Προς το περιεχόμενο

ev_trantos

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    83
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Αναρτήσεις από ev_trantos

  1. Καλησπέρα.

    Αξίζει να κάνουμε την μετάβαση από ΔΕΗ Benefit σε Control για να πάρουμε τα 50€ και να κλειδώσουμε καλή τιμή kwh για το χειμώνα;

    Πιστεύω πως λόγω των πολέμων θα βρουν ευκαιρία να τσιμπήσουν τις τιμές αρκετά προς τα πάνω.

  2. Σχετικά με τη μετάβαση από κυμαινόμενο σε σταθερό:

    Μήπως είναι καλύτερα να περιμένουμε να δούμε την πορεία των τιμών για να μην πληρώνουμε περισσότερα, όπως έγινε με όσους το είχαν επιλέξει στα 0,175€;

    Καλά τα 50€ δώρο και το φθηνότερο πάγιο αλλά λογικά οι τιμές δεν θα παραμείνουν στα ίδια επίπεδα λόγω του φθηνού φυσικού αερίου;

  3. Να προσέχετε τις χρεώσεις στους λογαριασμούς.

    Στον εκκαθαριστικό μου χρεώνουν τις νυχτερινές kwh σαν ημερήσιες με αποτέλεσμα να περνάω τις 500 και να με χρεώνει με το ακριβότερο τιμολόγιο.

  4. 23 ώρες πριν, petranthe είπε

    Πέρα από την πλάκα γίνεται να πάμε ξανα control να πάρουμε το 50αρι και να γυρισουμε σαν σουπιες στο benefit?

    Τέτοια να κάνουμε και θα κόψουν και αυτό το δώρο.

    Πλάκα έκανες φαντάζομαι και απλά το συνεχίζω.

  5. Στις 23/2/2024 στις 1:44 ΜΜ, korakios είπε

    Καμια εκτίμηση δεν έχουμε , απλά να μην κόψουν τα δώρα θα θελουμε , όσο για το πιστωτικό , εφόσον δεν θα ξαναπατήσεις εκεί εννοείται παρτο

    Τα δώρα τα κόβουν όποτε θέλουν ανεξάρτητα από το πόσοι τους κράζουν ή τους θαυμάζουν.

    Απλώς θεωρώ ανεπίτρεπτο σε μια ευάλωτη οικογένεια (ΚΟΤ Β) να παίρνουν πίσω το δώρο των 50€, να δίνουν ηλίθιες δικαιολογίες για το λόγο αφαίρεσης του και να μην απαντούν εγγράφως (email) στο ερώτημα: "που αναγράφεται αυτό στο συμβόλαιο μου;"

  6. 9 ώρες πριν, Demetroula είπε

    Εγώ λέω να προσπαθούμε να εξαντλούμε τα δώρα σε κατανάλωση χωρίς πολλές ''καφρίλες'' γιατί θα γυρίσει εναντίον μας συλλογικά.
    Φανταστείτε ας πούμε ξαφνικά να αρχίσουν να δίνουν δώρα με προϋπόθεση ξέρω 'γω πχ 5 μήνες παραμονή κλπ.

    Συμφωνώ με τη λογική σου και αυτό θα έκανα εάν δεν προσπαθούσε να πάρει πίσω το δώρο από πάρα πολλούς πελάτες όπως αναφέρθηκε ήδη από αρκετούς φίλους εδώ μέσα.

    Επίσης στην τηλεφωνική επικοινωνία μου μαζί τους, γιατί στο email δεν απάντησαν ποτέ, έδωσαν την ηλίθια δικαιολογία ότι το προβλέπει το συμβόλαιο σε περίπτωση πρόωρης αποχώρησης, κάτι το οποίο είναι εντελώς ψευδές.

    Τώρα εάν κάποιοι θέλετε μια τέτοια εταιρεία να την έχετε σε εκτίμηση, ενώ αυτή έδειξε πάρα πολύ καλά πόσο σας εκτιμάει και σας σέβεται είναι δικαίωμα σας.

