Προς το περιεχόμενο

c23

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    147
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τοποθεσία
    Athens

Πρόσφατες Επισκέψεις

1.019 προβολές προφίλ

c23's Achievements

  1. Χθες που κάλεσα με άλλαξαν άμεσα, έστειλαν στο μέιλ νέα σύμβαση+δώρο και έγινε επιτόπου η διαδικασία. Είναι που θα πέσεις μάλλον..
  2. Από ΗΡΩΝ, πήγα ΕΛΠΕ, τώρα λέω ΗΡΩΝ ξανά ή NRG. Ξέρει κανείς αν η NRG βγάζει λογαριασμό σαν τον ΗΡΩΝ; Είσαι πάντα δυο μήνες πίσω στη τιμολόγηση; Γενικά κοιτάω κάτι με όσο πιο χαμηλό πάγιο και kwh ει δυνατόν, χωρίς να περιμένω μήνες. 😜
  3. c23

    Έρεύνα Naked μηχανής

    1. Για έξτρα μαθήματα θα πας σε σχολή ασφαλούς οδήγησης, ο Χουντρας έχει το Riding School πχ, εκεί θα σε δείξουν και εξηγήσουν τεχνικές (μια μέρα είναι) και θα κάτσεις να τα εφαρμόσεις στο δρόμο για να εξοικειωθείς όσο περισσότερο γίνεται. 2. Να δοκιμάσεις οδήγηση σε naked πρώτα πριν το αγοράσεις, προσωπικά με τόσο αέρα που τρως δε θα το συνιστούσα για συχνή χρήση, αναλόγως ταχυτήτων μπορεί να γίνει και κουραστικό. Προσωπική μου άποψη είτε street, είτε τα adv, έχουν καλύτερη ανεμοκαλυψη. Άσε που η ανύπαρκτη πίσω σέλα σε αυτά δε βολεύει αν θα ανέβει κάποιος συχνά. 3. Υπολόγισε στα κόστη σου 800-900ε για πλήρη εξοπλισμό, κράνος, 2 τζάκετ, 2 γάντια σίγουρα. Μετά μπότες, αδιάβροχα (αν βγαίνεις και με βροχή). Αν έχεις και άλλο άτομο, σίγουρα εξοπλισμό και για αυτό. 4. Είμαι της άποψης όχι παπί και σκούτερ, διαφορετικοί τρόποι οδήγησης και λεφτά πεταμένα. Με μια μηχανή έχεις ανώτερα περιφερειακά, μεγαλύτερη ασφάλεια και φρένα της προκοπής. Άσε που μαθαίνεις και πάνω σε σώμα μηχανής. Λες και με τα 100kmh που πιάνουν τα 125αρια δε σκοτώνεσαι αν ο εγκέφαλος σου είναι αλλού. Ένα 500αρι προσφέρει άλλη εμπειρία και άλλη ασφάλεια αν είσαι συνειδητοποιημενος (το 300αρι θα το πουλήσεις σύντομα με το που μάθεις, είτε πας για 500 για να σε μείνει καιρό, είτε αλλάζεις όταν αποκτήσεις πείρα όπως λες). 5. Αυτά τα γράφω καθώς ήμουν και εγώ σε ψάξιμο πριν 4 χρόνια, καμία μα καμία εμπειρία σε μηχανή, 27 χρονών τότε. Εεε πήρα το CB500X 19. Είχα μεγαλύτερο learning curve από το να έπαιρνα ένα naked που θα ήταν πιο ελαφρύ και μανιτζεβελο; Είχα. Ήταν κάτι τελείως καινούριο για εμένα καθώς μόνο ποδήλατο είχα κάνει; Ηταν. Είναι ψηλή η μηχανή και εγώ κοντός; Είναι. Αλλά παίζοντας στην αλάνα και κάνοντας μαθήματα, κατέληξα σε ένα χρόνο να βγάζω ταξίδια Αθήνα-Καλαμάτα άνετος και να το έχω για βασικό μέσο μετακίνησης με βροχές και χιόνια. Νιώθω άνετος; Όχι, γιατί στην Αθήνα άμα λάχει θα σε πατήσουν και από πάνω καθώς "δε σε είδα ρε μπρο". Τα μάτια παντού, ποτέ κουρασμένος πάνω στη μηχανή, και θα το απολαμβάνεις καθε μέρα όλο και πιο πολύ. ΥΓ: η μηχανή έχει πέσει στατικά 2 φορές από εμένα, στις αρχές, την ξάπλωσα πρακτικά καθώς δε μπορούσα να κρατήσω το βάρος.., και 3 φορές από μαλάκες που προσπάθησαν να παρκάρουν. Οπότε κάγκελα ή μανιτάρια είναι επιβεβλημένα αν δε θέλεις να πληρώνεις από τη τσέπη σου πλαστικά και δεν την κοπανήσουν χωρίς να καλέσουν ασφάλεια.
