Προς το περιεχόμενο

Alx1

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    354
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πρόσφατες Επισκέψεις

1.040 προβολές προφίλ

Alx1's Achievements

  1. Alx1

    Lidl

    Το λαδι αυτο το εχουν βαλει πολλοι και σε αυτοκινητα και σε μηχανες επι σειρα ετων, ποτε δεν αναφερθηκε προβλημα. Συζητιεται σε αντιστοιχα θεματα στα περισσοτερα φορουμ περι αυτοκινητου μηχανων για του λογου το αληθες.
  2. Alx1

    Lidl

    Αμα εχεις σκληρα ποδια οπως λες, υπαρχει απλουστατη λυση κι αυτη ειναι να παρεις ενα ζευγαρι μαλακιυς πατους.
  3. Alx1

    Lidl

    άμα είσαι με τα χέρια στην ανάταση κάτι καταλαβαίνεις. Γενικά όμως δεν μπαίνει και δεν κρυώνεις, δοκιμασμένο λέμε!
  4. Alx1

    Lidl

    Από πλευράς ζεστασιάς και μόνωσης είναι σούπερ, δεν περνάει τίποτα. Έτσι απλά
  5. Alx1

    Lidl

    μπαίνουν μέσα στο μανίκι, δεν κρέμονται γιατί είναι ελαστικό ύφασμα και μαζεύει.
  6. Alx1

    Lidl

    Πάντως αν το φοράς σε συνδυασμό με γάντια είναι εξαιρετικά βολικά.
  7. Alx1

    Lidl

    Δεν περνάει καθόλου κρύο από εκείνο το σημείο. Επίσης όσες φορές τα φόρεσα για ταξίδι, από μέσα έβαζα θώρακα με προστασίες. Τότε γίνονταν πραγματικά εφαρμοστά και δεν ανέμιζαν ούτε ελάχιστα.
  8. Alx1

    Lidl

    Όσον αφορά το κομμάτι κρύο: Έχω τρία τέτοια μπουφάν και τα χρησιμοποιώ συστηματικά εδώ και 4 χειμώνες. Πρακτικά έχω καταργήσει όλα τα υπόλοιπα που είχα πιο πριν και δεν έχω ξαναγοράσει κάποιο άλλο. Έχω πάει ταξίδι με αυτό με μηχανή με χιονόπτωση φορώντας μόνο αυτό το μπουφάν, ένα κλασικό φούτερ και ένα ισοθερμικό. Επίσης να σημειώσω ότι το συγκεκριμένο μπουφάν είναι 100% αδιάβροχο, δοκιμασμένο μετά από απίστευτες βροχοπτώσεις, και πάνω στη μηχανή. Οι περισσότεροι ντελιβεράδες έχουν ένα τέτοιο ακριβώς για αυτό το λόγο, κρατάει το κρύο και ταυτόχρονα δεν απαιτεί να φοράς έξτρα αδιάβροχο από πάνω.
  9. Alx1

    Lidl

    Μία φιλική συμβουλή: Μην ποστάρεις όταν είσαι υπό την επήρεια απαγορευμένων παραισθησιογόνων ουσιών. Όταν συνέλθεις και ξαναδιαβάσεις προσεκτικά σε τι απαντάς, κανονικά θα πρέπει να διαπιστώσεις ότι δεν διαφωνείς πουθενά μαζί μου, και λες το ίδιο πράγμα με άλλα λόγια μαζί με κάποια ακόμα που ήθελες να τα πεις και απλά σου έλειπε η αφορμή. Βαριά ονόματα εννόω τις λεγόμενες επώνυμες μάρκες, κι αυτό που λέω είναι ότι κανείς δεν σου εξασφαλίζει ότι επειδή θα πάρεις κάτι επώνυμο κι όχι μία άγνωστη ιδιωτική ετικέτα, τότε αυτόματα και by default θα πάρεις και κάτι ποιοτικό. Αντίθετα υπάρχουν πάμπολλα παραδείγματα όπου πολυδιαφημησμένα επώνυμα προϊόντα είναι καθαρά σκουπίδια. Και το ότι η νουτέλα όπως σωστά παρατηρείς είναι προϊόν που απευθύνεται σε παιδιά, είναι ένας λόγος παραπάνω. Αν δηλαδή παιδικές τροφές και έχουν τόσο χαμηλή διατροφική αξία, τι ελπίδες μπορεί να έχουν οι μαζικής παραγωγής τροφές για ενηλίκους. Επίσης πρέπει να ξέρεις ένα πράγμα: Ενώ καλά κάνεις και διαβάζεις τα συστατικά, κανείς δεν σε εξασφαλίζει ούτε τότε, διότι πολλά συστατικά δεν είναι υποχρεωτικό από το νόμο να αναγράφονται, ενώ σε άλλες περιπτώσεις πρέπει να αναγράφονται μόνο αν είναι πάνω από κάποιο ποσοστό, άλλες φορές κρύβονται πίσω από αόριστα umbrella temrs κτλ.
  10. Alx1

