει να πει καποιος οτι σου κρατανε το αμαξι για να δικαιολογησουν τα χρηματα δεν ισχυει. το φουλ πακετο εχει μεσα μινιμουμ 3 χερια + κερι η sealant ή nanocoat πες το οπως θες... Επειδη το κανω μονος μου στα δικα μου αυτοκινητα σου λεω αντικειμενικα οτι θελει γυρω στις 17 -20 ωρες για να τελειωσω ενα αμαξι, κανοντας προετοιμασια απο την προηγουμενη το απογευμα το κανω σε 1.5 μερα δηλαδη. Αν πιανουν τα χερια σου μπορεις να το κανεις κ μονος σου (φυσικα οχι στο επιπεδο που θα στο κανουν σε ενα μαγαζι επαγγελματικο ) εγω θα ελεγα οτι πετυχα σε σχεση με επαγγελματια για την 1η φορα που προσπαθησα ενα 70%. Τωρα θα ελεγα οτι εχω φτασει στο 80-85% ανετα. μην νομιζεις οτι ξυπνησα μια μερα και ειπα παω να γυαλισω...εκατσα 2μηνες να διαβαζω πριν ελληνικα-ξενα φορουμ και μετα εκανα την προσπαθεια μου. αν το σκεφτεσαι να το κανεις μονος σου υπολογισε οτι εγω τουλαχιστον με κοστος 500-600 ευρω εκανα 3 αυτοκινητα κ εχω υλικο για αλλα 2. βεβαια τα ακριβα ειναι ο αλοιφαδορος +πανια σφουγγαρια περι 450€, οι αλοιφες δεν ειναι και τοσο ακριβες. αυτα απο εμενα...οτι θες ρωτα
  5. eVS

    Suzuki Swift 1.3 η 1.6;

    ναι τοσο πολυ, στηξν απλη χρηση ο ιδιοκτητης μου ειπε οτι καει πανω απο 10 σιγουρα . Αυτη ηταν η εμπειρια του. οταν λες ασχημη εμπειρια;
  6. eVS

    Suzuki Swift 1.3 η 1.6;

    Το 16αρι ειναι σφιχτο αμαξι και αρκετα δυνατο παρολα τα 125 αλογα παει για περισσοτερα. Εχω οδηγησει και σου λεω τι θετικα πηρα. θετικα: αρκετα αμεσο τιμονι , στριβει καλα και τραβαει απο γκαζια, αρνητικα : η αναρτηση σε αυτο που οδηγησα ηταν μαμα και κοπαναγε πολυ, μικρο σαν χωρους, ΠΑΡΑ μα ΠΑΡΑ πολυ μεγαλη καταναλωση σε γρηγορη βολτα μου εγραφε 12.5-13 . στα λεφτα του swift υπαρχουν golf tsi αν θες να δεις και κατι αλλο γρηγορουτσικο.
  7. eVS

    Golf 5 1.4 tsi ή fiesta 1.2-4 astra gtc 1.4-6

    εχεις δικιο οσον αφορα το υγραεριο οτι ειναι δυσκολος κινητηρας αλλα πλεον υπαρχουν δοκιμασμενα συστηματα ειδικα για tsi. Με τον σωστο μαστορα μπορει να προχωρησει σε τετοια μετατροπη.
  8. eVS

    Scirocco 122hp ή 160hp!?

    φιλε τα πραγματα ειναι απλα για το αμαξι αυτο. 122hp αργο αλλα ξεκουραστο. 160hp compressora χαμηλα κ τουρμπο μετα. και στα 2 θα πρεπει να φοβασαι την καδενα. εκει πασχουν. κοστος επισκευης 600-900 αναλογα τον μαστορα. στο 160 θα πρεπει να φοβασαι και την αντλια η οποια κοστιζει παραπανω απο το 122 και γενικα ειναι ακριβη. τυπου 200€. το 122 εχει πολυ μικρο τουρμπο και δεν ειμαι φαν. παει σαν ψοφιο. θα αγοραζα σιγουρα το 160. προσεχε και τις ζαντες γιατι καποια σιροκο φορανε περιεργη διασταση που ειναι ακριβη. δεν ειναι σε ολα 225/45 = 4αδα 300-400€
  9. Το ειδα χτες αλλα δεν προλαβα να ανεβασω. ειναι οντως καινουργια και ειδα οτι παιζουν κοντα στα 130ε
  10. δεν υπαρχει τετοιο προβλημα γενικα στα συνεργεια, απλα εχουν καταλαβει οτι δεν ξερεις και σου βαζουν καπελο στα ανταλλακτικα, ειναι τακτικη ολων των συνεργειων αυτο. παντα σε οσα πηγαινα στο παρελθον πηγαινα δικα μου ανταλλακτικα. οσο για τα γνησια μην λεμε οτι θελουμε ολα καποια εταιρεια τα βγαζει καμια αυτοκινητοβιομηχανια δεν παραγει δικα της ανταλλακτικα.
  11. eVS

