Προς το περιεχόμενο

dstilio

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    742
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

  • ΝΙΚΗΤΗΡΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ

    1

Πρόσφατες Επισκέψεις

3.390 προβολές προφίλ

dstilio's Achievements

  1. Όποτε βάζεις την προσωπική σου εμπειρία πάνω από τα στατιστικά; Δεν λειτουργεί έτσι. Οι πιθανότητες είναι που μας ενδιαφέρουν που βγαίνουν με βάση τη στατιστική. Δεν είναι μπαρμπαδια στα καφενεία όλα τα reports που βγαίνουν διεθνώς. https://www.motortrend.com/features/most-reliable-dependable-car-brands/ https://www.jdpower.com/business/press-releases/2022-us-vehicle-dependability-study
  2. Θα το έχει το 25% τότε; Εγω θα έπαιρνα την BMW με την έκπτωση, θα το μεταπουλούσα 15% κάτω από την τιμη καταλόγου για κέρδος. Μετα πάλι το ίδιο. Μετα από κάποιες αγοραπωλησίες θα έχεις φτιάξει budget για μεταχειρισμένο χωρίς να βάλεις κάτι από την τσέπη σου.
  3. Τα στατιστικά μιλάνε από μόνα τους. Παρε BMW και ελα να μας πεις πως θα σε φροντίσουν τα ελληνικά συνεργεία.
  4. Τα κυβικά πλέον έχουν χάσει την αξία τους. Παλιότερα ήταν ξεκάθαρα συνδεδεμένα με τη δύναμη του αυτοκινήτου. Πλέον δεν είναι!λογω τεχνολογικών εξελίξεων. όπως σου είπε και ο Tsofras από 75 diesel σε 105 βενζίνη δε θα δεις αναβάθμιση λογικα. Για σίγουρα Θα πρέπει είτε να το οδηγήσεις είτε να ψάξουμε στα τεχνικά του κάθε κινητήρα να δούμε που βγάζει τη δύναμη.
  5. Compared to smaller-capacity turbocharged engines, Mazda’s engine feels limp – simply because all the torque is right at the top of the rev-range and you need to wring the engine out to the redline to make significant progress. The 2021 update’s torque increase certainly alleviates this, but it still doesn’t have the low-down shove of a FordEcoBoost unit. https://www.carmagazine.co.uk/car-reviews/mazda/3-hatchback/ και πολλά αλλά αρθρα. Υπάρχουν και πιο τεχνικά, κάπου θα βρεθεί και η καμπύλη αν το ψάξουμε. Δε διαβάζω πουθενά κάτι (παλιότερα κυριωσ που το είχε ψάξει) που να δικαιολογεί ενθουσιασμό για αυτό το αυτοκίνητο, ποσό μάλλον όταν το συνολικό κόστος ανεβαίνει λόγω φόρου πολυτελείας.
  6. Σε κορόιδεψαν την πρώτη φορά πιο έντονα. Θεωρητικά υποστηρίζουν αλλά τελικά τα παιχνίδια που βγηκαν και όντως έτρεξαν σε αυτή την ανάλυση είναι απειροελάχιστα. Φάνηκε όπως αναμενόταν ότι δεν μπορείς να έχεις και γραφικά και επιδοσεις εκτος ολίγων εξαιρέσεων.
  7. Δεν είναι ότι φτάνουν. 1) πληρώνεις φόρο πολυτελείας όποτε πληρώνεις πιο πολλά ανα άλογο. 2) αυτά τα άλογα βγαίνουν στο δρόμο με παλιότερης γενιάς τρόπο, μη αποδοτικό συγκριτικά με τα άλογα ενός Τούρμπο. Τα τουρμπο έχουν εξελιχθεί ώστε να βοηθούν το αμάξι να είναι δυνατό από τις χαμηλές στροφές, και έτσι να έχουν χαμηλότερη κατανάλωση.
  8. Όχι τα TUV. Υπάρχουν στατιστικά και από έρευνες με απαντήσεις ιδιοκτητών αλλά και από δεδομένα που βγάζουν οι ασφαλιστικές με βάση τα διαφορά claims. Η εικόνα περίπου ίδια. Δες εδώ ένα που βρήκα. Και τα υπόλοιπα που έχω δει είναι στο ίδιο μοτίβο: https://www.jdpower.com/business/press-releases/2023-us-vehicle-dependability-studyvds Όποτε ασχετα αν δε θέλει σέρβις για μηχανικά μέρη, θέλει φροντίδα το Τεσλα
  9. Για δες στατιστικά για ζημιές στα ηλεκτρικά. Η Tesla παίζει όλες τις τελευταίες χρονιές στις 3 πρώτες θέσεις με τα πιο ζημιάρικα αυτοκίνητα, και τα συνολικά κόστη για τις ζημιές. Εκει ψηλά μαζί με την BMW. Δεν είναι γνώμη. Είναι στατιστικά. ψαξε για car reliability, car reliability reports, κυλ.
  10. Αι πεθεραι. Η μανία με το AI ερχεται από την πίεση των επενδυτών να έχουν όλοι ένα πλάνο που να περιλαμβάνει AI. Όμως δε βλέπω κάπου, έχει ΑΙ από πίσω; Μόνο AR δεν έχει;
  11. Σωστα. η Milano είναι μικρή. αν κοιτάς για τέτοιου είδους, έχεις 3008 και alpha Romeo Tonale που στην ουσία είναι το ίδιο αμάξι με λίγο διαφορετικό στήσιμο.
  12. 1) έχεις λύση για το φορτισμα σπίτι σου; 2) είσαι εκτός Αθήνας; Έχεις υπολογίσει αποστάσεις που θα κανεις για την αυτονομία; 3) ρώτησες για υποστήριξη τι παίζει; Ειδικά εσυ που είσαι εκτός Αθήνας;
  13. Αντιφάσκεις. 1) Tesla δεν είναι: αυτό ειναι έκφραση που έχει να κάνει με το brand name. Αυτό ξέρω Αρα αυτό εμπιστεύομαι. Δεν σου συνιστώ αυτή την προσέγγιση όταν έχει να κάνει με τέτοια αγορά. καλο θα ήταν να το προσεγγίσεις με συγκεκριμένα κριτήρια. Επισης αν παρακολουθείς την αγορα, η BYD ισοφάρισε σε πωλήσεις τη Τεσλα και αναμένεται να την ξεπεράσει. 2) πάμε τώρα στα κριτήρια: επιδόσεις, χαρακτηριστικά, και υποστήριξη. Δεν βλέπω να υπολείπεται το BYD σε κάτι. Το αντίθετο. Μαλλιστα στην υποστήριξη, που είναι σημαντική καθώς τα Tesla είναι αρκετά ζημιάρικα (άσχετα με το παραμύθι ότι δε θέλουν service, ψάξε δεδομένα για ζημιές) θα σου έλεγα ότι φαίνεται σαφές προβάδισμα της BYD. Την φέρνει ο Σφακιανακης που έχει έτοιμο και τεσταρισμενο δίκτυο. Οποτε… Αν κάποιος πάει προς τα εκεί θα έλεγα να περάσει μια βόλτα να δει από κοντά τα αυτοκίνητα. Αν καταφέρει να βγάλει άκρη με την Τεσλα στην Ελλάδα βέβαια. Σφακιανακης από πίσω. Εγώ που είχα ξεμείνει με lancia κάποια στιγμή εμπιστεύομαι πιο πολύ αυτή την κινεζική εταιρεία που είναι πάνω στην φούρια της να επεκταθεί Ευρώπη. Εγώ θεωρω ότι η BYD θα επικρατήσει στην Ελλάδα όπως και σε όλη την Ευρώπη χάρη στο πολύ χάλια δίκτυο πωλήσεων και υποστήριξης της Tesla.
  14. dstilio

