Προς το περιεχόμενο

Burgos

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    271
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Οτιδήποτε δημοσιεύεται από Burgos

  1. Την είχα νοικιάσει για 2 μέρες αλλά δεν τη ζόρισα πολύ. Ήμουν στο εξωτερικό και δεν ήξερα από που θα μου έρθει η κλήση. Σε σχέση με τον όγκο και το βάρος της είχε γρήγορες αντιδράσεις. Πατούσε καλά στο δρόμο, ήταν άνετη και σε ένα μικρό roadtrip που έκανα. Ένα overall ευχάριστο αυτοκίνητο. Το χάρηκα περισσότερο από μια M850 που είχα πάλι για 2 μέρες. Ο Ecoboost απ'όσο ξέρω δεν έχει θέματα, η συντήρηση είναι φυσιολογική λογικά, αντίστοιχη ενός Focus ST. Απλά δεν έχει το βαρύ γουργούρισμα του V8 που περιμένεις από ένα τέτοιο αμάξι. Προσωπικά περιμένω την κρίση μέσης ηλικίας για να το πάρω γιατί προς το παρόν Mustang και παιδικό καθισματάκι δεν κολλάει.
  2. Πουλάς τη Ζ3, ανεβαίνει έτσι το μπάτζετ και χτυπάς μια Mustang. Οκ θα είναι η Ecoboost και όχι η 5.0 αλλά και πάλι παίρνεις πισωκούνα με 320 άλογα 😁
  3. Burgos

    Πινακίδες αυτοκινήτου

    Όταν ήμουν φαντάρος πάντως αυτή την πινακίδα είχε το αυτοκίνητο του ταξίαρχου εκτός στρατοπέδου όταν αυτός επέβαινε. Αντίστοιχα και ο στρατηγός είχε με 2 αστέρια. Όταν δεν ήταν μέσα ο ταξίαρχος είχε τις πινακίδες ΕΣ.
  4. Burgos

    Hybrid η Mild Hybrid

    Το Mild δεν είναι τίποτα. Ρίχνει τους ρύπους μόνο και δίνει μια μικρή ώθηση στον κινητήρα. Με το Arkana θα κινείσαι μόνο με τη μπαταρία μέσα στην πόλη με χαμηλές ταχύτητες και θα φανεί η διαφορά στην κατανάλωση σε βάθος χρόνου.
  5. Burgos

    Καθισματακι αυτοκινητου

    Αυτά που γράφουν 0-36 είναι θεωρητικά. Δεν μπορεί το παιδί σε τέτοιο κάθισμα μετά τα τα 2,5 - 3. Ειδικά τα 360 (τα οποία είναι κατά τη γνώμη μου ότι καλύτερο για μωρά) έχουν τη βάση και το παιδί κάθεται άβολα όταν μεγαλώσει λίγο. Εγώ είχα το μωρό σε αυγό που κούμπωνε και στο καροτσάκι μέχρι τον 6ο μήνα και μετά πήρα ένα Inglesina Keplero το οποίο ήταν οκ αλλά δεν μπορούσες να το γυρίσεις με ένα χέρι ενώ κρατάς αγκαλιά το μωρό και ένα Cybex SIrona από το οποίο έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος. Όταν έφτασε στο 1 μέτρο ύψος περίπου τα άλλαξα και πήρα το Cybex Solution T και το Britax Romer kidfix III και είμαι ευχαριστημένος και από τα δυο. Εδώ κερδίζει στα σημεία το Britax γιατί έχει και προστατευτικό μαξιλαράκι για τη ζώνη ασφαλείας.
  6. Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά. Λες είναι χαμηλόμισθη. Δάνειο θα μπορέσει να βγάλει για αυτοκίνητο; Μετά λες για απόσυρση. Τι θα δώσει; Το Corolla που τράκαρε; Όταν οι αντιπροσωπείες λένε απόσυρση εννοούν ότι σου παίρνουν το παλιό σου αυτοκίνητο που είναι λειτουργικό, όχι το τρακαρισμένο για σκραπ. Απάντηση που να σε βοηθήσει δε θα πάρεις εδώ. Αν δεν γυρίσει τις αντιπροσωπείες να συζητήσει τους όρους, τι προκαταβολή μπορεί να δώσει και τι δόση θα βγει το αυτοκίνητο, άκρη δε θα βγάλει. Για το αν αξίζει ή όχι με χαμηλό μισθό να πάρει καινούριο δεν είναι η θέση κανενός να το κρίνει εκτός από την ίδια. Έτσι κι αλλιώς μεταχειρισμένο με δόσεις δεν αξίζει γιατί θα πάει σε καταναλωτικό δάνειο με μίνιμουμ 14% επιτόκιο και θα το πληρώσει στο τέλος για καινούριο
  7. Σου ζητάνε και ταυτότητα η διαβατήριο μαζί με το δίπλωμα και βλέπουν τους χαρακτήρες αν είναι ίδιοι. Σε έλεγχο αστυνομίας σε Ιταλία και Τσεχία αυτό μου έκαναν όταν τους έδωσα το παλιό δίπλωμα και στην κλήση έγραψαν τα στοιχεία ταυτότητας οι Τσέχοι. Τώρα αν πέσεις σε ψαρωμένο υπάλληλο όταν πας νοικιάσεις ή κανέναν πιτσιρικά τροχονόμο απλά θα σε καθυστερήσει και θα πρέπει κάνεις μανούρα μέχρι να έρθει κάποιος άλλος και να το δεχτεί. Δεν είναι καθόλου συχνό φαινόμενο αυτό πάντως.
  8. Burgos