  4. Γύρω από την Κλαυθμωνος έχει 200 θέσεις πάρκινγκ για μότο, εγώ πάντα εκεί το βάζω και περπατάω για όπου θέλω. Παίζει να είναι και το μόνο σημείο που βρίσκεις θέση. Προφανώς το να το παρκάρεις πάνω σε πεζοδρόμιο θα σε επιφέρει πρόστιμο, αφού είσαι παράνομος. Το αν ενοχλείς ή όχι είναι σχετικό, καθώς αν γίνει φουλ συνήθεια μετά δε θα υπάρχει καν πεζοδρόμιο, ειδικά έτσι όπως παρκάρουν μερικοί. Αυτο που μπορεί να γίνει είναι συνεχή αιτήματα για περισσότερες θέσεις μότο και αστυνόμευση αυτών, μπας και εδεήσει ο δήμος να μας γλυτώσει λίγο χρόνο και νόμιμο χώρο.
  5. Ελπίζω η εγγύηση να έχει κατατεθεί ηλεκτρονικά για να μπορείς να τη διεκδικήσεις πιο εύκολα πίσω. Για εμένα άμεσα σε δικηγόρο, να διεκδικήσεις τα χρήματά σου και να ψάξεις για άλλο χώρο. Θεωρητικά δε σου παραδίδουν κάτι που μπορείς να χρησιμοποιήσεις για να δουλέψεις, καθώς και δε συνεργάζονται, άρα το σπάσιμο συμβολαίου και διεκδίκηση των καταβληθέντων ποσών δεν πρέπει να είναι δύσκολο κομμάτι για ένα σοβαρό δικηγόρο. Αν από τώρα, δεν έχεις καλή επικοινωνία και δε βοηθάνε άμεσα με τα δικά τους μέρη (ΤΑΠ, ηλεκτροδότηση) και πιέζουν για το ενοίκιο ενώ ξέρουν πως δεν έχουν καλύψει τις υποχρεώσεις τους τι να πω.. Πρόβλημα θα υπάρχει και με τον άλλο χώρο, καθώς σίγουρα δε θα έχουν πάει πολεοδομία για τακτοποίηση των τετραγωνικών. Το μαγαζί θέλει δουλειά, από ηλεκτρολογικά, μετρητή, εργασίες, ζήτημα ακόμα και τώρα να ξεκινήσουν τα έργα αν καταφέρεις να μπεις Μάρτιο ξέρω γω.
  6. 2 ερωτήσεις προς όσους έχουν όρεξη και γνωρίζουν. 1. Ξύλινη πόρτα, έχει χαλάσει η κάτω κλειδαριά που της είχα αλλάξει αφαλό πριν ένα χρόνο, και είτε δεν κλειδώνει, είτε κλειδώνει 2 φορές και ξεκλειδώνει με μια κίνηση. Τι να κοιτάξω για να την αντικαταστήσω; Κάποιο μοντέλο; Το σπίτι είναι ενοικιαζόμενο, και ο ιδιοκτήτης δεν έχει πλάνο για αντικατάσταση της πόρτας. 2. Σπίτι συγγενή, στο κέντρο της Αθήνας, το νοικιάζουν σε έναν άνθρωπο 10 χρόνια τώρα, και λένε να βάλουν μια πόρτα ασφαλείας μιας και έχει γίνει μια μικρή ανακαίνιση. Με έως 400-500ε σύνολο μπορεί να γίνει κάτι; Και αν ναι τι; Ξύλινη πόρτα έχει και αυτό, κάποιος κέντρο Αθήνας που να αναλαμβάνει και να συστήνεται γενικά υπάρχει; Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
  7. Ωχ, παίζει να υπάρχει site που να είναι έγκυρο και άμεσο σχετικά με τις απεργίες τους; Έλεγα να τα έχω σε ευρώ, και να γίνεται η συναλλαγή εκείνη τη στιγμή από τη τράπεζα (αφού δεν παίζουν extra fees). Για να μη τα αλλάζω ξανά σε ευρώ..
