Προς το περιεχόμενο

Greektrooper

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    116
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας

Πρόσφατες Επισκέψεις

1.555 προβολές προφίλ

Greektrooper's Achievements

  1. Nissan Almera 1.4 έκδοση GX του '98 που είχα εγώ. Ήταν και facelift έκδοση. Στην συνέχεια, την GX έκδοση την ονόμασε S (κάπου '99 ή '00) και ερχόταν με αερόσακο οδηγού. Επίσης Hyundai Accent 1.3 GLS του 98. Χωρίς αερόσακο. Ήδη έχω αναφέρει δύο μοντέλα που μοσχοπούλησαν και γέμισε ο τόπος από δαυτα. Σε πιο "ακριβά" μοντέλα ίδιας χρονολογίας (π.χ Primera P11) ο αερόσακος του οδηγού (μόνο!) ήταν standard. Βέβαια εδώ ίσως αξίζει (χωρίς να αρχίσουν τα γνωστά beef) να σημειωθεί πως οι πιο φειδωλοί σε τέτοιο εξοπλισμό ήταν κυρίως οι Ιάπωνες. Ενώ για παράδειγμα Astra G του 98 είχε οδηγού & συνοδηγού, Passat του 99 είχε 4(!!), Octavia (1η γενιά του 99) οδηγού- συνοδηγού.
  2. -) https://www.autogastuning.gr/asfaleia/ -) https://www.lpgtech.com.gr/4B00CAF6.el.aspx -) https://www.autotriti.gr/autoaccessories/news/data/lpg-cng/Ygraeriokinhsh-Oikonomia-alla-me-asfaleia-se-ola-ta-stadia_261515.asp
  3. Το μόνο μεμπτό στην ιστορία είναι ότι κακώς δεν φωνάξες για καταγραφή την δική σου φροντίδα ατυχήματος και κακώς δεν ενημέρωσες τον ασφαλιστικό σου πράκτορα/διαμεσολαβητή (αν υπάρχει και δεν έχει γίνει κάποια online ασφάλιση). Από εκεί και πέρα..... από την στιγμή που ο φανοποιός σου παρέδωσε κλειδιά ΚΑΙ αυτοκίνητο, ΔΕΝ ασχολείσαι! Στην χειρότερη των περιπτώσεων ( και αυτό μόνο αν θες εσύ επειδή την ώρα του ατυχήματος ίσως φάνηκε συνεργάσιμος) να ενημερώσεις τηλεφωνικά τον έτερο εμπλεκόμενο. Επειδή προσωπικά μου έχει τύχει να μπλεχτω με Βουλγάρικη ασφάλεια του υπαίτιου σε ατύχημα που είχαμε, ο φανοποιός δεν δέχθηκε εξαρχής την εξουσιοδότηση εκχώρησης (ενώ γενικώς δουλεύει με αυτόν τον τρόπο, ακόμα και σε εταιρείες εκτός φιλικού, όχι όμως με εταιρείες ΕΠΥ). Εκεί λοιπόν έβγαλε το κοστολόγιο το συνεργείο, ήρθε ο πραγματογνώμονας της Βουλγάρικης εταιρείας, έδωσε το Οκ, φτιάχτηκε το αμάξι, πλήρωσα ΕΓΩ τον φαναρτζη, και ύστερα κατέθεσα τα τιμολόγια. Μετά από σχεδόν 5 μήνες, με πλήρωσε η Βουλγάρικη. Τέλος. Περιττό να σου πω ότι στην όλη διαδικασία, η δική μου ασφαλιστική ήταν ΑΦΑΝΤΗ! Όμως αριθμό φακέλου για το ατύχημα με φωτογραφίες και σχεδιαγράμματα άνοιξε. Να φανταστείς πως μετά από 3 χρόνια τώρα, ο φάκελος αυτός στην δική μου ασφαλιστική φαίνεται σε εκκρεμότητα!!! Από την στιγμή λοιπόν που υπάρχουν: 1) αποδοχή ευθύνης από τον εμπλεκόμενο 2) επίσκεψη πραγματογνώμονα στο συνεργείο 3) αποδοχή από το συνεργείο εξουσιοδότησης εκχώρησης και 4) παράδοση του οχήματος στον ιδιοκτήτη από το ίδιο το συνεργείο τότε μην σε απασχολεί τίποτα άλλο. Είτε το συνεργείο έκανε μ@λ@κ.α και προχώρησε βεβιασμένα σε επισκευή οπότε θα βγάλει άκρη με την εταιρεία (δεν σε νοιάζει) είτε η εταιρεία θα στραφεί στον άλλο εμπλεκόμενο (επίσης δεν σε νοιάζει).
  4. Σωστός, όπως επίσης Γκιοκας στη Μεσογείων (κοντά στο Ερρίκος Ντυνάν) ή Νιαος στον Νέο Κόσμο. Σε κάποιον από αυτούς θα βρεις θεωρώ, έχουν πολύ στοκ. Τώρα αν παρελπιδα δεν βρεις, δοκίμασε έναν ηλεκτρολόγο που σφάζει δυναμό στην Υμηττού δίπλα στο 1ο Νεκροταφείο, Τζώρτζης λέγεται.
