Προς το περιεχόμενο

Friksoulas

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    34
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πρόσφατες Επισκέψεις

417 προβολές προφίλ

Friksoulas's Achievements

  1. Σίγουρα ο κόσμος θα είναι καλύτερος με λιγότερους ρατσιστές, ομοφοβικούς και φοβισμένα ανθρωπάκια. Εγώ αυτό που διαβάζω είναι ότι ο Druckmann το βλέπει ως πρόβλημα. Δλδ, τα σημερινά πρότυπα που υπάρχουν στο χώρο της ψυχαγωγίας στις ΗΠΑ είναι μονοδιάστατα αφήνοντας πολλές ομάδες ανθρώπων εκτός. Δεν είναι και τόσο δύσκολο να το εντοπίσει κάποιος αυτό μελετώντας, έστω και αδρομερώς, την ιστορία αυτής της χώρας. Η κοινωνική εξέλιξη στις ΗΠΑ βασίστηκε πάνω σε κοινωνικά κουτάκια, όπου ο καθένας τοποθετείται στην περίπτωση όπου διαφέρει από την κλασσική προτεσταντική νόρμα. Ιδεαλιστικά, σωστά επομένως ή λαθος, ο Druckmann θεώρησε ότι θα μπορούσε να επηρεάσει λίγο το σύστημα αξιών και αντιλήψεων που θεωρείται κατεστημένο. Ρομαντικός γαρ. Ενώ αυτός ο κύριος εκφράζει κάτι αμιγώς ωραίο εσύ βλέπεις φαντάσματα και έναν κίνδυνο ότι τι ακριβώς. Θα χαλάσει αυτή την ωραία ηθική που φαίνεται να μας διακατέχει, να μισούμε ότι δεν κατανοούμε. Εντόπισες τον νέο σόρος. Συγχαρητήρια και καλά μυαλά σου εύχομαι.
  2. Friksoulas

    The Last of Us Part II [PS4]

    Ας περίμενες να βγει πρώτα, να περάσει καμια βδομάδα, να δεις reviews και έπειτα να αποφάσιζες. Δε σου φταίει κανένας που είσαι παρορμητικός
  3. Πολύ χρήσιμες οι πληροφορίες που δίνεις. Αλλά γιατί το παιχνίδι θέλει να προωθήσει τη διαφορετικότητα; Το έπαιξες και το διαπίστωσες; Αλλά και να θέλει να αναδείξει τη διαφορετικότητα, πώς προοικονομείς ότι θα είναι στη λάθος κατεύθυνση; Επειδή συνεργάζεται με αυτή την κυρία; Η κυρία έχει συμβουλευτικό ρόλο ή γράφει το σενάριο; Έχω διαβάσει φυσικά αρκετά βιβλία που οι συνέχειές τους με ξενέρωσαν αλλά διάβασα τα βιβλία, όχι τα οπισθόφυλλα αυτών. Και γιατί είναι κακό δλδ να χρησιμοποιώ το σώμα της μία και το κεφάλι μιας άλλης; Ξέρεις ποιος άλλος το έχει κάνει αυτό; Ο ντα βίντσι. Μεγάλος υποκριτής και αυτός, θα έχασε το μέτρο. Αναφορικά με το political corecteness εν γένει, η έννοια αυτή, μπορεί πολύ εύκολα να διαστρεβλωθεί από αυτούς που δεν γνωρίζουν από ιστορία και την εξέλιξη της ανθρώπινης κοινωνίας όπως αυτή διαμορφώνεται από την κουλτούρα της κάθε εποχής. Δεν με παραξενεύει που πολλοί δεν ξέρουν τι να κάνουν με αυτή, είτε αφορά ντεβέλοπερς είτε τον κάθε κατά περίπτωση θιγόμενο. Αναφορικά με τους ytbers, δεν μπορεί να ενστερνίζεσαι την άποψη του κάθε ινφλουενσερ γενικώς όταν εσύ ο ίδιος δεν έχεις την παραμικρή εμπειρία πάνω σε αυτό που αναφέρεται. απλως αποδεικνύεις ότι δεν έχει προσωπική άποψη και την ικανότητα να φιλτράρεις αυτό που δέχεσαι. Ακούμε φυσικά αυτό που λέει κάποιος αλλά οφείλουμε να είμαστε σκεπτικιστές για πράγματα που ακούμε αλλά που δεν αποδεικνύονται ταυτόχρονα. Δεν με απασχολεί αν εκτίθεμαι, εδώ δεν απασχολεί άλλους που καταπίνουν αμάσητο ό,τι τους σερβίρεται
  4. Το παρακάτω κρίνεται ως σπόιλερ ή όχι? "Ένα από τα καλύτερα παιχνίδια με μια φανταστική ιστορία κατέληξε σε ένα χαζό ερωτικό τρίγωνο ανάμεσα σε λεσβίες και τρανς......."