    Αγορά SUV με 25.000

    25% είναι σίγουρα στην ταξινόμηση καινούριου. Απλά είχα πέσει σε συζήτηση που ένας είχε φέρει μια 5άρα PHEV 2 ετών και έλεγε πως δεν πλήρωσε τελωνείο. Αλλά ακόμα και με το 25% αξίζει η εισαγωγή. Αυτό το 25% ήταν ο μόνος λόγος που πήρα κι εγώ PHEV
  9. Burgos

    Αγορά SUV με 25.000

    Νομίζω μεταχειρισμένο PHEV με <50gr CO2 δεν πληρώνει τέλη ταξινόμησης άρα βγαίνει όσο βλέπεις συν τη μεταφορά.
  10. Νομίζω λέει αρκετά ξεκάθαρα για άδειες οδήγησης που εκδόθηκαν σε χώρα της ΕΕ. Επί χούντας δεν ήμασταν μέλος της ΕΕ, τα διπλώματα δεν ακολουθούσαν το πρότυπο της ΕΕ και δεν έχουν ισχύ. Το ροζ τρίφυλλο δίπλωμα με το σήμα της ΕΕ στο πρώτο φύλλο ισχύει κανονικά μέχρι το 2033 ότι κι αν σου λέει ο φίλος σου που αντιμετώπισε πρόβλημα στη Γερμανία. Κι εγώ είπα πως αντιμετώπισα πρόβλημα στη Τσεχία γιατί απλά ο υπάλληλος μάλλον πρώτη φορά έβλεπε τέτοιο δίπλωμα. Θα λυνόταν γιατί είναι υποχρεωμένος να το δεχτεί, όπως και κάθε αστυνομικός σε χώρα της ΕΕ είναι υποχρεωμένος να δεχτεί το τρίφυλλο δίπλωμα. Το μόνο θέμα που είχα σε κάθε χώρα όσο είχα το παλιό δίπλωμα ήταν παρόμοιο με το θέμα που έχουμε και με τις ταυτότητες. Ένα μειδίαμα κοιτώντας το κειμήλιο μιας άλλης εποχής που στην Ελλάδα θεωρείται ακόμα φυσιολογικό
  11. Τα διπλώματα παλαιού τύπου ισχύουν κανονικά μέχρι το 2033 στην ΕΕ.
  12. Έχω νοικιάσει με το παλιό σε Γαλλία, Γερμανία, Αυστρία, Ιταλία, χωρίς καν να το σχολιάσουν. Μόνο στη Τσεχία είχα θέμα αλλά ήταν θέμα υπαλλήλου και θα λυνόταν αν δεν υπήρχε στην παρέα άτομο με δίπλωμα νέου τύπου. Στη Γαλλία έχω νοικιάσει απροβλημάτιστα το 2019 στο Παρίσι από τη Sixt και το 2021 στη Νίκαια από Eliterent. Κρατάνε αριθμό διπλώματος, τσεκάρουν και χοντρικά τους χαρακτήρες αν ταιριάζουν με την ταυτότητα ή το διαβατήριο και είσαι οκ.
  13. Burgos

