Προς το περιεχόμενο

Giannis Vasi

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    77
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Οτιδήποτε δημοσιεύεται από Giannis Vasi

  1. Καταρχήν καλο είναι να μην βρίζουμε τους υπαλλήλους, γιατι δεν φταίνε. Από εκεί και πέρα όπως είπα και στο θέμα του xbox, το πλαισιο επειδή έχει δικα του φορτηγά εντός Αττικής, θα τα παραδώσει 19
  2. Από πλαίσιο θα το έχω σπίτι μου 19 του μήνα. Μένω Αθήνα.
  3. Giannis Vasi

    Xbox Series X Topic v2

    Μόνο το πλαίσιο παραδίδει σωστά, που έχει τα δικά του φορτηγά
  4. Αν κάποιος παραλάβει σφραγισμένη και δεν την χρειαστεί, την αγοράζω 349 διότι την εχω ανάγκη
  5. Αυτό το έχω εκτυπώσει στον συγκεκριμένο εκτυπωτή (9 ώρες εκτύπωση)
  6. Μπορείς να κόψεις τιμολόγιο και να πάρεις επιστροφή eurobank. Πρέπει όμως η κάρτα να είναι εταιρική ή να είναι στο όνομα του ανθρώπου που κόβει το τιμολόγιο. (μπορείς και με προσωπική κάρτα, αλλά σε τυχόν έλεγχο της εφορίας, το τιμολόγιο θεωρείτε εικονικό) Επίσης οι τηλεοράσεις δεν εντάσσονται στο άρθρο με την άμεση αποφορολόγιση, οπότε το φπα το πληρώνεις
  7. Ματσαρε την τιμή και το πλαίσιο , που παίζει το 20% με eurobank. https://www.plaisio.gr/thleoraseis/tv/tileoraseis/Sony-Tv-55-Kd55xf8096.htm
  8. Το ίδιο πρόβλημα έχω και εγώ με wind 50άρι. Περιμένω σήμερα δικό τους τεχνικό στο σπίτι.
  9. Ξέρω να μπαίνω στην ip του ρούτερ, αλλά μετά δεν ξέρω που ακριβώς πρέπει να μπω. Αν μπορεί κάποιο μέλος να βοηθήσει και να μου ποιο μενού ακριβώς να ανεβάσω screenshot. Το ρουτερ είναι technicolor. Ευχαριστώ πολύ
  10. Καλησπέρα σε όλους. Έχω 50αρα σύνδεση vdsl από την wind εδώ και κανένα 5μηνο (αφότου πέρασε από χίλια κύματα για να ενεργοποιηθεί). Από τότε που ενεργοποιήθηκε δεν είχα κάποιο θέμα και έπιανα ταχύτητες σταθερά πάνω από 45mbs. Εδώ και μια εβδομάδα ξαφνικά σέρνεται και με το ζόρι πιάνει 3mbs. Παραδόξως το upload speed παραμένει στα 5mbs όσο ήταν τόσο καιρό. Η σύνδεση είναι ενσύρματη. Γενικά με το τηλεφωνικό κέντρο της wind δεν βγάζω άκρη. Μου είπαν ότι αυτοί βλέπουν κομπλέ την ταχύτητα και δήλωσαν ότι δεν υπάρχει βλάβη. Τι άλλο μπορώ να κάνω; Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.
  11. Καλησπέρα. Έπεσε στα χέρια μου κατάλογος με τις προσφορές που θα έχει το νέο κατάστημα πλαίσιο στη Αγία Παρασκευή όπου ανοίγει 5 Ιουλίου. Δυστυχώς δεν έχω κάποιο link αλλά οι προσφορές που ξεχώρισα είναι οι παρακάτω. Gopro hero 5 249€ (από 469) Canon 1300d double kit 18-55 & 75-300 369€ (από 499) Samsung 65mu6202 799€ (από 1249) Lg 55uj670 549€ (από 549) έχει και την 43αρα 379€ Ζητώ και πάλι συγγνώμη αλλά λόγο έλλειψης χρόνου δεν έχω βάλει όλες τις προσφορές και συγκριτικές τιμές με skroutz