  5. το trailer έδειξε ένα φάσωμα. Το κενό που υπάρχει με το ότι θα είναι love story είναι χαοτικό
  6. 1. Αυτό που εγώ γνωρίζω είναι οτι διέρρευσε 1,5 ώρα περιεχομένου. Αν κάποιος θεωρεί ότι μπορεί να βγάλει συμπέρασμα γενικώς για το παιχνίδι, τι να πω. δικαίωμα προφανώς του οποιυδήποτε. Αν έχει βγει περισσότερο, mea culpa. 2. Δεν έγραψα ότι θα είναι παιχνιδάρα και πατάτες να δειχνει, αλλά ότι ένα παιχνίδι γενικώς είναι καλό όταν η δομή του είναι καλή, όταν η αφήγηση είναι καλή, το σενάριο, το gameplay κλπ. Αν ένα παιχνίδι πληροί τις εν λόγω προϋποθέσεις τότε ο καθένας κρίνει υποκειμενικά αν το περιεχόμενο τού αρέσει. Μερικοί, χωρίς να έχουν την εμπειρία του παιχνιδιού (και αυτό αφορά γενικώς τα παιχνίδια και όχι a priori το συγκεκριμένο) κράζουν επειδή θα είναι love story. Ας κράζουν όσο θέλουν και εγώ με τη σειρά μου τους κράζω ως απαίδευτους. Και στην τελική δε δύναται ο developer να ευχαριστήσει τα κάθε γούστο, γιαυτό λοιπόν ξυδάκι και τα λέμε. 3. Εγώ επομένως αναφέρομαι σε αυτούς που κράζουν επειδή θα είναι όπως λένε love story, συγκρίνοντάς το παράλληλα με το προηγούμενο το οποίο ουσιαστικά πάλι αφορούσε ανθρώπινες σχέσεις... αλλά τέσπα. Οι περισσότεροι δεν ενθουσιαστήκαμε επειδή έκανε κάτι καινοτόμο ή και επειδή είχε ένα mind fuck σενάριο αλλά ίσως επειδή μάς άγγιξε σε ένα ιδιαίτερα βαθύ επίπεδο. Άρα ας το παίξουμε πρώτα και μετά ας βγάλουμε τη χολή μας. και το αναφέρω πάλι, αυτό αφορά τα πάντα, όχι μόνο τα games. 4. Συμφωνώ και εγώ ότι πρέπει πρώτα να περιμένουμε να βγει, να το παίξουμε και να δούμε.
