Προς το περιεχόμενο

ev_trantos

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    81
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Οτιδήποτε δημοσιεύεται από ev_trantos

  1. Σχετικά με τη μετάβαση από κυμαινόμενο σε σταθερό: Μήπως είναι καλύτερα να περιμένουμε να δούμε την πορεία των τιμών για να μην πληρώνουμε περισσότερα, όπως έγινε με όσους το είχαν επιλέξει στα 0,175€; Καλά τα 50€ δώρο και το φθηνότερο πάγιο αλλά λογικά οι τιμές δεν θα παραμείνουν στα ίδια επίπεδα λόγω του φθηνού φυσικού αερίου;
  2. Να προσέχετε τις χρεώσεις στους λογαριασμούς. Στον εκκαθαριστικό μου χρεώνουν τις νυχτερινές kwh σαν ημερήσιες με αποτέλεσμα να περνάω τις 500 και να με χρεώνει με το ακριβότερο τιμολόγιο.
  3. Τέτοια να κάνουμε και θα κόψουν και αυτό το δώρο. Πλάκα έκανες φαντάζομαι και απλά το συνεχίζω.
  4. Πως και αυτό καταργήθηκε ενώ στο σταθερό υπάρχει ακόμη;
  5. Και τι σημαίνει αυτό δηλαδή; Ότι δεν είναι ευάλωτοι ή ότι δεν δικαιούνται τα δώρα;
  6. Τα δώρα τα κόβουν όποτε θέλουν ανεξάρτητα από το πόσοι τους κράζουν ή τους θαυμάζουν. Απλώς θεωρώ ανεπίτρεπτο σε μια ευάλωτη οικογένεια (ΚΟΤ Β) να παίρνουν πίσω το δώρο των 50€, να δίνουν ηλίθιες δικαιολογίες για το λόγο αφαίρεσης του και να μην απαντούν εγγράφως (email) στο ερώτημα: "που αναγράφεται αυτό στο συμβόλαιο μου;"
  7. Συμφωνώ με τη λογική σου και αυτό θα έκανα εάν δεν προσπαθούσε να πάρει πίσω το δώρο από πάρα πολλούς πελάτες όπως αναφέρθηκε ήδη από αρκετούς φίλους εδώ μέσα. Επίσης στην τηλεφωνική επικοινωνία μου μαζί τους, γιατί στο email δεν απάντησαν ποτέ, έδωσαν την ηλίθια δικαιολογία ότι το προβλέπει το συμβόλαιο σε περίπτωση πρόωρης αποχώρησης, κάτι το οποίο είναι εντελώς ψευδές. Τώρα εάν κάποιοι θέλετε μια τέτοια εταιρεία να την έχετε σε εκτίμηση, ενώ αυτή έδειξε πάρα πολύ καλά πόσο σας εκτιμάει και σας σέβεται είναι δικαίωμα σας.
  8. Σοβαρά τώρα, υπάρχει η πιθανότητα να τα δώσουν; Εγώ για πλάκα το είπα.
  9. Επιτέλους μετά από τις καταγγελίες στο ΣτΚ και myΡΑΕ η Ήρων διόρθωσε το λάθος λογαριασμό που αφαιρούσε το δώρο των 50€. Να ζητήσω τα 20€ πιστωτικό που δικαιούμαι σε τραπεζικό λογαριασμό για σπάσιμο; Δεν είμαι πλέον πελάτης τους και ούτε πρόκειται να ξαναγίνω.
  10. Άρα για 700-800 kwh που καίω το καλοκαίρι συμφέρει το 4All. Είχα ξαναρωτήσει και μου είχες πει ότι συμφέρει το Γ1 αντί του 4All.
  11. Μίλησα το μεσημέρι με την εξυπηρέτηση πελατών για το πρόβλημα με το κατέβασμα λογαριασμών από το myDei. Αν όχι σήμερα μέχρι αύριο θα το έχουν διορθώσει μου είπανε.
  12. Άστο φίλε μου, δεν αξίζει τον κόπο ν' ασχοληθούμε. Η εταιρεία είναι για τα πανηγύρια.
  13. Δεν είχα δει την ερώτηση. Η εγγύηση δεν πιστώθηκε σε κανένα λογαριασμό. Εάν την αιτηθώ θα μου πουν ότι δεν δικαιούμαι τα 50€ δώρου οπότε πάλι θα μπλέξουμε με τα "συστημικά λάθη"... Δεν πειράζει, ας τα κρατήσουν.
