Προς το περιεχόμενο

Omnigeek

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    938
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Οτιδήποτε δημοσιεύεται από Omnigeek

  1. Η Tesla είναι σαν την Apple του 2008. Αν καταφέρει να αντέξει τον πόλεμο και να πετύχει τον στόχο της που είναι διατάραξη και αλλαγή της αυτοκίνησης στα ηλεκτρικά τότε σύντομα θα εμφανιστούν σοβαροί ανταγωνιστές όπως έκανε το android για τα smartphone και θα καλύψουν όλα τα βαλάντια (όπως δειλά δειλά κάνει τώρα η Hyundai με το πολύ προσιτό Kona EV που στην Αμερική ξεκινάει από τα 25000$ +επιδοτήσεις). Επίσης η ίδια Tesla σαν εταιρία δηλώνει σαν πρωταρχικό σκοπό (με τον Musk στο τιμόνι τουλάχιστον) την αλλαγή στην καθαρότερη αυτοκίνηση, δεν νομίζω ότι προσδοκά να φτιάχνει κάποτε όλα τα ηλεκτρικά του κόσμου, το καλύτερο νομίζω που ελπίζει είναι να γίνει μια apple της αυτοκίνησης, που οι άλλοι θα έχουν τα περισσότερα έσοδα και αυτή τα περισσότερα κέρδη. Δυστυχώς οι περισσότεροι κατασκευαστές (κυρίως οι Γερμανοί) απλά έχουν ποντάρει τα πάντα στην αποτυχία της (όπως ακριβώς έκαναν MS, Nokia κ.α. με τα smartphones) ή σε κάποια εξωτική τεχνολογία μπαταριών που θα εμφανιστεί κάποτε στο προσεχές μέλλον και θα τους ξελασπώσει. Γιατί αν το έβλεπαν σοβαρά, και δεν έμεναν μόνο στις ανακοινώσεις, τα pr stunts και λοιπό vaporware, και ήταν οι tesla-killers που ονειρεύονται οι haters τότε θα είχαν ήδη βάλει μπρος για τα πρώτα gigaεργοστάσια που θέλουν δεκάδες δις και πολλά χρόνια για να αρχίσουν να βγάζουν μπαταρίες.
  2. Omnigeek

    Το thread της Tesla

    Τα 3 έχουν 78-80kwh μπαταρίες " EPA determined usable battery was 80 kWh and Tesla responded saying 78 kWh"(link) Αν αφαιρέσουμε τα 9,5-10Κ από 40Κ που είναι το κόστος κατασκευής του 49Κ κατά την UBS (με 18% gross margin) έχουμε ~30000 δολάρια. Άρα αν το βασικό μοντέλο θα κοστίζει 30000 να φτιαχτεί και θα πωλείται στα 35Κ θα έχει gross margin ~15% σωστά; Αν το 49Κ έχει σύμφωνα με την UBS μόλις 7% καθαρό profit από το 18% gross profit (11% διαφορά), τότε αν το 35Κ έχει 15% gross profit αν υποθέσουμε ότι όλα τα υπόλοιπα έξοδα παραμένουν τα ίδια (που δεν είναι γιατί ένα απλούστερο αυτοκίνητο φτιάχνεται πιο εύκολα, λιγότερες εργατοώρες, λιγότερο χρόνο κατασκευής) δεν θα έπρεπε να έχει 15% - 11% = 4% καθαρό κέρδος στα 35 χιλιάρικα; Επίσης το 49Κ κατά την UBS κάνει breakeven στα 45570 και το 35Κ κάνει breakeven στα 41000, διαφορά δηλαδή 4570, ενώ η διαφορά στο κόστος κατασκευής είναι παραπάνω από τα διπλά, 9500-10000 δολάρια. Ξαναλέω. Η UBS έβαλε κάποιους να κάνουν teardown το 49Κ (πιθανότατα τον Munro που είπε τελείως διαφορετικά πράγματα από την UBS και τον κυνηγάνε τώρα οι δικηγόροι, δεν άκουσα την γνώμη σου για αυτό) για να εκτιμήσουν το κόστος κατασκευής σε υλικά και να υπολογίσουν το gross margin του αυτοκινήτου (18% λένε αυτοί πάνω από 30% λέει ο Munro), με αυτά τα δεδομένα δηλαδή αυτή την εκτίμηση μπορούν να βγάλουν. Εσύ αν κάνεις tesardown μια τηλεόραση π.χ. και φτιάξεις μια λίστα με τα εξαρτήματα της και τις εκτιμώμενες από εσένα τιμές τους (με ένα μεγάλο περιθώριο λάθους πάλι, η Tesla π.χ. φτιάχνει in-house το μεγαλύτερο ποσοστό του αυτοκινήτου δεν υπάρχουν ακριβείς τιμές στο εμπόριο να βρει κάποιος), μπορείς να εκτιμήσεις ότι η τηλεόραση αυτή κόστισε σε υλικά ένα ποσό τάδε, έχεις την δυνατότητα μόνο με αυτά τα στοιχεία να πεις με ακρίβεια πόσο στοίχισε συνολικά αυτή η τηλεόραση στο τάδε εργοστάσιο; Και αν οι αναγωγές για την τηλεόραση έχουν π.χ. 70% πιθανότητες να είναι σωστές γιατί είναι ένα συνηθισμένο προιόν, με την Tesla έχουν πολύ πολύ μικρότερες αφού η Tesla είναι μια εταιρία που λειτουργεί διαφορετικά από κάθε άλλη ανάλογη εταιρία, έχει ένα σωρό διαφορετικά προϊόντα που εξελίσσει και πουλάει ταυτόχρονα, και αναπτύσσεται και αλλάζει καθημερινά με ταχύτατους ρυθμούς (από μερικές εκατοντάδες αυτοκίνητα την εβδομάδα σε 7-8000 και σύντομα 12000 αυτοκίνητα την εβδομάδα σε λίγα χρόνια), και έχει άγνωστα έξοδα που δεν θα υπάρχουν όταν ολοκληρώσει την διαδικασία εξέλιξης.
  3. Omnigeek