    αγορα Ford fiesta st (line) 2018

    αυτο που λεει ο φιλος ηθελα να πω στον TS. Εχω φιλο που παραπονιεται οτι στις χαμηλες 1200-1700 ειναι ψοφιο , δεν μπορει να παρει στροφη με δευτερα γιατι τρεμει, το οδηγησα και εγω κ οντως ετσι ειναι . το αμαξι ειναι 1000αρι vw polo 110PS 3κυλινδρο. αν τα οικονομικα σου το επιτρεπουν παρε το ST χωρις σκεψη...με 1500 κυβικα.
  12. ολοι κανουν το ιδιο λαθος οταν πανε να κανουν ενα βημα σαν το δικο σου, συγκριση του αυτοκινητου τους π.χ. το yaris 1.000 με το νεο αμαξι που θα παρουν και λενε μα το yaris μου εκαιγε 40 ευρω για 400 χλμ , ναι αλλα δεν παει ετσι οταν ζητας κανονικο αυτοκινητο οπως καποιο 1.600 για να τραβαει δεν μπορει να καταναλωνει το ιδιο . οποτε μην συγκρινεις το παλιο με το νεο μονο , κοιτα και τι κερδιζεις....π.χ. αμαξι με δυναμη να μην κολλαει στις ανηφορες , χωρους, αλογα κυβικα, ποιοτητα. η γνωμη μου για το mito απο βουλγαρια δες μονο αν εισαι αρκετα σχετικος απο αυτοκινητα αλλιως αστο. οσο για το τι να κοιταξεις δες αυτα που σου λενε κ τα παιδια , δες και corca C (καδενατο) / hyundai coupe /alfa 147 για το υγραεριο ναι αξιζει ναι θα εβαζα οπως κ εχω βαλει σε πολλα . για τα diesel αστο καλυτερα σε αυτα τα λεφτα που δινεις.... Υ.Γ. για να καψεις 40 ευρω στα 300χλμ εκτος που λες πρεπει να παρεις 2.0 λιτρο 400 αλογα κ να το πηγαινεις ταπα.
  13. eVS

    Dealer - Service Volkswagen

    εχουν διαφορα αν πας στην Αργυρουπολη απλα ειναι ασχετοι και μη επαγγελματιες . εισαι εντος εγγυησης;
  14. eVS

    Βελτίωση Αυτοκινήτου

    αν θες την γνωμη μου μην κανεις τιποτα, η μονη αναβαθμιση που αξιζει ειναι να παρεις μοτερ 2.5αρι 3αρι ή κανα Μ3. αν ομως παρολα αυτα θες να ριξεις τα λεφτα αλλαγη μηχανης το κοστος για να δεις μια μικρη διαφορα θα ειναι : πανελ΄ΚΝ 60€ προγραμμα 250-350 (custom) φουλ εξατμιση 700-1000 αναλογα τι θα επιλεξεις ( ο ηχος θα ειναι πολυ δυνατος αν δεν εισαι του σπορ μην το σκεφτεσαι καν) με ολα τα παραπανω θα κερδισεις συνολικα 10-15 αλογα (15 αν εισαι τυχερος) και δεν θα παρεις αυτο που περιμενεις με τοσα λεφτα. 3 επιλογες εχεις που φαινονται σωστες 1. αλλαγη μηχανης με μεγαλυτερη (κοστος 1500-2000;;) 2. κιτ κομπρεσσορα ή τουρμπο (τυπου arma supercharger) 3. πουλημα κ αγορα μεγαλυτερο μοντελο. αν γνωριζεις απο τετοιες μετατροπες εγω θα κοιταζα για αλλαγη μηχανης εισαι το πιο safe, αν οχι θα σου ελεγα να μην μπλεξεις καθολου γιατι ολα αυτα θα βγαλουν προβληματα στην αρχη που για να τα λυσεις θες χρημα + χρονο
  15. ουτε καν, γερμανικα υποστηριζω απλα το corsa opc δεν κανει για πολλα πολλα ολο ζημιες ειναι.
  • Δημιουργία νέου...