Προς το περιεχόμενο

Radiphus

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    15
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Radiphus's Achievements

Contributor

Contributor (7/15)

  • Αφοσιωμένος
  • Collaborator
  • Πρώτο Μήνυμα
  • Εκκίνηση Συζήτησης
  • 1 Εβδομάδα Μετά

Πρόσφατες Διακρίσεις

2

Φήμη

  1. Μετά από έλεγχο σε συνεργείο, ανακάλυψα πως η φράση "the vacuum mechanism of the gas reducer", η οποία αναφέρθηκε στο αρχικό μου μήνυμα, αφορά τον "πνεύμονα υγραερίου", ένα εξάρτημα στο οποίο εντοπίστηκε διαρροή και αντικαταστάθηκε. Σε πρώτη φάση το πρόβλημα φαίνεται να έχει επιλυθεί, αλλά θα εξακολουθήσω να παρατηρώ τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου στο επόμενο διάστημα. Ευχαριστώ πολύ όλους όσους ενδιαφερθήκατε να με βοηθήσετε.
  2. Κατάλαβα, θα του πω να το κοιτάξει και αυτό, σε ευχαριστώ!
  3. Νομίζω πως είναι και αυτό ένα πιθανό σενάριο, μιας και μου το έχουν αναφέρει γνωστοί μου. Δεν μου το έχει κάνει αμέσως μετά από γέμισμα, αλλά αν έχω 30 λίτρα ντεπόζιτο, έχει σίγουρα συμβεί με 20 ή 25 λίτρα μέσα.
  4. Επειδή πριν μερικούς μήνες το είχε ξαναδεί για αυτό το πρόβλημα που αναφέρω, δεν εξέτασε κάτι λεπτομερώς μιας και ούτε και εγώ ήμουν σε θέση να του πω με βεβαιότητα πότε εμφανίζεται το συγκεκριμένο πρόβλημα. Αυτή τη φορά θα ήθελα να πάω προετοιμασμένος στο gas service, ώστε να αφιερώσει περισσότερο χρόνο στον έλεγχο του συστήματος. Η αλήθεια είναι πως εντυπωσιάστηκα από το πλήθος των αποτελεσμάτων στο google από αναρτήσεις ατόμων που αναφέρουν το ίδιο πρόβλημα. Η εγκατάσταση του συστήματος έγινε από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη του οχήματος το 2014, ενώ εγώ το αγόρασα τον Ιανουάριο του 2021. Μέχρι τον Φεβρουάριο του 2023 δεν είχε παρουσιαστεί αντίστοιχο πρόβλημα. Σκέφτομαι οτι μπορεί να παίζει κάποιο ρόλο το γεγονός πως η δεξαμενή υγραερίου είναι στο τέλος της ζωής της (κανονικά έχουν δεκαετή διάρκεια).
  5. Το αυτοκίνητο έχει διπλό σύστημα βενζίνη/υγραέριο αλλά παρουσιάζει το πρόβλημα μόνο όταν κινούμαι με υγραέριο. Σκέψου το υποθετικό σενάριο όπου οδηγώ σε μια ευθεία με 90+ χλμ/ώρα και πλησιάζω σε ένα φανάρι ή θέλω να στρίψω σε μια διασταύρωση. Καθώς λοιπόν κινούμαι με σχετικά μεγάλη ταχύτητα, βάζω νεκρή ταχύτητα για να πλησιάσω το φανάρι ή τη στροφή με την ορμή που έχει απομείνει στο αυτοκίνητο και παράλληλα αρχίζω να φρενάρω ελεγχόμενα, ώστε να σταματήσω στο κατάλληλο σημείο εάν πρόκειται για φανάρι ή να πάρω τη στροφή ομαλά και να βάλω μετά δεύτερη ή τρίτη ταχύτητα. Το πρόβλημα λοιπόν εμφανίζεται τη στιγμή που θα αρχίσω να πατάω φρένο (παίζει ρόλο η ένταση του φρεναρίσματος) πορευόμενος με νεκρή ταχύτητα. Αυτό είναι το πιο σύνηθες, αν και έχει τύχει λιγότερο συχνά να σβήσει σε νορμάλ στροφή, όπου στιγμιαία πατάω τον συμπλέκτη με λίγο φρένο για να κατεβάσω από την πέμπτη στην τέταρτη ταχύτητα. Σε κάθε περίπτωση είναι εξαιρετικά επικίνδυνο γιατί όταν σβήνει το αυτοκίνητο το τιμόνι κλειδώνει και επειδή συνήθως είμαι πάνω σε στροφή, φοβάμαι πως κάποια μέρα μπορεί να την πατήσω άσχημα. Για αυτό τους τελευταίους μήνες το κινώ με βενζίνη κατά κύριο λόγο, όμως επειδή το κόστος και η κατανάλωση του καυσίμου είναι μεγάλη είμαι αναγκασμένος να δω πάλι το υγραέριο σαν εναλλακτική και να αντιμετωπίσω το πρόβλημα που με ταλαιπωρεί εδώ και 5 μήνες περίπου.