  14. Ένας έναντι βγήκε και μετά ο λάθος τελικός. Για έναν μήνα πήγα και το μετάνιωσα από την πρώτη βδομάδα... Μάλλον δεν θ' ασχοληθώ γιατί είναι απαράδεκτοι.
  15. Στον τελικό δεν την επιστρέφουν ενώ στο συμβόλαιο γράφει "Τρόπος Υποβολής Αίτησης: Φυσική Παρουσία" "Εγγύηση: 69€".
  16. Σχετικά με την εγγύηση τι προτείνεις να κάνω;
  17. @korakios Φίλε Κοράκιε μου απάντησε η Ήρων μετά από παρέμβαση της ΡΑΕ. "Αγαπητέ κε Αναφορικά με το αίτημά σας θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως λόγω συστημικής δυσλειτουργίας που εντοπίστηκε από την Εταιρεία μας δεν αποδόθηκε το Δώρο Εγγραφής Αξίας 50€. Θα προχωρήσουμε σε έκδοση διορθωτικού λογαριασμού ο οποίος θα το αποδίδει και θα λάβετε τον εν λόγω λογαριασμό το επόμενο διάστημα. Λυπόμαστε για την αναστάτωση που τυχόν προκλήθηκε και παραμένουμε στη διάθεσή σας." Στο myRAE πατάω το κόκκινο κουμπί (Απόρριψη απάντησης και αποστολή νέου σχολίου) ή περιμένω τον νέο τελικό λογαριασμό για να πατήσω το πράσινο; Επίσης στο συμβόλαιο γράφει: Τρόπος Υποβολής Αίτησης: Φυσική Παρουσία Εγγύηση: 69€ Να τα αιτηθώ ή τζάμπα θα μπλέξω με τους ηλίθιους;
  18. Μου είπε αυτά που έγραψα πιο πριν αλλά είπε ότι θα στείλει και το αίτημα για έλεγχο στο αρμόδιο τμήμα.
  19. @korakios Καταγγελία στο ΣτΚ και ΡΑΕ να γίνει τώρα ή να περιμένω την απάντηση του αρμόδιου τμήματος του Ήρωνα σε 4-5 μέρες όπως μου είπαν τηλεφωνικά;
  20. Μίλησα με την εξυπηρέτηση πελατών του Ήρωνα για τα 50€ που μου έφαγαν στον τελικό λογαριασμό. "Υπάλλ: Χάσατε το δώρο των 50€ γιατί φύγατε πολύ νωρίς από την εταιρία... Εγώ: Που γράφει στο συμβόλαιο μου ή στους όρους ότι επιστρέφεται το δώρο σε περίπτωση αποχώρησης; Υπάλλ: Δεν το γράφει, αλλά σας το είπε ο υπάλληλος όταν κάνατε το συμβόλαιο. Εγώ: Δεν μου είπε τίποτα τέτοιο, βρείτε μου τη συνομιλία που το αναφέρει και εγώ συμφωνώ. Επίσης, εάν οι 36 μέρες που ήμουν πελάτης σας είναι λίγες πόσες έπρεπε να παραμείνω για να δικαιούμαι τα 50€ δώρο; Υπάλλ: Δεν το γνωρίζω..." Πραγματικά, διάλογος για να σταλεί στον Σεφερλή να το ανεβάσει στο Δελφινάριο το καλοκαίρι.
  21. Σαν πιο καχύποπτος θα ρωτήσω, που γράφει ότι αυτό είναι έξτρα στην ισχύουσα ενίσχυση και δεν είναι αντικατάσταση της με χαμηλότερη;
  22. Πρέπει να είναι πολύ απατεώνες εκεί στον Ήρωνα και να δαγκώνουν πολλούς πελάτες. Για ένα μήνα πήγα και το μετάνιωσα χίλιες φορές ως τώρα.
  23. Οπότε τηλέφωνο στην "εξυπηρέτηση πελατών" για το λάθος και εάν δεν το αναγνωρίσουν καταγγελία στον ΣτΚ και στη ΡΑΕ που αναφέρεις πιο πριν; Γίνονται τηλεφωνικά οι καταγγελίες γιατί δεν το έχω με τη σύνταξη εγγράφων;
  24. Δεν σε κατάλαβα. Στο τέλος (σελ 3) αφαιρεί το προηγούμενο υπόλοιπο 51,58€. Το έναντι 48,83 από που προκύπτει; Επισυνάπτω και τον προηγούμενο (πρώτο) λογαριασμό.
  • Δημιουργία νέου...