  8. Ούτε καν, απλά ανέφερα πως ξεκίνησα χωρίς να έχω ιδέα στα 26 μου από μηχανές. Πως τα cc δεν παίζουν ρόλο για αρχική μηχανή, αλλά το βάρος, στήσιμό της, η προστασία που θα έχεις και το τι μυαλά κουβαλάς. Λες και θα σωθείς αν στουκάρεις με 80kmh με 125cc σκούτερ. Άποψή μου, καλύτερα παραπάνω cc για να είναι πιο σταθερό το όλο σύστημα και όχι μια μάζα πλαστικών με κινητήρα. Αλλά ντακς, αυτός είμαι εγώ. Βέβαια αν είναι 20 χρονών, έτσι και αλλιώς δεν πάει σε πάνω από 125cc *επίσημα*, οπότε τσάμπα τα συζητάμε ίσως. Αν υπερεκτιμάς τις δυνατότητές σου, το κεφάλι σου θα το φας κάποτε, ό,τι και να οδηγείς. Τα μυαλά παίζουυν μεγάλο ρόλο..
  9. Λονδίνο, τέλη Οκτωβρίου, 6 μέρες. Πήγε κανείς πρόσφατα να μας πει τι παίζει με τις μετακινήσεις; Σκέφτομαι για 7ήμερη κάρτα απεριορίστων διαδρομών. Θα μένουμε Ealing κοντά. Επίσης, πετάμε από Stansted 6 το πρωί, τα Megabus είδα έχουν πολύ συχνά δρομολόγια και οικονομικά. Ταξίδεψε κανείς πρόσφατα; Έχω Revolut και Ν26, μένει να δω σε ποια από τις 2 θα κάνω top up για να πληρώνω με κάρτα ελέω συναλλάγματος, να έχω και ~100pounds, αρκούν φαντάζομαι για οτιδήποτε μικρό χρειαστεί; Και όποια άλλα tip έχει κανείς ευπρόσδεκτα είναι, ευχαριστώ πολύ!
  10. Θα μιλήσω όντας κάτοχος μηχανής 500cc, (cb500x 19), πήρα μηχανάκι χωρίς να έχω καμία εμπειρία σε οδήγηση μηχανής, πήγα κατευθείαν σε 500cc, βαρύ όχημα και ψηλό για το ύψος μου. Εε το κακό είναι πως είχα μεγαλύτερο learning curve, και με πήρε παραπάνω χρόνο από ότι ένα ελαφρύ και κοντό για να νιώσω άνετος, κατά τα άλλα, έχω μηχανή που μπορώ να κάνω και ταξίδια (έχω πάει έως Καλαμάτα πχ) και με βολεύει και στις μετακινήσεις στην πόλη. Οπότε το πάρε 200cc δεν έχει κανένα νόημα για εμένα, αρκεί πάντα να είναι προσεκτικός και να φοράς εξοπλισμό, πάντα, και στη γωνία να πας. Το κακό των πολλών cc είναι πως είναι πιο βαριά οχήματα, με ίσως και δυσκολότερο διαχειρισιμο βάρος. Το καλό πως έχουν καλύτερα περιφερειακά (φρένα πχ), αίσθηση οδήγησης και ασφάλεια σε όποιες ανάγκες σου. Καλό είναι βέβαια να πηγαίνεις πάντα με τις ανάγκες σου. Με τα πάντα ταξιδεύεις, το θέμα είναι πως και πόσο αντέχει ο πωπος, η άνεση που λέμε. Γνωστός μένει Πάτρα, όταν έρχεται Αθήνα για μέρες φέρνει και το pcx 125cc (80 σταθερά ξέρω γω), όταν έρχεται για λίγες μέρες έρχεται με προαστιακό.
  11. Ναι, με είχε έρθει επιστολή, είχα στείλει μέιλ, και μετά από καιρό (και αφού είχα στείλει και στη ΡΑΕ γιατί δεν τηρούσαν το 60ημερο) με απάντησαν πως θα γίνει η αλλαγή συμβολαίου από τον Ιούνιο. Το συμβόλαιο ήταν χωρίς λήξη (το είχα κάνει το Γενάρη του 21, χωρίς πάγιο και αορίστου χρόνου χωρίς ποινή αποχώρησης).
  12. Απφ, και εγώ ήμουν ξεχασμένος από τη volterra και στο χθεσινό λογαριασμό Αυγούστου με άλλαξαν το πρόγραμμα. Κρίμα, πάει. Από το Excel βλέπω συμφέρει η we blue για δεύτερο μήνα σερί (αλλιώς ο ηρων, αλλά θέλει ένα μήνα για να πληρώσεις με συνέπεια και να πας σε τιμές weblue, ντακς μικρό το κακό). Συστήνεται κάποιος άλλος πάροχος; Χάνω κάτι; Τον Ιούλιο, η επιδότηση ήταν 0.20 για όλους, άσχετα αν ήταν πρώτη κατοικία;
  13. c23

