Προς το περιεχόμενο

crazysun

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    26
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Δεν το μαρτυρώ

Πρόσφατες Επισκέψεις

1.043 προβολές προφίλ

crazysun's Achievements

  1. χριστουγεννα ,γιορτες ,ψωνια, ευκαιρια να υπενθυμησουν στον καταναλωτη την θεση του οδηγοντας με τα χαλιναρια της διαφημισης σε νεες αγορες του ιδιου προιοντος με νεες απαιτησεις . ξανα !
  2. εντονη η υποχωρηση των δασων σε αυτο το διαστημα
  3. αν ισχυει το πρόβλημα ακομη , ισως κατι από αυτά να βοηθησει .
  4. εχτες (6-3-2017) , επιστραφηκαν τα 6 ευρω που ειχαν αφαιρεθεί την τεταρτη (1-3-2017) , ο συνδρομιτηκος χρονος (300 λεπτα σε κάθε ανανεωση των 10 ευρω και ανω ) παρεμεινε όπως φαινεται από το περιβαλον διαχειρησης και μετα από συζητηση μου με την εξυπηρέτηση μου είπαν ότι εχει προωθηθεί στο αρμόδιο τμημα και ότι εχω λαβει μηνυμα (που δεν εχω λαβει ) με την εξελιξη . εξηγησα ( στην εξυπηρετηση πελατων ) ότι δεν με ενδιαφερει ο προσθετος χρονος υπο καποιας μορφης συνδρομη και ότι θα ηθελα να αφαιρεθεί αυτή η υπηρεσια και η χρεωση της και μου απαντησαν πως είναι προωθημενο αιτημα αυτό .. ελπιζω να μην εχω ξανα σε 6 μηνες τα ιδια . μα για αυτό και παραμενω στην wind ,γιατι βλεπω ότι υπαρχουν συζητησιμες διέξοδοι σε περιπτωση προβλήματος αλλα και είναι οικονομικη . είναι πολύ κρίσιμος παραγοντας αυτό .αλλα εξισου κρίσιμος παραγοντας είναι το να μην προκαλουνται προβλήματα από την εναλλασσομενη πολιτικη χρεωσεων . θελουν να βαλουν καποια επιπλεον χρεωση ; καλα κανουν ! αλλα δεν την δεχομαι χωρις να εχω το δικαιωμα να συμφωνησω η να διαφωνησω η να ξαναυπολογισω το συμφέρον μου σε σχεση με τον ανταγωνισμο . στο κατω κατω , η κάθε εταιρια εχει διαμορφωσει την οικονομικη πολιτικη της που πολλες φορες δεν συμβαδιζει με το δικαιο (σποντα για τις παγια τριλεπτες χρεωσεις ) , ο ρολος της είναι να προσφερει και αν εξυπηρετει την ζητηση να προχωράμε σε συνεργασια . όταν αλλαζουν οι οροι (που γινεται συνηθως από την μερια των εταιριων αφου αυτές παρεχουν τα συμβολαια και τα πακετα προσφορων ) , εχουμε κάθε δικαιωμα να τους ξανα αξιολογήσουμε σαν μια καινουρια συμφωνια οποτε δεν δικαιούται να προχωρα σε αυθαιρετη αφαιρεση χρηματων που προοριζονταν για άλλη χρηση .δυο κουμπακια είναι η ένα sms που να επικυρωνει την συμφωνια μας , , είναι οι εταιριες των επικοινωνιων , 30 χρονια μεσα στον χωρο της ψηφιακης τεχνολογιας , δεν μπορει να απορριπτουν τα δικαιώματα μας κανοντες αυθαιρετες χρεωσεις χωρις να μας παρεχουν το δικαιωμα της συμφωνιας η της διαφωνιας . αυτά τα ολιγα λοιπον