    Το thread της Tesla

    Και που το ξέρει η UBS πόσο κοστίζει συνολικά σε operating margin (που επιμένω στην συνέντευξή του μίλαγε για gross margin βάση του teardown του 49Κ "This car needs to sell in the low $40,000's to break even, and I think they're a long way from the 25 percent growth margin target, unless they can sell it well over $50,000," Langan said Tuesday on CNBC's "Power Lunch."): δηλαδή όλα τα έξοδα συνολικά από το R&D και την ανάπτυξη του ίδιου του αυτοκινήτου και της της γραμμής παραγωγής που δεν επαναλαμβάνονται, στους μισθούς μετά από τις χιλιάδες απολύσεις ακριβού διοικητικού προσωπικού και τις αποζημιώσεις που δεν επαναλαμβάνονται, έως το κόστος των εξαρτημάτων που ακόμα είναι υπό διαπραγμάτευση με τους προμηθευτές, για το 3 των 35Κ όταν η ίδια η Tesla δεν το ξέρει καλά καλά ακόμα; Μπορεί να τα μάθει όλα αυτά από ένα teardown ενός διαφορετικού αυτοκινήτου; Είτε έχει την μαγική σφαίρα που βλέπει το μέλλον ή λέει αστήριχτες σαχλαμάρες για χαζούς. Το να λες ότι το μόνο που διαφέρει ανάμεσα στα 2 είναι η μπαταρία (ψιλοπράγματα δηλαδή) και το navi είναι ασυνάρτητες ανοησίες από την UBS. Το 35Κ θα είναι το γυμνό βασικό μοντέλο χωρίς τίποτα από τα πανάκριβα options (π.χ. η πανάκριβη πανοραμική ηλιοροφή σε όλον τον ουρανό) και με 30 Kwh μικρότερη μπαταρία. Η ίδια η UBS υπολόγιζε το κόστος της kwh του pack για την tesla στα 260$ δηλαδή 7800$, αν βάλουμε και ένα κόστος του trim 3000$ (το οποίο πουλάει 5) μας κάνει 10800$ μικρότερο κόστος παραγωγής για το 35Κ. Το σκάνδαλο είναι που αφήνει τα σιχαμένα παράσιτα τους σορτάκηδες να καταστρέφουν εταιρίες. Οι βαρβάτες ποινές και οι σοβαρές κατηγορίες είναι μόνο στις ονειρώξεις τους. Κάθεσαι και εσύ και απαντάς στο κάθε αστείο τρολάκι.
  4. Mavic 2 pro στην τιμή του Phantom 4 Pro V2.0 ! Εκτός αν η καλύτερη φορητότητα είναι απολύτως απαραίτητη προϋπόθεση δεν βλέπω ποιος σοβαρός βιντεογράφος (γιατί sε αυτές τις τιμές εκεί απευθύνεται) θα διάλεγε το χειρότερο σε όλα σχεδόν mavic από το phantom.
  5. Omnigeek

