Προς το περιεχόμενο

valankyt

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    99
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

11 ΑΚΟΛΟΥΘΟΙ

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Δεν το μαρτυρώ

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

valankyt's Achievements

  1. Σεβαστή η άποψη σου, από εκεί και πέρα ο κάθε ένας επιλέγει με βάση τις προτιμήσεις του. Το βασικό όμως είναι όσο πιστός και να είναι κάποιος σε μια εταιρεία να είναι αντικειμενικός όταν προκύπτουν προβλήματα αξιοπιστίας, να τα αποδέχεται, να τα αναφέρει και να μην εθελοτυφλει. Δεν γίνεται να ρωτάς κατόχους μοντέλων π.χ. συγκεκριμένων premium εταιρειών αυτοκινήτων να σου πουν αν είναι ευχαριστημένοι και αν έχουν προβλήματα και αυτοί να σου λένε τα καλύτερα, άσχετα αν είναι κολλητοί με τις εταιρείες οδικής βοήθειας...
  2. Σε αντίστοιχα μοντέλα Hyundai, Toyota δεν έχουν παρατηρηθεί ανάλογα προβλήματα. Επίσης δεν μιλάμε για μηχανικά προβλήματα αλλά καθαρά για ηλεκτρονικά συστήματα. Και υπάρχει η οικονομία κλίμακας σε κοινή χρήση συστημάτων, υποσυστημάτων ανάμεσα και στις δύο εταιρείες. Συνεπώς έχουν ευπάθεια σε αυτά, έχουν μειωμένη διάρκεια ζωής η οποία δεν συνάδει με τα χιλιόμετρα αλλά με τις ώρες λειτουργίας και καλείται ο εκάστοτε ιδιοκτήτης να πληρώσει αδρά ζημιές από την τσέπη του.
  3. Τα ανωτέρω προβλήματα που ανέφερα είναι κοινά σε όλα τα αντίστοιχα Nissan Qashqai από ότι έχω ενημερωθεί και έχω δει. Επίσης η Nissan είναι θυγατρική της Renault και συνεπώς έχουν κοινά ηλεκτρονικά συστήματα. Πότε στο παρελθόν η Nissan όταν ήταν ανεξάρτητη δεν είχε παρουσιάσει τόσα προβλήματα στα ηλεκτρονικά συστήματα.
  4. Μακάρι να ισχύει αυτό, γιατί σε Nissan Qashqai 1.7 Turbodiesel με 240000 χιλιόμετρα αλλαγή μία φορά εγκεφάλου Adblue και εγκεφάλου κινητήρα στις 99.000 χιλιόμετρα εντός εγγύησης και στις 240.000 χιλιόμετρα εγκεφάλου Adblue με 1400 ευρώ δεν είναι και λίγο. Επιπρόσθετα χρήζει αλλαγή ηλεκτρονικά ελεγχόμενης τουρμπίνας με κόστος αλλαγής στα 2500 ευρώ καθώς χρειάζεται να κατέβει ο κινητήρας. Αλλαγή δυναμό στις 150.000 χιλιόμετρα με 1030 ευρώ και στις 200.000 χιλιόμετρα αλλαγή ηλεκτρονικού θερμοστάτη και ψυγείου νερού αυτοκινήτου με κόστος 1100 ευρώ καθώς λύνεται όλη η μετώπη του αυτοκινήτου. Όλες οι ανωτέρω αλλαγές έγιναν στην αντιπροσωπεία.
  5. Καλή επιλογή το Clio σε diesel, αλλά θεωρώ ότι το 307 με υγραέριο θα είναι οικονομικότερο λόγω της μισής τιμής περίπου που έχει ένα λίτρο υγραερίου σε σχέση με αυτό του πετρελαίου κίνησης και ας καίει περισσότερα λίτρα υγραερίου ανά εκατό χιλιόμετρα σε σχέση με την κατανάλωση του Clio. Επίσης αν παρουσιάσει βλάβες ένα σύγχρονο turbodiesel σε μπεκ, αντλία πετρελαίου, εγκέφαλο Adblue και φίλτρο dpf οι ζημιές είναι της τάξεως εκατοντάδων αν όχι χιλιάδων ευρώ.
