Προς το περιεχόμενο

marvinikos

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    62
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

2 ΑΚΟΛΟΥΘΟΙ

Σχετικά με marvinikos

  • Ημερομηνία γέννησης 28/12/1983

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τοποθεσία
    sm

Πρόσφατες Επισκέψεις

4.902 προβολές προφίλ

marvinikos's Achievements

  1. Παιδιά οκ....καταλαβαίνουμε οτι το όλο εγχείρημα έχει κόστος...οκ καταλαβαίνουμε ότι το κάνετε για να είναι ασφαλέστερες η συναλλαγές. Αλλά είπαμε 12% ξεφεύγει η κατάσταση, κάντε διορθωτική ανακοίνωση όσο είναι νωρίς με μείωση της προμήθειας, εκτός και αν έχετε δώσει σε εταιρεία την διαχείριση και αυτή είναι η συμφωνία. Κρίμα θα μπορούσε να διατηρήσει το φόρουμ την παλαιά του αίγλη και να φαίνεται ότι γίνεται δουλίτσα και με ένα 5%
  2. Αν και από ότι φαίνεται βαδίζουμε για adoption των crypto γενικότερα στον εμπορικο και τραπεζικό τομέα η συγκεκριμένη κίνηση είναι καθαρά marketing. Καλός η κακός ο Mask κουνάει (η δεν κουνάει προς το παρόν) ακόμα την αγορά όσον αφορά τα crypto και το doge ητανε το μέσον για να γίνει συμπαθής στα χαμηλότερα κοινωνικά στρώματα.
  3. Ίσως ήρθε η ώρα να δούμε την oneplus να παίρνει θέση στην κορυφή τον ναυαρχίδων.Ίσως όχι φέτος αλλά με την συνεργασία σε βάθος 3 χρόνων ελπίζω να μπορέσει να ξεπεράσει το εμπόδιο που πάντα την κρατουσε ένα σκαλοπάτι πίσω.και μιλάω για συνολο, γιατί σε επιδόσεις σχεδόν όλα τα μοντέλα ήταν άψογα.
  4. Χαχαχα...καλό. Το board το πειρα παντός. και καλό είναι απτό απλα να λες να προσπαθήσεις να βοηθήσεις. Δεν καταλαβαίνω να εξηγήσεις τι ακριβώς? Έγραψα συγκεκριμένα δικιά μου περίπτωση. Δεν έχει να χάσει κάτι.
  5. Για να καταλάβεις τι εννοώ θα σου πω μια δικιά μου εμπειρία. 2015 παίρνω μια sybertooth 990 από το eshop. Πάω να κουμποσω δεύτερη ram και το holder της ram σπάει χωρίς καν να το ακουμπήσω με το χέρι απλά πήγα να την βαλω. Επικοινωνώ με eshop λένε είναι δικιά σας ευθύνη δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι επικοινωνήστε με τον αντιπρόσωπο της asus. Επικοινωνώ και εξηγώ τι έγινε ...μου λένε δεν μπορούμε να κάνουμε αλλαγή από την στιγμή που το πρόβλημα το προκαλέσατε εσείς.μετα από δύο χρόνια το board είπε το ποίημα.ουτε φωνή ούτε ακρόαση dead Επικοινώνησα ξανά και το board έγινε αλλαγή χωρίς πρόβλημα αμεσα γνωρίζοντας είδη ότι είχε το θεμα που απλά ήτανε αισθητικό. Δεν διαφέρει πολύ το συγκεκριμένο με την δικιά μου εμπειρία από την στιγμή που το CPU το τονίζω δουλεύει κανονικά
  6. Όχι δεν μπορεί να απόδειξη κανείς τίποτα συμφωνώ απόλυτα Απλά θα καταγραφή τώρα ότι το CPU δουλεύει κανονικά. Έστω και με σπασμένο pin. Όπως και να έχει πρέπει να ανοίξει δεν έχει να χάσει κάτι σε αυτή την φαση και έτσι όπως είναι τα πράγματα.
  7. Βασικά εγώ δεν καταλαβαίνω τι ακριβός θες να πεις. Στην αρχή είπες να μην στείλει μετά να στείλει μετά να μην στείλει. Το CPU έχει σπασμενο pin. Αλλά λειτουργεί κανονικά Αν είναι τυχερός το αλλαζουν αν όχι υπάρχει προηγούμενο καταγεγραμμένο ότι παρόλο το pin problem το CPU λειτουργουσε κανονικά. Σε άλλο πρόβλημα εντός εγγύησης του CPU ακόμα και με μια απλή επιστολή στον ευρωπαϊκό συνήγορο του καταναλωτή θα γίνει αντικατάσταση.. Εάν δεν θες να το καταλάβεις δικαίωμα σου αλλά άσε τα σχόλια περί Μέρκελ και ειρωνίας κατά μέρος σε παρακαλώ γιατί δεν νομίζω να έχω δείξει ουτε έχω δώσει δικαίωμα για κάτι τέτοιο στης 4 φορες που είχες συναλλαγή μαζί μου.