  7. Ο ένας λέει ότι θα το παίζει ο neil druckmann μονο ο άλλος ότι είναι πατάτα και ο τρίτος ότι είναι γτπ επειδή θα είναι love story. Κατάρχήν, να σαι καλά για τα spoilers...δεν μπορούσες να κρατήσεις τη γνώμη σου για την πάρτη σου έπρεπε να μάς την πετάξεις στα μούτρα λες και σου ζητήθηκε από κανέναν. Δεύτερο όσοι θεωρείτε ότι το παιχνίδι θα είναι μάπα επειδή το είπαν μερικού ytbers τότε είστε άξιοι της μοίρας σας γενικώς. Βγαίνει το συμπέρασμα ότι είστε άνθρωποι που επηρεάζεστε από εξωτερικά ερεθίσματα χωρίς να φιλτράρετε αυτό που λαμβάνετε ως πληροφορία. Είστε άνθρωποι χωρίς ιδιαίτερα ανεπτυγμένη την κριτική ικανότητα και μάλλον αυτό ισχύει σε όλες τις εκφάνσεις της ζωής σας. Τρίτο όσοι λέτε ότι θα είναι μάπα επειδή θα είναι love story (να σαι καλά αδερφέ και πάλι για το spoiler...) φαίνεται πόσο ρηχοί άνθρωποι είστε και ενδεχομένως απαίδευτοι. Αν δεν ήσασταν, θα γνωρίζατε ότι τα μεγαλύτερα λογοτεχνικά αριστουργήματα αφορούν love stories. Οι σημαντικότερες ταινίες αφορούν love stories, ποιήματα και μουσική αφορούν love stories. Τα πάντα όλα αφορούν love stories. Ίσως να μην έχετε αγαπηθεί ή αγαπήσει ποτέ στη ζωή σας τι να πω. Αλήθεια, θα κρίνεις ένα παιχνίδι που ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΠΑΙΞΕΙ ΚΑΝ ότι είναι μάπα επειδή θα είναι love story? Το ζήτημα δεν είναι αν το θέμα είναι πιασάρικο αλλά αν ιστορία που το αφορά εξελίσεται ομαλά και βοηθάει τον εμπλεκόμενο (τον gamer dld) να εντρυφήσει και να ταυτιστεί με τον ήρωα και το περιβάλλον. Αν το θέμα ήταν πώς καλλιεργούν τις πατάτες πάλι θα γαμούσε, εφόσον και η ιστορία και το gameplay γαμούσαν
  8. Midsommar Μία ταινία την οποία δυσκολεύομαι να κατατάξω σε συγκεκριμένο είδος. Το μόνο που μπορώ να πω με βεβαιότητα είναι ότι περιέχει στοιχεία τρόμου. Στοιχεία βέβαια τέτοια τα οποία έρχονται σε αντίθεση με την εν γένει αισθητική του είδους μιας και το κύριο χαρακτηριστικό της είναι ότι τη χαρακτηρίζουν τα έντονα χρώματα, η "φωτεινή" πλευρά της φύσης, η ηρεμία που αυτή διαπνέει και συνεπαίρνει τους ανθρώπους, η μουσική κλπ. Ένα αισθητικό μείγμα δλδ που θα μπορούσε ενδεχομένως να συναντήσει κανείς σε ταινίες του Luca Guandanino. Προσθέτοντας σε αυτό και τις φειδολές σκηνές gore, έχουμε ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα το οποίο είναι τέτοιο ίσως και λόγω αυτών ακριβώς των ακραίων αντιθέσεων. Εξαιρειτκή και απολαυστική 8/10