  5. Υπάρχει κι άλλο σημείο που υφίσταται το ίδιο ακριβώς πρόβλημα κάθε πρωί, στο κατέβασμα του περιφερειακού της Κατεχάκη. Στο φανάρι στρίβεις αριστερά για Παπάγου, ευθεία βγάζει στα στρατιωτικά νοσοκομεία και Μεσογείων. Και παρόλο που εδώ είναι πιο ξεκάθαρα τα πράγματα γιατί κάτω υπάρχει διαγράμμιση -και μάλιστα αρκετά πιο πριν- όπως φαίνεται στην 1η φωτό, το τι γίνεται δεν μπορείτε να φανταστείτε μιας και το πράσινο για δεξιά ανάβει πρώτο, με το πράσινο για ευθεία να το διαδέχεται μετά από περίπου 20-30 δευτερόλεπτα. Ε, ούτε για αυτό το μικρό χρονικό διάστημα δεν υπάρχει υπομονή πλέον. Κόρνες, μπινελικια....... ποιος να κάτσει στις 07.00 το πρωί να εξηγήσει για διαγραμμισεις, και για υποχρεωτικές πορείες δεξιά ☹️
  6. Το αντίθετο! Η τρόμπα από μόνη της θα σου βάλει αυτό το παραπάνω που χρειάζεται προκειμένου όταν την ξεβιδωσεις, αυτό το λίγο τσαφ που θα χαθεί να μην είναι εις βάρος της επιθυμητής πίεσης. Π.χ αν βάλεις 32, θα σταματήσει στο 33. Ξεβιδωσεις και έτοιμος. Να ξέρεις ότι η ένδειξη της Xiaomi είναι accurate to the point.
  7. Κατάλαβα, είστε κατατοπιστικότατοι. Οπότε δεν θα ασχοληθώ καθόλου γιατί πέρα από τις μπαταρίες, έπρεπε να πάρω και sd γιατί δεν είχα. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ 👍😉
  8. Καλησπέρα σας. Για να μην ανοίγω νέο topic, είπα να ζητήσω εδώ την γνώμη και την βοήθεια σας. Είναι προγραμματισμένο ένα ταξίδι στην Ευρώπη. Αυτή την στιγμή έχουμε ξεχασμένη σε συρτάρι για χρόνια αυτήν την compact: Kodak Z885 Στην κατοχή μου έχω το Redmi Note 11 Pro. Η ερώτηση είναι η εξής..... αξίζει τον κόπο να ψαχτω για μπαταρίες για την φωτογραφική προκειμένου να την αναστήσουμε και να την πάρουμε μαζί μας ή είναι τόσο παλιά που η κάμερα του Xiaomi θα μας καλύψει; Δεν έχω ιδιαίτερες απαιτήσεις σε ποιότητα φωτογραφίας, απλώς μιας και υπάρχει έλεγα μήπως π.χ σε νυχτερινές λήψεις είναι προτιμότερη από κινητό ασχέτως με τα χρόνια της ή τις προδιαγραφές της. Προσωπικά δεν έχω καθόλου άποψη από specs φωτογραφικών ή αν σε κάθε περίπτωση μία μηχανή είναι πάντα καλύτερη από ένα κινητό λόγω μεγέθους φακού για παράδειγμα. Τι λέτε εσείς; Ποια η άποψη σας;
  9. Για τρίκυκλο σκούτερ με επιδότηση 225€ και κατάθεση αίτησης Σεπτέμβριο του '21, τα χρήματα πιστώθηκαν τον Ιούλιο του '22!!!!!!! Δυστυχώς το πρώτο βήμα (ο προελεγχος ουσιαστικά της προσφοράς από τον έμπορο) ήταν αυτό με την μεγαλύτερη καθυστέρηση. Μιλάμε για στασιμότητα στο βήμα αυτό για μήνες! Ύστερα καααααπως τσούλησε το πράγμα. Στο τελευταίο στάδιο μου ζήτησαν την ανανέωση της άδειας του έτους να την ανεβάσω στην πλατφόρμα. Φυσικά έχει περάσει ένας χρόνος από τότε, ελπίζω να έχουν αλλάξει προς το καλύτερο τα πράγματα
  10. Όταν έχεις ποια ταχύτητα μέσα στο κιβώτιο;; 3η, 4η; Σε όλες; Παίζει ρόλο! 100% είναι ρουλεμάν όπως αναφέρθηκε, απλώς πρέπει εντοπίσεις ποιανού γραναζιού είναι. Δεν είναι ΟΛΑ τα γρανάζια! Ακόμα! Αν όμως ακούσεις την ...... πολύτιμη (!?) συμβουλή του μάστορα τότε: α) θα σου βγάζει το χτικιο από τον θόρυβο για να διανύσεις μερικά χλμ β) θα κάνεις ντέφι πέρα από το ρουλεμάν, και το ίδιο το γρανάζι ή το συγχρονιζέ. Με λίγα λόγια.........Να σε αφήσει στον τόπο με την έννοια του καραβοφάναρου όχι, απλώς δεν θα το λες και πλήρως λειτουργικό το αμάξι. Σε κάθε περίπτωση θα χρειαστείς κατέβασμα σασμάν.
  11. Θα πω μια χαζομάρα βέβαια αλλά επειδή έχει ξανασυμβεί (και όχι τίποτα άλλο, πάλι στην συγκεκριμένη περίπτωση ο......"επαγγελματίας" συνεργειατζης πάλι δεν έβρισκε τίποτα!) και με βάση τα χιλιόμετρα που αναφέρεις είναι αρκετά πιθανό. Δεν κάνεις ένα καλό έλεγχο στα ελατήρια της ανάρτησης;; Αν την έχει ακούσει το ελατήριο, ο κραδασμός που θα φέρνει μέσα στην καμπίνα θα είναι έντονος, και αν δεν ελεγχθεί σχολαστικά (με μια περαστική ματιά πολλά μπορούν να ξεφύγουν) μην αποκλείεις τίποτα.
  12. Greektrooper