  5. σημερα ειχα παλι διαλογο με την εξυπηρετηση πελατων της wind οπου οι 2-3 ημερες για την επιλυση του θεματος γινανε 3-5 το ποιημα της εξυπηρετησης αλλαξε σε εναν στιχο , υπερ το συμφέρον της wind . κατά τα αλλα αδιεξοδη η εξυπηρετηση που απλως απηγγειλε το ποιημα . ------- το τι δωρα θα λαβω είναι δικο μου θεμα και όχι αυτου που τα προσφερει . από την στιγμη που ηδη μια φορα εχω εξηγησει ότι δεν με ενδιαφερει το δωρο τους υπο καποια χρεωση , δεν καταλαβαινω πως επιμενουν να μου το προσφερουν και να περιμενουν να χρωθω . σε πολλες περιπτώσεις εχω συναντησει ανθρώπους που εχουν την διαθεση να δωσουν τον δικο τους "αγωνα" και οι ηδη παραδομενοι στις συνθηκες να τον προεξοφλουν ως χαμενον επειδή δεν ειχαν καν την τολμη να επιχειρησουν να τον δωσουν . το αν είναι πολιτικη της κάθε εταιριας οποια ασυδωσια επιχειρεί , οφείλεται κυριως στο ότι υπαρχει το υποβαθρο των παραδομενων ισως και κατά την γνωμη τους ωφελημένων . το αν τα 300 λεπτα με συνδρομη με συμφερουν η όχι , είναι δικο μου κριτηριο και όχι της κοινης γνωμης , που ως κοινη είναι προχειρη και περιστασιακη . εγω παιρνω μια καρτα των 10 ευρω το διμηνο , μερικες φορες και το τριμηνο . πολλες φορες μενουν λεπτα ομιλιας αξόδευτα γιατι αποφευγω να χρησιμοποιω το τηλεφωνο , προτιμω τις συναντήσεις που είναι και πιο ευχαριστες . ουτε με ενδιαφερουν τα γιγαbytes ουτε άλλες υπηρεσίες , το τηλεφωνο το χρησιμοποιω σαν τηλεφωνο αποκλειστικα , αντε και για καμια μουσικη αν εχω καποια δουλεια στον κηπο . ουτε viber θελω να χρησιμοποιησω , ουτε skype , MSN , yahoo , icq ,im , whatsup ,και ότι άλλο εχει βγει κατά καιρους ως μοδα για να χανομαστε στην πληθωρα των μεσων επικοινωνιας . τα 12 ευρω είναι μια καρτα των 10 και κατι ακομη επιπλέον, οποτε άλλη μια καρτα , στις 4-5 καρτες που χρησιμοποιω τον χρονο είναι μια υπολογισιμη αυξηση το να παρω άλλες 2 για την προσφορα της wind που δεν εξυπηρετει τον απλο τροπο χρησης που κανω . και ναι ! είναι ενας μηνας ανέξοδων κλησεων τα 300 λεπτα της συνδρομης σε κάθε ανανεωση , αλλα θελω να το εχω επιλεξει , όχι να μου το φορτωνουν λες και είμαι γαιδουρι .
  6. δεν θυμομουν οτι εχω κανει θεμα την προηγουμενη περιπτωση , μιας και ειναι συνεχεια του ιδιου θεματος αυτο το συμβαν , νομιζω οτι ταιριαζει να το προσθεσω http://www.insomnia.gr/topic/608884-δωρο-με-χρεωση-τωρα-απο-την-wind/
  7. σε αλλη περιπτωση μου δωσανε τα χρηματα πισω και με το παραπανω . αλλα γιατι αυτη η υπουλη τακτικη ; αυτο με ενοχλει περισσοτερο απο ολα .