  9. Once upon a time in Hollywood (2019) - Quentin Tarantino Η τελευταία ταινία του σπουδαίου καλλιτέχνη Quentin Tarantino αφορά την ιστορία ενός δευτεροκλασάτου σταρ του Χολυγουντ και του κασκαντέρ του, στενό συνεργάτη και φίλο του, το 1969. Είναι κοινώς αποδεκτό ότι οι ταινίες του Ταραντίνο θεωρούνται ιδιαίτερες, ταινίες με δικό τους χαρακτήρα και μοναδική ταυτότητα. Ταινίες οι οποίες ουσιαστικά αποτελούν αμιγώς γνήσια καλλιτεχνική έκφραση του δημιουργού τους. Σπάνιο πλέον φαινόμενο, σε μία εποχή όπου το auteur cinema δεν φαίνεται να έχει ιδιαίτερη υποστήριξη και αποδοχή. Η εν λόγω ταινία δεν αποτελεί εξαίρεση μιας και μπορούμε να εντοπίσουμε όλα τα στοιχεία που την χαρακτηρίζουν ως «ταραντινική», ωστόσο με ορισμένες διαφορές τόσο σκηνοθετικά όσο και σεναριακά όπου θεωρώ ότι της δίνουν μια νότα ωριμότητας και μεστότητας, σε σχέση με τις περισσότερο «ευδιάθετες» προηγούμενες δουλειές του. Όσον αφορά τα τεχνικά χαρακτηριστικά της ταινίας, για ακόμη μία φορά μπορούμε να δούμε τα υψηλά κριτήρια που έχει θέσει ο σκηνοθέτης αναφορικά με την κινηματογράφηση και το φωτισμό, τα κοστούμια και τη μουσική επένδυση, τα οποία από μόνα τους δίνουν την αίσθηση ότι η ταινία είναι άρτια στο σύνολό της. Εκτός από τα παραπάνω, επίσης θετική εντύπωση μου άφησε η ερμηνεία των ηθοποιών αλλά και η χημεία μεταξύ των δύο πρωταγωνιστών. Προσωπικά θεωρώ ότι η ερμηνεία του Ντι Κάπριο είναι στις καλύτερες της καριέρας του. Όσον αφορά το σενάριο, υπήρχαν ορισμένα σημεία όπου δυσκολεύτηκα να τα συνδέσω και σε ορισμένες άλλες περιπτώσεις δεν καταλάβαινα αν υφίσταται συνοχή μεταξύ των σκηνών. Κατά τα λοιπά, ο Ταραντίνο για ακόμη μία φορά «τρολάρει» τα ιστορικά γεγονότα χωρίς όμως να το πετυχαίνει στον ίδιο βαθμό όπως το πέτυχε για παράδειγμα στους Άδοξους Μπάσταρδους. Αυτό ενδεχομένως να οφείλεται και στα σεναριακά προβλήματα που προσωπικά εντόπισα. Σε γενικές γραμμές, η ταινία μου άρεσε αρκετά, πέρασα ένα πολύ ωραίο βράδυ στο θερινό παρέα με ένα ποτήρι μπύρα και μερικά στριφτά τσιγάρα. 7/10 και σίγουρα θα ακολουθήσει και 2η θέαση.
  10. H Microsoft προσφέρει ένα προϊόν το οποίο δίνει την αίσθηση ότι όχι απλώς δεν μπορεί να ανταγωνιστεί τους λοιπούς παίκτες αλλά ούτε καν την ίδια τη Microsoft. Πουλάει λοιπόν μία κονσόλα η οποία παρέχει λιγότερα από την προ 6ετίας ίδια. Χωρίς να είναι ούτε καν ο ηγέτης της αγοράς δεν θα είναι σε θέση ούτε συμπεράσματα να εξάγει ως προς τις "ψηφιακές πωλήσεις" αλλά ούτε και να διαμορφώσει τις τάσεις στην αγορά σε αυτή την κατεύθυνση.
  11. Επομένως, το ηθικό δίδαγμα στην προκειμένη είναι να συγχρωτίζεσαι με τους συνανθρώπους σου για να αποδείξεις την ανθρωπιά σου και ας συμβάλλεις με τις πράξεις σου στην εξάρτηση και στο θάνατο εκατοντάδων αγνώστων. Έτερον εκάτερον... Καλύτερο παράδειγμα της μικροαστικής αντίληψης για χαρακτηρισμό του σύγχρονου ανθρώπου δε θα μπορούσε να δοθεί. Η "ανθρωπιά" του οποίου φτάνει μέχρι εκείνο το σημείο όπου οι "ανθρώπινες" πράξεις ξεπερνούν το επίπεδο των ενοχών, σε εκείνο το βαθμό όπου η αντίληψη για το μικρόκοσμό του πληροί τα ελάχιστα κριτήρια που απαιτούνται για να αισθανθεί εντάξει με τον εαυτό του και να συνεχίσει να είναι αυτό που ήταν: @@δι.