  6. Δεν έχουμε όλοι την λόξα να δίνουμε ένα σκασμό χρήματα όπως οι δήθεν νεόπλουτοι για να δείχνουμε ότι κάτι είμαστε και ότι κάτι κάνουμε στον περίγυρο μας. Φίλε dtk-386 μακάρι να έχεις χρήματα να αγοράζεις ότι σου αρέσει. Μπορεί εγώ για παράδειγμα να συντηρώ οικογενειακά και πέντε αυτοκίνητα και να τα έχω σε εξαιρετική κατάσταση, να έχω μόνιμο εισόδημα και μια καλή οικονομική κατάσταση όπως και κάθε ένας από εμάς. Επίσης πόσοι οι οποίοι δεν έχουν ούτε τα βασικά για βιοπορισμό αγοράζουν νέο αυτοκίνητο με δεκάδες δόσεις χωρίς προκαταβολή με εγγυητή; Και όταν δεν μπορούν να το αποπληρώσουν χάνουν αυτοκίνητο, χρήματα που κατέβαλαν και τυχόν ακίνητα οι εγγυητές; Πόσοι δεν πωλούν αγροτεμάχια ή και παλιά σπίτια για να αγοράσουν νέο αυτοκίνητο; Και όταν το αγοράσουν δεν έχουν χρήματα ούτε για να το κινήσουν; Είπαμε τα νέα οχήματα είναι ασφαλή αλλά όχι να τα θεοποιουμε κιόλας.
  7. Προφανώς έχουν μηνιαία εισοδήματα χιλιάδων ευρώ και εκκαθαριστικά εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ, κατά τα άλλα ψάχνουμε για κάθε λογής pass να μειώσουμε το κόστος ζωής...
  8. Όχι φυσικά, παρέχει μια χαρά ασφάλεια. Το θέμα είναι πως ενώ οχήματα προ 15 ετιας που ήταν πενταστερα σε ασφάλεια, ξαφνικά είναι μηδέν σήμερα σαν να έχει κόπωση υλικών το σασί και είναι έτοιμο να αποσυντεθεί στα εξ ων συνετέθη. Πάντως σε σχετική δοκιμή με Hyundai Getz το οποίο υπεβλήθη σε crash test μετά από 20 χρόνια χρήσης η δομική αντοχή του αμαξώματος είχε την ίδια συμπεριφορά όπως όταν ήταν καινούργιο με ενεργοποίηση αερόσακων και καλά αποτελέσματα επιβίωσης επιβατών. Αν του κοστίζει η συντήρηση να προβεί σε αλλαγή, αν δεν του κοστίζει τίποτα το ιδιαίτερο η συντήρηση και δεν παρουσιάζονται βλάβες ναι είναι μόδα που ακριβοπληρωνεται και απλά βρίσκει πρόφαση να το αλλάξει. Σεβαστή η άποψη σου κατά τα άλλα. Γιατί δυστυχώς μας έφαγε το φαίνεσθαι και η εικόνα, δεν κοιτάμε την πραγματικότητα. Επίσης ας μην γίνεται χρήση ζωνών ασφαλείας από όλους τους επιβάτες και άριστη να είναι η παθητική ασφάλεια και όσοι αερόσακοι και να υπάρχουν δεν ωφελούν πουθενά.
  9. Προσωπικά ακόμα και να έχω τη δυνατότητα δεν θα μπω στη διαδικασία του μάρκετινγκ να δίνω 30000+ ευρώ για να αγοράζω νέο όχημα ώστε να ενισχύω οικονομικά την εκάστοτε αντιπροσωπεία αρχικά με την αγορά, αργότερα μέσω των service και των ανταλλακτικών όσο ισχύει η εγγύηση και πάει λέγοντας μέσω πανάκριβων αναλώσιμων. Δεν ανακαλύφθηκε τώρα το αυτοκίνητο ως προϊόν, ούτε τα σημερινά έχουν αεροδιαστημική τεχνολογία σε σχέση με αυτά της χρονολογίας 2000+. Με προϋπολογισμό έως και 12.000-15.000 ευρώ το μέγιστο βρίσκει κάποιος εξαιρετικά αυτοκίνητα αναλόγως των αναγκών του. Όποιος έχει τη δυνατότητα να αγοράσει καινούργιο και να το κρατήσει αρκετά χρόνια τότε θα κάνει απόσβεση της αγοράς του. Αν αλλάζει τακτικά τότε θα πάει σε μεταχειρισμένο. Εξάλλου ο ενθουσιασμός για την αγορά ενός νέου οχήματος πόσο διαρκεί; Λίγα χρόνια; Αν αγοράστηκε με χρηματοδότηση μετά από ορισμένα χρόνια αυτό θα είναι μεταχειρισμένο και ο ιδιοκτήτης του θα το πληρώνει ακόμα για καινούργιο.