    Lidl

    Όλα τα βιομηχανικά τρόφιμα μαζικής παραγωγής έτσι είναι. Δεν έχει να κάνει με μάρκα και προδιαγραφές, άπαξ και παράγεις μαζικά με σκοπό το κέρδος, το αποτέλεσμα διατροφικά θα είναι σκουπίδι. Ο μόνος τρόπος να το αποφύγεις αυτό είναι να παρασκευάζεις μόνος σου τις τροφές σου με υλικά που ξέρεις τι είναι. Ακόμα και βαριά ονόματα γαλαζοαίματοι δεν προσφέρουν κάτι καλύτερο από σκουπίδια, απλά έχουν καλύτερο μάρκετινγκ:
  11. To ιντερνετ έχει βοηθήσει στην διάδοση της πληροφορίας, όμως δεν ξεχωρίζει την ουσία από τις μπούρδες, και τα δυο μπορούν να διαδοθούν εξίσου.
  12. Γιατί ποιος λέει ότι το κόστος παραγωγής είναι 4000€€€;;; Με τις σημερινές καθετοποιημένες δυνατότητες μαζικής παραγωγής από τα φθηνότερα εργατικά χέρια που υπάρχουν, το κόστος είναι απλώς τριψήφιο, κι όχι μεγάλο τριψήφιο. Τα υπόλοιπα είναι αέρας κοπανιστός, κέρδος για την εταιρεία και τους μεσάζοντες. Έτσι μπορεί το κατάστημα και από «αρχική» τιμή 4000 το δίνει 2.500. Εκεί έγκειται το σχόλιο περί επιβράβευσης. Όλα εξαρτώνται από το νόμο προσφοράς και ζήτησης. Αν ένα προϊόν παρόλο που είναι σάπιο οι καταναλωτές το επιβραβεύουν προτιμώντας το, φυσικά και θα έχει υψηλή τιμή. Φυσικά και θα κρατήσει αυτή την υψηλή τιμή. Εγώ τελικά δεν πήγα πουθενά παρόλο που ήθελα έτσι από περιέργεια να δω τι θα παίξει. Τελικά γύρισα από τη δουλειά το μεσημέρι, από τα πρώτα που πήρε το μάτι μου ήταν αυτή η εικόνα με τη σάπια ταμπέλα με την τριπλή τιμή από το Πάμπλικ, ξενέρωσα και δεν πήγα πουθενά.
  13. 21 επιχειρήσεις πρέπει να δώσουν εξηγήσεις για το «Black Friday» και θα πληρώσουν πρόστιμο Παραβάσεις σε 21 επιχειρήσεις διαπίστωσε η Επιθεώρηση Εργασίας 26.11.2016 | 12:41 Στοχευμένους έλεγχους σε πολυκαταστήματα της Αττικής τα οποία συμμετείχαν στην "Black Friday", πραγματοποίησε χθες το Σώμα Επιθεώρησης Εργασίας. Συνολικά διενεργήθηκαν 65 έλεγχοι και σε 21 επιχειρήσεις διαπιστώθηκαν παραβάσεις που αφορούσαν υπερωριακή απασχόληση και ζητήματα υγείας και ασφάλειας των εργαζομένων. Οι επιχειρήσεις αυτές κλήθηκαν σε γραπτή παροχή εξηγήσεων, όπως προβλέπεται, προκειμένου οι αρμόδιες υπηρεσίες του Σ.ΕΠ.Ε. να προχωρήσουν τις διαδικασίες επιβολής προστίμων. «Καμία ημέρα δεν μπορεί να αποτελεί εξαίρεση στην εφαρμογή της εργατικής νομοθεσίας, υπό οποιαδήποτε πρόσχημα», αναφέρει σε σχετική ανακοίνωσή του το υπουργείο Εργασίας και προσθέτει: «Το Σ.ΕΠ.Ε θα ανταποκριθεί στο εξαιρετικά κρίσιμο, στις σημερινές συνθήκες, καθήκον του έλεγχου της εφαρμογής της εργατικής νομοθεσίας, καταπολεμώντας αποφασιστικά κάθε εκδήλωση εργοδοτικής αυθαιρεσίας και προασπίζοντας τα δικαιώματα του κόσμου της εργασίας». http://www.lifo.gr/now/greece/122979`
