Προς το περιεχόμενο

kounga

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    274
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πρόσφατες Επισκέψεις

5.298 προβολές προφίλ

kounga's Achievements

  1. Μου το είπε φευγοντας και αφού ειχαν τελειώσει και τον έλεγχο μπαταρίας/inverter κλπ τύπου "α, βλέπω εχεις και παλιό πίνακα". Τον ρώτησα τι εννοεί κι αν υπάρχει πρόβλημα μου ειπε μόνο οτι αν χρειαστώ νέο Σχέδιο, μπορεί να μου βγαλει κι αυτος. Εγω επειδή δεν ξερω ουτε τι είναι η ΥΔΕ, ούτε το Σχέδιο, προφανώς θα απευθυνθώ στον μηχανικό του έργου, αφου αυτος εφερε το συνεργείο ηλεκτρολόγων. Το ρώτησα απο τώρα, για να μην καθυστερήσει κι άλλο η συνδεση για τέτοιους λογους απο πλευράς ΔΕΔΗΔΕ. Παρεπιπτόντως, όσοι το έχετε ολοκληρώσει, σε πόσο καιρό από την ολοκλήρωση του τεχνικού τμήματος, περασε ο ΔΕΔΗΔΕ, και μετά πάλι πότε έκανε τη σύνδεση;
  2. Έχω φτάσει στην τοποθέτηση πάντων υλικών, ΦΒ, καλωδίων,μπαταρία κλπ και περιμένω τον ΔΕΔΗΕ να "περάσει για τη σύνδεση στο δίκτυο" . Ξέρετε αν μπορεί να βρει κώλυμα στο ότι ο κεντρικός πίνακας των ασφαλειών της οικίας είναι "παλαιού τύπου";
  3. kounga

    Τουρισμός για όλους

    1) ψηφιακή κάρτα για πχ το Google πορτοφόλι, όπως ήταν το Market pass. 2) Μονο ξενοδοχεία + ενοικιαζόμενα (αφου ρωτήσεις πρώτα αν δέχονται κάρτα) σε όλη τη χώρα. 3) ΟΧΙ 4) 31 ΔΕΚ 2024 5) ΟΧΙ
  4. kounga

    Τουρισμός για όλους

    Δεν δέχεται το σύστημα κινητό που έχει δηλωθεί στο gov σε άλλο όνομα/ΑΦΜ. Το ποιο απλό, ένα νέο καρτοκινητό νούμερο, να δηλωθεί στον ηλικιωμένο... Είναι ο ίδιος μηχανισμός που μια χαρά ..."λειτούργησε " επί Market Pass, το "δωράκι" των ηλικιωμένων προς τα παιδιά και εγγόνια τους... Εκτός κι αν έχει κανείς την εντύπωση πως μια οικογένεια την "έβγαζε" με ένα μονο λογαριασμό Market pass...
  5. kounga

    Huawei DN8245V - NOVA

    Kαλημέρα, μόλις ξεκίνησα σύνδεση σε Nova, μου έστειλαν το ανωτέρω. Ξέρετε μήπως που στο web interface του μπορεί κατα το δοκούν, όσο πιο σύντομα κι "αναίμακτα" να παίρνει νέα ΙP, για να μην τρέχω πάντα στη συσκευή να πατάω το κουμπί on/off? Επίσης, με κάθε on/off, μετά χάνει το internet, και θέλει πάντα χειροκίνητο reset!🤔
  6. Καλημέρα, για να μην ανοίγω νέο θέμα, στην αλλαγή παρόχου (απο Voda 100 σε Nova) βάζουμε υποχρεωτικά το ρουτερ του νέου παρόχου, ή μπορούμε να κρατήσουμε το προηγούμενο? Μονο απο πρακτικής άποψης, να μην ξανα-σετάρω απτην αρχή νεο ρουτερ σε dns κλπ...
  7. kounga

    Μικρο-τρακάρισμα

    Γιατι μένουμε δίπλα οι δυο, τα αυτοκίνητα τα έχουμε πάντα δίπλα δίπλα, και όταν συνέβη δεν είχαμε χρόνο και οι δυο ν ασχοληθούμε... Το καταλαβαίνω, απλά κολλάω στο θέμα του σημείου παρκαρίσματος, μην βρει πάτημα η ασφαλιστική επειδή δεν είναι ούτε δρόμος, ούτε κανονικός χώρος παρκαρίσματος. Επίσης, αληθεύει ότι δεν αποζημιώνουν ζημιά κάτω των 100€ ?
  8. kounga