  10. Ένα π.χ. Βmw E46 του 1998 είχε κανονικά 6 αερόσακους και σου το αναφέρω επειδή είχα. Έχω αλλάξει πολύ περισσότερα οχήματα από όσα εσύ από το 1996 και εντεύθεν καινούργια και μεταχειρισμένα. Θεωρώ πως έχω και σχετική γνώση και εμπειρία με βάση αυτά που είχα. Εννοείται είναι δικαίωμα του εκάστοτε ανθρώπου να αγοράζει ότι επιθυμεί με τα χρήματα που διαθέτει και να τα διαχειρίζεται όπως του αρέσει. Αλλά όταν προβεί σε αγορά οποιοδήποτε αντικειμένου π.χ. οχήματος, οικίας που υπερβαίνει κατά πολύ των δυνατοτήτων του δικές του θα είναι και οι ανάλογες οικονομικές συνέπειες τις οποίες θα κληθεί να αντιμετωπίσει.
  11. Σε όσα τροχαία ατυχήματα έχω δει από κοντά ανάλογα με την ταχύτητα και τη σφοδρότητα της σύγκρουσης πάντα είχαν ενεργοποιηθεί όλοι οι αερόσακοι σε όσα αυτοκίνητα διέθεταν και ας ήταν και 25ετιας. Επίσης στάνταρ 6 αερόσακοι υπήρχαν και από τα τέλη της δεκαετίας του 90 για να μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Η ανάλογη ανθεκτικότητα, στιβαρότητα και ακαμψία του πλαισίου δεν υπάρχει μόνο σε καινούργια οχήματα καθώς προσομοίωση συγκρούσεων μέσω ηλεκτρονικών υπολογιστών και πραγματικών crash test και εκτίμηση αποτελεσμάτων υπήρχαν από τις αρχές του 1990 σε πλήρη κλίμακα. Ακόμα πέρα από τα τυποποιημένα crash test του σήμερα όπου σχεδόν όλα τα νέα οχήματα είναι πενταστερα σε ασφάλεια σε πραγματικές συνθήκες ατυχήματος υπάρχουν και θλιβερά αποτελέσματα. Αν ο οποιοσδήποτε θέλει να αγοράσει ένα ακριβό νέο όχημα για ανάλογη ασφάλεια όπως ισχυρίζεται, να μην έχει προβλήματα αξιοπιστίας -που πολύ αμφιβάλλω με τα νέα ηλεκτρονικά ιδίως και με τους νέους κινητήρες όπου λόγω κραμάτων είναι μιας χρήσεως και δεν επιδέχονται επισκευή - και για την ανάλογη κοινωνική προβολή είναι δικαίωμα του. Αλλά επίσης είναι δικαίωμα και οποιουδήποτε άλλου να κατέχει όχημα και ας είναι προηγούμενων δεκαετιών αρκεί να το συντηρεί κανονικά, να το φροντίζει ώστε να είναι αξιόπιστο και να απολαμβάνει την χρήση του και την οδήγηση του. Επιπλέον αν κάποιος θέλει να πληρώσει δεκάδες χιλιάδες ευρώ για νέο όχημα έστω και με χρηματοδότηση είναι δικαίωμα του, όπως και ανάλογο δικαίωμα έχει όποιος είτε δεν διαθέτει τα ανάλογα χρήματα είτε ακόμα και να έχει δεν θέλει να τα δώσει για αγορά οχήματος, καθώς θέλει να κάνει μια άλλη επένδυση. Η αγορά είναι γεμάτη από οχήματα νέα και μεταχειρισμένα κάθε κατηγορίας τιμής και απαιτήσεων. Αλλά είναι θλιβερό να βλέπουμε κόσμο να αγοράζει καινούργια