    Κάμερες σε φανάρια.

    Off topic αλλά θα σκάσω!!! όχι και πιο πολιτισμένοι οι Ιάπωνες! Μην τρελαθούμε! Απλά επειδή οδηγούν με βάση τους κανόνες τα μυρμήγκια! εντυπωσιακος λαός όσον αφορά τη στρατιωτική πειθαρχία σε κάποια θέματα, αλλά πέρα από αυτά είναι ένα γελοίος λαός: - παιδοφιλία ουσιαστικά επιτρεπόταν μέχρι πρόσφατα: https://www.bbc.com/news/world-asia-65887198 - ψάξε και ποσό αγαπάνε τις μαμάδες τους και τους συγγενείς τους. Ψάξε πόσοι είναι παρθένοι. Ψάξε το θεσμό της γκέισας και την σιχαμένη αποδοχή τους απο τις παθητικες γυναίκες για τους άνδρες τους. - ψάξε και την άρρωστη εργασιακή κουλτούρα τους λίγο πιο βαθιά. Δες και τα νούμερα με τις αυτοκτονίες. Οι Ιάπωνες είναι σιχαμένοι και δεν είναι τυχαίο που έπραξαν τόσες φρικαλεοτητες τον προηγουμενο αιώνα όταν κατακτούσαν μέρη στην Ασία. Πολιτισμός στα δικά μου κριτήρια υπάρχει μόνο στην Ευρώπη. Όλοι οι άλλοι (μαζί και εμείς) βάρβαροι. Αλλά σίγουρα όχι πολιτισμένοι οι σιχαμενοι οι Ιάπωνες. Απλά χρήσιμοι για να φτιάχνουν PlayStation.
  15. dstilio

    Κάμερες σε φανάρια.

    Το πρόβλημα δεν είναι το ύψος στο πρόστιμο. το πρόβλημα στην Ελλάδα είναι ότι είναι πολύ σπάνιο να φας πρόστιμο. αν εφαρμοστούν κάμερες παντού, και πέφτουν τα πρόστιμα βροχή, τότε δε χρειάζεται υψηλό πρόστιμο, και οι οδηγοί θα συμμορφωθούν.
  • Δημιουργία νέου...