-
ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM
412 -
ΜΕΛΟΣ
-
ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ
kalogero's Achievements
-
alexpsilos06 άφησε μία Θετική αξιολόγηση για τον kalogero
-
Η μόνη φορά που αισθάνθηκα να ανεβαίνει η θερμοκρασία είναι πριν τις αναβαθμίσεις … και αυτή γιατί ενώ το είχα και φόρτιζε χάζευα κάτι βιντεάκια .. από τότε ποτέ ..
-
Πρώτη εντύπωση πιο ελαφρύ και πιο λεπτό το promax
-
Κι εγώ 13 pm έχω και θα πάω σε αλλαγή - Καλύτερη κάμερα στάνταρ .. - Notch - 256 αντί 128 - type c - καλύτερο επεξεργαστή - μάλλον καλύτερη μπαταρια συν του όσο παλιώνει φεύγει και πο δύσκολα ..
-
Για πρώτη φορά ένα νεο μήλο είναι πιο φθηνό από το περσινό δεν ξανάγινε … 14 promax 128 είχε 1519€ όταν ήρθε Ελλάδα και τώρα ανακοίνωσαν 1499 το 15 promax 256 ..
-
Έχει γίνει επίσημη ανακοίνωση τιμής ;
-
Στο 14 έχει καλύτερη κάμερα (48mp).. καλύτερη λήψη την νύχτα και γενικά τραβάει καλύτερα φωτό από το 13 ( promax) όποτε και το 15 στάνταρ καλύτερο θα είναι σε αυτό τον τομέα + τα οποία αλλά ( μπαταρια - type c) κλπ ειναι θέμα χρημάτων βασικά αν δεν σε νοιάζει το παίρνεις ..αν είσαι σφιχτός οικονομικά αποφασίζεις διαφορετικά
-
Αφού έχεις αποφασίσει να την αλλάξεις γιατί να περίμενεις το 17; στειλτο να τελειώνεις
-
Παρτην εύκολα τη Sony …
-
Έχω πάρει παρόμοια και είμαι υπέρ ευχαριστημένος
-
Δεν έβλεπε τίποτα Πήρα τηλ στη Samsung και μίλησα Λέω Σάββατο μεσημέρι τέτοια μέρα σιγά μην το σηκώσουν ..και όμως .. το σήκωσε μια κοπέλα και μου είπε να κάνω επανεκκίνηση στη τηλεόραση .. έκανα και ως δια μαγείας ίσιωσε η τηλεόραση … τελος καλό όλα καλά ευχαριστώ και πάλι
-
πως γίνεται ρε φίλε αυτό ; θα πρέπει να επανασύνδεσω όλες τις συσκευές μετά ; ευχαριστώ
-
Πρόβλημα με Samsung ( QN90) δεν βρίσκει το δίκτυο - μηπως μπορεί κάποιος να βοηθήσει ; στα καλά καθούμενα δεν παίζει ούτε Netflix ούτε τίποτα κοιταω έχει αποσυνδεθει εκανα προσπαθείες να την ξανά συνδέσω αλλά τίποτα .. δεν βρίσκει το ασύρματο δίκτυο του σπιτιού.. έκανα επαναφορά - τίποτα ..
-
Ναι ψάξτο με το συνήγορο και μέσω email .. Και αν θες να κοινοποιείς και τη Sony για να ξέρουν ότι θα δημοσιοποιηθεί το θέμα κι εγώ Sony πήρα πριν λίγες μέρες ..
-
Να επιμένεις και να τους πεις ξανά το πρόβλημα στειλε δικιά σου φωτό με email στην εταιρεία Πάρε τηλ στο συνήγορο καταναλωτή και ρωτά τι μπορείς να κανεις αν και πάλι δεν βρεις άκρη Σε κάθε περίπτωση είσαι μεσα στην εγγύηση και το πρόβλημα είναι ορατό ..