οχήματα αξίας 30.000 ευρώ και άνω με μικρή προκαταβολή, δεκάδες δόσεις σε τράπεζα η γραμμάτια, τα οποία υπερβαίνουν κατά πολύ την οικονομική τους δυνατότητα και αντοχή, χωρίς να έχουν σταθερή εργασία, να μην γνωρίζουν αν αύριο είναι άνεργοι, να πληρώνουν ενοίκια, να έχουν ένα σωρό οικογενειακές υποχρεώσεις και στο τέλος να χάνουν αυτοκίνητα επειδή κατάσχονται λόγω οφειλών. Και αυτό δεν είναι κόμπλεξ είναι η σημερινή ελληνική πραγματικότητα. Έχω και άλλα αυτοκίνητα εικοσαετίας στην οικογένεια που δεν ζήτησαν τίποτα το ιδιαίτερο από βλάβες πέρα από την καθιερωμένη συντήρηση, Mercedes c200 compressor (w203), Toyota Avensis 1600 vvti και εκείνα με αντίστοιχα χιλιόμετρα. Ειλικρινά δεν βλέπω ποια είναι η ιδιαίτερη διάφορα σε ηχομόνωση και ποιότητα κύλισης από το Νissan το οποίο και θα φύγει άμεσα. Με τα χρήματα των επισκευών σε αυτό αγοράζω άλλο αξιόλογο μεταχειρισμένο. Επίσης έχω Mercedes C200 Compressor με αέριο 20 ετιας το οποίο δεν το αλλάζω με τίποτα. Ποιότητα υλικών και κύλισης, ηχομόνωση, τεχνολογία ανάρτησης, αξιοπιστία μόνο σε οχήματα των 40000 και πλέον ευρώ θα πας για να βρεις αντίστοιχα. Κινητήρας κατασκευασμένος για εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα με καδένα, πλήρη συστήματα ασφαλείας και άνεσης και το βασικότερο χωρίς να χρειάζεται να δίνεις 400αρια για έναν μόνο αισθητήρα όπως στα καινούργια. Και από ανταλλακτικά όπως πολύ σωστά είπες εν αφθονία και προσιτά
  12. Έχεις απόλυτο δίκιο σε όσα αναφέρεις
  13. Αν πάρεις νέο αυτοκίνητο με το καλό να έχει μεγάλη εγγύηση και αν γίνεται και επέκταση της. Επίσης δεν αν μπορείς να κρατήσεις και το Fiat εντός οικογενειακού περιβάλλοντος καθώς αν είναι συντηρημένο είναι κρίμα να δοθεί για ελάχιστα χρήματα.
  14. Από τη δεκαετία του 1980 υπήρχαν κλιματισμός, υδραυλικό τιμόνι, abs και μετέπειτα αερόσακοι όπως και ζώνες ελεγχόμενης παραμόρφωσης βέβαια στα ακριβά αυτοκίνητα. Στα νέα οχήματα όταν παγώνουν οι οθόνες αφής και δεν λειτουργεί ο κλιματισμός έχει δωρεάν σάουνα ... Επειδή και Bmw E46 είχα και ατυχήματα με σφοδρές συγκρούσεις είδα με τέτοιο μοντέλο την εμπιστεύομαι απόλυτα. Η παθητική ασφάλεια δεν προέκυψε από παρθενογένεση αλλά από εξέλιξη και δεν θεωρώ ότι έχει τόση διαφορά τα τελευταία 20 χρόνια.
  15. Η απάντηση είναι και οι οδηγοί είχαν μερίδιο ευθύνης με την ελλιπεστατη οδηγική παιδεία και το προβληματικό οδικό δίκτυο και τα οχήματα της δεκαετίας του 80 ιδίως όσον αφορά τον μικρό κυβισμό και αναιμικες ιπποδυνάμεις με τα μεγάλα αμαξώματα που σε περίπτωση προσπέρασης με όλη την οικογένεια μέσα και αποσκευές ήταν μια διαδικασία που απαιτούσε γερά νεύρα. Επίσης δεν συναγωνίζονται οι κατασκευαστές στο πόσες και τι μεγέθους οθόνες θα εγκαταστήσουν στα οχήματα; Αυτή είναι η ουσία της αυτοκίνησης;
  • Δημιουργία νέου...