    FuelPass 2

    Ρώτησα αν είναι 36 το όριο με εξαρτώμενο τέκνο και σύζυγο (αν διαβάζω ορθά το ΦΕΚ δηλαδή), καθώς στο εκκαθαριστικό, αν αθροίσω τα ποσά από τη στήλη "ΦΟΡΟΛΟΓΗΤΕΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ" βγαίνει πολύ λιγότερο και από το όριο των 30. Ο μόνος τρόπος να ξεπεραστεί το όριο των 30 είναι αν αθροιστεί και η αποζημίωση απόλυσης. Η οποία όμως στο εκκαθαριστικό δε φαίνεται να υπολογίζεται στο φορολογητέο εισόδημα. Να θεωρήσω όμως πως μάλλον την υπολογίζουν όταν έρχεται η ώρα του υπολογισμού για το FP2 και για τους την απορρίπτουν;
  14. c23

    FuelPass 2

    Να σαι καλά, αλλά δεν υπάρχει λογιστής. Η δήλωση γίνεται από εμάς καθώς δεν έχει καμία ιδιαιτερότητα στην καταχώρισή της (περνάνε αυτόματα τα ποσά από την εργασία, δεν υπάρχει άλλο εισόδημα).
  15. c23

    FuelPass 2

    Για όσους μπορούν να βοηθήσουν, καθώς τα τηλέφωνα σε υποστήρικη και ΑΑΔΕ δε με βοήθησαν ιδιαίτερα (η εφορία δε το σηκώνει καν..). Στο ΦΕΚ αναφέρει: "με δηλωθέν οικογενειακό εισόδημα φορολογικού έτους 2021 έως τριάντα χιλιάδες (30.000) ευρώ..". Υπάρχει σύζυγος και εξαρτώμενο τέκνο, άρα το όριο πάει στα 36Κ έτσι; Έχει γίνει εκκαθάριση της φορολογικής δήλωσης, πιστωτική. Καμία ιδιαίτερη διαφορά σε σχέση με πέρσι (εκτός της αποζημίωσης λόγω απόλυσης), αλλά στην πλατφόρμα βγαίνει πως είναι μη δικαιούχος. Προσμετράται και η αποζημίωση στο δηλωθέν εισόδημα; Γιατί αν αθροίσω τα ποσά στο φορολογητέο εισόδημα στο εκκαθαριστικό βγαίνουν αρκετά πιο κάτω από το όριο των 30Κ.
  • Δημιουργία νέου...