    Το thread της Tesla

    Το μπέρδεμα οφείλεται στην UBS που προσπαθεί εσκεμμένα να θολώσει τα νερά. Μια μιλάει για gross margin (18% το 49Κ) μια για operating margin. Όμως από το teardown που έκανε στο 3 μπορεί να έχει σχετικά αξιόπιστα στοιχεία μόνο για το gross profit margin, δηλαδή το ποσοστό του κέρδους όταν αφαιρείται το άμεσο κόστος παραγωγής και διάθεσης του συγκεκριμένου προϊόντος που ανέλυσε. Δηλαδή πήρε ένα αυτοκίνητο το αποσυναρμολόγησε εντελώς και εκτίμησε πόσο κοστίζει το κάθε κομμάτι να φτιαχτεί (υλικά, υλοποίηση), εκτίμησε πόσο κοστίζει να συναρμολογηθούν όλα μαζί, εκτίμησε πόσο κοστίζει να ολοκληρωθεί (βαφές, έλεγχος ποιότητας, δοκιμές, κτλ), και εκτίμησε πόσο κοστίζει να φτάσει στον πελάτη. Αυτά τα ίδια έκανε ο Munro (πιθανότατα και για λογαριασμό της UBS, και τώρα τον κυνηγάνε οι δικηγόροι) και δήλωσε ότι το 3 κατά μέσο όρο θα είναι profitable (profit margin είναι σε ποσά gross margirgin σε ποσοστό) πάνω από 30% (18% το 35Κ).Από αυτές τις εκτιμήσεις του κόστους παραγωγής βρήκε ότι το 3 τον 49Κ είναι κερδοφόρο από τα 40Κ δολ. Όντως το gross margin δεν λέει τίποτα για το πόσα λεφτά καταλήγουν σαν καθαρά κέρδη στο τέλος στην Tesla. Το operating margin περιλαμβάνει όλα τα επιπλέον έξοδα, γενικά (ρεύμα, νερό, νοίκαι, διοικητικά, ταξίδια, εκθέσεις, προωθητικά κ.α.), μισθοδοσίες, R&D, marketing, και ένα σωρό άλλα που αλλάζουν συνεχώς (προσλήψεις, απολύσεις, κ.α) και είναι πολύ δύσκολο να υπολογιστούν. Το θέμα είναι ότι η UBS στην προσπάθεια να προπαγανδίσει και να εξαπατήσει τον κόσμο με αφορμή ένα teardown αρχίζει και βγάζει ένα σωρό νούμερα από το κεφάλι της χωρίς καμία αιτιολόγηση. Που είναι η αναφορά από το teardown; Πού είναι οι αναλύσεις για τα λειτουργικά έξοδα; Ένα μάτσο αστήριχτες εικασίες σαν αυτές που έχει κάνει πολλές φορές στο παρελθόν και βγήκαν τελείως ψεύτικες. Αν το 3 έχει operating margin 7%, τότε το 49000 κάνει break-even στα 45570. Τότε τα 40κ που είπαν και τα 5900 για το 3 των 35Κ πως προκύπτουν;
  6. Omnigeek

    Το thread της Tesla

    Ο Langan στο CNBC είπε ότι το συγκεκριμένο 3 τον 49000 δολ. που ανέλυσαν έχει profit margin 18%: "Langan estimated the profit margin on the $49,000 version UBS tore apart was about 18 percent. "https://www.cnbc.com/2018/08/21/ubs-repeats-tesla-will-lose-money-on-35000-model-3.html 49000 * 18% = 8820, εξού και το συγκεκριμένο 3άρι λένε κάνει break even στα ~40000 ευρώ (βγαίνουν τα μαθηματικά;) Οπότε και λένε το βασικό 3 θα πρέπει να πωλείται πάνω από τα 40-41 για να κάνει break even και χάνει περίπου 6000 δολ (35000 + 6000 = 41000) Άρα λέω απλά και κατανοητά, αν το 3άρι που ανέλυσαν έβγαζε κέρδος 18% με break even στα 40 κάτι, το κατά πολύ φτηνότερο 35άρι γιατί πρέπει να βγάζει 41 για να κάνει break even; Και εσύ το πήγες στο operating cost ενώ όλοι μιλάνε για profit margin Που βλέπεις να λέει για operating margin; Η Tesla το ξέρεις ότι μέχρι τώρα δεν είναι κερδοφόρα έτσι; Ποια μαθηματικά, τα τωρινά ή τα προχτεσινά που έπεσαν τελείως έξω; Εσύ πίστευε όποια από τα άπειρα ψέμματα τους έχουν πει μέχρι τώρα θέλεις, αλλά μην επικαλείσαι την αυθεντία τους.
  7. Omnigeek

    Το thread της Tesla

    Ρε φιλέ με κοροϊδεύεις τώρα; Δεν είναι 19.5% κέρδος (με τα νούμερα χοντρικά, περίπου 40000 λέει με περίπου 18%), το 7% τότε που κολλάει; Αφού δεν έχεις την παραμικρή ιδέα , δεν ξέρεις καν τι είναι το operating profit κτλ τι μιλας; Έλεος, το τραβάς μια ώρα από δω και από εκεί σώνει και καλά να βγεις από πάνω. Τελικά παραδέχεσαι ότι τα ~40000 είναι για το συγκεκριμένο ή ξέχασαν τις ζάντες και το χρώμα; 🤣
  8. Omnigeek