  8. εχω πολλα χρονια καρτοκινητο wind και εδω και καιρο ειχε μια προσφορα 300 λεπτων ομιλιας με καθε ανανεωση των 10 ευρω και ανω . ΔΩΡΕΑΝ ελεγαν . ξαφνικα , αρχισαν ομως περιεργες χρεωσεις , πριν κανα χρονο , εξαφανηστηκαν 5 ευρω επειτα απο αναννεωση των 10 ευρω και μετα απο επικοινωνια με την υποστηριξη της wind μου αναφερανε οτι το δωρεαν ειναι ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΙΚΟ (? ) και δεν ειναι δωρεαν , και ας το αναφερει σαν δωρο . να μην μακρυγορω για το τοτε, μετα απο την εκδηλωση της δυσαρεσκειας μου για την αυθαιρετη μετατροπη ενος δωρου σε υπηρεσια με χρεωση , τα 5 ευρω επιστραφηκαν και ο δωρεαν χρονος παρεμεινε χωρις να εχω ζητησει κατι τετοιο . καλο εμοιαζε αφου δεν με ζημιωνε . σημερα ενω κανω καθε περιπου 2 μηνες αναννεωση της καρτας , βαζω 10 ευρω και εξαφανηστηκαν 7,07 ευρω αφηνοντας 3.13 ευρω στον λογαριασμο μου (ειχα 0,2 ευρω υπολοιπο ) επικοινωνω με την wind και να ο διαλογος με την υποστηριξη . αυτα απο την υποστηριξη , 2-3 μερες αναμονη για να μπορω να εχω στην διαθεση μου τα λεφτα που πληρωσα αλλα τα εφαγε το μηχανημα .και αν θελω να παρω τηλεφωνο πρεπει να ξεπεσω στα υποπτα δωρα τους .
  9. είναι στα εξαρχεια. η τιμη είναι συμβολικη , θα δουλευει για την αντισταση
  10. κατι νέο σκεφτηκαν εκει στην wind για να δημηουργησουνε χρεωσεις , πως λενε "το μυαλο σου και μια λιρα" ε τετοιου επιπεδου ιδεες . λεει πως εφηυρανε τελος για τα δωρα ! ναι καλα ακουτε , τελος για τα δωρα ! όχι τελος τα δωρα , αλλα μια χρεωση ετησιου συνδρομητικου χαρακτήρα για τα δωεαν λεπτα ομιλιας που προσφερουν σε κάθε αγορα χρονου ομιλιας . στην περιπτωση μου είναι 5 ευρω στα 10 ευρω αγορας χρονου ομιλιας που καταληγουν στην διαθεση μου ως 8,96 ευρω για μετατροπη σε λεπτα και μετα το τελος του "δωρου" μενουν 3,96 ευρω . από εδώ και περα θα εχω το τηλεφωνο σε διαφορετικη τσεπη από τα λεφτα ! με την wind , ποτε δεν ξερεις πως θα στα αρπαξει . μετα από δηλωση της δυσαρεσκιας μου στην wind για την απροσμενη και ανεξηγητη κατά τον ορισμο του δωρου , χρεωση ,μου ηρθε μηνυμα πως πιστωθηκα τα 5 ευρω που ειχαν αφαιρεθεί , διατηρώντας το δικαιωμα στα λεπτα ομιλιας δωρο .
  11. την δευτερα , εβαλα μια καρτα 10 ευρω , μου ηρθε μηνυμα ότι εχω υπολοιπο 8,96 ευρω και 300 λεπτα προς ολους δωρο , χτες το βραδυ που κοιταξα τον λογαριασμο , το υπολοιπο ηταν 3,96 . παλι φαγαν 5 ευρω . αρχιζει και γινεται ενοχλητικο , κάθε φορα που θα βαζω λεφτα στην καρτα να λειπει κατι . ειτε χρονος ειτε λεφτα . σιγουρα ντροπιαστικη προς την εταιρια η επαναλαμβανομενη λαθος χρεωση εις βαρος του καταναλωτή . ειχε τελικα νοημα αυτή η χρεωση , είναι λεει τελος για έναν χρονο για το δωρο των 300 λεπτων που παιρνουμε σε κάθε ανανεωση . δωρο με τελος . ελεος .