    Περιεργος θορυβος

    Όταν αλλάχτηκε η ανάρτηση, αλλάχθηκαν οι πάνω βάσεις των αμορτισέρ; Τα top mount κοινώς; Γιατί αυτός ο θόρυβος α) είναι "ελαστικός" και β) ακούγεται βλέπω στην άνοδο της ρόδας (σαμαρακια). Κατά 99% αυτό είναι αλλά μου κάνει εντύπωση τα 4 συνεργεία που λες που δεν μπόρεσαν να εντοπίσουν από που προέρχεται. Αυτές οι "βάσεις που κρατάνε την ρόδα" που αλλάχτηκαν ήταν ψηλά στο θόλο ή κάτω στο άκρο;
  13. Το μόνο που με αγχώνει σε αυτό είναι πως απ'ότι βλέπω έχει ενσωματωμένο το μικρόφωνο στο πάνελ και όχι ξεχωριστό με καλώδιο. Υπάρχει περίπτωση να παίζει σημαντικό ρόλο αυτό στην ποιότητα κλήσης;
  14. Σωστός, να κάτι που δεν είχα δώσει σημασία! Thanks! Να υποθέσω ότι αυτά θέλουν και άλλη διαφορετική κεραία απο την υπάρχουσα του αυτοκινήτου σωστά; Πάντως βλέπω ότι έχει και η Pioneer δύο τρία μοντέλα που είναι για το βαλαντιο μου. Θα ψαχτώ και σε εκείνα.
  15. Καλησπέρα σε όλους. Για να μην ανοίγω νέο θέμα...... Θα ήθελα γνώμη και απόψεις ανάμεσα σε 3 επιλογές ράδιο cd. Η πρώτη είναι η επιλογή του ts @beetlebum (θα ήθελα feedback τώρα που το έχεις δουλέψει). Οι άλλες δύο επιλογές είναι ακόμη ένα Sony και ένα Alpine. https://www.skroutz.gr/s/17123733/Sony-MEX-N4300BT-Ηχοσύστημα-Αυτοκινήτου-Universal-1DIN-Bluetooth-USB-AUX-με-Αποσπώμενη-Πρόσοψη.html#reviews https://www.skroutz.gr/s/16039820/Sony-DSX-A416BT-Ηχοσύστημα-Αυτοκινήτου-Universal-1DIN-Bluetooth-USB-AUX-με-Αποσπώμενη-Πρόσοψη.html https://www.skroutz.gr/s/15101437/Alpine-UTE-200BT-Ηχοσύστημα-Αυτοκινήτου-Universal-1DIN-Bluetooth-USB-AUX-με-Αποσπώμενη-Πρόσοψη.html Η λειτουργία του cd αδιάφορη, δεν θα χρησιμοποιηθεί σχεδόν καθόλου. Απόψεις περί ποιότητας κλήσης, αίσθησης πλήκτρων, αποσυνδέσεις Bluetooth είναι αυτές που ζητούνται. Όσον αφορά τον ήχο επειδή θα αντικαταστήσει μία πηγή 20ετιας, θεωρώ πως όποια και να είναι η επιλογή ούτως ή άλλως θα πρόκειται περί αναβάθμισης. Να πω εδώ πως 2 επαγγελματίες του χώρου προτείνουν το Alpine ανάμεσα στις επιλογές. Σε ερώτηση για κάποιο Pioneer και οι δύο μου είπαν μακριά (ο ένας μου ανέφερε ότι δεν υποστηρίζεται πλέον στην Ελλάδα (?) και ο δεύτερος ότι έχει πέσει αρκετά η ποιότητα). Αν παίζει κάποιο ρόλο (εξοικείωση μενού π.χ) η υπάρχουσα πηγή είναι Sony. Ευχαριστώ για τις όποιες απαντήσεις
  • Δημιουργία νέου...