  6. Σας ευχαριστώ και πάλι... @Ukforthemoment η πηγή βρίσκεται στο τέλος του κειμένου. Είναι αυτό το άρθρο από τη σελίδα carphrases.com. Αντίστοιχες αναφορές βρήκα με αναζήτηση στο google, όπως εδώ που λέει: "this happens when the ga/air mixture is too lean or strong. since it is present when you apply brakes, i suspect it to be too too lean. The LPG regulator (the cylindrical unit fitted in engine compartment) has a screw to tune the amount of gas released in idle speed." Σε αυτή την περίπτωση νομίζω θα έπρεπε να δουμε γιατί ξαφνικά έγινε ανεπαρκής η παροχή καυσίμου. Μήπως κάποια διαρροή όπως αναφέρουν εδώ; Παιδιά, βγάζει νόημα αυτό που έχω μεταφράσει στο αρχικό μου post για το κιβώτιο ταχυτήτων; Fixing this issue stands in reconfiguring the gearbox to run at idle so that the system delivers more gas. "Για να αντιμετωπίσετε αυτό το πρόβλημα, θα πρέπει να ρυθμίσετε το κιβώτιο ταχυτήτων να λειτουργεί στο ρελαντί, έτσι ώστε το σύστημα να παρέχει περισσότερο αέριο." Μήπως γνωρίζετε σε τι είδους ρύθμιση μπορεί να αναφέρεται; Υπάρχει όντως κάτι που μπορούμε να κάνουμε στο κιβώτιο ταχυτήτων; Επίσης, από οτι καταλαβαίνω το κείμενο λέει πως το καύσιμο που παρέχεται στο ρελαντί δεν είναι αρκετό και γίνεται ακόμα πιο ασθενές όταν αναμιγνύεται με τον αέρα που έρχεται από την αντίθετη κατεύθυνση. Αν το έχω πιάσει σωστά μέχρι εδώ, μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει από που έρχεται αυτός ο αέρας (περιβάλλον?), σε ποιό σημείο και με ποιο τρόπο αναμιγνύεται με το καύσιμο;
  7. Σας ευχαριστώ πολύ όλους. Η μετάφραση γίνεται για να μπορέσει ίσως ο μηχανικός μου να εντοπίσει το πρόβλημα που περιγράφεται στο κείμενο στο αρχικό μου post. Θα ήταν εξαιρετικά χρήσιμο αν μπορούσατε να βοηθήσετε στη μετάφραση και εκείνων των λέξεων (με κόκκινη γραμματοσειρά), καθώς μετά από πέντε μήνες που με ταλαιπωρεί αυτή η βλάβη, είναι πλέον απόλυτα βέβαιο πως το πρόβλημα προκαλείται από το σύστημα υγραερίου.
  8. Γεια σε όλους, Χρειάζομαι τη βοήθειά σας για την ακριβή μετάφραση (επαγγελματική ορολογία) εάν υπάρχει των παρακάτω μηχανικών μερών ενός αυτοκινήτου από τα Αγγλικά στα Ελληνικά: Vacuum brake booster Idle speed sensor Electronic Control Unit (ECU) Επίσης χρειάζομαι βοήθεια στη μετάφραση των κενών στο παρακάτω κείμενο: Σας παρακαλώ πολύ αν μπορείτε να βοηθήσετε στη μετάφραση των λέξεων σε κόκκινη bold γραμματοσειρά παραπάνω. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ!
  9. Πραγματοποίησα τη μεταφορά αποδεχόμενος πως δε θα έχω σταθερό για το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Κατά τα λοιπά, όλα λειτούργησαν σωστά στο κομμάτι του ίντερνετ.
  10. Μια ερώτηση έχω παιδιά. Στο σπίτι έχω Double Play 24 L (PSTN σύνδεση) που συνδυάζεται με COSMOTE Home Speed Booster (για το οποίο χρησιμοποιείται το Huawei DN9245X6-10 router). Επειδή η ADSL γραμμή που έχω είναι άθλια (γύρω στα 2-3 mbps) και δε με ενδιαφέρει τόσο το bonding, θα ήθελα να εκμεταλλευτώ στο έπακρο το 4G σήμα. Στο σημείο που έχω τοποθετημένο το router για να συνδέεται καλωδιακά στην τηλεφωνική πρίζα το 4G σήμα πιάνει ταχύτητες 15-20 mbps. Ωστόσο, σε άλλο σημείο του σπιτιού, όπου δυστυχώς δεν υπάρχει τηλεφωνική πρίζα, το 4G σήμα πάει στα 45-50 mbps, ενώ υπάρχει και καλύτερη επαφή με τους χώρους του σπιτιού που χρειάζομαι WiFi. Το πρόβλημα είναι πως αποσυνδέοντας το router από την τηλεφωνική πρίζα για να το μεταφέρω στο δεύτερο σημείο, παύω να έχω σταθερό τηλέφωνο στο σπίτι. Υπάρχει κάποια ρύθμιση στο router (στην καρτέλα VoIP ενδεχομένως), ή κάποια άλλη δικτυακή διάταξη που θα επέτρεπε στην σταθερή τηλεφωνία να αυτονομηθεί από το router; Ευχαριστώ για τον χρόνο σας!