    • Like 3
  7. Επιτέλους μετά από τις καταγγελίες στο ΣτΚ και myΡΑΕ η Ήρων διόρθωσε το λάθος λογαριασμό που αφαιρούσε το δώρο των 50€.

    Να ζητήσω τα 20€ πιστωτικό που δικαιούμαι σε τραπεζικό λογαριασμό για σπάσιμο;

    Δεν είμαι πλέον πελάτης τους και ούτε πρόκειται να ξαναγίνω.

    • Like 1
  8. 20 ώρες πριν, doomnx είπε

    Ναι, είναι ειδοποιός διαφορά με το 4All. Το δεύτερο χρεώνει μόνο τις πλεονάζουσες.

    Άρα για 700-800 kwh που καίω το καλοκαίρι συμφέρει το 4All.

    Είχα ξαναρωτήσει και μου είχες πει ότι συμφέρει το Γ1 αντί του 4All.

  9. 3 λεπτά πριν, korakios είπε

    Αλλα δεν απάντησες για την εγγύηση, πλήρωσες στον έναντι (χλωμό) και δεν την επέστρεψαν στον τελικό ? Σε χρέωσαν στον τελικό εγγύηση κάπου ???

    Δεν είχα δει την ερώτηση.

    Η εγγύηση δεν πιστώθηκε σε κανένα λογαριασμό.

    Εάν την αιτηθώ θα μου πουν ότι δεν δικαιούμαι τα 50€ δώρου οπότε πάλι θα μπλέξουμε με τα "συστημικά λάθη"...

    Δεν πειράζει, ας τα κρατήσουν.

    • Confused 1
  10. @korakios Φίλε Κοράκιε μου απάντησε η Ήρων μετά από παρέμβαση της ΡΑΕ.

    "Αγαπητέ κε
    Αναφορικά με το αίτημά σας θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως λόγω συστημικής δυσλειτουργίας που εντοπίστηκε από την Εταιρεία μας δεν αποδόθηκε το Δώρο Εγγραφής Αξίας 50€. Θα προχωρήσουμε σε έκδοση διορθωτικού λογαριασμού ο οποίος θα το αποδίδει και θα λάβετε τον εν λόγω λογαριασμό το επόμενο διάστημα.

    Λυπόμαστε για την αναστάτωση που τυχόν προκλήθηκε και παραμένουμε στη διάθεσή σας."

    Στο myRAE πατάω το κόκκινο κουμπί (Απόρριψη απάντησης και αποστολή νέου σχολίου) ή περιμένω τον νέο τελικό λογαριασμό για να πατήσω το πράσινο;

     

    Επίσης στο συμβόλαιο γράφει:

    Τρόπος Υποβολής Αίτησης: Φυσική Παρουσία

    Εγγύηση: 69€

    Να τα αιτηθώ ή τζάμπα θα μπλέξω με τους ηλίθιους;

    • Thanks 2
  11. Μίλησα με την εξυπηρέτηση πελατών του Ήρωνα για τα 50€ που μου έφαγαν στον τελικό λογαριασμό.

    "Υπάλλ: Χάσατε το δώρο των 50€ γιατί φύγατε πολύ νωρίς από την εταιρία...

    Εγώ: Που γράφει στο συμβόλαιο μου ή στους όρους ότι επιστρέφεται το δώρο σε περίπτωση αποχώρησης;

    Υπάλλ: Δεν το γράφει, αλλά σας το είπε ο υπάλληλος όταν κάνατε το συμβόλαιο.

    Εγώ: Δεν μου είπε τίποτα τέτοιο, βρείτε μου τη συνομιλία που το αναφέρει και εγώ συμφωνώ.

    Επίσης, εάν οι 36 μέρες που ήμουν πελάτης σας είναι λίγες πόσες έπρεπε να παραμείνω για να δικαιούμαι τα 50€ δώρο;

    Υπάλλ: Δεν το γνωρίζω..."

     

    Πραγματικά, διάλογος για να σταλεί στον Σεφερλή να το ανεβάσει στο Δελφινάριο το καλοκαίρι.

    • Sad 5
  • Δημιουργία νέου...