    Το thread της Tesla

    To 3 των 49000 δολ που έκαναν tear down δηλώνει η UBS κάνει break even στα 41000 Last week UBS estimated that Tesla can reach EBIT break-even at $41,000 on a well-optioned Model 3. "This car needs to sell in the low $40,000's to break even, and I think they're a long way from the 25 percent growth margin target, unless they can sell it well over $50,000," Langan said Tuesday on CNBC's " Power Lunch ." Δηλαδή το κόστος να φτιάξεις το συγκεκριμένο αυτοκίνητο που ανέλυσαν είναι 41000 και τα λεφτά που πωλείται είναι 49000, οπότε και το 18% gross profit margin. Σημασία έχει το gross margin και όχι το operating margin με R&D κτλ σε μια εταιρία που τώρα κάνει scale up την παραγωγή, γιαυτό και το gross margin χρησιμοποιείται συνώνυμα με το Gross Profit. Πρόσεξε ότι ακόμα και στην δήλωση κάνει λάθος ο "αναλυτής" μιλώντας για "25 percent growth margin target". Όλες οι εταιρίες χρησιμοποιούν το gross profit margin για να περιγράψουν πόσο κερδοφόρο είναι ένα προίόν τους. Αν δεν σε βολεύει είναι δικό σου πρόβλημα.
  9. Omnigeek

    Το thread της Tesla

    Gross margin is the difference between revenue and cost of goods sold (COGS) divided by revenue. Gross margin is expressed as a percentage. Generally, it is calculated as the selling price of an item, less the cost of goods sold
  10. Omnigeek

    Το thread της Tesla

    Ότι να'ναι "The Model 3 we disassembled was $49,000 which included the 75 kWh battery (+$9,000) and the high end trim (+$5,000)," UBS said. "We estimate this model has a factory variable margin of ~29%, a gross margin of ~18%, and an operating margin of ~7%. However, the incremental margins on the options are high. We assume the base version at $35,000 would lose about $5,900 per car." Ποια έκθεση έχεις εσύ στα χέρια σου που λέει άλλα από αυτά που δηλώνει ξεκάθαρα η UBS;
  11. Omnigeek

    Το thread της Tesla

    Τι και; Η UBS ανέλυσε το full εξοπλισμένο Long Range (το φτηνότερο που υπάρχει) με την μεγάλη μπαταρία και είπε ότι γίνεται κερδοφόρο από τα ~40000 δολ. Δηλαδή όπως είναι το 49άρι κοστίζει 41κ και πωλείται 49Κ. Εσύ πως καταλαβαίνεις το περιθώριο κέρδους;
  12. Omnigeek

    Το thread της Tesla

    49000 - 41000 = 8000 δηλαδή περίπου 18% σωστά; Επίσης το 3 των 49000 δεν ανέλυσε; Τι σχέση έχουν τα 4wd και τα performance με τα περισσότερα και μεγαλύτερα μοτέρ, διαφορικά κτλ;
  13. Omnigeek

    Το thread της Tesla

    Να απαλλάξω και μια φορά τον fubar από το FUD spreading campaign. Η UBS ξαναχτυπά μέσω των γνωστών media outlet: "Tesla’s Model 3 sedan is riddled with quality issues, Our teardown experts noted numerous Model 3 quality issues including inconsistent gaps & flushness throughout the car, missing bolts, loose tolerances, and uneven & misaligned spot welds," the team of analysts led by Colin Langan wrote in a note to clients Thursday. " Αμέσως μετά το "Based on the results of its dissection, UBS concluded that Tesla would not be able to make any money from the $35,000 base trim of the electric sedan. " Καμία άλλη αιτιολόγηση, καμία δημοσιευμένη αναφορά, τίποτα για τους teardown experts τους. Η ίδια τράπεζα (που σορτάρει άγρια την Tesla όλως τυχαίως) που έχει βγάλει άλλες 2-3 αναλύσεις που βγήκαν τελείως ψέμματα. Π.χ. οι άγνωστοι πάλι "ειδικοί" της είχαν βγάλει κατηγορηματικό πόρισμα ότι κανένα m3 δεν μπορεί ποτέ να είναι κερδοφόρο (ψάξτε τα πανηγυρικά post του fubar για παραπάνω) αφού οι μπαταρίες τους κοστίζουν 260 δολ/kwh, πάνω και από τα 215 που αγοράζει από τρίτους η GM, πράγμα που η ίδια διάψευσε στην τελευταία της ανάλυση που έβγαλε ότι τα 3 κάνουν break even από τα 41000 και πάνω (μέσω κάτι μαγικών κόλπων που υπολόγιζαν το κόστος του 3 βάση του κόστους του GM Bolt που είχαν βάλει τους Munro & Associates να κάνουν teardown 🤣) Την ίδια ώρα που βγάζει τα "έγγυρα" πορίσματά της, οι Munro & Associates που τόλμησαν να πουν ότι το 3 είναι πάνω από 30% κερδοφόρο (18% το απλό των 35000), με πρωτοφανή ολοκλήρωση, υπερεξελιγμένες μπαταρίες και ηλεκτρονικά αντάξια fighter jet πολλά χρόνια μπροστά από τον ανταγωνισμό, δέχονται απειλές για μηνύσεις από, όπως οι ίδιοι λένε " a corporation that would remain unnamed for now (διευκρινίζοντας ότι δεν είναι η Tesla αλλά άλλοι με τους οποίους έχει υπογράψει συμφωνητικά παλαιότερα) με αίτημα να σταματήσουν να μιλάνε. Το FUD της UBS είναι τόσο γελοίο, τόσο πανικόβλητο, που ολόκληρη τράπεζα δεν έβαλε έναν κλητήρα να κάνει 2 πράξεις πριν τα γράψουν! Λένε ότι το 3 των 49000 έχει profit margin 18% (από εκεί που δεν μπορούσε ποτέ βεβαίως να είναι κερδοφόρο, χωρίς να παίρνουν πίσω τα τότε ψέμματα τους), δηλαδή κέρδος 8820 δολ. και κόστος 40180 δολ.ανά αυτοκίνητο. Την ίδια ώρα το m3 των 35Κ λένε θα χάνει 5900 δολ ανά αυτοκίνητο με κόστος 41000 δολάρια! Το basic M3 των 35000 δολ. δηλαδή, με το standard trim (χωρίς θερμαινόμενα δερμάτινα, ηλιοροφές, και χίλια άλλα που έχει το full trim), με ~30Kwh μικρότερη μπαταρία κοστίζει περισσότερο από το Long Range! 🤣 Τα γελοία ψέμματα συνεχίζονται από τους πολέμιους και τα χαζοτρολλάκια. Ο πανικός οδηγεί το FUD σε νέα άκρα γελοιότητας.
  14. Omnigeek