  11. Αν τους δημιουργεί πρόβλημα η πανδημία να σεβαστούν τους καταναλωτές και τους εργαζόμενους και να ενημερώσουν. Το Skroutz, που ενημερώνει για πιθανές καθυστερήσεις, μου έστειλε άλλη παραγγελία που έκανα την ίδια μέρα χωρίς τέτοιες καθυστερήσεις. Το e-shop κρύβεται, και αυτό είναι το ύποπτο για εμένα. Τώρα αυτά τα περί τάφου, κοσμάρας και άλλων καιρικών φαινομένων δεν είναι του γούστου μου να τα σχολιάσω...
  12. Εγώ έχω την αίσθηση πως όλη αυτή η ιστορία γίνεται σκόπιμα στις πλάτες των καταναλωτών. Καταρχάς είναι απαράδεκτο πως ακόμη δεν υπάρχει ειδική επισήμανση στο σάιτ της εταιρίας που να ενημερώνει για πιθανές καθυστερήσεις στις παραγγελίες. Επίσης, οι τηλεφωνικοί εκπρόσωποι με τους οποίους συνομίλησα μου έδωσαν την εντύπωση πως η καθυστέρηση στην παραγγελία μου αποτελεί μεμονωμένο περιστατικό, αποκρύπτοντας εσκεμμένα πιστεύω την πραγματική αιτία της καθυστέρησης, η οποία θα ήταν και κατανοητή εκ μέρους μου (εφόσον πραγματικά ευθύνεται ο φόρτος εργασίας ή το lock down), και αποδίδοντάς την σε απλή κακοδιαχείρηση ("είναι στην αποθήκη και πρέπει να πάει να τα πάρει" - ποιός πρέπει να τα πάρει όμως, και γιατί δεν τα παίρνει δεν μου το εξήγησε). Η συμπεριφορά της εταιρίας είναι ύποπτη. Μπορεί να παρέμβει ο συνήγορος του καταναλωτή ή κάποιος άλλος οργανισμός; Στη δική μου περίπτωση, πρόκειται για παραγγελία άνω των 200 ευρώ, η οποία έχει προπληρωθεί με πιστωτική κάρτα.
  13. Στην ίδια κατάσταση και εγώ. Έκανα την παραγγελία στις 24/12 και τα προϊόντα εμφανίζονται ως διαθέσιμα από 28/12. Πήρα τηλέφωνο στο τμήμα πωλήσεων, και αφού περίμενα τρια τέταρτα να έρθει η σειρά μου, μου είπαν πως τα προϊόντα βρίσκονται σε κάποια αποθήκη και οτι θα θέσουν την παραγγελία σε προτεραιότητα. Φυσικά, δεν έχει υπάρξει κανένα αποτέλεσμα μέχρι σήμερα. Θα είχα ήδη ακυρώσει την παραγγελία, αλλά έκανα την βλακεία να την προπληρώσω με πιστωτική και δεν θέλω να περιμένω άλλες τρεις εβδομάδες να μου επιστραφούν τα λεφτά στη κάρτα. Η διαχείριση της κατάστασης από το eshop είναι παντελώς άθλια. Ας ενημέρωναν τουλάχιστον πως παρατηρούνται καθυστερήσεις λόγω πανδημίας και εορταστικής περιόδου, όπως κάνει το skroutz όταν παραγγέλνεις κάτι.
  14. Έχω βάλει τον αποκωδικοποιητή Crypto 215A σε μια παλιά τηλεόραση. Κάνοντας αναζήτηση καναλιών μου εντοπίζει τα γνωστά ιδιωτικά τηλεοπτικά κανάλια και πέντε σταθμούς από το κρατικό ραδιόφωνο (πρώτο πρόγραμμα, δεύτερο πρόγραμμα, τρίτο πρόγραμμα, kosmos και voice of greece). Υπάρχει η δυνατότητα αλλάζοντας κάτι στις ρυθμίσεις της αναζήτησης να εντοπιστούν περισσότεροι ραδιοφωνικοί σταθμοί; Από ό,τι γνωρίζω οι ραδιοφωνικοί σταθμοί βρίσκονται ανάμεσα στα 88 και 105MHz, ενώ ο αποκωδικοποιητής μου ψάχνει στα VHF από 174 εώς 230MHz και στα UFH από 470 εώς 862MHz, αλλά αν είναι έτσι γιατί μπορεί και εντοπίζει τους κρατικούς σταθμούς ραδιοφώνου;
  • Δημιουργία νέου...