  14. Δεν ήταν ο ελεύθερος τύπος αλλά το βήμα (ο ΕΤ ειχε ένα απλό μονόστηλο). Και το βήμα ζήτησε όντως συγγνώμη και μάλιστα με την δέσμευση του ίδιου του εκδότη να μην ξανασυμβεί ποτέ αυτό παρά το ότι το κάνουν όλες οι εφημερίδες για πρακτικούς λόγους που δήθεν το επιβάλλουν ως αναγκαιότητα (να «προβλέπεις» τι θα συμβεί και καλά επειδή δεν προλαβαίνεις τα τυπογραφεία αφού οι κυριακάτικες γράφονται το Σάββατο για να μπορέσουν να κυκλοφορήσουν κυριακή). Για να μην τα πολυλογώ, ούτε εξάμηνο δεν κράτησε η δέσμευση αυτή.
  15. 1) Το ότι λένε ότι μία τηλεόραση κοστίζει 4.000 ευρώ δεν σημαίνει ότι είναι όντως έτσι. Η τιμή κάλλιστα θα μπορούσε να είχε πάρει αύξηση ή να έχει συντηρηθεί τεχνητά σ' αυτό το ύψος για να περάσει ως «έκπτωση» όταν έρθει η ώρα. Δεν είναι κάτι περίεργο, ούτε κάτι πρωτοφανές που δεν ξανάγινε. Δεν είναι καν η εξαίρεση του κανόνα. 2) Δεν έχει να κάνει με το πόσο κοστίζει όλη τη χρονιά. Αυτό είναι εντελώς άσχετο. Και το iphone όλη τη χρονιά 1000 ευρώ κάνει, ξέρουμε όμως ότι το κόστος του είναι από την αρχή δυο κατοστάρικα. Αν στο τέλος της χρονιάς το δώσουν 8, θα θεωρείται προσφορά; Το προϊόν προς πώληση ήταν αέρας κοπανιστός και στην αρχή της χρονιάς και στο τέλος της. 3) Αν όμως έστω υποθετικά το αυθεντικό χειροπιαστό κόστος της τηλεόρασης που λες ήταν πράγματι 4.000 € και το μαγαζί το έδωσε 2.500, αυτό σημαίνει ότι μπήκε μέσα 1,5 χιλιάρικο. Δεν πιστεύω ότι είναι κανείς τόσο ηλίθιος ώστε να το πιστεύει αυτό. Και αν πάλι είχε κέρδος ακόμα και 2,5 Κ που το πούλησε τελικά, τότε αυτό σημαίνει ότι όλη τη χρονιά είχε υπερκέρδος 1500 € +++. Μόνο με μία λέξη περιγράφεται αυτό: Αισχροκέρδεια, κι αυτός που την επιβραβεύει ψωνίζοντας έστω και σε περίοδο εκπτώσεων, περιγράφεται με μία κλασική νεοελληνική λέξη που αρχίζει από το 12ο γράμμα του αλφαβήτου. Αν γλίτωσε λεφτά, τότε δεν είναι βλάκας.Αλίμονο. Αν όμως νομίζει ότι γλίτωσε λεφτά; Και προσωπικά δεν λέω κανέναν βλάκα. Αν όμως αφού του παρουσιαστούν κάποια δεδομένα και παραμέτροι λειτουργίας της αγοράς αρνηθεί να κάνει την αυτοκριτική του, δεν φταίω εγώ.
  • Δημιουργία νέου...