  12. Φίλε μου, εσύ ανέφερες ότι τις βλέπεις για να ψυχαγωγηθείς. Εγώ απάντησα ότι "όχι δεν τις βλέπεις για αυτό το λόγο" διότι μάλλον δεν ξέρεις τι σημαίνει αυτή η λέξη. Αν εσένα σου αρέσουν πάω πάσο. Αν δεν ήταν κατανοητό αυτό που έγραψα τότε ίσως φταίω εγώ. Αλλά δεν έριξα όλο το ανάθεμα στην εν λόγω ταινία. Έγραψα ότι αυτή η κακή ταινία είναι ένα ακόμη καρφί στο φέρετρο του κινηματογράφου και λόγω της μεγάλης της αποδοχής που ερμηνεύεται έτσι λόγω box office.
  13. Αναφορικά με τον τίτλο της ταινίας, από ό,τι φαίνεται δεν ξέρω καλά αγγλικά. Αν αυτό είναι κριτήριο τότε μη λάβεις σοβαρά την άποψή μου, η οποία είναι αυτό ακριβώς και τίποτα παραπάνω. Αναφορικά με το τι είναι προφανές και τι όχι, προσωπικά διαφωνώ. Ποιος είπε ότι τα κόμικς είναι άνευ σημασία και ουσίας δημιουργίες; Αν αυτό θεωρείς τότε λυπάμαι πολύ που τα αντιμετωπίζεις τόσο επιφανειακά. Το ζήτημα είναι πού αποσκοπεί κάποιος όταν κάνει μια ταινία. Δεν είναι θέσφατο ότι ταινίες με τέτοιο περιεχόμενο είναι ανούσιες, αυτό τον προσδιορισμό τον δίνει κάποιος αν αυτό το σκοπό θέλει να εξυπηρετήσει. Δεν μου κάνει εντύπωση που παρόλο που δεν την έχεις δει, παίρνεις θέση λαμβάνοντας κιόλας ως κριτήριο την απόδοσή της στα box office. Θα μπορούσα να υποθέσω ότι πολλοί που πλήρωσαν να τη δουν θα αναγκάστηκαν να το κάνουν όπως για παράδειγμα εγώ. Η έννοια της λέξης ψυχαγωγία φαίνεται ότι και αυτή έχει χάσει το νόημά της όπως καταλαβαίνω. Λαμβάνοντας υπόψη επομένως το αντικειμενικό νόημά της, που είναι δηλαδή "η συμμετοχή του ανθρώπου στα ανώτερα έργα του ανθρώπινου πολιτισμού, που τον μορφώνει πνευματικά και αισθητικά και τον εξευγενίζει", θα περιμένω με μεγάλο ενδιαφέρον να διαβάσω την τεκμηρίωσή σου ως προς πού εντοπίζεις τα παραπάνω, όταν φυσικά τη δεις με τη σειρά σου...