    Μικρο-τρακάρισμα

    Καλημέρα σε ολους, με τρακάρισε λιγο στο φτερό ο γείτονας κατα το παρκάρισμα, και μου είπε να μου κάνει οποτε θελω δήλωση να μου το φτιάξει η ασφαλιστική του. Τη στιγμή του συμβάντος δεν κάναμε κατι άλλο. Είναι τόσο απλά τα πράγματα; Οταν δηλώσουμε την τράκα στις ασφαλιστικες μας δεν πρέπει να καλέσουμε και την Τροχαία να το καταγράφει; Επίσης επειδή συνέβη σε σημείο που δεν είναι ακριβώς ούτε δρόμος, ουτε πάρκινγκ, είναι δίπλα απο πάρκινγκ σουπερμάρκετ, μια αλάνα με χώμα όπου αράζει ο καθένας όπου βρει. Αυτο περιπλέκει καθόλου τα πράγματα, οτι ξερω γω να βγει να πει η ασφαλιστική οτι δεν το καλυπτει γιατί δεν παρκάρουμε σε κανονικό δρόμο; (τα σπίτια μας ειναι δίπλα). Ή ξερω γω ζητάει απο το μάρκετ καταγραφές κάμερας κλπ; Η ζημιά ειναι το πολύ 250€ . Και συγγνώμη για ολο αυτο αλλά δεν εχω εμπλακεί ποτέ σε ανάλογο, και δεν ξέρω ποια ειναι η διαδικασία, και σε ασφαλιστικές online χωρίς πράκτορα για να ρωτήσω...
  9. Οκ να εξηγήσω τη φράση " φορητότητα μόνο" : Γνώρισα " συνεργάτη"(οτι κι αν σημαίνει αυτό) του Α παρόχου στον οποίο Α ίδιο πάροχο μου λήγει η δέσμευση συμβολαίου(σωστός?😁) σε λίγους μήνες. Ε, αυτος ο συνεργάτης βρίσκει πελάτες για τον Α πάροχο με γενναία έκπτωση στο πάγιο, στην περίπτωση που ο πελάτης αυτός πάει στον Α πάροχο απο τον Β ή τον Γ πάροχο. Για ανανέωση συμβολαίου, στον ίδιο Α πάροχο, δεν δινει την έκπτωση. Γι αυτό έγραψα παραπάνω την πατεντα με τη διακοπή της γραμμής στη λήξη της δέσμευσης... Με διαφώτισες όμως, οπότε δεν παίζει η πατέντα... Και δεν ήξερα καν οτι χάνω και το νούμερο του σταθερού, οπως μου γράφεις! Οπότε αρχίζω κι εγώ τη διερεύνηση μονος μου στους Β και Γ παροχους, για το ποιος μου δίνει καλή τιμή για ...φορητότητα.
  10. Για να μην ανοίγω άλλο θέμα, μηπως ξέρετε αν : Στην περίπτωση που συνεργάτης παρόχου μου δίνει προσφορά με γενναία έκπτωση για φορητότητα μόνο, αλλά εγώ είμαι ήδη στον ίδιο πάροχο, και το συμβόλαιο λήγει , υπάρχει καμία "πατέντα" τύπου ξέρω εγω "αφήνω το συμβόλαιο να λήξει, κάθομαι πχ και 3 μέρες χωρίς σταθερό + ίντερνετ" , τότε πιάνεται η φορητότητα;🙃
  11. Καλημέρα σε όλους. Μου έδωσαν κωδικό για tv για 7 μήνες. Τι λύσεις έχω για να βλέπω σε tv ? 1) η tv Bravia -και καλά smart- που έχω 8ετίας δεν είναι Android. 2) ενα Beelink tv box που έχω, έφαγε πόρτα απο το Vodafone tv app, ως rooted. (δουλεύει κανονικά το Vodafone tv app, βλέπει τη συνδρομή μου, πανω στο play παγώνει η εικόνα και παίρνω μνμ για rooted συσκευή) ...οπότε: 3) Ξέρετε αν ο κωδικός λίγων μηνών ειναι συμβατός με αποκωδικοποιητή τους, που προφανώς δεν θα ειναι rooted, να βρω κάποιον παλιό; Σε ερώτηση που τους έκανα μου απαντούσαν σαν ρομπότ "Οι αποκωδικοποιητές λειτουργούν με συμβόλαιο triple play", ή κατι τέτοιο... 4) δεν θα θελα να μπω στη διαδικασία τηλε- cast απο το κινητό στην tv.
  12. Όχι μόνο σε μένα, μου είπε οτι σε ολους τους χρήστες των 5Kw ο ΔΕΔΔΗΕ ήθελε να γίνουν εκ νέου 4.95Kw ακριβώς! Τεσπα. Σύμφωνα με το ΦΕΚ του προγράμματος, μετά την έγκριση και την υπογραφή της σύμβασης με τον ΔΕΔΔΗΕ, ακολουθεί λέει η φάση των "προσφορών". Ξέρετε τι σημαίνει αυτό, αν δηλαδή θα έχουμε τη δυνατότητα επιλογής πχ μάρκας μπαταρίας ή φωτοβολταϊκών?
  13. Καλησπέρα, πριν απο 2 μήνες με πήραν απο το γραφείο που ανέλαβε το Πρόγραμμα και μου είπαν ότι για κάποιον γραφειοκρατικό λόγο ο ΔΕΔΗΕ ακύρωσε όλες τις αιτήσεις που αφορούσαν "5KWH για μικρές οικίες" και έπρεπε το 5 να γίνει ακριβώς 4.5KWH ή 4.8 αν θυμάμαι καλά, και έπρεπε όλοι οι αιτούντες αυτής της κατηγορίας να κάνουν νέα αίτηση . Έγινε η νέα αίτηση, με τα νέα KWH και απο τότε ούτε φωνή ουτε ακρόαση. Έχει υπόψιν άλλος τέτοια περίπτωση;
  14. kounga