  12. εκανα μια αλλαγη στις ρυθμισεις ,εσβησα καποιο group που ειχε με το ονομα wind ,και ελαβα κανονικα την ενημερωση για το μηνυμα που με πιστωσανε 5 ευρω . δεν ειναι το θεμα της αποζημιωσης που γενναιοδωρα προσφερανε , ειναι κυριως το θεμα της αξιοπιστιας των τηλεπικοινωνιων ,το οτι εξαφανιστηκε το υπολοιπο απροσδοκητα και εμεινα χωρις να μπορω να κανω κλησεις το κοστολογω περα απο 25 η 50 η 100 ευρω . αν ημουνα σε μια εκτατη αναγκη και ειχα αυτην την εντυπωση οτι εχω υπολοιπο και μου συνεβαινε κατι τετοιο , δεν θα μετριωτανε σε κοστος χρηματων . μιλαμε για εγκαταστασεις που υπαρχουν πλεον πανω απο 2 δεκαετιες και τετοια λαθη θα επρεπε να ειναι αρκετα πιο σπανια απο δυο φορες τον χρονο σε εναν χρηστη . δεν εκανα το θεμα για τα 3,59 ευρω η τα 80τοσα λεπτα προς wind *αυτα απλως ειναι σημεια αναφορας ) , εκανα το θεμα επειδη ενω ειχα υποψη μου οτι ειχα κατι , ξαφνικα εξαφανιστηκε .ειναι ξεκαθαρα το θεμα της αξιοπιστιας . τα ευρω και τα λεπτα , απλως τα μετεφερα γιατι τοσα ηταν , το ιδιο θα με ενδιεφερε και αν ειχα διαθεσιμο ενα λεπτο , το ιδιο και 500 ευρω (απλως τα 500 ευρω θα μου λειπανε περισσοτερο ) . να μην ξεχασω να προσθεσω οτι ενοχλουμαι και τωρα που το ξαναδιαβαζω ,και την στιγμη που το εγραφα για την σταση μου απεναντι στον εκπροσωπο της wind που του ειπα οτι ειναι ηλιθιο αυτο που μου ζηταει και το οτι το καθεστως της wind τον θεωρει ανοητο και καλυτερα να παραιτηθει ( για τον αριθμο της ταυτοτητας ) σε σχεση με το αυτοματοποιημενο μηνυμα που θα ερχοταν χωρις διαπιστευτηρια (εξακολουθει να μου φαινεται ηλιθιο αλλα δεν χρειαζοταν να του το πω , ηταν αντιδραση αγανακτησης ) .
  13. το μεσημερι μου ηρθε μηνυμα οτι πιστωθηκα 5 ευρω για το προβλημα , που αργοτερα προστεθηκαν στα ηδη 20 που μου ειχε προσφερει το τμημα εξυπηρετησης πελατων της wind . σιγουρα περα απο ικανοποιητικη η γενναιοδωρη προσφορα τους , αλλα θα ηθελα να μαθω γιατι εχει γινει αυτη η δυσλειτουργια και ποιες ειναι οι πιθανοτητες να ξανασυμβει . δεν μου αρεσε καθολου το οτι εμεινα στα καλα καθουμενα χωρις να μπορω να τηλεφωνησω και δεν θα ηθελα να ξαναεπαναληφθει . θα επικοινωνησω παλι αυριο μηπως υπαρξει καποια ενημερωση . ο λογος που περιγραφω την περιπτωση , δεν ειναι κανενας αλλος απο την ενημερωση και την αξιολογηση απο ολους μας των υπηρεσιων που χρησιμοποιουμε . ενα πραγμα επισης που θελω να προσθεσω σε σχεση με κατι που κατηγορουσα προηγουμενως , ειναι οτι το μηνυμα με τον κωδικο της αναφορας , ειχε ερθει , αλλα για καποιον λογο ειχε περασει σε λιστα διαλογης μηνυματων (μαζι με αλλα μηνυματα ενημερωτικα σε σχεση με τον λογαριασμο μου που θεωρουσα οτι δεν λαμβανα ) και δεν εμφανιζονται οπως τα μηνυματα sms , δεν λαμβανω καμια εμφανη ειδοποιηση για τα μηνυματα αυτης της λιστας , δεν το εχω ρυθμισει εγω ετσι -δεν εχω κανει καμια ρυθμιση στο κινητο εκτος απο το να ονομασω την μια καρτα sim που εχω ,απο τις δυο καρτες που παιρνει η συσκευη με το ονομα "wind" - , δεν ξερω αν ειναι προρυθμισμενη η καρτα sim για να κανει αυτο το φιλτραρισμα .