  8. Όχι δεν λέω αυτό.Για πολλοστη φορά σου εξηγώ ότι πρέπει να το κάνει για να είναι καλυμμένος στο μέλλον. Όχι δεν φταίει η Μέρκελ όπως σίγουρα δεν φταινε τα 10 χρόνια κινεζακια που παίρνουμε 1 δολάριο μεροκάματο και τα παιδιά στο Κονγκό στα ορυχεία που για ένα πιάτο φάει σσκαβουνε για κοβάλτιο.οποτε άσε τι μας φταίει και τι όχι στην πραγματικότητα
  9. Το θέμα είναι καθαρά νομικό και όχι υπαναχώρησης. Η amd εκτός και αν έχει συμμετοχή στο forum(που θα είχε πλάκα)δεν μπορεί να ξέρει τι έχει συμβεί στον επεξεργαστή. Αν ήτανε εργοστασιακό, αν έγινε στην μεταφορά, αν έγινε κατά την διάρκεια συσκευασίας η ακόμα από τον τελικό χρήστη. Σε αντίθεση με εμάς που γνωρίζουμε. Ανοίγοντας ticket εντός ημερομηνίας D.o.A για ένα part που δουλεύει!! δίνει πάτημα στον καταναλωτή να χρησιμοποιήσει την δυνατότητα που του δίνει ο νόμος.αναγκαστηκα καταγράφετε στο αρχείο της εταιρίας και στο επόμενο ticket το CPU θα έχει red flag Στην τελική πιστεύω ότι δεν έχει να χάσει κάτι και θα είναι και εντός διορίας. Ήταν εποικοδομητική ανταλλαγή απόψεων. Καλή συνέχεια
  10. Αν δουλεύει το CPU είναι αισθητικό (προς το παρόν) ένα test στον CPU θα μας πει τι γίνεται Δεν καταλαβαίνω τότε που είναι το πρόβλημα. Εγώ είπα να στείλει για να βοηθήσω την κατάσταση.δεν καταλαβαίνω πιο είναι το θέμα? Δηλαδή η λύση ποια ειναι? Να μην στείλει τίποτα? Η να πάρει καινούργιο? Τι έχει να κερδίσει το παιδί με αυτές της επιλογές? Ποια είναι η εναλλακτική? Δεν έχει να χάσει απολύτως τίποτα ανοίγοντας ένα ticket.
  11. Ακόμα δεν καταλαβαίνω ποιον προσπαθούμε να βοηθήσουμε... Δεν χάλασε ο CPU δουλεύει. Για αυτό αναφέρω αισθητικό πρόβλημα. Μπορεί να το εκμεταλλευτεί.
  12. Παρεξηγησες .Εγώ δεν αναφέρομαι σε υπαναχώρηση Εγώ ανέφερα για κατοχυρωση το προβλήματος για μελλοντική χρήση του μέσο ενός tickeτ που θα ανοίξει. Από την στιγμή που είναι λειτουργικό έχει την δυνατότητα και κατά την γνώμη μου πρέπει να το αναφέρει ως αισθητικό πρόβλημα του επεξεργαστή.και να ζητήσει απλά οδηγίες για το αν χρειάζεται κάποια ενέργεια. Κατά 99% θα του που να συνεχίσει την χρηση. Αυτό όμως αυτόματα δημιουργεί προηγούμενο για οποιαδήποτε κατάσταση δημιουργηθεί αργότερα.
  13. Φυσικά και δεν ισχύει έχεις δίκαιο.... Αλλά το θέμα δεν ειναι αυτό,προσωπικη μου άποψη είναι να κατοχυρώσει οτι το CPU έχει "πρόβλημα" βασει του ticket που θα ανοιξει. ωστε σε μεταγενέστερο πρόβλημα να είναι καλυμμένος. Η ουσία εδώ πιστεύω δεν είναι να προστατεύσουμε την amd αλλά να βοηθήσουμε τον φίλο που έκανε λάθος . Φιλικά πάντα
  14. Από την στιγμή που δούλεψε πιστεύω είναι ακόμα πιο σοφό να στείλεις στο support της amd,μιας και πλέον δεν έχεις την πίεση του χρόνου. Γιατί ναι μεν δούλεψε τώρα αλλά αν το CPU πάθει κάτι σε 4 μήνες τότε τα πράγματα θα είναι ακόμα πιο δυσκολα λόγο του διαστήματος που έχει περάσει από την ημερομηνία αγοράς. Όπως και να έχει πρέπει να πιστοποιηθεί το προβλημα, τουλάχιστον με ένα email μέσα στο 14 ήμερο.
  15. Από προσωπική εμπειρία θα έλεγα να χρησιμοποιήσετε απλη αποστολή(χωρίς έξοδα αποστολής). Αν στην μέση υπάρχει μεταφορική το τελωνείο είναι δεδομένο. Επίσης από Αμερική αποστολή μόνο με UPS που συνεργάζεται με τα ΕΛΤΑ. "Τελωνειο" αεροδρομιου και "τελωνείο" ταχυδρομιου είναι μέρα με την νυχτα
  • Δημιουργία νέου...