    Πώληση iphone

    2) μα αυτό ρωτώ, μια φυσική σιμ ΟΚ βάζω την ίδια που εχω ήδη, για τη δεύτερη τι πρέπει να κάνω, ρωτώ σε κατάστημα του παρόχου να την κάνει e-sim? 4) 50€ μονο, μακάρι... Εννοώ πολύ φιλόδοξο μου φαίνεται για να εμπιστευθεί κάποιος έναν άγνωστο να γλιτώσει μόλις 50€ ειδικά για μια τέτοια συσκευή. 5) Α δηλαδή δεν δίνει το κύκλωμα διανομής/πώλησης γραπτή εγγύηση για τα i-phone, σωστά ; Θέλω να πιστεύω οτι όποιος το ζητήσει να το ξέρει αυτό, γιατί θυμίζω την ιδιαιτερότητα του οτι ειναι δώρο και γι αυτο δεν έχω κάποιο παραστατικό.
  15. kounga

    Πώληση iphone

    Kαλησπέρα, για να μην ανοίγω νεο θέμα, κέρδισα το 14 Midnight 128Gb που βλέπω αρχίζει απο 820€ στην αγορά. Επειδή δεν ειχα ασχοληθεί ποτέ, σε περίπτωση που το κρατήσω*: 1) Πέραν της καλής κάμερας και του διαφορετικού λογισμικού απο Android, τι άλλο διαφορετικό μπορεί να εχει; 2) αυτο με τις e-sim που βλέπω στα χαρακτηριστικά δεν το κατάλαβα, θα εχω κανονικά δυο κάρτες-αριθμούς; 3) δεν περιλαμβάνει φορτιστή, χρειάζομαι ειδικό κι όχι οποιονδήποτε type C? 4) ποια είναι μια λογική τιμή να το βάλω για πώληση εδώ ή στο fb σφραγισμένο όπως μου το έστειλαν; 5) δεν συνοδεύονταν απο κάποια παραστατικά εγγύησης, δεν θα μου ζητήσει ο αγοραστής; * ανοίκω στην κατηγορία "περνάω με κινητό 300€ 3-4 χρόνια" ** δεν εχω ιδιαίτερη ανάγκη για μετρητά άμεσα, αλλά αντιλαμβάνομαι οτι οσο πιο σύντομα το πουλήσω, τόσο περισσότερο θα κοστίσει. *** βρίσκομαι σε επαρχία και γι αυτό προφανώς δεν θέλω να μπλέξω με κατάσταση τύπου "πληρωμή-αποστολή" για ευνόητους λόγους.
  • Δημιουργία νέου...