    Το thread της Tesla

    Το thread twilight zone, όπου όλα μοιάζουν αλλά δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα! Ένας βγάζει τους Σαουδάραβες φτωχούς, άλλος ηδονίζεται με μαγικές τεχνολογίες (ότι να'ναι αρκεί να μην είναι μπαταρίες), άλλος βλέπει παντού απατεώνες που έρχονται να τον φάνε! Και κατά τα άλλα όλοι τα έχουν με τα φανμποις που φανατίζονται! Πολύ πλάκα! http://www.rapidshift.net/hydrogen-its-the-fuel-of-the-future-and-it-always-will-be/
  15. Omnigeek

    Το thread της Tesla

    Πηγές "familiar with the matter", αστήρικτα hitpieces και σαχλαμάρες. Τι σημασία έχει αν μετά από λίγο 99.9% διαψεύδονται, ρίξε ρίξε λάσπη όλο και κάτι θα πιάσει.
  16. Τις "θαυματουργές μπαταρίες που αντέχουν για πάντα" τις λες εσύ. Οι εταιρίες όλες λένε ότι αντέχουν παραπάνω από την τυπική διάρκεια ζωής του αυτοκινήτου. Πατάς σε ένα λάθος σε ένα γραφικό, κρατάς ότι σε συμφέρει και παραποιείς τα υπόλοιπα για να βγάλεις ολόκληρη άκυρη θεωρία πάλι. Αν θες να χρησιμοποιείς δεδομένα της tesloop για τις θεωριούλες σου να τα χρησιμοποιείς αυτούσια. Εδώ η αναλυτική λίστα: Η πρώτη μπαταρία άλλαξε στα 194.237 μίλια, δηλαδή 312.594 χιλιόμετρα και την αντικατέστησαν μέσα στην εγγύηση όχι λόγω απώλειας χωρητικότητας αλλά μιας δευτερεύουσας βλάβης που προκλήθηκε από την υπερβολική χρήση (πολλαπλές φούλ γρήγορες φορτίσεις σε superchargers την ημέρα, ταξί ήταν) Η δεύτερη άλλαξε μετά από 129.807 μίλια, δηλαδή 208.904 χιλιόμετρα, πάλι στην εγγύηση λόγω κάποιου προβλήματος στα ηλεκτρονικά και όχι λόγω degradation. Η Tesla αλλάζει πολύ εύκολα τις μπαταρίες στα αυτοκίνητα επειδή τις κάνει refurbish και τις ξαναχρησιμοποιεί (σε άλλες εφαρμογές). Πάρε τώρα το παραπάνω sheet και σύγκρινε τα έξοδα με οποιοδήποτε άλλο συμβατικό και πες μου αν αξίζει. NSERC/Tesla Canada Industrial Research Tesla Dahn battery-research group at Dalhousie University https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S037877531631014X https://www.scopus.com/record/display.uri?eid=2-s2.0-85042389548&origin=inward&txGid=b49ce2f199f92dc453b1a9764c2ab192
  17. Omnigeek