  14. Capten Marvel Αν κάποιος θα ήθελε να υποθέσει πώς θα έμοιαζε μια ταινία η οποία θα μπορούσε να αντιπροσωπεύσει τον κινηματογράφο ως μορφή τέχνης η οποία εκφράζει το απόλυτο τίποτα, πώς η κινηματογραφική κουλτούρα θα εκφραζόταν ενδεχομένως σε ένα δυστοπικό μέλλον κενών ανθρώπων, ποιο θα ήταν ένα δυστυχές σενάριο καθολικής πορείας ή/ και κατάληξης του κινηματογράφου, δεν έχει παρά να δει την εν λόγω ταινία. Άραγε τα παραπάνω είναι υποθετικά σενάρια ή η πραγματικότητα; Αν θεωρήσουμε τα παραπάνω ως υπερβολές, μήπως ωστόσο θα μπορούσαμε να διακρίνουμε κάποια σημάδια, η σημαντικότητα των οποίων να είναι τέτοια ώστε να υποθέτουμε έστω ότι αρχίζει σιγά σιγά να χαράζεται μια τέτοια πορεία; Το πρόβλημα με την εν λόγω ταινία (και άλλες φυσικά που εντάσσονται στην ίδια "κινηματογραφική σχολή") δεν είναι ότι είναι απλώς κακή. Υπάρχουν κακές ταινίες οι οποίες είναι τέτοιες επειδή ενδεχομένως να μην κατάφεραν να αποτυπώσουν στον επιθυμητό βαθμό αυτό που θα ήθελε να εξωτερικεύσει ο δημιουργός τους. Το πρόβλημα με την εν λόγω ταινία καθώς και με τις λοιπές του είδους είναι ότι διαμόρφωσαν την αντίληψη ότι το τίποτα ως έκφραση είναι ο κανόνας και το μέσο ως τέχνη είναι η εξαίρεση, η οποία κιόλας είναι κατακριτέα. Το Capten Marvel, μια ταινία η οποία αποτυγχάνει οικτρά ακόμη και στην αποτύπωση της μη ουσίας (διότι η ουσία του είδους είναι η μη ουσία), αυτή τη στιγμή σπάει τα ταμεία, βάζει ένα ακόμα καρφί στο φέρετρο του κινηματογράφου Αλήθεια, πόση θλίψη προκαλεί όταν ταινίες, σκοπός των οποίων είναι τα αποτελέσουν μορφή καλλιτεχνικής έκφρασης να θεωρούνται από το ευρύ κοινό πλέον ως "ελιτίστικες" οι οποίες είναι αρεστές μόνο από δήθεν κουλτουριάρηδες; Μία ταινία που δεν δίνει τίποτα, που δεν ψυχαγωγεί, που δεν έχει κάτι πει, που θέλει μόνο λεφτά. 1/10 μόνο για τους ανθρώπους που δούλεψαν σε αυτή για το μεροκάματο
  15. Get Out Τι θα μπορούσε να πάει στραβά στην παρθενική γνωριμία των γονιών της κοπέλας σου; Τα πάντα! Η ταινία θα λέγαμε ότι προσπαθεί να αποτελέσει μια ψυχρή οπτική του σκηνοθέτη της αναφορικά με ένα φλέγον κοινωνικό πρόβλημα, που δυστυχώς όπως φαίνεται συνεχίζει να ταλανίζει τον παγκόσμιο "εξαγωγέα" Δημοκρατίας, πολύ περισσότερο σήμερα από ό,τι 30 χρόνια πριν. 1η λοιπον σκηνοθετική απόπειρα του Peele ο οποίος φανερώνει ένα πηγαίο ταλέντο τόσο στο σκηνοθετικό κομμάτι όσο και στο συγγραφικό. Το σκηνοθετικό ύφος της ταινίας ακολουθεί μια νόρμα την οποία συνήθως παρατηρούμε σε ταινίες της A24 και χαρακτηρίζεται από μια μινιμαλ αισθητική, με εμφανή την έλλειψη οποιασδήποτε περιττής "πληροφορίας". Εντύπωση επίσης μου προκάλεσε η ερμηνεία του πρωταγωνιστή της ταινίας, η ερμηνεία του οποίου έπαιξε σημαντικό ρόλο στον τρόπο όπου εκφράζει και παρουσιάζει τις συναισθηματικές διακυμάνσεις που απαιτούνται ώστε ο θεατής να ταυτιστεί με αυτές στο καλύτερο δυνατό βαθμό. 8/10
  • Δημιουργία νέου...