    CUPRA FORMENTOR DIESEL vs ΒΕΝΖΙΝΗ

    Diesel ξεκάθαρα. Το μίσθωμα ίδιο είναι;
  14. Έχει 10.000 electric bonus. 14.623€ με χρηματοδότηση βγαίνει. Cash 12750
  15. Αν δεν σου μοιάζει το Spring για αμάξι πόλης τότε ποιο; Μικρότερο από Yaris είναι! Σαν μέγεθος και σαν αυτονομία δεν κάνει για τίποτα άλλο παρά μόνο για πόλη
  16. Δεν έχει τέλη ταξινόμησης. Το παίρνεις 12500 στη Γερμανία, βγάζεις προσωρινές και έρχεσαι Ελλάδα και το ταξινομείς κανονικά χωρίς να πληρώσεις τίποτα στο τελωνείο.
  17. Κι εγώ πουλάω και SUV και hatch μια που το συζητάμε. Το hatch γιατί δεν ενδείκνυται για τον όγκο μου και την ηλικία μου αυτό το δίπλωμα για να μπεις και να βγεις και το SUV είναι θεωρητικά προς πώληση αν βρεθεί αγοραστής
  18. A3, BMW 1, Focus, Astra, Golf, Corolla, i30, 308, Scala, Octavia, Leon, Civic έτσι χωρίς πολύ σκέψη.
  19. Ε όχι και δεν έχουν διαφορά. Ίδιο πορτμπαγκάζ έχει το Yaris με το Yaris Cross; Επίσης δε τα λες τα B-SUV και λεωφορεία. Εγώ όλο αυτό το λέω "ανακαλύπτουμε προβλήματα εκεί που δεν υπάρχουν και μαλώνουμε γι αυτά"
  20. Η διαμάχη μεταξύ των ταπεινών σεντάν έναντι των θηριωδών SUV παίζει να είναι η πιο ηλίθια που υπάρχει. Είναι οκ να κυκλοφορείς στα στενά με το Avensis των 4,7 μέτρων αλλά όχι με το RAV4 των 4,6 μέτρων γιατί είναι μεγάλο. Είναι οκ να έχεις την 5μετρη E class αλλά αν πάρεις το 5μετρο GLE είναι γελοίο γιατί είναι "μεγάλο". Είχε γεμίσει ο τόπος με σχεδόν 5μετρα σεντάν και τώρα μας πειράζουν τα B-SUV που με μισό μέτρο λιγότερο έχουν καλύτερους και πιο βολικούς χώρους αποθήκευσης αλλά και πιο άνετη πρόσβαση. Συν ότι κυκλοφορούν πιο εύκολα στα στενά γιατί, guess what, είναι πιο μικρά από τα σεντάν.
  21. 62 χλμ, όχι 62%. Οι φορτιστές BP pulse πχ το ίδιο πρόβλημα θα είχαν είτε με το iX είτε με Tesla. Λογαριασμό και app χρειάζονται που δεν μπορείς να δημιουργήσεις. Δε θα κούμπωνα και θα φόρτιζε. Μόνο σε supercharger που δε βόλευε έτσι κι αλλιώς. Γενικά αυτό ήταν το θέμα, ότι δεν είμαι ντόπιος και είναι ένα ηλίθιο θέμα γιατί λύνεται πολύ εύκολα από τις εταιρίες αν απλά δεν μπλοκάρουν τις εφαρμογές στο app store. Μπορεί πχ με android να μην είχα αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα. Πάντως σαν εμπειρία οδήγησης το iX ήταν εξαιρετικό. Στα 180 δεν ακουγόταν το παραμικρό. Αρκετά καλύτερο (αν εξαιρέσεις την επιτάχυνση) από το Υ που έχω οδηγήσει αρκετές φορές και δε συγκρίνεται σε τίποτα απολύτως με το iD4 που το είχα για 1 μήνα και απορώ γιατί να το πάρει κάποιος όταν παίρνεις Υ που είναι στα ίδια λεφτά σχεδόν.
  22. BMW iX40. Με 100% μπαταρία, θέρμανση και συντηρητική οδήγηση (100 ήταν το όριο) έγραφε το trip 273χλμ και τόσα έβγαλε. Μετά από 200χλμ ταξιδιού όταν σταμάτησα να φορτίσω είχα υπόλοιπο 62-63. Στη Γερμανία οκ, επειδή έτρεχα δεν περίμενα να κρατήσει πολύ. Δε νομίζω να άλλαζε κάτι αν έπαιρνα Tesla. Έναν supercharger έχει σε όλο το Άμστερνταμ και δεν είναι και βολικό το μέρος σε σχέση με εκεί που έμενα. Γενικά άλλη χώρα δεν πιστεύω να έχει τέτοια θέματα με ειδικό pass για φόρτιση και geo-blocked apps για να χρησιμοποιήσεις φορτιστές στον δρόμο. Ευτυχώς υπήρχε η Fastned που ήταν ότι πιο βολικό και γρήγορο έχω χρησιμοποιήσει και υποστήριζε μέχρι 300kW ασχέτως αν δεν τα χρειαζόμουν
  23. Έκανα τις προηγούμενες μέρες το πρώτο μίνι roadtrip με νοικιάρικο ηλεκτρικό σε Γερμανία και κυρίως Ολλανδία. Δεν μπορώ να πω πως είναι ιδιαίτερα πρακτικό. Η αυτονομία λόγω κρύου είχε πέσει στα 270χλμ από τα 400 περίπου που είναι η ονομαστική. Η φόρτιση στην Ολλανδία ήταν πολύ δύσκολη. Μόνο σε Fastned φορτιστές βόλευε γιατί η ΒΡ και η Shell λειτουργούν μόνο με app το οποίο ήταν geo-blocked και δεν κατάφερα να τις κατεβάσω ούτε με vpn. Μέσα στο Άμστερνταμ έχει παντού φορτιστές αλλά χρειάζεσαι pass από τον δήμο για να φορτίσεις οπότε είναι άχρηστοι για κάποιον τουρίστα. Στο πάρκινγκ του ξενοδοχείου είχε φορτιστές μεν αλλά ήταν της Evbox που λειτουργούν μόνο με κάρτα οπότε πάλι άχρηστοι ήταν.
  24. Burgos

    Πινακίδες αυτοκινήτου

    Yep 150€ 😁 Είναι στο top 5 των πιο ηλιθίων και άσκοπων εξόδων που έχω κάνει 😁😁
  • Δημιουργία νέου...