    Το thread της Tesla

    Μιλάμε αποκαλύψεις όχι αστεία! Αν δεν σε πείθουν 2 φωτογραφίες (η μία σε ένα ερασιτεχνικό πάγκο, κομπλέ με κοφτάκι μοντελισμού και dremmel 🤣) και μια τυχαία λίστα με VIN τότε δεν είσαι σοβαρός hater και πρέπει να το κοιτάξεις! Ο κύριος Tripp, τέως μυστικός πληροφοριοδότης της Linette Lopez (σεναριογράφου extraordinaire, με 10άδες αποδεδειγμένα ψευδή hitpieces στο πορτφόλιό της, ένα από τα αγαπημένα όργανα του Χάνου), κάνει μια κατηγορία εκ του ασφαλούς και ότι λάσπη πιάσει. Το ξέρει ότι είναι πρακτικά αδύνατο να ελεγχθεί εκτός αν η εταιρία ανακαλέσει όλα αυτά τα αυτοκίνητα και ξηλώσει τις μπαταρίες τους με ζημιά εκατομμυρίων, και το ξέρει ότι καμιά αρχή δεν πρόκειται να το ελέγξει εφόσον (για ένα παράξενο λόγο ρε παιδί μου) δεν υπάρχει καμία απολύτως αναφορά για πρόβλημα ή ατύχημα. Αν είχαν λεπτύνει τα στοιχεία τόσο πολύ που δείχνει στην φωτογραφία με το dremmel, στις πρώτες λακκούβες θα είχε αρπάξει φωτιά σίγουρα, μάλλον ηλίθιο ρίσκο να πάρει μια εταιρία να διακινδυνεύσει την πλήρη καταστροφή της από τις σίγουρες φωτιές και θανάτους αντί να φτιάξει μερικά στοιχεία παραπάνω. Οπότε η ζημιά έγινε, η λάσπη έπιασε, τα κορόιδα πείστηκαν, αποστολή εξετελέσθη.
  18. Εγώ διάβασα καμιά 10αριά αστήρικτες υποθέσεις και ανακρίβειες, για όλα αυτά που κάποιοι μας κρύβουν για τα ηλεκτρικά και τα λόμπι (ποιων;) που μας τα σπρώχνουν. Θα μας ανεβάσουν το ρεύμα που είναι ήδη ακριβό, πετρέλαιο βενζίνη είναι φτηνά χωρίς φόρους (τους πολέμους, τα τρισεκατομμύρια επιδοτήσεων τα πληρώνει ο φούφουτος φαίνεται), κάποιοι θάβουν την διάρκεια ζωής των μπαταριών (υπάρχουν ένα σωρό στοιχεία αν ενδιαφέρεσαι), θάβουν τους κίνδυνους που παραμονεύουν (πυροπροστασία, ζημιά από καταιγίδες κλπ και η προστασία από εισροή νερού), Θάβουν τι γίνεται με την απόρριψη μπαταριών (που είναι 100% ανακυκλώσιμες), λένε ψέμματα για τις καταναλώσεις και τις αυτονομίες που μας παρουσιάζουνε (με στοιχεία από site που δεν έχει καν τα μ3 αφού δεν κυκλοφορούν ακόμα στην Ευρώπη, τα 20kwh/100km είναι για τα τεράστια S και X που στις κατηγορίες τους οι καταναλώσεις είναι τεράστιες, τα 3 στην κατηγορία των πολύ γρήγορων πολυτελών μεσαίων sedan έχουν μ.ο κάτω από 15kwh/100km ενώ κάποια έχουν κάνει με σουπερ οικονομική οδήγηση πάνω από 1000km με μια φόρτιση). Γενικά έχεις σχηματίσει μια άποψη χωρίς κανένα στοιχείο (ενώ οι πληροφορίες υπάρχουν παντού αν ενδιαφέρεσαι να κρίνεις αντικειμενικά), και λες ότι κάποια λόμπι μας αποκρύπτουν την αλήθεια και μας τα σπρώχνουν με το ζόρι. Αυτό δεν είναι ο ορισμός της συνωμοσίας. Τώρα το ποιοι μπορεί να είναι οι συνομότες ενώ ουσιαστικά 1 μόνο αμιγώς ηλεκτρικός κατασκευαστής υπάρχει και αυτός παλεύει μόνος του μόνο εσύ μπορεί να το ξέρεις. Αν έκανες τον κόπο να ενημερωθείς ελάχιστα πριν αρχίσεις να γράφεις, θα έβλεπες με 2-3 κλίκ ότι όλοι οι ειδικοί που έχουν αναλύσει τα Tesla (μέχρι Γερμανοί ειδικοί) βρίσκουν ότι η τεχνολογία (ηλεκτρονικά, μπαταρίες, κτλ) τους είναι μοναδική και πολλά χρόνια μπροστά από όλους τους υπόλοιπους. Και έχει δικό της RnD (tesla battery research lab) και εξελίσσει σε συνεργασία με την Panasonic αποκλειστικά δικές της μπαταρίες (2170 - με επιβεβαίωση από τον Munro που τα έχει θάψει), και φυσικά τα δικά της battery pack (που αν νομίζεις ότι απλά είναι μια θήκη είσαι είτε παντελώς άσχετος ή εντελώς τρόλ)
  19. ΟΚ διαφωνούμε. Δεν καταλαβαίνω τι λες. Εγώ είπα " χτίζει τα μεγαλύτερα εργοστάσια και δίκτυα στον πλανήτη, και ανακαλύπτει μόνη την περισσότερη τεχνολογία για ολόκληρη την επανάσταση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων" , εσύ είπες ότι αυτό "απλά είναι αστείο" και ζήτησες "αποδείξεις πως υποστηρίζονται αυτά". Σου έφερα αποδείξεις για τα gigafactory (2 και τώρα ξεκινάει το 3 στην Κίνα με Κινέζικα κεφάλαια) και εσύ απαντάς οι άλλοι έχουν περισσότερα. Mοναδικά είναι γιατί είναι τα μόνα αυτής της κλίμακας που υπάρχουν σήμερα. Που διαφωνείς; Παγκόσμια είναι γιατί είναι απλωμένα σχεδόν σε όλο τον κόσμο (εκτός αν χρειάζεται το καθε κατσικοχώρι να έχει και από ένα για να θεωρηθεί ένα δίκτυο παγκόσμιας εμβέλειας) https://www.tesla.com/findus?v=2&search=North America&bounds=72.84559923641417%2C160.17578125%2C-39.42682384939374%2C-135.13671875&filters=supercharger%2Cstore%2Cservice%2Cdestination charger&zoom=3 https://supercharge.info/map To proprietary που κολλάει; Αν είναι propriatery δεν είναι δίκτυο ή δεν έχει κόστος; Και πως δεν βοηθάει την ηλεκτροκίνηση να χτίζει κάποιος από την τσέπη του τεράστια δίκτυα φόρτισης που έχει ήδη δεσμευτεί ότι σύντομα θα κάνει διαθέσιμα στους πάντες δεν καταλαβαίνω. Αυτή την στιγμή 99% των Αμερικάνων απέχει λιγότερο από 150 μίλια από ένα supercharger (και πολύ λιγότερο από απλούς destination chargers), αυτό δεν τους βοηθάει στην επιλογή τους για ένα ηλεκτροκίνητο; Ότι να'ναι. Ειλικρινά έκανες ελάχιστο κόπο να τα ψάξεις αυτά πριν τα επαναλάβεις; Όχι. Tesla Is Revving Up to Build the World's Largest Battery Farm in California Tesla strikes another mammoth energy storage deal in California Έως 1.1GWh Στα εργαστήρια όλοι έχουν καμιά 10αριά τέτοιες μαγικές τεχνολογίες που στην πράξη συνεχώς αποδεικνύονται παραμύθια. Οι μπαταρίες είναι πολλές φορές καλύτερες καλύτερες ακόμα και από αυτές τις μαγικές τεχνολογίες και είναι διαθέσιμες στον πραγματικό κόσμο εδώ και τώρα. Είναι μια συνωμοσία του big battery να ξεγελάσουν τον κόσμο. Αντισταθείτε αδέρφια και διαδώστε την αλήθεια!
  20. Omnigeek