  12. Λοιπόν παιδιά, 20 μέρες μετά, επιτέλους έχω internet. Πέρασα 20 μέρες δύσκολες, διότι οι τεχνική υποστήριξη της wind δεν μου έδιναν το παραμικρό στοιχείο τι συμβαίνει. Επίσης δεν με ειδοποίησαν ότι επιτέλους είμαι έτοιμος, το ανακάλυψα μόνος μου επειδή άνοιγα το router μέρα-παραμέρα. Τα αποτέλεσμα στην ταχύτητα μέχρι στιγμής είναι καλά. Θέλω να δω το πόσο σταθερό θα είναι τις επόμενες ημέρες. Επειδή δεν ξέρω πως βρίσκω τα στατιστικά από το ρούτερ, σας παραθέτω ένα screenshot από speedtest.
  13. Δεν φτάνει που έχω συμπληρώσει πλέον 14 ημέρες χωρίς τηλέφωνο και ίντερνετ, μου έστειλαν και λογαριασμό σήμερα 😂😂😂
  14. Ανήκω κανονικά στην wind. Τους πήρα για να ακυρώσω το συμβόλαιο και μου είπαν ότι αν δεν δηλώσουν οι τεχνικοί αδυναμία να με εξυπηρετήσουν, θα πρέπει να πληρώσω. Τους ρωτάω ποτέ θα βγάλουν οι τεχνικοί πόρισμα και μου λένε ότι αυτό εξαρτάτε από τον δημόσιο πάροχο. Πραγματικά εύχομαι να κλείσει αυτή η εταιρία.
  15. Δεν θέλω να πιστέψω ότι υπάρχει εταιρία τόσο βρωμερή, που θα έκανε κάτι τέτοιο. Γι αυτό ρωτάω αν είχε αντιμετωπίσει κάποιος κάτι αντίστοιχο, να μας πει την κατάληξη.
  16. Είχα 24αρι στη cyta, όπου δεν είχε ποτέ θέμα. Απλά άλλαξα διότι ήθελα καλύτερες ταχύτητες.
  17. Καλησπέρα παιδιά. Για άλλη μια φορά χρειάζομαι την βοήθεια του forum. Πριν 1,5 μήνα περίπου έκανα αίτηση στην wind για vdsl (αφότου πρώτα είχα κάνει στον ΟΤΕ, αλλά μετά μου είπαν ότι μόνο adsl μπορούν να μου δώσουν). Στην wind λοιπόν μου είπαν ότι μπορώ να έχω vdsl και μου έδωσαν ημερομηνία ενεργοποίησης 24/4. Από τότε δεν έχω ούτε τηλέφωνο ούτε internet και οι τεχνικοί με πάνε αναβολή από μέρα σε μέρα λέγοντας μου ότι ο δημόσιος πάροχος πρέπει να κατασκευάσει την γραμμή. Πρακτικά αυτό τι σημαίνει? Πρέπει να περιμένω μια ζωή? Έχω σιγουρευτεί πλέον πως τα παιδιά που σηκώνουν το τηλέφωνο εκεί, πραγματικά δεν έχουν ιδέα τι συμβαίνει ή ποτε θα έχω ίντερνετ. Ειχε κανείς παρόμοια εμπειρία?
  18. Πάντως εγώ που έχω βάλει στο καρτοκινητό 400 λεπτά προς όλους, Όταν παίρνω στο 2111201212 δεν με χρεώνει τίποτα. Οπότε τους παίρνω 8 φορές τη μέρα 😁
  19. Και εγω τα ίδια τραβάω. Δεν μπορώ να βγάλω άκρη με τίποτα. Όλο για βλάβες μου λένε. Ούτε οι ίδιοι δεν ξέρουν.
  20. Παιδιά συγγνώμη για το off-topic, αλλά εγώ μένω 3η μέρα χωρίς τηλέφωνο και internet. Από την wind με έχουν ταράξει στις δικαιολογίες. Μια μου λένε ότι υπάρχει μια βλάβη στη γραμμή, την άλλη ότι πρέπει ο ΟΤΕ να πάει να ενεργοποιήσει τη γραμμή κλπ, ενώ με τον προηγούμενο πάροχο ήμουν μια χαρά. Επίσης δεν μπορούν να μου προσδιορίσουν το ποτέ θα έχω υπηρεσίες. Ξέρει κανείς τι μπορεί να συμβαίνει?
  21. Λοιπόν μάγκες, προς το παρόν δεν έχω να σας πω νεότερα από την σύνδεση μου. Κατά τις 9:30 Το πρωί έλαβα μήνυμα ότι έχει ενεργοποιηθεί η σύνδεσή μου, βάζω ρούτερ κλπ αλλά τζίφος. Δεν έχω ούτε ίντερνετ ούτε τηλέφωνο. Μίλησα αμέσως με την υποστήριξη της wind και μου λένε θα προωθήσουν το θέμα μου στους τεχνικούς και θα με καλέσουν. Μέχρι τώρα δεν με πήραν,οπότε τους κάλεσα πάλι εγώ και μου είπαν οτι οι τεχνικοί έχουν εντοπίσει ένα πρόβλημα (ότι κάτι δεν έχει συνδεθεί- ενεργοποιηθεί) και ότι το κοιτάνε...
  • Δημιουργία νέου...