  14. σε συνεχεια της υποθεσης , αφου και σημερα το πρωι δεν ειχε λυθει το θεμα ουτε ειχα ενημερωθει , ξαναπηρα τηλεφωνο με σκοπο να μην το κλεισω αν δεν καταληξουμε σε καποια λυση . αυτην την φορα επεσα και σε ανθρωπο που χωρις να το κουρασει περαιτερω το θεμα μου προσφερε καποια προχειρη λυση , οπως το να μου δωσουνε 200 λεπτα προς ολους , το οποιο βρηκα ικανοποιητικο , χωρις να με ενδιαφερει να βγω κερδισμενος απο την υποθεση (ειχα 3,59 ευρω , 82-85 προς wind και 35 λεπτα προς ολους +96 sms ) . αφου περιμενα λιγο στην αναμονη , αντι για τα 200 λεπτα , με ενημερωσε οτι θα μου προσφερουν 10 ευρω στον λογαριασμο για να τα διαχειριστω οπως επιθυμω . αφου κλεισαμε το τηλεφωνο , μετα απο μιση ωρα, αντι για 10 ευρω , ειδα στον λογαριασμο μου 20 ευρω ! τους ενημερωσα για αυτην την διαφορα σε σχεση τα 10 ευρω που μου υποσχεθηκανε τηλεφωνικως μηπως προκειται για λαθος , η απαντηση ηταν οτι το τμημα εξυπηρετησης πελατων εκρινε οτι αυτη ειναι η αποφαση ,τα 20 ευρω . εξακολουθει να με ενδιαφερει το γιατι συνεβη αυτο το προβλημα (του να εξαφανιστουν τα υπολοιπα ) και περιμενω καποια ενημερωση η οποια μου ειπαν οτι θα γινει σημερα . σε καποια φαση της επικοινωνιας , δεχτηκα 3 διαδοχικες κλησεις απο καποιο τμημα της wind ,αλλα δεν μπορεσα να την απαντησω γιατι μιλαγα ηδη με την wind . παντως ηρεμισα ,γιατι σημερα ειχα ξυπνησει φορτωμενος
  15. ειναι να μην μπλεξεις στα γραναζια του συστηματος της wind , οταν λειτουργει μοιζει σωστο αλλα στο σφαλμα του , αποδεικνειεται ενοχλητικα ανοητο . χθες κατα την αναφορα του προβληματος , με ενημερωσε η κοπελα οτι θα μου ερθει μηνυμα με τον κωδικο της αναφορας του προβληματος , κατι που δεν συνεβη .και αλλη δυσλειτουργια . σημερα παιρνω τηλεφωνο να μαθω τι εχει συμβει , και αν υπαρχει καποια εξελιξη , μου λεει ο ανθρωπος που μιλησαμε στο τηλεφωνο , υπομονη θελει μια εργασιμη μερα , ωραια του λεω , μπορεις να μου δωσεις τον αριθμο αναφορας του προβληματος ; ναι μου λεει , δωστε μου τον αριθμο ταυτοτητας γιατι ; του λεω για πιστοποιηση του οτι εισαστε εσεις μου λεει , του λεω το ονοματεπωνυμο μου και τον ρωταω αν βλεπει τον αριθμο που τον παιρνω τηλεφωνο ο οποιος ειναι και ο αριθμος που παρουσιαστηκε το προβλημα . ναι μου λεει , τον βλεπω τον αριθμο το συστημα πως θα ηξερε αν μου εστελνε το μυνημα με την αναφορα οτι ειμαι εγω χωρις την ταυτοποιηση που μου ζητατε ; ναι μου λεει ειναι η πολιτικη της wind αυτο ειναι ηλιθιο τοτε του λεω παραιτησου απο μια δουλεια που σε θεωρει πιο ανοητο απο ενα προβληματικο συστημα , σε αδικει και κλεισαμε την επικοινωνια εκει ... τραγικες οι εταιριες και τα συστηματα τους , αβυσος αδιεξοδων ανουσιων τυπικοτητων με τελετουργικες διαδικασιες. κριμα για τους ανθρωπους που δεχονται να δουλευουν υπο τετοια καθεστωτα . πηρα μετα τηλεφωνο με τον αριθμο ταυτοτητας και μπορεσαν να μου δωσουν τον πολυτιμο κωδικο αναφορας του προβληματος ....
  • Δημιουργία νέου...