    Το thread της Tesla

    https://money.cnn.com/2013/05/22/autos/tesla-loan-repayment/index.html Tesla repays federal loan nearly 10 years early Tesla Motors Repays Its Government Loan in Full The electric vehicle company becomes the first to pay back the Department of Energy. https://www.greentechmedia.com/articles/read/tesla-motors-repays-its-government-loan-in-full#gs.iGzzE7M Και το Αμ. Δημόσιο έβγαλε και 12 εκ. κέρδος
  21. Ποια μετοχή; Τι λες πάλι; Και ποιο άκυρο και ποιο υπαίθριο παρκινγ, αυτό ήταν το αρχικό στάδιο, τώρα ξεκίνησε να σκάβεται το baltimore washington https://www.inverse.com/article/42722-the-boring-company-baltimore-to-washington-dc Αυτό το έβαλα για να δεις την αξιοπιστία των πηγών που παπαγαλίζεις άκριτα.
  22. Omnigeek

    Το thread της Tesla

    Όταν μια εταιρία εξαρτάται από την φήμη της για την κρίσιμη ρευστότητα και τον δανεισμό και έχεις ένα καρτέλ σορτάκηδων να κάνει bear raid με δυσφήμηση, δολοφονίες χαρακτήρων τότε τι γίνεται; Ψάξε το “crisis of confidence” πριν γράφεις ότι να'ναι. Τα οικονομικά της είναι ακριβώς αυτά που περιμένει ένας κανονικός επενδυτής να δει από μια εταιρία που διπλασιάζεται κάθε χρόνο. Βρες ένα παράδειγμα μια ταχύτατα αναπτυσσόμενης εταιρίας που εμφανίζει κέρδος. Ελεος τα ίδια και τα ίδια. Καλά περίμενε εσύ παρέα με τον Τζίμη τον Χάνο να φαλιρήσει η Tesla. Πάει το έχασαν το παιχνίδι. Οι κανονικοί επενδυτές καταλαβαίνουν βασικά οικονομικά και την αξία της. Αν δεν ήταν αυτοί που δεν παρασύρονται από τους επαγγελματίες hitmen και πιστεύουν στο όραμα και τις προοπτικές τότε η εταιρία θα είχε σταματήσει εδώ και χρόνια. Ναι για αυτό οι Αμερικάνοι απαγόρευσαν το short selling για κάτι χρόνια στην κρίση γιατί είναι βλάκες και δεν ξέρουν. “The commission is committed to using every weapon in its arsenal to combat market manipulation that threatens investors and capital markets,” the S.E.C.’s chairman, Christopher Cox “They are like looters after a hurricane,” said Andrew M. Cuomo, the attorney general. Senator John McCain, the Republican presidential candidate, said Thursday that the S.E.C. had “kept in place trading rules that let speculators and hedge funds turn our markets into a casino” and said that the S.E.C.’s chairman, Mr. Cox, had “betrayed the public’s trust.” The rules were needed, he said, “to ensure that hidden manipulation, illegal naked short selling or illegitimate trading tactics do not drive market behavior and undermine confidence.” https://www.nytimes.com/2008/09/20/business/20sec.html Το ξέρεις από το seekingBS και αυτό; Περίμενε να πέσει η μετοχή στα 250 όταν μετά το q2 πήγε στα 350
  23. Omnigeek

    Το thread της Tesla

    Ότι να'ναι. Εσένα αν σου έλεγαν την ώρα που χρεοκοπεί η εταιρία σου από την Παγκόσμια οικονομική ΚΡΙΣΗ, την ώρα που εσύ έχεις βάλει μέχρι την τελευταία σου δεκάρα για να την κρατήσεις ζωντανή (δεν έβγαζε ούτε το νοίκι), να εδώ έχω ένα πάμφθηνο δάνειο 400-500 εκατομμύρια (που έδιναν υποχρεωτικά σε όλους τους αυτοκ/στες γιατί αλλιώς δεν μπορούσαν νομικά να κάνουν τα bailout των δις στην GM και ΣΙΑ που χρεοκόπησαν τελέιως από την ίδια κρίση) αλλά μόνο για public εταιρίες τι θα έκανες; Έλεος http://www.usethefuckinggoogle.com/
  24. Σοβαρά επιχειρήματα και στοιχεία μπράβο. Δες για το link σου π.χ. https://www.dezeen.com/2018/02/20/elon-musk-boring-company-receives-permission-start-digging-washington-dc-new-york-city-dc-hyperloop-tunnel/ Elon Musk's Boring Company receives go-ahead to start DC to NYC Hyperloop tunnel Entrepreneur Elon Musk has been given written permission to begin digging a transportation tunnel in Washington DC, which could eventually facilitate a 29-minute journey between the capital and New York City. 1) πως βγάζεις αυτό το συμπέρασμα; ίσα ίσα το ακριβώς αντίθετο ισχύει. Οι private εταιρίες έχουν πολύ πιο περιορισμένη πρόσβαση σε δανεισμό από τις public (για αυτό τον λόγο γίνονται public οι περισσότερες εταιρίες, εύκολο χρήμα). Αν δεν ίσχυε αυτό που λέει η Tesla (και έδειξε με τα στοιχεία του q2 που εκτόξευσαν την χρημ.αξία της) ότι έχει γυρίσει οικονομικά πλέον προς την σταθερή κερδοφορία χωρίς ανάγκη μεγάλου δανεισμού τότε δεν θα μπορούσε να πάει private. 2) ποιο είναι αστείο δεν κατάλαβα; Τα gigafactory, τα (μοναδικά) παγκόσμια δίκτυα ταχυφορτιστών, τα παγκόσμια δίκτυα πωλήσεων και υποστήριξης, τα τεράστια ενεργειακά project (gigawatt μπαταριών στις ΗΠΑ, στην Αυστραλία, Πουέρτο Ρίκο κτλ) είναι στην φαντασία του Musk; Ειλικρινά έλεος. 2 λεπτά σε μια μηχανή αναζήτησης χρειάζονται πριν πούμε ότι μας κατεβαίνει.
  25. Omnigeek

    Το thread της Tesla

    2 κλίκ μακριά να δεις ότι ποτέ δεν ήθελε να κάνει public την Tesla αλλά υποχρεώθηκε. Ήταν ο μόνος τρόπος να επιζήσει η Tesla από την κρίση του 08, χωρίς IPO δεν έπαιρνε τα φτηνά δάνεια που έδινε η Αμ. κυβέρνηση στις αυτοκινητοβιομηχανίες τότε (που είναι η μόνη εταιρία που αποπλήρωσε νωρίτερα μάλιστα από την προθεσμία με συνολικό κέρδος για την κυβέρνηση) Ναι το ξέρω το παραμύθι για τον ωφέλιμο υποτίθεται ρόλο των σορτάκιδων. Αυτό και αν είναι βρεφικού επιπέδου. Για να πάρεις μια ιδέα από τον πραγματικό ρόλο που παίζουν τα καρτέλ των σορτάκηδων στην Αμερική με τις εκστρατείες δυσφήμησης, τα ψέμματα και τις απάτες, ψάξε την ιστορία του Chanos για παράδειγμα με την Fairfax και με τους hitmen, τους πληρωμένους δημοσιογράφους, τις δολοφονίες χαρακτήρων.
  • Δημιουργία νέου...